Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

B82o77h56u72m47i10l 26V28a72n69ě59k 5582265662836

Pokud vím tak platilo pravidlo, že autobus musí vždy jet z kopce se zařazeným převodovým stupněm - ve Švýcarsku to dokonce požadovali u všech aut.

Při zařazeném převodovém stupni bez plynu působí motor jako brzda a vozidlo se nemůže rozjet na maximální rychlost a přitom jsou šetřeny brzdy. Některé autobusy měly přímo motorovou brzdu.

Může mi někdo vysvětlit k čemu v té Itálii došlo, protože z toho jak popisují průběh nehody to spíše vypadá, že ten autobus jel z toho kopce bez zařazeného převodového stupně, nebrzdil motorem, brzdil jen mechanickými brzdami, ty se přehřáli a ztratili účinnost a při velké rychlosti se už řidiči nepodařilo zařadit.

Takž byl ten řidič padouch nebo hrdina - to záleží na tom zařazení či nezařazení rychlostního stupně.

0/−1
doporučit
6.8.2017 14:50

I32r41e28n51a 72P62l27a15c96h28e16t76k96o45v51á 1476384676370

Toho řidiče museli cestující strašně naštvat, že jim tohle provedl.

0/−13
doporučit
6.8.2017 13:10

M84i18l48o25š 27Ř88e32h45á84k 8146308627635

Vypadá to tak, že moravské autobusy nejsou tak nehodové, jak ty české.

0/−2
doporučit
6.8.2017 20:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.