- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny podobné nesmysly ( jako je kariérní řád ) berou peníze učitelům a školám, aby se mohly uživit parazitující organizace, akreditační komise, firmy zajišťující školení atd... Nejhorší je, že udělovat atestace budou moci lidé s nižší klasifikací než učitelé. Ředitelé nemají čas chodit na hospitace a odměňovat učitele podle jejich práce a kvality výuky, protože musí podávat tisíce nesmyslných hlášení. Po 25 letech ve školství se mi zdá, že každý další ministr školství je horší než jeho předchůdce... Naše školství už může zachránit, jen takový ministr, který bude mít zdravý rozum, zruší všechny pamlskové vyhlášky, kariérní řády, školské ombudsmany, RVP a ŠVP, jednotné přijímačky na střední školy, centrální opravy maturitních slohů, povinný "nultý" ročník ve školkách a hlavně inkluzi, největší zločin v našem školství, který odnáší nejvíce nevinní, totiž mentálně postižené děti!!!
No asi to vypada na brutalni administrativu, ale mam tomu rozumet tak, ze penize navic nechteji?
Nechtějí peníze navíc pro NIDV, Cermat, Scio apod. Vědí moc dobře, že když by někdo chtěl učitelům přidat upřímně, tak zruší všechny přisáté organizace a dá je školám a jejich ředetelům pro jejich učitele! Učitelům karierní řád nechybí, to jen paní ministryně lhala ( zase!).
Poslední ministryně školství, byla opravdu ďábel s tváří anděla. Ta paní prosazovala s vervou takové věci, že člověk nestíhá zírat. A zároveň začala bránit rodičům, aby mohli dávat děti, tam kam uznají oni za vhodné(MŠMT nechce povolovat nové základní školy, které si chtějí zakládat rodiče, ač do letošního roku, pokud splnili podmínky, to bylo v pořádku). Ale často neřešila podstatu věci a to je třeba to co se učí(některé věci jsou už prostě za zenitem, přiznejme si) neřešili, že 28 dětí na 1 učitele je prostě moc a s inkluzovanými dětmi se ostatní děti nic nenaučí(pokud by se udělali menší skupinky, šlo by to, ale v takovémhle davu je to na nic)
27 let po sametu se vystřídalo odhadem 20 ministrů školství , školství je stále polámané , na MŠ se stále rozdělují statisícové odměny a diplomy za práci nad rámec povinností , tak kde je ta chyba
Váš odhad počtu ministrů školství je přesný.Gratuluji! Bylo jich 20 a ještě letos přibude dvacátý první.
Já nechápu proč se musí platy řešit tak složitě. Ředitel má dostat balík peněz podle počtu žáků a další kritérií a ten může rozdělit libovolně podle kvality jednotlivých učitelů. Neptřebuje k tomu návody a směrnice. Když to zvládají desetitíse šéfů ve ve firmách (i v soukromých školách) tak proč by to nezvládli ředitelé státních škol. Proč by nemohl jednomu schopnému učiteli přidat, aby si ho udržel a druhému špatnému ubrat nebo ho vyhodit. Kvalita učitele (ani jakéhokoliv jiného zaměstannce) přece není dána jenom praxí.
Výborná myšlenka! Jen chybí ten "balík peněz"... Problém je, že když toho špatného vyhodíte, tak musíte přijmout někoho jiného a vzhledem k nedostatku peněz a učitelů bude ten nový pravděpodobně ještě horší než ten vyhozený...
Projektoví manažeři Národního institutu pro další vzdělávání (to jsou ti, co pořád vymýšlejí pro školství různé hovadiny, které způsobují učitelům pupínky a stačí jim na to tříletá praxe) berou v průměru plat 72 tisíc měsíčně. To musí učitele nesmírně těšit...
Zdroj: http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=139434&menu=0
Na všech školách jsou podepisovány petice proti školnímu řádu
...Kariérní řád je na dvě věci. Valachová nadělala tolik paseky ve školství,že to těžko někdo dá dohramady....půl miliardy v .... Pelta a k tomu inkluze...hrůza!!Dobře ,že je už na smetišti dějin...blbka!!
Náhrada nepřinesla žádné zlepšení a nepřinese ji ani náhrada po volbách v podobě zaměstnance Anofertu.
Kdopak zatestuje ty staré struktury, které se stále na školách drží zuby nehty a svůj zavedený systém
Já to nechápu.Kde byla celou dobu ta učitelská veřejnost.Podle ministerstva i školských odborů byli všichni zváni ke konzultacím,připravuje se to dlouho a před přijetím se dělají problémy.Nikdy se ale nikdo nezavděčí všem.Horší učitelé budou chtít vyšší tarify,špičkoví budou chtít diferencované odměňování.Kdo to spravedlivě posoudí?
Kdo je jaký učitel nejlépe posoudí děti a jejich znalosti.