Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D81a43n69a 72K78o59c16i13á73n90o84v72á 2513468639348

Takže to vidím na každoroční povinné přezkoušení řidiče za cca bůra, protože kámoš má nápad a pomůže se mu ke kšeftu.

+31/0
doporučit
2.7.2017 2:37
Foto

J20a53n 61D57o93č48e30k25a78l 1374896941435

SENZACE!!! Loni při nehodách zemřelo NEJMÉNĚ lidí od roku 1961, a my budeme firmy a lidi dále buzerovat zpřísňováním bodového systému, plánováním cest, cíleným vzděláváním a tréninkem, rehabilitačními programy pro řidiče a sezením u dopravního psychologa. (citace z článku). ......

......... A co takhle vy chytráci spravit silnice? (D1 je na mrtvici už asi 10 let nonstop) Co takhle zjednodušit dopravní značení? (V OV se na jednom místě na 1 kilometru 4x mění rychlost! 30, 50, 40, 70 .... ), co takhle dobudovat okruhy a dořešit parkování????

NE - budeme otravovat řidiče a vybírat pokuty! Hurá!

+43/−2
doporučit
2.7.2017 3:27

K64a18r28e30l 44N28e36d60o37p39i59l 7178516229464

Už delší dobu jsem to tušil. Práce zabíjí!!!!

Práci zakázat a o 40% obětí nehod bude méně.

I kdyby to mělo zachránit jeden jediný život, tak to stojí za to.

+26/0
doporučit
2.7.2017 0:20

R49o36m22a77n 49P44o36l11á17č13e92k 5436239545

Školení referentů? ;-D Proklikání e kurzu na 10 minut...

+23/0
doporučit
2.7.2017 0:51

J92i50ř68í 21S68c18h82m66i51d16t 5270363724815

To je mi zase zjištění, na to nepotřebuji výzkum, abych věděl, že většina aut jezdí v souvislosti s prací, když 5 dnů v týdnu je člověk v práci a jen 2 má na výlety;-).

+20/0
doporučit
2.7.2017 6:51

D23a11v50i51d 35H82e75r52i25a21n 6554976377161

Tohle určitá menšina v ČR ví už dávno a proto do práce radši nejezdí a jsou v pohodě, nikdy se jim nic nestane ;-€.

+18/0
doporučit
2.7.2017 8:17

M20i26c51h84a22l 16J44u88r90s94a 1826141636821

Následovat bude zavedení celoevropské šmírovací služby, která bude sledovat každý ujetý metr a kdo ujede o metr víc, s tím bude zahájeno řízení a uvidí... Zase příprava na další a další buzerace....

+16/0
doporučit
2.7.2017 7:18

B83o15h60u22s70l53a86v 16D61u50š18e39k 5770505354565

Dokola budou lidé tleskat jakémukoli omezení, které se jich osobně nedotkne, byť by bylo sebenesmyslnější. Až do chvíle jejich vlastního očipování a někteří si zatleskají i tomu.

+14/−1
doporučit
2.7.2017 8:22
Foto

M65i69c80h75a55e35l 64D42o24s66t47a34l 8203541687315

Člověk nemusí být žádný vědátor analytik aby zjistil,že doprava raketově roste.S tím také roste vše co k tomu patří.Stres,časová tíseň přetažení řidiči a tím potažmo nehodovost.Kdyby politická (j)elita přemýšleli do budoucností co se týče bezpečnosti provozu,tak zjistí,že to není o "bavoráku" číhajícím za keřem na svou "oběť" ale o plánování plynule výstavby dálnic a jejich rozšiřování o pruhy které tento nárůst dopravy pojmou.Projel jsem Evropu křížem krážem a mohu říci,že s dálnicí se nikde tak nefrali jako tu.Myslím rychlost oprav za daný úsek.Při opravách v UK nebo v D jsem nikde neviděl žádné technologické přestávky a firmy makali jako fredky 24h denně v množství lidí a techniky,že ty 3 tatry a bagr s 10ti dělníky z východu, opírajících se o svodidla jsou nic s porovnáním jak se funguje na západě.Také modernizace tam na 190km useku mají rekonstrukci a modernizaci hotovou za 2,5 roku oproti tu kdy se rýpe 6rokem a konec v nedohlednu.Nehledě to že v opravované úseky jsou zdarma nebo se slevou na mýtném.Tu se ještě chlubí jak kolik vydělali na mýtu.Čím více je uzavírek komplikací je více nehod.90%z nich je ovlivněno stresem roztěkanosti nesoustředěním.Půlka obětí by nemusela být,pokud by lidi byli v pohodě, přemýšleli i za jiné co se může stát a neriskovali svůj život.Neohrožovali svoji lehkomyslností i životy těch co se chovají s rozvahou a respektem jak k autu,tak k okolí.Apelovat na Ministerstva aby místo vymýšlení pípovin se zákazy vymysleli jak uspíšit budování a opravy silnic a dálnic ,tak aby se člověk nemusel bát před tím než vleze do auta co zase kdo vyvede a kde mne potencionálně připraví o život,protože nebyl obchvat nebo 3 a vícepruhé dálnice.Tak jak to mají na západě.Se vším se tam stále poměřujeme ale tady v tomto jsme stále v období středověku.

+11/0
doporučit
2.7.2017 7:44

D29a92n 67H19o60l42i37c82k29ý 5144630106751

jak překvapivé, když v práci strávíme třetinu života

+10/0
doporučit
2.7.2017 7:48

A82n37d92r63e43j 39S22y32p86a36l 9589498271978

EU by mela zakazat praci! Ikdyby to melo zachranit jeden lidsky zivot...

+10/0
doporučit
2.7.2017 6:26
Foto

P13e16t62r 94H17a80v85r20á84n82e25k 6941326423963

Že by to bylo tím, že nejčastěji jezdí lidé do práce a z práce a pro většinu je auto výrobním prostředkem ? To je studie. Zní mi to jako "nejvíce pracovních úrazů se přihodí v pracovní době".

+8/0
doporučit
2.7.2017 9:51

B56o50h70u64s65l40a38v 54D69u75š24e56k 5970415654185

No takže nás čeká další omezení, šmírování a represe v zájmu naší bezpečnosti.

+8/0
doporučit
2.7.2017 7:54

M68a43r44t33i76n 65P19e56l28u89c71h 5525191477481

No jo i sociální inženýři se musí nějak živit a jelikož je jich čím dál více, protože dělat se už chce málokomu, tak vznikají takovéhle analýzy.

+8/0
doporučit
2.7.2017 7:35

P17e78t35r 40K85o87v84a60ř66í74k 1611913289917

"až čtyřicet procent obětí zemřelo v souvislosti s prací"

Pravděpodobně 40% automobilů na silnicích vykonává pracovní cestu, takže počet smrťáků statisticky odpovídá. Co proboha chce zase EU řešit? Zase se dočkáme dalších restrikcí a kupy směrnic vůči zaměstnavatelům? Rv

+8/0
doporučit
2.7.2017 7:12

A34l87e78š 29J73a55n60á86č18e29k 3893414236453

Já do práce jezdím busem, v autě bych se zabil. Utahanej po šichtě v montovně řídit domů, to bych nedal. Zkoušel jsem to střídali jsme se po dvou dnech a usínali jsme stejně všichni tři řidiči. Takhle sednu do busu a chrápu. Obdivuji řidiče busu co nás veze v půl páte ráno i ve tří odpoledne ten samej.

+8/−1
doporučit
2.7.2017 1:07

J75a68r85o44s31l37a17v 76K71u10b78r30i82c82h77t 2584257725893

To jsou kecy. Nedávno byl a tuším i zde, na idnesu článek, který daval ze 30 - až 40 procent vinu smrtelných nehod alkoholu a drogám a ještě dříve tu byly stejná procenta pro rychlou jízdu. Nevím jestli i zde.. ale tohle jsou články, které se zrovna hodí. Logicky bude mnoho nehod spojeno s prací. Člověk ráno spěchá, je ve stresu ž možného pozdního příjezdu a ještě nemusí být 100% probuzený. Ale místo návštěv dopravního psychologa (což slyším poprvé - asi nový humanobor), by ten psycholog měl platit prchajícím lidem volno, aby nemuseli do práce vstávat.

+8/−1
doporučit
2.7.2017 0:54

L64a93d11i91s32l44a91v 86J30a70r15o49š 6544749490837

Takže jde vpodstatě o další nařízení a hod klacku pod nohy automobilovému průmyslu - povinnou kameru se sledováním řidiče. A přitom jde spíš jen o špatně vyhodnocenou příčinu. Není to, že více bourají řidiči z povolání tím, že stráví na cestách podstatně víc času, než všichni ostatní? A že kdyby všichni ostatní strávili na cestách to co profi řidiči, že by se statistika zcela smazala, nebo by naopak vycházela ve prospěch profi řidičů? Stačí vynásobit současná čísla "neprofi" řidičů a mám jasno.

+6/0
doporučit
2.7.2017 9:17

M96a87r26t70i90n 83N56e25v78r50l53a 2727761184597

No protože se MHD přezdívá socka tak čím dál větší procento lidí "musí" do práce jezdit přece autem. Stojí sice potom v kolonách, ale budou vám tvrdit, že jsou v práci za 20 minut, co by v tramvaji jeli 40. Zapomenou ovšem dodat, že se jim to podaří tak 1x týdně. Takhle to bere střední třída.

Dělnictvo jezdí do montoven a ty se stavějí za městem a jezdí tam 2 spoje na každou směnu, takže se ani nedivím těm lidem že jezdí autem.

Dále se vozí zboží napříč celou republikou, takže další "souvislost s prací".

Přidejme už takřka tradiční neúctu českých řidičů k předpisům a máme obrázek proč a nač...

Jednou nás auta zabijou.

+6/0
doporučit
2.7.2017 8:50

T14o26m50á57š 50Z74e75m62á98n39e50k 2867164652595

Naopak. Pomohlo by zvýšit rychlost tam, kde je omezená nesmyslně. Omezení začínají příliš brzo a končí zbytečně daleko, nebo ukončení chybí úplně. Přibývá takových, která už nedodržuje vůbec nikdo a žádné nehody tam kvůli rychlosti nejsou. Dle mého je to jeden z důvodů agresivní jízdy a zbytečného spěchu. Příčina je nedostatek svobody.

+6/−1
doporučit
2.7.2017 7:45

R34o54l43a98n79d69o 98A12r98i79a46s 7858239817890

To je zase blábol, pokud člověk není migrant na dávkách, tak prostě pracuje a Světe div se, nějak se do práce dopravuje!

+12/−7
doporučit
2.7.2017 1:29

K29a19r21e20l 11V33a13c26h97u19t 9303342269403

K čemu analýzy? ... Češi (a Moravané) jsou prostě NERVÁCI. = Když je chytí Amok (a to je u nich snadnější než dýchání), tak se jim zatmí před očima a jsou schopni udělat i tu největší pitomost pod Sluncem naprosto kdekoliv a kdykoliv... :-P

+5/−1
doporučit
2.7.2017 9:14

D50á96š50a 58D28o26s98t38á77l37o88v15á 1249513760142

Na každý dotaz ,, Kam jedete?", odpovídám ,, Co je Vám do toho?".

+5/−1
doporučit
2.7.2017 9:06
Foto

P88e62t80r 18Š20r40a75i94e64r 9363302372447

Tak školení referentů je akorát vejvar pro školící pijavice a jejich systém, za celých 6 let v pozici manažera jsem školitele neviděl, akorát jsem dostal potvrzení ....:-P

+3/0
doporučit
2.7.2017 10:06

J89a59n 45B81u70b58i82k 9952361932657

Dělostřelecká příprava před dalším utažením šroubů? Jaképak sankce se zase chystají?

+3/0
doporučit
2.7.2017 8:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.