Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

B46o70h98u98m70i39l 62V69a95n46ě15k 5322945622296

Pokud vím tak platilo pravidlo, že autobus musí vždy jet z kopce se zařazeným převodovým stupněm - ve Švýcarsku to dokonce požadovali u všech aut.

Při zařazeném převodovém stupni bez plynu působí motor jako brzda a vozidlo se nemůže rozjet na maximální rychlost a přitom jsou šetřeny brzdy. Některé autobusy měly přímo motorovou brzdu.

Může mi někdo vysvětlit k čemu v té Itálii došlo, protože z toho jak popisují průběh nehody to spíše vypadá, že ten autobus jel z toho kopce bez zařazeného převodového stupně, nebrzdil motorem, brzdil jen mechanickými brzdami, ty se přehřáli a ztratili účinnost a při velké rychlosti se už řidiči nepodařilo zařadit.

Takž byl ten řidič padouch nebo hrdina - to záleží na tom zařazení či nezařazení rychlostního stupně.

0/−1
doporučit
6.8.2017 14:50

I60r84e91n49a 60P56l69a28c72h73e87t77k31o82v13á 1976494446450

Toho řidiče museli cestující strašně naštvat, že jim tohle provedl.

0/−13
doporučit
6.8.2017 13:10

M36i63l30o61š 11Ř65e54h74á53k 8456348247495

Vypadá to tak, že moravské autobusy nejsou tak nehodové, jak ty české.

0/−2
doporučit
6.8.2017 20:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.