Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a56n 57S93t59o74d60o60l68a 7681480583900

Nejsem si jist slovem "Masivní" v nadpisu. Tento viadukt je podle mě "subtilní" nebo něco takového. Působí lehce a masu neobsahuje.

+10/0
doporučit
31.7.2017 15:07

M43a29r94t41i85n 66N10e39r98m37u58t 4649860828384

Kde jste všichni epigoni, konečně je tu MOST!

+9/0
doporučit
31.7.2017 15:37

P54a88v58e94l 80J87o30n28á96š 5101265149545

Červená nad Vltavou, ještě před Orlickou přehradou. Mraky fotek ze staré Vltavy jsou na www.stara-vltava.cz.

+6/0
doporučit
31.7.2017 10:53

M14i23r30o33s13l29a84v 69G98o71t88z92i15n96g22e73r 9289495692250

Je to železničnímost na trati Tábor - Písek. Výška nad Vltavou byla 65.5m. Technický popis jena adrese:http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/prepocet-zeleznicniho-mostu-v-km-41-791-trati-tabor-pisek-cervena-nad-vltavou/

Velká budova pod mostem byl Skleněný zámeček. Před válkou to byla Ozdravovna apensionát pražských policejních zaměstnanců. Během války a ještě trochu po tobyla ozdravovna Péče o mládež. Byla to ozdravovna pro děti ze sociálně slabšíchrodin, které měli vážnější zdravotní problém. Pro tuto ozdravovnu neexistovalaválka, ozdravovna dostávala zvláštní příděly potravin a děti měli jedinoupovinnost: týdně zvýšit váhu o 200g. Kdo to nedokázal, dostával další týdem 3x denněpolévkovou lžíci rybího tuku. Po obědě hodinu spánku, kdo nespal, nesměl sekoupat. Výborná strava, nádherná krajina. A přestože byla okupace, učitelé násučili vlastenecké písničky. Já tam jezdil celou válku. Každý rok výlet k Podolskémumostu, který už byl dokončován. http://www.panoramio.com/photo/61324824

+4/0
doporučit
31.7.2017 21:46

J65i78ř80í 48Z30a61v90ř26e25l 1500373726463

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cerven%C3%A1_(Jet%C4%9Btice)

+4/0
doporučit
31.7.2017 10:27

V76á36c79l51a88v 64S24v92o45b48o91d46a 5316628479

Červená nad Vltavou,hurá.

+2/0
doporučit
31.7.2017 10:50

E59d12u40a31r45d 64S33o52j32k13a 8171618900227

Je krásný. Bez ohledu na výsledek dnešního přepočítání úcta těm, kdo to projektovali a postavili (moc pěkně, chlapci, jste to udělali). Snad nedopadne jako ten ivančický.

+1/0
doporučit
31.7.2017 23:54

M32i32r45o19s51l26a41v 97G79o82t11z77i78n44g26e42r 9889275302680

Železniční mostpřes Vltavubyl vystavěn v letech 1886–1889, otevřen byl potom 20. listopadu1889. Je 253metrů dlouhý, 68 metrů vysoký, váží 940 tun a obsahuje 329 000 nýtů. Mostvyrobila Pražská mostárna za 510 000 zlatých. Byl vybudován jako součást Českomoravské transverzálky Ve své doběbyl druhou nejvyšší mostní stavbou v celém Rakousku a zaujal tak hned druhémísto za mostem Trisana v Alpách.

+1/0
doporučit
31.7.2017 22:17

E80r59i26k 83L50e43v68i74n87s39k65ý 8411784833925

Mimochodem dodnes, i po 130 letech, patrne nejvyssi zeleznicni most u nas, pokud merime ode dna udoli a ne od hladiny prehrady.

+1/0
doporučit
31.7.2017 11:54

R31a59d47k50o 78K46ř80i32v95á14n12e75k 7160323625320

Červená. První velký most v Rak. Uh. budovaný montáží letmo bez lešení. V provozu od 1889, součást Českomoravské transverzální dráhy.

V nejbližších letech má být bohužel/bohudík nahrazen novou konstrukcí.

+1/0
doporučit
31.7.2017 11:42

J56a44n 17C71e88p63e69k 1304216600

Krásné údolí s krásným mostem. Škoda, že díky dnešním přehradám zanikla spousta takto krásných míst.

+1/−1
doporučit
31.7.2017 10:22

Z10d28e95n88ě78k 28J40a92n46o94u17t 1932335634771

Trať Pňovany (dříve Nový Dvůr)-Bezdružice, most přes Mži. Nyní je tam přehrada Hracholusky.

+1/−2
doporučit
31.7.2017 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.