Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženu ve Francii vykázali z bazénu kvůli burkinám, zaplatila i vyčištění

Kontroverze okolo koupání v burkinách se v poslední době netýkají jen České republiky. Ukázal to případ muslimské ženy, která se rozhodla svlažit v tomto koupacím oděvu během dovolené ve Francii. Ostraha ji z vody vykázala, žena navíc musela uhradit náklady na vyčištění bazénu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a70v24e75l 95Š87m63í39d 5462625108584

Při minulém konfliktu jiná arabská žena v burkinách křičela "Nenařizujte nám, jak se máme oblékat". To vcelku klíčová věta. Protože jí celý život nařizují, jak se má oblékat. Alláh, manžel, náboženští vůdci. A pak se najednou rozkřičí na své hostitele. Myslí si, že my to máme jednoduché? Také se nemůžeme v arabských zemích oblékat jak chceme. A když to uvážíme do důsledku, ani v těch našich. I tady existuje diktát oblečení. Jen místo bohů nám to určuje zaměstnavatel, módní policie, společenské konvence a lifestylové časopisy. Sice vás za nevhodný nebo neobvyklý oděv ukamenují jen psychicky, ale i to je znakem nesvobody.

0/0
9.8.2017 7:50
Foto

D26a48n 35Š64í49d86a 8305719782297

Národní fronta se může jít bodnout. Ještě že Francouzi měli v obou volbách dost rozumu, aby jí přidělili takové místo, že si moc výskat nemůže.

0/0
6.8.2017 17:21
Foto

D71a14n 60Š53í58d53a 8325259372247

Já to tak černě jako Vy nevidím. Evropa se musí ale poučit z chyb a tvrdě vyžadovat dodržování pravidel.

0/0
6.8.2017 17:18

F86r26a96n35t91i28š49e71k 18K94a48l69v66o61d59a 5717687273161

Také mne u nás vyhodili z bazénu a pak mi ukázali, že mají nově v řádu, že se nesmí koupat v bermudách-podobným plavkám, protože se jim stávalo, že v nich lidi přinášeli písek do bazenu a v pohodě jsem to pochopil a přinesl si normální plavky a nikde jsem to nezveličoval....;-)

+5/0
6.8.2017 11:23

B32a39r38b77o52r98a 44K56u34d83r12n85o87v19á 7766439872335

Ale možná by stačilo, kdyby lidi nebyli prasata a občas prali a nemusel jste nic kupovat a mačkat si v tom koule, že?

0/0
6.8.2017 14:11

J48i47n52d61ř37i52c38h 57M63i18t22t82e90r 6904725521686

Normální plavky jsou v pohodě, mě se ta moda volných trenek po kolena , kterým se kdoví proč říká plavky hnusí. A dostanete koupit elegantní zančkové modely klasických plave, co vypadají dobře a jsou pohodlné. Žádný útlak se nekoná.

+1/0
6.8.2017 22:34

M96a80r93t66i95n 24P75e50l36u61c69h 5645661807731

Nechutnost a drzost muslimů nezná mezí.

+7/0
6.8.2017 10:48

J49a94r35o38s81l83a91v 85S25e24v55e16r 6988706740895

Nemohu se zbavit dojmu, že spis nez o koupani tu jde jen a jen o provokaci.

Nevim, zda jsou plaze v muslimskych zemich plne bab v burkinach a bez muzskeho doprovodu. Silne pochybuji. Stejne tak pochybuji, ze by se zde objevil manzel, nebo imam a zahnal babu domu. Po mem soudu tu jde jen o to kdy nejaky bily pomatenec, nebo NGO najaty figurant zkusi tu babu z toho habitu vyndat. A bude TEMA na stole.

Mam za to, že potom prijde na radu halal jidlo ve skolach, pak prestavky na modleni ve skolach, v praci, atd. Ostatne provokaci se satky ve skole uz tu mame .

Co s tim? Ze nekdo na neco veri, je jeho soukroma vec, ale ve verejnem prostoru bych byl na propagandu - a docela i na propagaci čehokoli docela neprejici. Tak napřiklad bez vselijakych čumfurtu a vaginalnich fujtajblu bych se take obesel.

+7/0
6.8.2017 9:08

B12ř96e28t14i89s29l36a67v 53Š84í65m22a 9764871302

Mam podobny dojem.... A propaganda islamu jede na plne obratky.

Nejdrive pred skolami lakali muslimove male deti na islam s pisnickou o Allahovi, ktery vse stvoril a jemuz vsechna slava a cest nalezi, ukradli si k tomu melodii pisnicky Holka modrooka. Kdyz par rodicu tem chlapkum naznacilo, ze na ne zavolaji policii kvuli obtezovani deti, zacaly chodit s pisnickou muslimske zeny, v satcich i bez satku. Maji to zrejme docela zorganizovane.

Ceskym holcickam jsou vnucovany teorie, ze satek je pry slusivy a hezky ramuje oblicej.

Take existuje pohadka, jak si Snehurka si vzala cernocha, aby se jeji deti te nehezke bile barvy zbavily a byly krasne hnede.

V clánku o detech na prazdninach psala novinarka, ze se dnesni babicky dost zmenily, protoze pry babicky dnesnich ctyricatniku pred 30 lety nosily satky. Dovoli si lhat o dobe, kterou si vetsina lidi pamatuje a vi, ze satky nosily jen nektere zeny na venkove, a spis prababicky, ostatni jen pri urcite praci.

Zrejme zase skryta propaganda, ze nam nemaji vadit muslimske satky, ale ze je problem v tom, ze to muslimky chteji nosit i tam, kde to bezpecnostni a hygienicke predpisy nedovoluji.... a jeste se kvuli tomu soudi, o tom radeji mlzi.

A pak si novinari mysli, ze jim budeme vse verit, i v tomto clanku neco nesedi nebo chybi nejake udaje. Mozna pani nemela burkiny, ale obleceni jako na ulici....anebo se neosprchovala, apod.

A ze by vycisteni bazenu a usly zisk za dva dny mely ve Francii predstavovat jen 13 tis. Kc? Anebo jak ten manzel mohl vedel, ze bazen necistili, jak to videl, kdyz bylo zavreno?

+4/−3
6.8.2017 10:35

I11v47a57n 25D19ř26í33m57a42l 9677986202747

Docela by mě zajímalo, jak by se chovali v muslimské zemi, pokud by křesťanská turistka z Evropy vlezla do bazénu jen v bikinách, protože to je součást jejího náboženského přesvědčení. :-P Proč převlečené "neziskovky" provokují v Evropě v Burkinách a nezkusí to na opačné straně u muslimů v plavkách? Že by strach o život? Že by?;-) Mohli by tak dokázat, že muslimové jsou k jiným náboženstvím tolerantní a náboženští fanatici jsou jen v Evropě. ;-DRv

+15/0
5.8.2017 22:50

V19e98n60d93a 30B62e98n88d76o78v76á 4302907447

Ja jsem v Turecku nemela problem na normos plazich (zadna letoviska)...A to je tez muslimska zeme..By jste tam nekdy? Pochybuji, ze napr. v Indonesii je to problem..a pokud budete argumentovat SA ci Iranem tak vemte v potaz, ze pisete o muslimske zemi, coz je asi nejjednodussi nalepka, ale pravda to neni..

+1/−9
5.8.2017 23:06

I19v54a25n 47D10ř58í12m77a27l 9777686362427

Byla jste třeba v Saúdské Arábii? Zkuste to a dejte ostatním k dobru vaše zážitky. Měli jsme problém i v Egyptě. Pokud píšete jen o některých málo destinacích (Turecko, Indonézie.....???), vemte v potaz, že píšete pouze o minimální muslimské komunitě a že muslimských státu, kde vás nebudou tolerovat je násobně více než těch, které žijí turistickým ruchem.

+9/−1
5.8.2017 23:19

V85e86n11d79a 42B86e68n67d42o20v55á 4232267937

Dyt pisu, ze pokud budete argumentovat SA, Iranem atp. (a mate pravdu), tam ne, ale ja pisu, ze spouste muslimum muj ohoz byl sumak, tedy, ze neni muslimska zeme jako muslimska zeme a muslim jako muslim..Stejne jako neni krestan jako krestan...That's all

+3/−5
5.8.2017 23:25

D10a48v48i67d 48P39i49t12r65o 4962578537939

R^

+2/−3
6.8.2017 0:25

B36ř18e49t58i25s12l83a39v 62Š43í92m88a 9284201122

"Stejne jako neni krestan jako krestan..."

Domnivate se, ze diskuteri jsou nevzdelanci, kteri netusi, ze nas stat je sekularni, a vy je muzete omracovat svymi nesmyslnymi argumenty?;-D

+1/−1
6.8.2017 9:57

V32e85n57d14a 89B13e88n61d33o76v29á 4862737467

Nereaguji na ostatni, ale na vas. A myslim si o vas sve.

+1/0
6.8.2017 10:12

B57ř61e77t75i88s20l24a48v 83Š46í72m66a 9774961642

Je jasne, ze na konkretni fakt odpovedet nemuzete, protoze nevite jak, a tak jste se jen predvedla.....;-D

+3/−3
6.8.2017 10:18

V19e15n14d46a 59B82e55n93d35o66v46á 4312287467

Ja vubec nepochopila vasi reakci, jak souvisela s moji, jen jsem psala ze neexistuje jede prototyp muslima (znate nejake osobne?), a muj priklad byl o tom, ze, pokud nezijete ve vzduchoprazdnu, tak, napriklad mate krestany, kteri jsou zasadne proti potratum a dle nekterych je zena podrizena muzum a pak jsou jini co to nevyznavaji. Myslite, ze kazdy muslim chce mit zenu v burce nebo jak? A ze vsichni muslimove ziji v nesekularnuch zemich? Vy se svymi reakcemi taky predvadite, hahaha;-D

+3/−3
6.8.2017 11:00

B69ř62e78t16i19s74l69a55v 41Š65í42m35a 9424751422

Co to zde vykladate o mem mysleni?

Zkopiroval jsem vasi vetu, na kterou jsem reagoval.... a vam to nestaci k pochopeni?

V nasi zemi existuji urcite zakony a neni podstatne, ze se to prislusnikum nekterych cirkvi nelibi, protoze nas stat je sekularni.... a snad vite, co to znamena.

Problem je v muslimech, kteri nadrazuji svou viru nad nase zakony a narizeni, u nas je nutno dodrzovat hygienicke a predpisy!

+4/0
6.8.2017 11:12

B65a15r65b25o94r54a 79K64u77d68r42n21o12v93á 7296939842565

Jo, u nás jsme s hygienou drsný. Jsem takhle byla před lety s kamarádkou na brigádě v čokoládovně a nejen, že jsem dostaly potvrzení o bezinfekčnosti, aniž by nás mudra viděla, ale navíc se tam stoly a zařízení, kam se dávala čokoláda, běžně utíraly špinavým hadrem na podlahu. Což sem zírala.8-o

Taková se u nás vede hygiena, ale hlavně že můžem prskat na údajně nehygienické burkini, když jsme národ smradlavejch vepřů.

+2/−4
6.8.2017 14:09

B12ř62e28t36i96s24l28a57v 98Š40í44m89a 9284271232

Jak vam tedy to potvrzeni prakticka lekarka dala?

Proc jste neupozornila vedeni firmy nebo hygienika, ze se v cokoladovne nedodrzuje hygiena?

V Letnanech se muslimky pred vstupem do bazenu neosprchovaly, ale tisk to popira. Takze i v pripade ve Francii muze jit o problem, ktery byl v nasi republice jiz vicekrat, ze se muslimky neosprchovaly nebo nemely koupaci ubor, ale obleceni na ulici, prip. pod burkinami mely pradlo, atd.

Prskejte si, jak chcete, nemuzete poprit prokazatelny fakt, ze se u nas muslimka obratila na ombucmanku, protoze chtela pri praxi ve fakultni nemocnici nosit na hlave satek, ve kterem chodi po ulici. Rv

V Anglii mela muslimska operaterka na operacnim sale take svuj satek, odmitla si vzit sterilni pokryvku hlavy, hadala se a nakonec vztekle ze salu utekla od uspaneho pacienta. Pri vysetrovani pripadu vedeni nemocnice zjistilo, ze muslimsky personal si behem operaci dela prestavky na modleni. Ceskeho anesteziologa, ktery muslimce nedovolil nechat si na hlave nesterilni hadr, zalovala ta zena pro rasismus a diskriminaci. ;-DRv

V nasi republice je nedodrzovani hygienickych nebo bezpecnostnich predpisu trestano, ale muslimove si naopak dovoluji zalovat jine, protoze svou viru a nazory povazuji za nadrazene vsemu! Cesti lekari skladaji Hippokratovu prisahu a dodrzuji vsechna narizeni, muslimsti asi veri, ze vse za ne zaridi Allah, takze jim nevadit pri operaci sahat na zem a mit nesterilni hadry!

Zkuste si preslapnout a uvedomit si ty rozdily, a pokud vase rodina patri mezi partu "smradlavejch vepřů", nevnucujte to celemu narodu!

+2/0
6.8.2017 20:27

J68i91n90d13ř64i23c80h 53R67á33z36l 2531955111230

To plně potvrzuji...hnusně smradlavé botasky českých mužů třeba ráno v tramvaji...to je síla, řada lidi se snad ani nekoupe, nemění prádlo, ba ani nepere svrchní ošacení, ano, jsme národ smraďochů a po WC si nemyjeme ruce....

0/0
13.8.2017 21:21

V30e63n47d15a 48B90e85n62d52o47v88á 4962407607

A mimochodem, nez o mne zacnete psat jaka jsem priznivkyne muslimu, tak jen podotykam, ze nektere naroky nekterych muslimu sem opravdu nepatri, proto jsem pro zakaz burek v cele CR a kraviny typu zakaz veproveho kvuli mozne urazce nekoho jsou uplne mimo...a nikdy bych s tim nesouhlasila.

Ono by to chtelo resit opravdu zavazne veci,ne blbosti typu burkin

+1/0
6.8.2017 11:07

B17ř78e37t96i30s83l76a16v 35Š91í65m98a 9964141552

A mimochodem, nedelejte ze sebe jasnovidku a nevymyslejte si tak okate. ;-DRv

+2/−2
6.8.2017 11:14

J52a55n 93V30o54j44t43í76š97e62k 6752621535106

A vy si teda chcete brát ze Saudský Arábie příklad, jo? Nebo proč to sem píšete?

0/−2
6.8.2017 1:39

P27a12v70e42l 64T70e92s75a45ř26í72k 6250103790705

Turecko není žádný obvyklý případ muslimské země, tam probíhala od presidenta Ataturka za dozoru armády 100let tvrdá deislamizace a na školách a ve státní správě byly zakázané i obyčejné mohamedánské šátky.

Takže v Turecku je dnes značná část obyvatel sekularizovaná a mnohé Turkyně se zahalovat odmítají, a chtějí nosit i krátké kalhoty jako v dobách před mohamedánským presidentem Erdoganem atd..

+5/0
6.8.2017 12:20

P98a22v97l30i63n54a 42H42a53m83p66l86o33v92a 7631528859232

Majitel dobreR^

+4/0
5.8.2017 22:40

V40l72k 48K64a80r94e43l 5227876840118

Češi jsou fašisti, rasisti a xenofóbové. Tohle by se na západě nestalo.

.

Počkat...?

;-)

+7/0
5.8.2017 21:52

D54a19v27i70d 60P96i82t14r63o 4402118967479

Co pockat? To skutecne vnimate svet tak jednoduse?

Cesko je rasisticke a xenofobni, o tom neni pochyb. To ovsem zdaleka neznamena, ze je to nejaky nas vynalez. S necim takovym se lze setkat vsude ve svete. Ona je to spis otazka miry.

+1/−8
6.8.2017 0:29

V25l10k 31K26a19r18e58l 5927796610568

Já jsem věděl, že se někdo najde... ;-D;-D;-D

+7/0
6.8.2017 2:31
Foto

J93a56n 68C49i58b64u81l59k98a 9302658970659

Rasismus a xenofobii nemáme od přírody pro nic za nic. Imunitní systém funguje stejně.

+3/0
6.8.2017 8:34

B42ř24e74t92i90s87l40a35v 19Š17í63m83a 9564271222

David Pitro

Cesko ne, to vy jste rasista a xenofob, i oikofob. Otazkou miry jsou vase neustale pomluvy vseho ceskeho.

Jak priznacne, ze vam dal plus tak utocny lhar, jako je p. Vojtíšek.

+5/0
6.8.2017 11:18

D65a67v90i45d 59P33i89t98r50o 4872578937909

;-D;-D;-D Ano... a jeste zeru male deti! Zmuzete se na neco jineho, nez na urazky? Zkuste to taky nekdy s argumenty...

Xenofobie i rasismus jsou v kazdem narode, to jen vy si myslite, ze Cesi jsou ti Bohem vyvoleni. A skutecne zalezi na mire, ktera je u nas ve srovnani s civilizovanym svetem bohuzel pomerne vysoka (prislusne sociologicke studie najdete na netu).

Kdyby vam dcera privedla domu jako nastavajiciho cernocha, tak vas asi klepne pepka. A nepresvedcujte mne, ze ne. Jinde ve svete je neco takoveho naprosto normalni.

0/−4
6.8.2017 11:27

V52e42n64d65a 10B11e60n20d52o25v78á 4142677647

Tak nekterym lidem nezbyva nic jineho, nez budovat si sebevedomi a sebehodnoceni v zavislosti na barve kuze..nebo pohlavi ci sex. orientaci..stara znama vec..

+1/0
6.8.2017 11:50

B16ř25e42t39i50s10l97a12v 80Š17í10m39a 9734961632

Zbytecne se namahate, tri smajliky vam k lepsim argumentum nepomohou. Zmuzete se na neco jineho, nez na urazky?

V kazdem etnicke nebo nabozenske skupine jsou nejaci rasiste, pribeh se stal ve Francii, jedna se o muslimku, ale vy jste cilene utocil na Cechy a napsal: .... "Cesko je rasisticke a xenofobni, o tom neni pochyb." .....

A takto podane je to jasna urazka, navic jsem cetl v diskuzich jiz dost vasich prispevku, takze neni pochyb, co jste zac, na to jste dostatecne pruhledny.

Dle mych osobnich zkusenosti jsou nejrasictejsi muslimove, tam je jich velike mnozstvi, radu z nich nezajima, ze evropske staty jsou sekularni a zadne nabozenstvi v nich nema rozhodujici roli, a chteji prosazovat sve metody a zvyky i na ukor nasich hygienickych a bezpecnostnich predpisu, a kdyz jim neni vyhoveno, zaluji a soudi se pro udajny rasismus a diskriminaci.

Zamette si pred vlastnim prahem, muslimsky fando!

+1/0
6.8.2017 12:29

D51a12v91i46d 51P76i24t25r21o 4512908617219

Smajliku si muzu dat treba deset, do toho je vam leda tak velke nic.

Pokud otevrenou kritiku zamenujete za urazku, tak jste nepochopil o cem diskuze je. Lzete si dal do kapsy a pritakavejte si v kruhu vam podobnych, jak je to u nas uzasne, jak jsou Cesi ti nejlepsi. To si ale pak k xenofobii a rasismu pridejte jeste sovinizmus, vy Svejku! R^

+1/−2
7.8.2017 9:23

B63ř17e80t91i44s54l85a40v 85Š81í42m60a 9604111412

Nemusite stale ukazovat, co jste zac. Vymyslite si, co udajne delam, abyste mi za sve vymysly mohl nadavat a nechutne mne urazet. Kde jsem mel napsat ... "jak je to u nas uzasne, jak jsou Cesi ti nejlepsi"?! Citujte!

Ovsem ze si muzete psat smajliku, kolik chcete, ..... pouze jsem napsal, ze vam k lepsim argumentum nepomohou. Jste schopen pochopit ten rozdil?

Vasemu vyrazu .... "vy Svejku" .... jsem se zasmal, je videt, ze mate mezery ve vzdelani. Nejsem typ cloveka, ktery by se chtel chovat jako Svejk, dnes je na to jina doba, ale tento vyraz za urazlivy nepovazuji. To jen primitivove jako vy si vykladaji Svejka jinak a pouzivaji jeho jmeno jako urazku.:-)

Vas text - "Cesko je rasisticke a xenofobni, o tom neni pochyb", neni otevrena kritika, to je nechutna, sprosta lez! Jak by se vam libilo, kdybych ve stejnem duchu psal o Arabech, Turcich, atd.? Na rozdil od vas bych si to ale takto plosne o zadnem narodu napsat nedovolil....

Domnivate se snad, ze vy a vasi muslimove jste nadrazeni, neco vic nez Cesi, a proto si nas muzete dovolit sproste urazet a vykrikovat o xenofobii, rasismu, sovinizmu?Rv

0/0
11.8.2017 11:55

D66a63v29i93d 60P80i78t28r24o 4622658727689

Ze zrovna vy chcete nekomu vyhazovat na oci urazky! Jakmile ma nekdo odlisny nazor, tak je u vas nevzdelany primitiv.R^ V Cesku jednoduse je ve srovnani s civilizovanym svetem vyssi mira xenofobie a rasismu. K tomu existuje nekolik studii, jakoz i bezpocet pruzkumu verejneho mineni. A necekejte, ze si budu jako nejaky prihlouply Cechacek lhat do kapsy, ci se nechat od vas usmernovat, co smim a co nesmim kritizovat.

Alahu Akbar!

+1/0
11.8.2017 15:37

B72ř65e25t35i88s55l20a29v 95Š45í32m91a 9144291952

Pane Pitro, nevnucujte mi sve myslenkove pochody. Nevadi mi, kdyz maji lide jine nazory, vadi mi, kdyz lzou a pomlouvaji. Pokud si nekdo vymysli historicke nesmysly, a pak tim argumentuje, je to bud lhar anebo nevzdelanec, a samozrejme primitiv, kdyz se domniva, ze zadny diskuter historii nezna a skoci mu na to.

Zde na vlakne je cerne na bilem, jak jste nechutne urazel a plosne pomlouval cele Cesko. Protoze jsem vam to vytkl, snazil jste se mne urazet kecy o Svejkovi, lhal jste a vymyslel si, co udajne delam, a pak mi za sve vymysly daval kazani. Zkousejte si dal mlit o xenofobii, rasismu, sovinizmu, prihlouplem Cechackovi, lhani do kapsy atd., od vas to na mne nezabira.

Opakuji, vas text - "Cesko je rasisticke a xenofobni, o tom neni pochyb", neni otevrena kritika, to je nechutna, sprosta lez!A rasisticka!

Cekam na odpoved, kde jsem mel napsat ... "jak je to u nas uzasne, jak jsou Cesi ti nejlepsi"?! Citujte, lhari!

0/0
15.8.2017 11:29

D25a60v60i69d 44P62i64t19r19o 4332968907689

Ano, presne tak to je. Cesko je rasisticke a xenofobni a o tom neni pochyb.

https://www.interez.sk/tieto-mapy-vam-prezradia-ktore-europske-krajiny-su-tie-najrasistickejsie-vysledok-mozno-prekvapi-aj-vas/

Cekejte si na co chcete, sasku!

0/0
15.8.2017 16:19

B56ř10e22t25i40s33l74a22v 22Š68í94m45a 9754511212

Ovsem, ze bych se nedockal, kdyz jsem nepsal nic takoveho, co jste mi podsouval.

Cesko neni rasisticke a xenofobni!Davejte sem odkazy, jake chcete, stejne zustanete naprosto nechutnym rasistickym lharem.Rv

0/0
15.8.2017 17:28

D52a10v97i24d 57P85i23t94r65o 4492218187139

Hmm, presne podle motta: Zlodej krici: chytte zlodeje!R^

0/0
15.8.2017 17:31

B31ř62e69t78i45s85l31a14v 75Š75í91m90a 9134651902

Hmm, citujte, co jsem napsal rasistickeho!

0/0
15.8.2017 17:35

D85a47v56i74d 66P28i43t67r22o 4542908707419

Vy ten rasizmus u nas jednoduse popirate! Naopak oznacujete za rasistu mne, jen proto, ze rikam na rovinu pravdu, byt jakkoliv nelichotivou. Pro nazornost jsem vam poslal odkaz. Ten vas ovsem nezajima... Nehlede na fakt, ze existuje desitky fundovanych vedeckych studii na toto tema. Ale ne, budeme dal dupat nozickou, citit se urazene a lhat si do kapsy.

0/0
15.8.2017 17:41

B51ř35e12t44i67s34l11a14v 65Š72í82m15a 9714741652

Odpustte si sve okecavacky a citujte, co jsem napsal rasistickeho!

0/0
15.8.2017 17:51

D77a93v47i81d 93P31i90t10r57o 4352708557569

Mate problemy s chapanim psaneho textu?! Ja nekdy napsal, ze jste rekl neco rasistickeho? Ja napsal, ze popirate rasismus v Cesku, protoze se domnivate, ze Cesko je nejaky pupek sveta, kteremu se vyhybaji negativni jevy ve spolecnosti. A kor, kdyz ty jevy jsou u nas prokazatelne mnohem vic zretelnejsi, nez ve zbytku civilizovaneho sveta.

0/0
15.8.2017 18:43

B94ř50e45t77i73s76l22a15v 43Š50í65m11a 9304331612

Mate problemy s chapanim psaneho textu?! Tak si to zopakujeme:

Napsal jste nechutnou, sprostou lez o tom, ze Cesko je rasisticke, a kdyz jsem vas upozornil, ze nemate pravdu a takto plosne bych si to nedovolil napsat o zadnem narodu, zacal jste mne urazet a vymyslet si lzi, co si udajne myslim.

Coz jste nakonec udelal opet, cituji: ...."protoze se domnivate, ze Cesko je nejaky pupek sveta, kteremu se vyhybaji negativni jevy ve spolecnosti." Kde jste zase sebral tohle, jasnovidce a lhari, citujte?!

Vysvetlete, co znamenaji vase vykriky:

"To si ale pak k xenofobii a rasismu pridejte jeste sovinizmus, vy Svejku!"

"Zlodej krici: chytte zlodeje!"

Tim jste nepsal o mem udajnem rasismu?Takze citujte, co jsem ja napsal neco rasistickeho!

0/0
15.8.2017 19:19

D46a52v18i93d 45P38i94t47r88o 4232768927689

Breto, je to uz unavne... porad dokola jako kafemlejnek. Oprostete se od nejakych osobnich zabomysich valek a slovickareni a koncentrujte se na obsah. Ten se tykal meho vyroku, ze Cesko je rasisticke a xenofobni, coz jsem dolozil zdrojem. Vy jste opak nicim nedolozil, zmohl jste se jenom na osobni invektiva. Tot vse.

0/−1
15.8.2017 19:36

P41a79v53e66l 75F74r42y20c 4264868639363

tak je to spravne. hygienicka pravidla v bazenech jsou nastavena po cele evrope podobne, dlouhodobe vse uspesne funguje a neni duvod na nich nic menit! Kdo porusi, ten ma byt potrestan! neni duvod kolem toho takovato hysterie. Do bazenu proste bermudy a jine vystrelky mody proste nepatri.

+5/0
5.8.2017 21:30

S95o91n11a 80M42o47t53u65s88o78v34á 5732340127480

Boli sme dnes na Neziderskom jazere. Dve baby, moslimky liezli do vody v niečom ako legínsy, v tričkách a šatkach. To by nevadilo, to im doprajem. V odeve, v ktorom aj prišli, si určite odniesli značnú časť bahna - pretože v tomto jazere je ho plno. Horšie to bolo s mladučkou, asi 12-ročnou moslimskou devuchou, ktorá liezla do vody v džínsoch, tričku a šatke. Ale ona chcela na šmykľavku. A to sa akosi veľmi nešmýka. Brzdila celú prevádzku. Ostatné deti boli viditeľné naštvane, len rodicia ich brzdili, aby jej preboha živého nič nehovorili. Tie deti si skrátka musia zvyknúť, že pozvaní hostia ich budú brzdiť. Prinajmenšom. A že sa nesmú áno ohradiť.

+12/−1
5.8.2017 20:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.