Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Terapeutka: Děti cítí vinu za násilí rodičů. Týrání považují za normální

Pražské centrum Locika pomáhá dětem, které zažívají domácí násilí. „Z domácího násilí se lze vzpamatovat a využít ho k dalšímu osobnostnímu růstu. Šance, že to člověk zvládne sám, je ale velmi malá,“ říká vedoucí centra Petra Wünschová. Terapeuti Lociky pracují s oběma rodiči, vždy ale zvlášť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a55v55l25a 18K37o55z10á73k26o94v44á 1521650420615

Pro pana Gabryše, který tvrdí:

Co to? Mnoho lidi me presvedcuje, ze rodina s muzskym a zenskym vzorem je dokonalost sama, ve ktere vyrustaji same stastne deti bez ujmy na tele a mysli.

Nikdy jsem neslyšela o tom, že by naprosto všechny tradiční rodiny byly dokonalé. Stejně jako nejsou dokonalé všechny stejnopohlavní páry. Mezi homosexuály je minimálně stejný počet těch, kteří jsou schopni dětem ubližovat, jako mezi heterosexuály. Vrozená sexuální orientace nedělá z nikoho lepšího člověka. Ale vy tento manipulativní nesmyl píšete do každé diskuse.

+9/0
6.8.2017 12:55
Foto

B77r92o68n78i96s75l52a77v 11G58a42b25r64y58š 2352749511

Nikoliv. Tento nesmysl jsem prejal od tech, kteri jsou proti adopci homosexualnimi pary. I ja souhlasim s tim, ze sexualni orientace z nikoho lepsiho cloveka neudela.

Z toho vyplyva, ze neni nutne delat mezi lidmi jine orientace rozdily. Neexistuje racionalni duvod adopci zakazat, kdyz jsme lidmi se vsemi klady i zapory jako kdokoliv jiny.

+3/−4
6.8.2017 13:15

T68o70m68á58š 65H27o65l48e64k 5655110201117

a) je manipulativní nesmysl tvrdit, že existuje jakási sexuální orientace. Homosexualita je úchylka a nikoli rovnocenná orientace. Samozřejmě nelze někoho diskriminovat za úchylky, kterými trpí. Dítě má žít v rodině a proto, je přirozené, že adoptovat dítě může jen rodina a nikoli nějaké partnerství dvou lidí postižených homosexuální úchylkou

b) Ano, o kvalitě člověka nerozhoduje, jestli trpí homosexuální úchylkou nebo ne. A nevidím důvod zakazovat adopci homosexuálnímu páry. Stačí ji nepovolit. Není důvod povolovat nesmysly.

+3/−3
6.8.2017 13:43
Foto

B57r31o97n32i47s51l81a28v 43G95a13b76r23y58š 2942409451

Homosexualita neni uchylka ani postizeni ani nemoc ani moda a neda se ani naucit. Je to varianta sexualni orientace. Neni duvod o tom jakkoliv polemizovat, odbornym kruhum verim vic nez nejakemu zvanilovi z diskuze. Reagovat nemusite, Vase dalsi stredoveke nazory na toto tema me nezajimaji. Ovsem pokud mate vlastni vedecke studie, rad si je prectu.

+3/0
6.8.2017 14:18

P24a89v30l92a 82K93o72z13á22k74o13v39á 1421200500665

Dítě pro svůj zdravý psychický vývoj potřebuje jak mužský, tak ženský vzor. Dítě svěřené do péče stejnopohlavního páru bude z tohoto hlediska v nevýhodě, stejně jako by ho vychovával pouze jeden rodič.

Pokud bude pro adopce dostatek heteropárů, nevidím důvod upřednostňovat homopáry. Pokud bude přebytek dětí a málo tradičních rodin, které by je přijaly, pak můžou přijít na řadu stejnopohlavní partnerství.

+2/−3
6.8.2017 14:45
Foto

B98r11o21n27i42s20l82a91v 33G35a73b65r80y51š 2672709181

Jo, muzsky a zensky vzor. Proto je ta dnesni mladez tak skvela.

Znovu opakuju, ze je to nesmysl. Moje tvrzeni podporuje mnoho studii a realnych pripadu, ze stejnopohlavni pary jsou stejne kvalitni pro vychovu. Ne kazdy heterosexual muze byt dobrym rodicem, jak se ukazalo v prispevku pana V. Novaka.

0/−4
6.8.2017 15:00

P28a50v20l89a 18K73o36z34á28k35o76v78á 1871100840615

Stejně jako ne každý homosexuál může být dobrým rodičem. Už zase ta vaše manipulace, jak píši výše.

+1/0
6.8.2017 18:01
Foto

B19r23o57n82i23s13l13a16v 38G68a57b29r17y31š 2702169411

Nikoliv moje, ale odpurcu, kteri ze sebe delaji vic, nez jsou. Proto rikam, ze mezi nami neni rozdil.

0/0
6.8.2017 18:21
Foto

B31r24o68n40i76s90l36a84v 91G23a84b16r22y44š 2342889141

Co to? Mnoho lidi me presvedcuje, ze rodina s muzskym a zenskym vzorem je dokonalost sama, ve ktere vyrustaji same stastne deti bez ujmy na tele a mysli.

0/−7
6.8.2017 12:22

T71o37m19á86š 94H25o46l13e61k 5485250161277

Rodina už ze své podstaty má ženský a mužský vzor. Neznamená to, že vždy je dokonalost sama.

+3/−2
6.8.2017 12:49
Foto

B96r63o70n46i66s85l26a31v 42G32a31b97r30y89š 2272109251

Ja vim. Ale ironii jste nepoznal.

+1/0
6.8.2017 13:16

V33l32a40d13i58m42í95r 54N36o98v31á36k 3242514206781

Uvedu příklad. Jako čtyřletý kluk jsem nemohl usnout v poledne někde na rekreaci s mámou a nevlastním otcem. Ti si v posteli samozřejmě hráli, aniž já v tom věku měl o něčem takovém tušení.

Najednou ten nevlastní otec vstal, stáhl pyjamo a dal mi takovou ránu přes zadek, že týden jsem si nemohl na zadek lehnout.A to mi ještě,jak se hrozně brečel,vystoupl pupík.

Máma se zmohla jen na "Ale to si nemusel , Jarko". No, na koho jsem se tenkrát jako malé děcko mohl obrátit? Toho člověka jsem nenáviděl, a jsem byl uspokojen, kdy se máma s otčímem v mých 14 letech rozvedli.

A žádná organizace by mi nepomohla. Copak jako malý kluk jsem si mohl někam jít stěžovat?

+5/−2
6.8.2017 11:48

T74o25m31á44š 74H77o48l71e81k 5395150871887

Co to je nevlastní otec ? To je nesmysl. Otec je jen jeden, ten vlastní. Je nesmysl označovat milence/partnera matky, jako otce, i když s přívlastkem "nevlastní", jen proto, že s ním dítě žije ve společné domácnosti.

+2/−5
6.8.2017 11:53

J73o34s28e13f 46K25o92m74e23n47d30a 3749919404867

Nevlastní otec neboli otčím se běžně používá i v cizích jazycích, nenaděláte s tím nic.

+7/0
6.8.2017 12:08

B93o93h27u79m20í28r 54E73l95i64á49š 1551828674302

Jsou lidi kterym to nevysvetlite nikdy..

+3/0
6.8.2017 12:16

R29e37n17é 64T61y73c 9125335778361

To máte pravdu. Co matka zvolila to má... skutečný otec byl pro ní možná hloupý ňouma...

+1/0
6.8.2017 12:18

P27a13v60l76a 10K69o82z47á61k77o87v22á 1341770690295

Nebo alkoholik a ještě větší násilník.

+1/−1
6.8.2017 12:58

V59l32a47d95i68m19í16r 92N28o92v66á37k 3782224906701

Můj vlastní otec byl byl zapřisáhlý abstinent,takže prosím,žádné podsouvání. Kdybych měl svého vlastního otce dál, život by byl snazší.

Otec žádný ňouma nebyl, neb v životě se dovedl dobře ohánět.

0/0
6.8.2017 16:48

P48a53v92l25a 93K96o95z93á66k18o31v89á 1421170120395

Přečtěte si na co reagujete. Odpovídala jsem panu Týcovi. Vás se to netýká.

+2/0
6.8.2017 18:05

T93o42m23á79š 84H81o66l17e96k 5675570161137

Vím, že se to používá, ale je to nesmysl. Takže se na to snažím upozorňovat. Stejný nesmysl je "samoživitelka", která pobírá alimenty, takže dítě neživí sama. Ale dělá ze sebe chudinku "samoživitelku"

+1/−5
6.8.2017 12:25

E55v67a 49K86o27l72á80ř84o54v34á 1624350522382

A kde byl Vas otec, prarodice, strycove a tety?

0/0
6.8.2017 12:31

V60l87a26d60i21m90í37r 42N45o97v20á84k 3662854846281

Můj otec se to nikdy nedozvěděl, to samé mí nejbližší příbuzní. Přece jim to moje máma nebude vykládat a já jako malý kluk jsem nevěděl, kommu a jak si postěžovat.

Vy ten život berete příliš jednoduše.

+2/0
6.8.2017 16:52

V36l48a89d90i21m49í80r 13K25r43y30c53h49t17á60l54e42k 4522169287792

A dnes si myslis, ze by ti pomohli? Dnes by ospod nebo lociku zajimal nazor 4leteho kluka?

+1/−1
6.8.2017 18:47

V16l46a25d74i22m31í50r 75N41o16v94á98k 3362974236451

Netykáme si,ale máte pravdu.

+1/0
6.8.2017 18:50

T61o27m21á16š 23H45o76l70e82k 5925380471657

Zajímavá by byla i studie jak negativně na vývoj dítěte působí, když si jeho matka najde milence, rozbije rodinu a dítě musí žít s milencem matky ve společné domácnosti, kde pak poslouchá lži o svém otci.

+6/−2
6.8.2017 11:48

E52v23a 78K65o47l29á11ř74o25v97á 1274400362822

Proc je v podobnych situacich vzdy jako ta spatna zobrazovana matka, ale nikoli otec? Pokud se stejneho chovani (rozbiti rodiny, zivot s novou partnerkou otce, lzi o matce) dopusti muz, je to snad mene spatne?

+4/−1
6.8.2017 12:32

T37o34m53á23š 18H46o18l80e35k 5945220661707

Vzhledem k tomu, že naše soudy závislé na feminismu svěřují děti do péče matky, tak situace, kdy rodinu rozbije kvůli milenky otec a zároveň pak musí dítě s touto milenkou žít, je zcela nepravděpodobná. Případů kdy rodinu rozbije nevěrná matka a chudák dítě pak následně musí žít v jedné domácnosti s jejím milence je mnoho. Pro dítě je špatný vzor, když vídí, že nevěrná matka dostane děti do péče, zatímco věrný otec se o to marně snaží. Dítě si pak myslí, že být nevěrný je správné.

+3/−4
6.8.2017 12:54

Z68u53z90a29n92a 13T19i88c92h25á 4438876780213

Pro dítě je nejzásadnější změna, že jsou rodiče od sebe, z jakého důvodu už pro něj bývá podružné. Jestli byla nevěrná matka a teď žije s jejím přítelem, nebo jestli byl nevěrný táta a dítě časem stejně žije s mámou a jejím přítelem, pro něj není zas takový rozdíl.

0/0
7.8.2017 18:29

J70o45s28e92f 75Š85o62l49t45e39s 8794298100563

Asi si založím terapeutické centrum pro násilníky na dětech. Převýchova bude levná. 30 tisíc kusů rákosek, starý prasečák na ubytování a trochu starého plesnivého chleba. Ono to půjde.

0/−2
6.8.2017 10:46

R71i86c83h53a79r58d 41T30o34m78e34č37e27k 7926445186201

Rodiče násilníci těžko požádají o pomoc, týrané dítě jak by smet. Takže opravdu vážné problémy zůstanou skryté.

+5/0
6.8.2017 10:19

J34i39ř35í 47V44a17n11ě46r80e18k 1297181613489

Vyjádřím se k tomu jen krátce a nemohu věci vysvětlovat, protože zde na to není prostor. Nezlobte se na mě, ale tyto organizace a jim podobné co se týkají dětí, žádné problémy nevyřeší a nepomohou i když to ti lidé možná myslí dobře. Jsou pouhým nějakým mezičlánkem a stejně to vše musí a skončí u soudu, takže je zbytečné tam chodit a jednat s nimi. Je to k ničemu. Mám s tím vlastní a bohaté zkušenosti, které i nadále bohužel přetrvávají. A pokd není dítě plnoleté a nemá schopnost vyjadřování, ještě když je těžce zdravotně postižené, nemá v této "republice na ruby" absolutně žádná práva jako člověk. Člověk nevěří do té doby, než se ho to začne osobně týkat. Takže Vám paní terapeutko vzkazuji, běžte z takovýma organizacemi do háje.

+10/−5
6.8.2017 9:33

V72l12a61d27i15m41í89r 17K29r78y49c20h48t68á47l67e68k 4152369297542

R^R^R^

Bohužel, toto pochopí lidé, až když je systém semele.

Wünschová je k smíchu.

+5/−3
6.8.2017 9:36
Foto

S88o74ň19a 36S79v81o17b98o49d22o22v71á 6399604347646

Stat misto abz podporoval detske psychology a psychiatry, dava miliony na podporu neodbornikum s vystudovanou pedagogickou skolou. OSPOD misto aby deti sveril do pece odbirnikum s lekarskymi atestacemi, posila je do rukou laikum bez odborneho lekarskeho vzdelani. Spolu s nimi tam posila i rodice - misto k psychologum a psychiatrum. A jeste se najfou ti, kteri tomuto kroku statu zatleskaji. Krok smerem velice spatnym, jako ostatne mnoho z toho co dela soucasne vedeni ministerstva prace a socialnich veci, na ktere ma tato pani Wunschova velice dobre vazby...

+11/−1
6.8.2017 9:27

J75i38ř76í 29V27a19n55ě96r33e67k 1427971223489

No OSPOD, to je kapitola sama pro sebe, to máte pravdu.

0/0
6.8.2017 9:34
Foto

P24e80t42e93r 82S37t52u90d34e58n82í18k 4785666379486

Vzdyt tam pracuje 5 vystudovanych psychologu. Misto minuty hledani je lehci to hned odsoudit.

+4/0
6.8.2017 10:04

J18o18s22e13f 92Š75o59l98t37e79s 8284218120223

A kde ty odborníky chcete vzít? Už teď je vystudovaných lékařů kritický nedostatek. Je nereálné si myslet, že by bylo možné zajistit vše pro všechny.

0/0
6.8.2017 10:49

M49i18r85o11s96l40a39v 45R76a96t21a83j 5141273464195

Nutné pro ty, co čtou jen nadpis....je tam dlouhé i nad slovem považují...tudíž je to myšlono, že to děti považují za normální...nikoli terapeutka....!!

+1/0
6.8.2017 9:22

K39a87r68e84l 58N34o85v18o55t48n30y 2431665139180

:-D

0/0
6.8.2017 9:27
Foto

P41e87t22e19r 73S31t77u68d95e19n72í40k 4245916189706

Ta diskuse se mi tady snad zda. Deti co potrebuji pomoc tak ji tady dostanou. Zakladatelka centra poskytla skvely rozhovor, ktery dava smysl a lidi tady resi jeji vzdelani a odkud je projekt financovan. Co ji hidnotit na zaklade jejich odpovedi a vysledku. Uvedomte si kolik deti by bez toho centra trpelo nesnesitelne dal.

+14/−9
6.8.2017 9:08

M41a61r28e49k 40K51a26l62i25n32a 3769544585198

Taky nechápu, hloupí lidé mají představu, že lidi co pracují v neziskovkách jsou nějací milionáři... V neziskovkách většinou pracují dobrovolníci nebo lidé za směšné platy někde na úrovni státní správy... Navíc tato konkrétní neziskovka je nade vší pochybnost užitečná... Samozřejmě by bylo ideální, kdyby nemusela existovat, ať už proto, že by problém neexistoval, nebo že by všechny problémy skvělé řešily úřady, tak to ale není...

+13/−5
6.8.2017 9:12

V94l78a72d88i78m95í90r 18K72r87y61c29h72t75á85l92e70k 4262469767882

Já si myslím, že pracovníci neziskovek jsou tak neschopní, že jsou za těch 20 tisíc hrubého rádi. Odevšad jinad by je vyrazili.

+5/−12
6.8.2017 9:32

M80a47r63e77k 89K70a58l93i51n53a 3329204855238

NO jasně...

+1/0
6.8.2017 9:38
Foto

S93o67ň35a 22S22v78o33b88o40d86o20v78á 6509764317616

Naopak, vzdelani teto zeny je dulezite i to, kdo toto financuje. Deti tyrane ci ohrozene vyzaduji peci detskych psychologu ci psychiatru, idborniku s vystudovanou lekarskou fakultou. Misto podpory odborniku stat zrizuje tyto spolky, dava na ne dotace, dotuji to norske fondy ci Soros. Deti jsou sverovany do rukou neprofesionalu, arteterapie se studuje na pedagogicke fakulte jako podruzny obor, bez odbornych lekarskych znalosti a atestaci. Tito lide pak vyznamne ovlivnuji osudy deti a rodin, pod taktovkou statu a za spoluprace se statnimi urady. Tato snaha statu nahradit pomoci dotaci odborne detske psychiatry a psychology temito neodborniky, by mela varovat kazdeho a clovek by se mel ptat, proc se toto deje.

+9/−2
6.8.2017 9:17
Foto

P60e17t80e30r 24S40t18u20d88e34n42í24k 4305446389196

Kdyby jste si dala trochu prace tak taky prestanete plkat nesmysly a zjistila by jste, ze v jejich tymu je 5 vystudovanych psychologu. Nez neco zhodnotite tak si o tom proboha nejdriv neco zjistite.

+2/0
6.8.2017 9:58
Foto

S85o62ň90a 35S44v14o34b96o64d91o17v75á 6669204307816

A ne, deti by bez pomoci tohoto centra netrpely - kdyby je OSPOD ci dalsi posilali k detskym psychologum a psychiatrum, tak jak maji. Naopak je varujici, ze je OSPOD posila k neodbornikum, kteri vystudovali jen pedagogickou fakultu, jako tato pani Wunschova.

+6/−1
6.8.2017 9:20

Z71u89z92a24n38a 65T98i62c58h24á 4328876460193

Psychologové nestudují na lékařské fakultě, to jen psychiatři. Psychologové z UK studují na lidem nenáviděné filosofické fakultě:-P A co se týká té arteterapie, tak např. na té v Českých Budějovicích, která se studuje na pedagogické fakultě (asi nemáte ráda učitele;-)), se psychologická složka této disciplíny učí prostě jako na kterékoli jiné psychologii. Arteterapie se nerovná výtvarné výchově, a je úplně jedno, na jaké fakultě se to učí. Moc netuším, proč tady tak rozmazáváte, kdo je z jaké fakulty. Zvláště u těchto mezioborů to totiž není směrodatné.

0/0
6.8.2017 22:17

V67l95a58d11i92m86í84r 95K26r55y82c82h64t31á32l42e53k 4782139597512

Ježiši Kriste, a jak to centrum dětem pomáhá? Art terapií? ;-D

+2/−1
6.8.2017 9:25

M40a51r23e80k 29K63a38l75i29n81a 3469604555338

No a ne?

+1/0
6.8.2017 9:26

V21l27a65d27i42m95í75r 72K46r41y54c10h76t39á26l70e52k 4832859667372

Když OSPOD nevěděl co se mnou, tak mi navrhoval sezení právě v Locice. Takže o tom něco vím.

Stále nechápu jak mohla tahle organizace mému dítěti nebo jakémukoliv jinému pomoci.

+2/−1
6.8.2017 9:28
Foto

P54e45t30e72r 33S56t29u95d72e45n32í19k 4965216249876

Byl jste tam tedy? Delal jste co Vam navrhli? Co Vam navrhli?

0/0
6.8.2017 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.