- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak ještě že tam byl poblíž hasič..., protože jinak by nikdo nevěděl, jestli to spíš jako rozfoukávat, nebo polejvat vodou......
Vzhledem k tomu, že Cesna 310 sloužila i v armádě, byla navržena i pro start s jedním motorem v krizové situaci. Po vysazení motoru s ní lze bezpečně přistát na jeden běžící na 75% výkonu. Po vysazení obou motorů má stroj dobrou klouzavost pro bezpečné přistání na břicho.
Takže výsledek bude jasný chyba pilota a případně i zanedbaná údržba.
Snadno se to řekne, jenže to není lehké. Po vysazení jednoho motoru, se letadlo má sklon točit a pokud pilot zpanikuje.
Zjevná chyba pilota. Dvoumotorové letadlo po ztrátě výkonu jednoho motoru dokáže normálně letět. Ovšem pilot nesmí zmatkovat.
Statistiky jsou zajímavé: vysazení motoru u dvoumotorového letadla vede k havárii častěji, než vysazení motoru u jednomotorového stroje.
Kazdopadne pilot byl asi zacatecnik,Cessna na jeden motor by mela v pohode pristat na nejblizsim letisti...
Tento stroj dokonce musí bezpečně na jeden motor i odstartovat.
Hasič dobrý, pilot na nic. Dvoumotorové letadlo s jedním motorem klidně letí.
Hasič taky na nic. To letadlo moc neuhasil.
Ten pilot na té dálnici spíš nouzově přistál než aby se zřítil. Kdyby se měl zřítit tak by to měli namířit tam kde neohrozí jiné.
Nejak maji na tech dalnicich moc pruhu...
hrdinny hasic v sandalech ... potes panbu, tyhle komentare
Proč se tu nenapíše, jaké bylo náboženství toho pilota?