- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu se zarážím nad počtem zraněných... V ČR, když vyjel na Masaryčce, tak bylo pár ... Když slon šel na bok v Ústí ve 100 km/h tak jeden mrtvý a pár zraněných
Záleží na obsazenosti toho vlaku. V ranní špičce jsou ty příměstské vlaky totálně narvane
A já blb jsem si myslel, že v dnešní době ve vyspělé zemi jako je Francie jsou už vlaky ovládané počítači a strojvedoucí tam sedí pro klid cestujících a pro odvrácení nenadálých nebezbečných situací.
V tak známém francouzském městě jako je Barcelona je to holt těžké ...
Slovo Svědek je použito snad v každé větě posledního odstavce :)
Pokud si pamatuju, tak ten elefant u nás byl více rozmlácený. V Barceloně podle stavu vlaku jen těsně nedobrzdil, ale počty zranění mi přijdou vzhledem k poškození vlaku vysoké. Nejspíš už všichni stáli a prudké zastavení s nimi praštilo.
Vlaky jsou spíše podobné metru. Je v nich víc míst ke stání než k sezení.
Zona Franca = bezcelní zóna, nikoli "Francouzské nádraží v centru katalánské metropole" =~ (Duty free zone).
Podle wikpedia je to "francouzské nádraží", protože tu končily vlaky z Francie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Barcelona_Fran%C3%A7a_railway_station
(dnes vlaky z Francie jezdí na Barcelona Sants).
Opět fanda Harryho Pottera , nástupiště 9 3/4?
Vlaky se občas srazí. Tak to vždy bylo, je a bude. S tím se musíme smířit a pokud možno s nimi nejezdit
Auta se častěji srazí... pokud možno s nimi nejezdit
Masna, Smíchov, Svinov, Přerov - umíme taky! : )