Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Islámský stát potvrdil smrt vůdce Bagdádího, oznámila irácká televize

Islámský stát potvrdil informaci, že jeho vůdce Abú Bakr Bagdádí je mrtvý. Uvedla to irácká nezávislá televize. O smrti Bagdádího informovalo bez důkazů minulý měsíc Rusko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F94r20a89n77t57i97š25e22k 90K66a41l54v33o33d28a 5667377623931

A neměl by mít smuteční bílé roucho? Černé nosí pořád...;-)

0/0
16.7.2017 16:10

M97a38r87e24k 10B71a55r34t67o49s 8456153426777

Prečo chlapci pravoverní nevyriešia to nástupníctvo pekne po moslimsku? Rozdeliť sa na dva tábory s vlastným kandidátom a začať sa rezať medzi sebou?

0/0
12.7.2017 14:26

J30i81n32d76ř46i71c22h 97T34ů43m59a 1424962517948

Proč tady spousta diskutujících automaticky předpokládá, že Bagdádího zabili Rusové? Pokud to dobře chápu, nic takového IS netvrdí. Jen, že je po smrti, což vzhledem k probíhajícím bojům mohlo být na tisíc způsobů.

0/0
11.7.2017 18:45

J48a16n 94F73o74j89t82í79k 8206283311326

No protože po náletu SU-34 se jen velmi zřídka umírá na chřipku ;-)

0/0
11.7.2017 19:05

J39i75n76d85ř34i63c34h 51T10ů50m29a 1654502957728

No já po náletu SU-34 neumřel na nic. Nejspíše proto, že jsem byl jinde. Vy máte nějaký důkaz, že tento nálet zasáhl cíl, ve kterém byl Bagdádí? Ani Rusové nebyli schopni to dokázat. Stejně tak není jasné, jak dlouho má být Bagdádí po smrti. Bez dalších informací je to jen teoretická hypotéza.

0/0
11.7.2017 19:19

J93a37n 81F12o29j60t84í61k 8536703401516

Jj ani Rusové skutečně nejsou schopni říc, že Bagdadi po náletu skončil u Alaha, jelikož informace byly velmí kusé. Našly se jen údy Kusaje a kusy Udaje ;-)

0/0
11.7.2017 19:24

J93i49n70d14ř55i23c41h 46T30ů48m19a 1954182557518

No , pokud vím, neměli ani žádný důkaz, že tam Bagdádí byl.

0/0
11.7.2017 19:43
Foto

K53a29r49e54l 76W11á94g54n96e17r 4977705479777

Nálet podnikly stíhací bombardéry Su-34 a víceúčelové bojové letouny Su-35 v noci na 28. května v oblasti jižního předměstí syrského města Rakka. Nelze se tak divit tomu, že zde při náletu kromě uvažovaného vůdce IS mělo zahynout 30 polních velitelů a zhruba 300 bojovníků tzv. Islámského státu. Byly již zveřejněny záběry zcela zničených budov, kde mělo být velitelství IS, na kterém se v době náletu konala porada jeho nejvyšších představitelů. O smrti Bagdádího zatím nebyl předložen žádný nezvratný důkaz, i když Bagdádí už dlouho nikde nevystoupil. Na videu IS, natočeném v Rakka týden po útoku, se o chalífovi nemluví: je v něm použito jen spojení „náš šajch“, kterým může být označován některý z jeho nástupců. Jak však v úterý 11. července 2017 uvedla irácká nezávislá televize Iraqi News, přišel nyní mluvčí Islámského státu ve městě Tal Afar s krátkým prohlášením, v němž potvrdil, že abú Bakr Bagdádí je po smrti. Informace o tom, že je vůdce Islámského státu mrtvý, potvrdila i exilová organizace SOHR, na kterou se novináři nejčastěji odvolávají.

0/0
11.7.2017 19:44

H31o15n55z81a 68K83o79v95a94n15d33a 1138747345844

Zatímco Američané mají pravdu, Bagdádího sundali už asi 10x ;-D

0/0
11.7.2017 18:15

O41n73d56ř77e16j 65H21o97l93ý 9380550498529

Už se těším, jak budou posílat do Moskvy tu slíbenou odměnu, vždyť slib je přeci slib a čestní lidé sliby dodržují. A pak budu se zájmem číst rozčílené články včetně rozhořčených příspěvků od spravedlivých diskutérů, jak to mohli poslat a i nějaká žalobka by mohla přijít.

:-)

+2/0
11.7.2017 16:48

J62o15s83e75f 63M24i25k92e36l 2368340746542

Rusům a IS tak něco věřit!

0/−1
11.7.2017 16:18

M58a23r26e51k 12N76o20v23o33t60n29ý 5641811656338

Ajaj. Ti Rusové se z těch sankcí nevyhrabou...

+3/0
11.7.2017 16:08

D21a27r35j29a 40H26u89b21á39č69k87o59v41á 1584144495805

Už Amíci zaplatili Rusům tu miliónovou odměnu?

+4/0
11.7.2017 15:56

J33i57n51d94ř56i90c60h 45T35ů29m12a 1844292927968

Už Rusové dokázali, že Bagdádího zabili?

0/0
11.7.2017 19:20

J90a14n 75F10o17j92t58í63k 8466823551626

To ne, ale po US náletech si vždycky došel na ISILáckou správu soc, zabezpečení pro invalidní důchod, po RF už ani nevolá ;-)

0/0
11.7.2017 19:40

I52r45e61n19a 82P78l95a16c39h70e75t29k65o89v93á 1216244156900

Ježíš, teď se chudák dozví jak je to s těma 72 vepříkama ;-D

+3/0
11.7.2017 15:16

O45n72d96ř54e65j 57D96v56o32ř68á20k 5678491933480

Kdyby s ním chtěli bojovat argumenty, prohráli by.

+1/0
11.7.2017 15:01

T25o83m26a45s 32P87o22p 5630362256834

Je mi jedno jestli Rusove, nebo Americani, hlavne ze se dari jim dat najevo, ze si hrali s ohnem a ten proste pali. A ze je vycuchali driv Rusove nez Americani me moc neprekvapuje - dlohodobe me prijde, ze se v tomhle Asijkym/Blizkovychodnim bordelu umi tak nejak prirozeneji pohybovat...

+2/0
11.7.2017 15:00

D19u20s23a80n 44K58r55i46v82s65k96y 7794135227363

Ja si zas myslim, ze zpravodajske sluzby v dane oblasti a na to navazane drony a sledovaci zarizeni ma lepsi USA. V tomhle Rusove podle me jeste zaostavaji.

+1/−2
11.7.2017 15:06

J56i36r95k70a 31H81o79n49c15ů 2764754901268

Ano, v tom je USA jistě dál. Potom bychom si ale mohli položit otázku, proč se to povedlo Rusům? Možná proto, že jim v oblasti lépe funguje HUMINT.

+4/0
11.7.2017 15:37

D78u81s45a80n 70K55r46i82v74s86k20y 7644305657373

I HUMINT bych rekl, ze funguje lepe Americanum a jejich spojencum z koalice dobra, diky napojeni na islamisticke organizace. Ale je pravda, ze treba nedavno prebehl zpatky velitel nejake islamisticke skupiny i se svymi lidmi, kteri byli v utajeni jako spioni u nepritele od syrske armady. Tezko rict, o tomhle asi nikdo z nas moc nevi. Jen mi to prijde, ze slo zabit vice velitelu a znicit vice konvoju, ale to z obou stran a mozna to tak jednoduche jak si myslime, neni.

+2/0
11.7.2017 16:00

J51i45ř79í 14R19a74u61r 4258916154427

To není špatná taktika, poslat hodně mladých mužů na smrt, některé dohnat k sebevraždě svým učením a pak obšťastňovat uvolněné děvy. Nevím, proč mu to všichni tak žrali. Že by se poučili ale zjevně nehrozí. Budou dál věřit kecům někoho dalšího.

+4/0
11.7.2017 14:55

O13n69d15ř45e15j 53H42a76v64r46á83n36e33k 6660387607686

Tahle diskuze je plná ruských trollů, poněvadž mít takovou radost, že ho zabili zrovna rusové, jinak okupanti Krymu, kteří bombardovali i města, aby prchalo víc lidí do Evropy, snad ani nelze mít.

+3/−6
11.7.2017 14:52

J26a41n 50S64e53m38i14k 4344727662259

Adolf Hitler stavel dalnice.

Jen blazen by byl proti staveni dalnic jen proto ze je propagoval Hitler.

A jen blazen by povazoval Hitlera za skveleho politika na zaklade toho ze mimo jine stavel dalnice

+5/0
11.7.2017 14:56

M64a62r89t40i47n 66K85o41d46a69t 2437776872657

Za to z Mosulu nikdo neprchl a při jeho osvobození zahynulo toliko pět koček, tři tažní osli a jeden holub... Nevím nevím, ale troll bude zřejmě někdo jiný : ))

+9/0
11.7.2017 14:59

J29a53n 24F21o22j75t57í16k 8446833511506

R^

0/0
11.7.2017 19:02

D88u73s64a79n 72K47r37i76v23s73k16y 7454685477353

Krym byl vzdy rusky, ze ho nejaky bolsevik prevedl pri vidine vecneho Sovetskeho Svazu administrativne pod Ukrajinu, na tom zas tolik nemeni. Obzvlaste, kdyz tam nasilne svrhli demokraticky zvoleneho prezidenta pres nevoli vychodni Ukrajiny. Lide z Krymu chteli vzdy patrit pod Rusko, ukazuji to i nezavisle pruzkumy treba od nemecke agentury;-).

Mesta bombardovali, aby je osvobodili od islamistu, coz se povedlo treba co se tyce Aleppa. General Havranek by bombardoval jen poust, co:-)? Doporucuji se podivat na nektera videa z Rakky nebo Mosulu a na bombardovani.

+4/−4
11.7.2017 15:12

O90n89d35ř47e53j 83H45a98v23r91á21n95e18k 6190297777486

A co mezinárodní smlouvy a dohody po rozdělení Sovětského svazu? To je cár papíru? Klidně bych vám našel a zvládl udělat "nezávislý průzkum" o tom, že Česko chce být znovu satelitem Ruska, to by snad bylo taky legitimní ne? Rozhodně bych pod záminkou bombardování Islámského státu nebombardoval civilní cíle povstalců.

+1/−3
11.7.2017 15:27

J89i58r91k30a 60H73o31n16c10ů 2734914231188

Povstalců? Snad teroristů, ne?

+3/0
11.7.2017 15:41

J73i86n83d67ř79i95c40h 66T15ů88m60a 1724672757398

Za teroristické organizace byly označeny pouze IS a An Nusrá. Rusové bombardovali kde koho, jen tyto cíle až v poslední době. .

0/0
11.7.2017 18:42

M28a57r45t34i25n 86K76o27d74a27t 2677296472797

Níže máte odkaz. Tak nelžete zase chlape.

0/0
11.7.2017 20:36

J90i31n90d67ř27i34c22h 50T38ů32m47a 1804842687418

Nelžu. Skutečností je že ruské útoky na IS byly dříve zanedbatelné (nějakých 20% útoků). Jejich prioritou byla opozice. Takže nefabulujte.

0/0
11.7.2017 21:03

D56u91s96a91n 86K52r38i66v96s30k77y 7564225667983

Po Kosovu a jejich pravu na sebeurceni je to defakto jen car papiru;-). Tohle nemuze rozporovat snad nikdo, ze obyvatele Krymu chteji patrit pod Rusko. Byli tam pokusy uz od rozpadu SSSR. Vy si vazne myslite, ze obyvatele Krymu nechteji k Rusku? Ze byli donuceni jit k volbam pod hrozbou zastrelenim? Tak mi najdete takovy pruzkum od renomovane agentury, ktera nema sebemensi duvod ovlivnovat vysledky, v tomto pripade pro Rusko. Delala to pro nemeckou televizi, ktera doufala v jine vysledky;-).

Co znamena civilni cile povstalcu? Bombardovali islamisty a bohuzel to odnesli i nekteri civiliste, jako v kazde valce. Lide se vraci pod spravu vlady, i ti co drzeli s islamisty. Jak je to mozne?

+3/0
11.7.2017 16:08

M60a58r59e74k 82N96o91v54o43t63n88ý 5881341966528

Hlavně to řekněte "koalici". V Mosulu to prý odneslo těch civilistů docela dost (aspoň to píše oděvník z Londýna, který v době "masakrování" Aleppa byl ten nejvěrohodnější zdroj ze všech).

+2/0
11.7.2017 16:10

O40t27a 45J69e81l30í75n41e93k 8501348340695

České země byly pod Rakouskem podstatně déle než Krym pod Ruskem, je to snad důvod, aby nás Rakousko obsadilo? 8-o

Zhruba ve stejné době, kdy Rusko dobylo Krym, tak ovládalo i Finsko, Estonsko, Lotyšsko, Litvu, východní Ukrajinu, chceš snad říci, že i tyto země má právo okupovat? 8-o

To můžu říct, že Mongolové mají právo okupovat Rusko, když ho několik staletí ovládali :-PRv

+1/−4
11.7.2017 15:44

D88u70s22a54n 50K77r72i86v15s12k71y 7484115587423

Koukam, ze mate dost alternativnich vykladu historie:-).

+2/0
11.7.2017 16:10

M12a97r27e41k 23N66o13v42o85t40n46ý 5331291646198

Kdyby na to Rakousko mělo prostředky, asi by to důvod být mohl.

+1/0
11.7.2017 16:10

J50i58n36d12ř83i30c18h 47T21ů60m19a 1464382557958

Krym byl ruský cca 160 let z celé jeho historie. To opravdu není vždy. Ukrajinský je cca 60 let, ale posledních a to se počítá.

0/0
11.7.2017 18:40

J67i32r86k72a 43H76o19n20c66ů 2664564831818

Tím nesmyslem o bombardování jste se diskvalifikoval z diskuse normálně uvažujících lidí.

+2/−1
11.7.2017 15:39

T18o26m58a18s 77T64u52m44a 4462270376335

Jednu manželku také údajně zapudil. Ta ho popsala coby „normálního rodinně založeného muže“, který měl rád děti. prostě NORMÁLNÍ HODNEJ VYZNAVAČ ISLÁMU

0/0
11.7.2017 14:44

M63i85l65o31š 75M37o57r45a28v17e58c 7606844860983

Jistě, oni tak nějak jsou stejní všichni.

0/0
11.7.2017 14:50

J40i90n69d55ř98i48c10h 31T62ů52m40a 1814842207598

Nesmysl, o Hitlerovi se jeho spolupracovníci vyjadřovali podobně.

0/0
11.7.2017 18:46

M49a93r62t18i56n 20K87o43d39a18t 2207656732587

Jak to zapadá do protiruské hysterie, která říká, že Rusové neútočí na IS? Pan Vaněk zajisté vysvětlí :))

+5/−1
11.7.2017 14:35

J65a72n 30S78e33m61i73k 4904287882339

Rusove utocili marginalne i na IS.

Nicmene 99% jejjich uderu na IS nebylo, ac kdyz jste cetl vsechny ty Sputniky kdyz zacaly intervenci pred dvema lety tak by jste dosel k zaveru ze tam primarne valci priti IS.;-)

Takze nikdo nikdy nerikal ze rusko vubec neutoci na IS, jenom to ze z celkoveho poctu uderu jde proti IS naproste minimum.

.....coz je koneckoncu I logicke vzhledem k tomu ze sily Assada ktere rusko podporuje bojovaly proti jinym skupinam nez IS

+3/−2
11.7.2017 14:50

M42a33r23t89i93n 52K46o85d77a23t 2947516382767

Marginálně a sejmou nejvyššího :)) Chápu, štve vás to :))

+2/−2
11.7.2017 14:57

D21u96s61a61n 44K43r74i50v64s88k31y 7614585327463

Cislo 99% jste si vycucal. Protoze treba po celou jejich ucinkovani v Syrii pokryvaji utoky IS na Deir ez Zur, kde brani obklicenych pres 100 000 lidi vernych vlade. Uz jen tohle se deje prakticky denodenne.

Rikalo to tady vice lidi, jen pri minulem clanku to rikal Vanek a Francl, nebo jak se jmenuje. Porad se to tady opakuje. V poslednich mesicich jde proti IS 99%:-P naletu. Ale ano, vetsina utoku sla drive na ostatni islamisty, protoze to byli podstatne dulezitejsi fronty.

+4/0
11.7.2017 15:04

M68a31r15t39i74n 32K96o96d49a85t 2707346862597

On samozřejmě zase lže. Když si to dohledáte na Googlu, jako jsem teď udělal já, tak najdete následující:

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusko-se-o-spolupraci-s-nato-nesnazi-jen-tretina-jeho-utoku/r~d0807172c06e11e5819a002590604f2e/?redirected=1499778954

Soudruh Pavel zde říká, že na IS míří jen třetina ruských útoků. Nojo, když soudruh generál zřejmě považoval řezače hlav v okolí Aleppa za normální opozici...

+2/−1
11.7.2017 15:17

D63u23s43a53n 67K36r10i22v55s83k23y 7824775437903

Jj myslim si, ze tech 30% sedelo, ale s porazkami "umirnenych" islamistu se vice a vice utoku soustredilo na IS, ted je naprosta vetsina. Ale kdokoliv se podiva na mapu, co se tyce osidlenosti, prirodnich podminek atd. musi naprosto chapat, pro se utocilo tam kam se utocilo.

+1/0
11.7.2017 15:31

O38n44d29ř10e26j 55H18o65l76ý 9150790238579

no, je otázka, jak to počítali... protože buď nepočítali útoky na cíle v provinciích Aleppo, Hama a Homs např.(pak by to procento bylo vyšší), nebo ty útoky počítali, ale v tom samém souvětí nám pro změnu lhali, že tam Daeš není...

0/0
11.7.2017 16:57

D74u89s19a55n 25K85r50i54v77s93k32y 7314335227463

Tezko rict jak to pocitali a jestli jich bylo 25% nebo 40%, to tezko rict. Ale pred tim rokem a pul, ze kdy je ten clanek, slo urcite vice utoku na "umirnene islamisty". To s nimi meli hodne divokych front, ale nevidim v tom nejmensi problem, bylo to logicke. Byly to dulezitejsi oblasti. Ale

0/0
11.7.2017 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.