Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vakcína proti spalničkám povinně do 18 měsíců. Stát chce zpřísnit očkování

Ministerstvo zdravotnictví navrhuje změnit způsob očkování proti infekčním nemocem. Nově zavádí horní lhůtu pro očkování proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím. Děti by vakcínu musely dostat do 18. měsíce, druhá dávka by se pak odsunula na pátý až šestý rok dítěte. Změna má potkat i hexavakcínu. Opět by se měla očkovat ve schématu 2+1 jako dříve, přičemž poslední dávku by děti dostaly nejpozději v jednom roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z22u67z17a85n50a 74V34o86l20n31a 1679954712596

Hexa v 2+1 se prece ockuje i ted, je to uvedeno v pribalovem letaku, tak at si vyhlaska trhne. Ale naridit prvni davku hexy v 2mesici? Tak to ani omylem...

Mmr nekomentuju, na posunuti druhe davky se ceka dlouho, ale proboha ne takhle..

0/0
13.8.2017 15:38

P86a91v77e35l 71S37v59a55t15o32š 2186933416341

Z ust Mudr Roberta Mendelsona " K dalsim neurologickym stavum spojenym s ockovaci latkou obsazenou v MMR vakcine patri: Ataxie-neschopnost koordinovat svaly, asepticka meningitida, krece, hemipareza encefalitida roztr.skleroza, toxicka epidermalni nekrolyza, poruchy kr srazlivosti, diabetes, Guillain-Barreuv syndrom, Hodgkinova choroba a rakovina....Nekteri lekari znalych podezreni na problemy imunologickeho selhani, sve vlastni deti neockovali. Jeden losangelesky lekar rekl: "mam obavu, co se stane, kdyz virus ockovaci latky zustane v tele a bude pusobit v tele zpusobem o kterem toho moc nevime..."jako rodic mam ten luxus rozhodovat za sve dite, jako lekar musim legalne a profesne prijmout doporuceni...mozna je cas, aby i laicti rodice meli ten luxus, jakeho se dostava lekarum a jejich detem...uryvek z knihy od mudr R.S.Mendelsona- pediatra s 30 letou praxi...preji krasny den vsem...

0/0
10.8.2017 19:33

O60l75g93a 64P18a85v54l43í27k66o71v84á 6654208217162

Očkovací lobby zase zaúřadovala, nakopat jim do otvoru je málo RvRvRv

+3/−1
10.8.2017 16:40

J87i94n27d36ř73i78c92h 97V90l87a63s66á61k 6830777565432

Jo tak stát to udělá povinně jo? a co když dítě po očkování ochrne, taky mě stát zaplatí odškodné? Hrozná doba, raději nemít dítě.

+4/0
10.8.2017 14:08

P10e36t44r 36M12e86j84z15l53í73k 8208624861710

Za zmrzačení dítěte zpackaným očkováním samozřejmě žádný postih nehrozí a hrozit nebude. Dobrý byznys:-/

+3/0
10.8.2017 13:25

M43a98r43c22e75l14a 60Z80a82j95í72c29o31v86á 1802428880254

Podle průzkumů Státního zdravotnického ústavu není očkováno 25-30% dětí do 6ti let.

Místo toho, aby se zjistilo proč, tak stát chce nařídit ještě přísnější pravidla pro očkování, ještě více očkování v co nejkratší době.

Kolik dětí není očkováno, protože v době "povinného okna" pro očkování pobívaly mimo republiku (děti expatů či cizinců)?

Kolik dětí není očkováno pro projevy alergie v ranném věku?

+2/0
10.8.2017 13:20

I51v64a82n76a 78R84a17f41a31j29o15v81a 3443149268240

Tak tohle je opravdu ujetý. Já jsem pro očkování, ale s rozumem. Pokaždý když dorazím k doktorce s malou na preventivku, tak na mě koukají se sestrou jak na hňupa, a to jenom proto, protože jsem si vydupala schéma hexacimy 2+1, kterou jsem chtěla mít s odstupem od prevenaru (dle mojí příbuzné laborantky by se dokonce mělo zakázat očkovat více vakcín naráz) a oznámila jim, že MMR nejdříve ve 2,5 letech - a to jen kvůli školce, jinak bych jí to nechala s čistým svědomím píchnout až před pubertou. A ať si stát nařizuje co chce, tak všechny moje děti budu nechávat očkovat podle sebe a podle toho, v jakém zdravotním stavu budou. Rok a půl je prostě zoufale málo a zajímalo by mě, jaké sankce by čekaly rodiče, kteří se tomuto nařízení postaví zády.

+7/0
10.8.2017 12:30

P32e62t50r64a 79H38o49d54o60v40á 4389671625279

Ano, takhle nějak bych si to taky představovala. Bohužel jsem na to neměla odvahu a nechala naočkovat téměř "normálně". Pouze jsem si vymohla Prevenar zvlášť, ne s hexou. A už to jim připadalo divné :-/

+1/0
10.8.2017 15:30

K71a40t31e47ř45i16n65a 66F29e57n14c44l81o40v75á 8113617688133

Ta celospolečenská debata by neměla být očkovat x neočkovat. Mělo by se debatovat o optimalizaci očkovacího kalendáře (je-li potřeba) a složení vakcín (např.tolik probíraný hliník). A následně tlačit na zodpovědné osoby, establishment i výrobce.

Celkově jsem pro očko, sama mám i nějaké nepovinné. Svět je malý, dneska jste v Horní Dolní, zítra na druhé straně planety a naopak, včetně všech bacilů a to nemluvím o proudech inženýrů, které do Evropy přicházejí (pouze konstatuji).

+6/0
10.8.2017 11:39

J17i64ř27í 91H33o45v22o25r38k25a 2486567490771

Přesně! A co teprve schémata chemoterapií nebo způsoby řezu při transplantaci srdce! Lékaři by měli pochopit, že jsou naši partneři a zohlednit, co si o tom myslí diskutující na iDnesu a eMiminu R^

+1/−6
10.8.2017 12:04

M14a57r73c59e96l68a 20Z57a65j42í91c60o45v55á 1192788590784

Zcela s Vámi souhlasím. Debata je ze strany státu vedena jen v termínech "očkovat x neočkovat".

Proč by za poplatek nemohla být varianta jiná?

Samozřejmě, že to jde. Pokud srovnáte povinná očkování v různých státech Evropy, všude místní kapacity deklarují, že to jejich schéma je jediné správné a při rom se liší jak v časování, tak v opakování i v očkovacích látkách.

+3/0
10.8.2017 12:47

J69a63n55a 62W53y48r96w12o32l90o37v51á 9801110645653

Pokud vím, dítě musí být pro očkování 100% zdravé. Co mají dělat rodiče,kterým neustále tahají starší děti ze školky streptokoky a hnisave rýmy? To mi jako nasilim naockuji nemocné dítě?

+2/−1
10.8.2017 11:34

J77i82ř11í 50H63o98v91o58r98k84a 2986727980661

Právě z těchto důvodů je důležitá kolektivní imunita. Aby dítě, které ze zdravotních důvodů může být očkováno později, či třeba nikdy, i takové bohužel jsou, bylo chráněno tím, že ostatní jsou očkovaní a tedy ta nemoc prakticky neexistuje.

0/0
10.8.2017 11:40

K15a58t64e69ř85i84n32a 51F13e34n61c94l46o28v30á 8233617908953

Aktuálně řešíme s mladším dítětem druhou dávku hexy + P13. Dle lékařky je to okno dost velké. Žádná hysterie není na místě.

0/0
10.8.2017 11:41

J78a77n36a 76W18y24r69w70o95l63o68v49á 9341120655843

Moje starší dcera onemocněla pneumokokem přes očkování prevenarem.

0/0
10.8.2017 11:46

K77a85t20e24ř78i43n36a 78S76l87a68v62í73k38o84v32á 6183765290873

Je to stejné jako s dnešními výrobky, kdy se montují kurvítka. Proto nakonec silní zdraví muži z Afriky, kteří v mládí nebyli očkovaní přeberou vedoucí úlohu nad stále nemocnými Evropany. V Itálii se proti očkovacímu fašismu dělají statisícové demonstrace.

+2/−1
10.8.2017 11:09

J77i80ř56í 54H25o23v35o87r43k84a 2376917790421

Shodou okolností jste udeřila hlavičkou do hřebíčku. V Africe skutečně moc neočkují a tak slabé dětí umřou a ti co přežijí jsou silnější jedinci.

V Evropě díky očkování udržíme na živu i děti, co by normálně umřeli - což pravděpodobně snižuje celkovou odolnost populace.

Kdyby to odpůrci očkování řekli takto, že chtějí nechat pomřít slabší a neduživější děti, aby posílili populaci jako celek, řeknu OK. Logický, byť odporný názor. R^

0/−2
10.8.2017 11:16

M51i37r51o76s26l45a50v 56T10r30e55s17t96i67k 4778465403561

A čí jsou tedy ty děti. Naše nebo nějakého zkorumpovaného doktora potažmo politika, který bude očkovat děti hlava nehlava. Jako by nestačilo, že do dětí často nevědomě nebo nedobrovolně hrneme chemie z dotovaných potravin. Vakcíny se vyvíjejí jako na běžícím pásu, tlaky farmaceutického průmyslu jsou nepředstavitelné a když to nejde po dobrém, tak to půjde násilím. Za chvíli budou chtít fašisté řídící tuto ji jiné zemi, aby bylo povinné očkování profi encefalitidě, chřipce, rýmě nebo kašli.

+3/−3
10.8.2017 10:48

J81i76ř16í 95H39o64v97o64r17k48a 2456907600751

Tak ještě jeden pokus, jestli to iDnes zobrazí lépe:

Pondělí je velmi stresující věc pro malé dítě, končí víkend, rodiče se vracejí do práce

Možná si říkáte, že pondělí zažil každý, ale pro malé dítě, které toho ještě moc nepoznalo, může být po narození tolik pondělí, pravidelně každý týden, prostě příliš zatěžující. Pondělí prostě poškozuje dětský mozek.

Pak je tu ta výrazně podezřelá věc, všimněte si, že mnoho autismů vzniká po pondělí, to máte pondělí a hned druhý nebo několik dní potom má dítě horečku a pak později autismus. To nemůže být náhoda.

Předtím úplně zdravé dítě je po takovém ošklivém pondělí najednou úplně jiné. Vždyť to vám řekne většina lidí s dětmi, stačí se zeptat.

Dokonce existuje i jeden vědecký článek, napsaný vědci, který naprosto jednoznačně dokazuje, že pondělí způsobuje autismus. Dá se najít na internetových fórech pro rodiče.

Pondělí nám nutí stát a výrobci kalendářů, přestože každý má přece právo udělat si pondělí někdy jindy, později a nebo třeba vůbec. Názory, že je kolektivně nutné, aby pondělí dodržovali všichni stejně, jsou výmluvy, ať si ho má kdo chce, ale nenutí to jiným! Výrobci kalendářů si chtějí udržet svoji pozici na trhu a neustále prosazují zachování pondělí, mají z toho přece obrovské peníze. Přitom jsou známé případy lidí, kteří se pondělí rozhodli nemít vůbec a žádné problémy nemají.

+1/0
10.8.2017 10:32

J81i40ř85í 56H80o41v59o82r47k31a 2796357980181

Pondělí je velmistresující věc pro malé dítě, končí víkend, rodiče se vracejí do práce

Možná si říkáte, žepondělí zažil každý, ale pro malé dítě, které toho ještě moc nepoznalo, můžebýt po narození tolik pondělí, pravidelně každý týden, prostě přílišzatěžující. Pondělí prostě poškozuje dětský mozek.

Pak je tu ta výrazněpodezřelá věc, všimněte si, že mnoho autismů vzniká po pondělí, to máte pondělía hned druhý nebo několik dní potom má dítě horečku a pak později autismus. Tonemůže být náhoda.

Předtím úplně zdravédítě je po takovém ošklivém pondělí najednou úplně jiné. Vždyť to vám řeknevětšina lidí s dětmi, stačí se zeptat.

Dokonce existuje ijeden vědecký článek, napsaný vědci, který naprosto jednoznačně dokazuje, žepondělí způsobuje autismus. Dá se najít na internetových fórech pro rodiče.

Pondělí nám nutístát a výrobci kalendářů, přestože každý má přece právo udělat si pondělí někdyjindy, později a nebo třeba vůbec. Názory, že je kolektivně nutné, aby pondělídodržovali všichni stejně, jsou výmluvy, ať si ho má kdo chce, ale nenutí tojiným! Výrobci kalendářů si chtějí udržet svoji pozici na trhu a neustáleprosazují zachování pondělí, mají z toho přece obrovské peníze. Přitom jsouznámé případy lidí, kteří se pondělí rozhodli nemít vůbec a žádné problémynemají.

(c) Jana Fialová Kučerová

0/0
10.8.2017 9:56

K25a66t19e95ř53i79n20a 13V35ý55b97o85r77n61á 6380129209

Nesmysl. Autismus se projevuje do tří let věku a proto je nárok na rodičovskou dovolenou, která trvá právě do tří let dítěte. Minimálně jeden z rodičů může s dítětem zůstat doma a vliv pondělků eliminovat. Jak vidíte, s vlivem pondělků na autismus si společnost úspěšně poradila, takže nám zbývá už jen to očkování.... :-)

+1/−1
10.8.2017 10:11

L19u69d79v34í66k 81G31a65j98d96o97š39í84k 2255133654882

V první řadě by to chtělo, abyste se naučil dělat mezery mezi slovy. Pak můžeme řešit něco dál. Tohle se nedá číst.

+1/0
10.8.2017 10:29

J48i49ř38í 49H46o79v64o78r14k40a 2586937620971

To udělal systém komentářů, bohužel to nemá funkci náhledu... Už jsem to dal výše s mezerami.

0/0
10.8.2017 11:17

L54u44c20i70e 65U29l82č58o84v87á 6402540829215

Je to velmi nelogické a nebezpečné...zákonodárci by měli respektovat názory odborníků. Sama vidím jak se v průběhu jen několika málo let mění oficiální doporučení, ještě před 5 lety byl podezřelý každý, kdo požadoval očkování hexavakcínou ve schématu 2+1, byť se v tu dobu toto schéma již běžně v Evropě využívalo a i sám výrobce jej označoval za stejně účinné jako 3+1. V čem je tedy rozdíl? Nižší získ výrobce vakcín, pokud bude u každého dítěte o 1 dávku méně.

Ad MMR - jedná se o dětské nemoci, ačkoli se mohou zkomplikovat, tak ještě generace našich rodičů je normálně prodělala, naše děti však naočkujeme v kojeneckém věku a v dospělosti je dost pravděpodobné, že nebudou mít protilátky a budou mnohem více ohroženi pokud se s nákazou setkají. Nejsem odborník na vakcinaci, ale toto mi nedává smysl.

Ad návrh zákona očkovat MMR v 15-18měsících....totální zhovadilost...co udělají s dítětem, které prostě v daném období bude nemocné? Pošlou na rodiče sociálku...? Bude vyvíjen nátlak na pediatra očkovat dítě, které není zdravotně v pořádku? Sama mám jedno dítě narozené s imunitním deficitem, během prvních 18m života byl syn zcela zdráv tak max. 1 týden v měsíci, neměl žádnou život ohrožující chorobu, "jen" permanentní obstrukční bronchitidy....žádný soudný pediatr by to v tu době neočkoval. Dětí které třeba v zimním období opakovaně stonají je spousta, to se bude každé dožadovat výjimky aby nebyl šikanován....? Co když bude muset být pro nemoc dítěte posunuta hexavakcína, to pak naočkujeme dítěti vše raději naráz abychom se vyhnuli kolizi se zákonem...? To zavání totalitou.

+10/0
10.8.2017 9:56

L72u50d39v93í30k 87G22a87j73d70o72š88í24k 2555613514712

Ano, z vyšeho textu plyne, že nejste odborník na vakcinaci a vaše informace máte bůh ví odkud. Názory odborníků se samozřejmě mění s tím, jak postupouje medicína. Dnes používané očkovací vakcíny jsou naprosto jiné než třeba před 10 lety, byť se s nimi očkuje proti stejné chorobě. Mají jiné složení, jinak působí, mají jiné vedelejší účinky a logicky odborníci s nimi i jinak pracují.

Ano souhlasím, že povinnost očkovat uzavřít do 3měsíčního období je nehoráznost. Pořád ale platí, že povinnosti je zbaven ten, kdo má lékařský nález s kontraindikací očkování.

0/0
10.8.2017 10:46

K70a45t97e53ř94i73n54a 46F45e16n89c63l50o18v90á 8963537158633

A chápete, že právě kvůli dětem, jako je váš syn, tj.těm které mají skutečné zdravotní problémy a očko je třeba posunout/vynechat, je třeba, aby fungovala i ta kolektivní imunita? Aby tyhle děti měly "jen" ty bronchitidy...

+1/−1
10.8.2017 11:21

M11i63c73h73a84e65l69a 49N97o76v15á37k95o43v25á 9682184833676

Kolektivní imunita neexistuje. vzhledem k tomu, že se dříve běžné dětské nemoci očkují a děti některé nemoci neprodělají jako dříve(zarděnky, příušnice), tak v dospělosti už imunitu nemají. Očkování dlouhodobě nefunguje a značná část dospělých pak může nemoci šířit a taky šíří

Ať se tedy očkují také dospělí, pěkně povinně a mohl by nám jít příkladem třeba hlavní hygienik. Minule se nějak záhadně vyhnul očkování proti chřipce, asi se bál nebo co ;-)

0/0
10.8.2017 16:15

J77a75n 83M57e83r81t32a 3332320611808

Nesmysl. U takových spalniček je ta kolektivní imunita jasná. Ostatně jen díky tomu se dnes tak řeší, když se někde objeví desítky případů, před zavedením očkování jich byly ročně desetitisíce. V zemích, kde výrazně poklesla proočkovanost, se objevily epidemie zahrnující tisíce případů.

0/0
10.8.2017 19:40

A91l69e49x97a50n17d96r 71C22h86y34t34i56l 2694402785921

Spalničky?

1969 se začalo očkovat, úmrtnost ale v té době již byla minimální. Očkování tomu opravdu nepomohlo.

Úmrtnost byla menší než u současné chřipky. Logiku to nemá.

Chápu pertusi a obrnu, spalničky tedy fakt nechápu.

http://www.szu.cz/uploads/Epidemiologie/2014_Trendy_ockovacich_nakaz.pdf

+4/0
10.8.2017 9:17

J30a34n 49M82e22r84t37a 3862260161888

Kdyby bylo očkování, co by chránilo vysoce spolehlivě proti chřipce po dobu alespoň 10 ale, pravděpodobně by bylo dávno mezi povinnými očkováními. Smrtnost asi 1/1000 u spalniček mi nepřijde jako natolik malá, aby se toto riziko ignorovalo, když je dostupná vysoce účinná vakcína.

0/0
10.8.2017 19:37

A91l62e41x47a86n27d83r 44C86h96y92t17i70l 2464702805531

Špatně koukáte, je to max. 1 na 100.000.

Což je velmi málo.

0/0
11.8.2017 16:27

R51a37d87e53k 12W39o13l97o22s97z78c84z22u21k 4339118180784

K povinému očkování jenom tohhle - úryvky z "Úmluvy o lidských právech a biomedicíně", která byla za ČR podepsána 24.6.1998:

Článek 2 - Zájmy a blaho lidské bytosti jsou nadřazeny zájmům společnosti nebo vědy.

Článek 5 - Jakýkoli zákrok v oblasti péče o zdraví je možno provést pouze za podmínky, že k nemu dotčená osoba poskytla svobodný a informovaný souhlas.

+5/−1
10.8.2017 8:53

D59a54v86i47d 38P84e95š90e94k 3373261778450

článek 2 - nesmite ho chapat ve smyslu "kazdy si muze delat co chce", "kdyz se mi to nelibi, tak ja v tomto poslouchat nebudu"... tento clanek parafrazuje vetu "sledovani osobniho stesti" a s medicinou a ockovanim nema nic vic spolecneho, krom toho, ze na Vas nesmi stat delat pokusy

článek 5 - netyka se ockovani, protoze ochrana spolecnosti u urcitych chorob musi byt povinna a pouze dalsi choroby se musi lecit se souhlasem pacienta, Slovo "Jakykoli" je nestastne, protoze jsou oblasti, kde mnoho lidi nedokaze shodnotit riziko a prinosy, takze ani nemohou dat informovany souhlas (viz ockovani, kdy si spousta lidi mysli, ze jsou odborniky v teto oblasti, protoze cetli uz 3 clanky...)

+1/−1
10.8.2017 9:49

K51a14t83e45ř88i27n45a 88V33ý38b48o73r29n14á 6580749859

Myslím, že oba body jsou napsány jasně a srozumitelně. Jestli jde o formulaci "šťastnou" nebo naopak, není relevantní. Vy jste typický příklad demagoga, který dokáže překroutit doslova cokoliv jen proto, aby mu to vyhovovalo.:-)

+2/−3
10.8.2017 10:00

D68a16v62i66d 21P35e65š13e97k 3123561208430

Pani Vyborna Umluva o lidskych pravech vychazi z jinych dokumentu a nejde tedy o demagogii, ale o rozbor mysleni ve kterem byl dany bod zapsan. Bohuzel pravni texty maji sveho "ducha" coz je filozoficka podstata a neda se jen z vyznamu slov vytahovat z dokumentu to co se mi na dany pripad hodi, ale je potreba se zamyslet jestli byl dany bod k tomuto tematu vubec vztahovan... prave to je totiz Vase prekrucovani a demagogie, kdy se berou nesouvisejici clanky na jine oblasti;-(

+1/0
10.8.2017 10:11

K74a80t44e61ř37i79n37a 75V44ý83b71o88r35n26á 6470729199

Ano, proto jsou paragrafy tak zkroucené, aby bylo na první pohled jasné, že texty které uvozují, lze vykládat různými způsoby. A proto platí Iura novit curia :-)

+1/−1
10.8.2017 10:25

D79a46v26i19d 67P20e24š77e39k 3773271418890

skvele, uz si asi rozumime, proto se dnes pisi duvodove zpravy

- vytahnou se vsechny paragrafy, ktere by mohly souviset s problemem

- potom se shodnoti, ktere s nim opravdu souvisi a ty se uplatni

A to je prave problem prispevku pana Woloszczuka, ktery chytil 2 clanky, jeden s ockovanim nesouvisi vubec a druhy ma v sobe neurcite slovo "Jakkykoli" a na konci je zakerene "informovany souhlas" o kterem se ne vzdy da rici, ze je informovany

0/0
10.8.2017 10:36

R25a87d78e88k 62W67o39l66o75s77z46c20z34u32k 4899778840194

Takže úmluva o biomedicíně se biomedicíny netýká, "jakýkoli" znamená "některý" a informaovaný souhlas není potřeba pokud člověk není odborníkem v dané oblasti. Pokud se to někomu nelíbí tak je to chyba v překladu.

Tohle jsem naposledy slyšel od Štěpána. Děkuji za "názor" ale další debata nemá smysl.

0/0
10.8.2017 11:05

D28a40v87i31d 20P93e34š16e70k 3293821968120

nektera ustanoveni jsou pro lidska prava a jina pro biomedicinu

Spojka "a" je slucovaci, umi davat dohromady dve ruzne veci.

Napr. "Umim postavit zdeny dum a stan."

0/0
10.8.2017 12:08

R20a43d54e67k 83W20o45l62o78s42z51c14z67u78k 4979438870334

Přečtěte si alespoň preambuli, když ne celý text. Ta úmluva se týká aplikace lidských práv v biomedicíně!! V "Úmluvě" nenajdete jediný článek, který by se týkal něčeho jiného než aplikace lidských práv v biomedicíně. Buď nerozumíte psanému textu nebo zde vědomě lžete.

0/0
10.8.2017 12:48

R10a54d68e97k 10W11o92l77o84s64z55c96z20u83k 4779758360754

Myslím, že v "Úmluvě" je všechno popsané dostatečně jednoznačně aby si čtenáři sami udělali obrázek o vašem úsudku...

0/−1
10.8.2017 10:20

D78a63v16i66d 48P56e49š96e46k 3273511248350

pravo neni jednoznacene, nikdy nebylo a nikdy nebude

- v mezinarodnim pravu to plati o to vice, protoze ruzna slova a slovni spojeni mohou mit v ruznych jazycich vice vyznamu a podtextu

- jestli umite anglicky, tak bych dal za priklad ceske slovo "muset" v ang. "have to" nebo "must" a je mezi nimi dost velky rozdil

0/0
10.8.2017 10:55

J72o81s94e81f 52M43i21k43u52l74í15k 8354807166

jak vidím, tak dle statistiky nemocnosti, tak čísla nic moc a stejně se jedná jako vždy o cikány. Jen si na to vzpomeňte, že to bylo ve zprávách dřív. Tam kde je čisto, tak to nehrozí.

0/0
10.8.2017 8:44

P81a32v67e35l 90C52h32a63m34r27á42d 4167210589125

Pokud mi bude ještě někdo bude chtít naočkovat další dítě, tak na každou nemoc zvlášť a jedině po testu CRP, jinak začnou lítat trestní oznámení za mrzačení dětí. To si buďte jistí, chytráci na ministerstvu.

+5/−2
10.8.2017 8:43

Z64u74z35a69n38a 82T24i25c11h35á 4428246420363

Pokud už máte špatnou zkušenost, tak by tohle mělo být samozřejmé a automatické.

0/0
10.8.2017 8:57

R87o10m41a66n 50P66o74l77á91č59e71k 5136189575

Ale až ho budete chtít léčit, tak budou taky létat trestní oznámení?;-D

0/−1
10.8.2017 9:57

J76o49s46e31f 62P40o87k10o79r64n51ý 6322679164651

Ale stát ze zákona nese odpovědnost za následky sakra nastudujte si něco o tom.

0/−5
10.8.2017 8:34

R98o58l37a89n37d45o 26A11r48i70a91s 7378859827740

jj Pepíčku, akorát , že za dlouhé roky ministerstvo stále blokuje vznik fondu pro odškodnění

+2/0
10.8.2017 9:26

P97e35t74r65a 47H61o88d20o61v11á 4479871305759

Možná tak na papíře...

+1/0
10.8.2017 15:28

J24a27k97u67b 22S91ú11k44e22n79í21k 1608470969

V povinném očkování je třeba přitvrdit. Jako otec malého dítěte skutečně nestojím o neočkované dětičky bláznivých ezomamin. To je nejlepší cesta k mutacím a tím i potlačení celého smyslu očkování.

+8/−10
10.8.2017 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.