Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J95o10s83e57f 15S61v71á20r24o21v16s35k62ý 3541936483635

To je vskutku pech.

+5/0
doporučit
8.7.2017 22:50

K83a81r17e86l 49T69o30u84š76k38a 1416886250

Je treba pri rizeni myslet. Zachranit zivot ci zraneni vam to sice nezajisti, ale pravdepodobnost, ze prezijete se zvysuje. A tak je treba mit na pameti, ze se muze stat cokoliv. Auto v protismeru, divocak atd. Urcite mam vetsi sanci s tim neco udelat pri 80-90 nez kdybych je 140

+2/−1
doporučit
9.7.2017 7:14

R83o75b39e85r28t 34M94a73t25u24l61a 8177789876435

Existuje pár mimořádných situací, kdy je lepší strhnout řízení ikdyby jste měli trefit strom tohle je asi jedna z nich, ale záleží v jakém úhlu ten návěs byl

+2/−2
doporučit
8.7.2017 19:26

V54l73a78s47t81i14m21i34l 43Z41a81s98t74e97r74a 9317500925

Naves se zprici pri jizde z kopce, kdyz mu nefunguji brzdy. Jina moznost podle mne tady neni.

Bohuzel ten v tom Audi take nejel zrovna pomalu.Bohuzel.

+1/0
doporučit
9.7.2017 5:16

J35o38s96e31f 65P78a64l87a87t97a 1633812901745

Na dálnici by se to nestalo

+1/−2
doporučit
8.7.2017 19:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.