Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Neuvěřitelné námluvy. Izrael se sbližuje se Saúdskou Arábií

Na Blízkém východě se dějí převratné věci: Izraelci a Saúdská Arábie se tajně sbližují. Kvůli Íránu. A USA chtějí dostat do jedné postele i Izrael a Palestince, píše ve své analýze posledního vývoje v neklidném regionu vedoucí zahraniční rubriky MF DNES Milan Vodička.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O68l46g14a 40P50a61v52l59í64k56o90v73á 6304928117452

USA si jde za svým brodíc se mrtvolami minulými, stávajícími a budoucími

0/−1
26.6.2017 11:11

J71a30n 47P93r54á95š49e64k 5552713619

"Mír na Blízkém východě je nedosažitelný svatý grál amerických prezidentů."

Nikoliv. Jejich svatým grálem je kompletní ovládnutí zdrojů...

+2/−3
26.6.2017 10:06

J77i20ř60í 45B76u13š40e89k 8962687959

Zdá se že opět platí , vrána k vráně sedá, Saudi, USA a Izrael.R^

0/−3
26.6.2017 9:03

J39a26n 73P78u51k98l 6262778669931

Palestina a EU...

+1/0
26.6.2017 9:47

J76a30n 18D35ě48t44á80k 4721954489830

Když tančíš s ďáblem, přijde peklo!

+5/0
26.6.2017 8:46

F78r98a73n48t14i20š24e69k 88N13a13v76r75á90t30i30l 8759541506474

Spojenectví Izraele a Saudské Arábie je velmi výhodné pro Izrael. Snaží se kolem sebe vytvářet pás nestabilních a rozhádaných islámských států a tento postup se daří. Dalším bonusem je muslimská invaze do Evropy, kde je jen otázkou času, kdy vypuknou civilizační, náboženské a etnické střety. Na spojenectví patrně doplatí Saudská Arábie a vládnoucí dynastie. Musíme si uvědomit, že proti ní je silná vnitřní protižidovská a protiamerická opozice islámských fanatiků. Navíc oblasti těžby ropy na severovýchodě země jsou obývány šíity, tedy lidmi stejné islámské větve, jako vládne v Iránu.

+2/−4
26.6.2017 8:41

K76a15r66e11l 89H51r19u38b67ý 3596278107293

Jak si tak čtu komentáře, jediná blízkovýchodní demokracie je v Íránu. Sbližování kohokoli s kýmkoli je v principu špatné, pokud v tom má prsty Trump. Atd.

+4/0
26.6.2017 7:52

J21i60ř26í 10H39o46r87á12k 7175763907732

Taky to tak čtu - člověk by se skoro zasmál :-P

0/0
26.6.2017 17:39

J52a41n 44B27a24b15i27č55k10a 9163739423727

Nejvyšší duchovní představitel íránského režimu pronesl ve čtvrtek 22/6 větu, která patří do kategorie přání otcem myšlenky. Alí Chameneí pravil: Není pochyb o tom, že budeme svědky zániku sionistické entity.

Sionistickou entitou je míněn Izrael – a ten aby se začal bát. Nejvyššímu z ajatolláhů bude totiž v červenci osmasedmdesát. Moc času na likvidaci Izraele mu tedy nezbývá.

0/0
26.6.2017 7:01

J57a62n 11B84a12b39i84č13k57a 9633399133307

Civilizace, národy a říše, které se snažily zničit židovský lid. A v tabulce nabízejí tento přehled:

Starověký Egypt - zmizel, Pelištejci -zmizeli, Asyrská říše - zmizela, Babylonská říše - zmizela, Perská říše - zmizela, Makedonská říše - zmizela, Římská říše - zmizela, Byzantská říše - zmizela, křižáci - zmizeli, Španělské impérium - zmizelo, nacistické Německo - zmizelo, Sovětský svaz - zmizel. Írán ????

0/0
26.6.2017 7:41
Foto

I45m17r61i45c68h 37S74u36c47h19a73r20s53k53ý 8986533285151

Nějak nemohu uvěřit, že si někdo dovolí napsat, že Izrael se sbližuje s SA.....?

Tomu může věřit jen pražská kavárna a jejich poskoci.....;-)

+1/−2
26.6.2017 6:25

J85i83ř36i81n83a 86S26i15m46a15j70c94h77l14o23v93á 9681203931

Ano, je to tak. Bohuzel. Izrael se spoji s kazdym, kdo pomuze rozbit/ Balkanizovat Stredni vychod a znicit Iran. Napriklad podporuje AlKajdu v Syrii, kde ji provadi leteckou podporu proti Syrskym jednotkam. Jiz 2x behem 2 dnu bombardoval pozice SAA zde video: https://twitter.com/SoniaKatiMota/status/878806287466852356

Ze Izrael podporuje take ISIS je zname. Musela jsem si me mineni o Izraeli upravit. Amerika je pod vlivem Izraele. Uz za meho mladi jsem se divila, ze US vetuje jakoukoli poznamku proti Izraeli. Dnes je mi to jasne, Izrael je cast Deep State (banky,CIA..) Izrael tedy, jeho tajna sluzba Mosad, byla zapojena v 9/11. Vime , ze to byl inside job. jediny, kdo byl ten den zatcen, bylo 5 mladych Izraelcu z Mosadu. Pozorovali a filmovali pad vezi, fotili se u toho se zapalovacem a davali si "highfive"- jako ze se to povedlo. Pri vyslechu uvedli, ze dokumentovali. Posleze byli propusteni, a filmy byly zniceny. Cilem bylo hodit tento zlocin na islamske staty a rozbit Stredni Vychod, nasledoval vpad do Iraku. Vse se da vyhledat. Pokud umite anglicky mam nadherne odkazy o 9/11, kdy vse pro a proti je vedecky shrnuto.

+3/−4
26.6.2017 8:05

J64a46n 45B66a45b20i52č36k73a 9583849843587

Antisemismus, je víra a víra nepodléhá logice. Proto s ním není možná diskuse.Je to stav duše a nedá se to vymluvit. Je to stejné jako vymlouvat věřícímu katoliíku, muslimovi, nebo komunistovi jeho víru

0/0
26.6.2017 16:04

J38i58ř52i29n92a 63S32i73m28a63j90c69h65l52o41v68á 9961583841

Pane Babicka, proc Izrael bombarduje Syrske vladni jednotky na pomoc Al Nusra u Golanskych vysin? Proc osetruje ISIS vojaky a vraci je do boje proti Asadovi? Mate pro to logicke vysvetleni? Je snadne operovat antisemitizmem, rasismem, demagogii atd. Ale dukazy mluvi dost seriozne na to, abych zmenila svuj nazor na Izrael. Dokazte , ze nebylo zatceno 5 lidi z Mosad v den 9/11. Dejte dukazy, ze Izrael pracuje pro mir. A ne jen placat do vetru o antisemitizmu.

0/0
27.6.2017 9:57

P88a59v62e67l 50H27o90f71f41m59a52n56n 2604294219650

Antisemitit se chová jako alkoholik. Alkoholik nkdynepřizná, že je alkoholik jako i antisemit o sobě nikdy nebude tvrdit, že jeantisemit. Moderní antisemit lituje těch 90% vyvražděných židovskýchdětí evropy ale současně nemá nic proti vyvraždění izraelského národai, jakleta propagují a o co se snaží iránští imámové. Moderní antisemit opovrhujeprimitivy, kteří malují hákové kříže na náhrobní kameny v židovskémhři ́bitově ale současně si vymýšlí spřisahanecké teorie jak Israel mává světema Amerikou a jak vlastně Mohamed Atta,který řídil vražedné letadlo 11.září 2001 a který leta studoval a žil v Hamburku ajinde byl vlastně převlečený špion mosadu. V Pani Simajchlová zapomněla ještě dodat,že židé jsou vinni za utonutí titanicu aže používají krev křesťanských dětí při výrobě macesu. Největší radost by měl z jejíhopříspěvku Joseph Goebbels a Julius Streicher. Ten příspěvek dokazuje přesnědefinici antisemitismu. „Antisemitismus je vždy důsledek hloupých předsudků,závisti,záští, chtivosti, fanatizmu jakož i absolutní neznalosti a nekonečné hlouposti.“

0/0
27.6.2017 9:55

J28i61ř93i11n15a 86S29i46m82a53j96c78h66l20o66v76á 9981103951

Pane Hoffman, prehanite. Davate mi za vinu - aniz by jste me znal - veci, ktere mi nepatri. Nejsem antisemitista, ani fasista. je mi lito kazdeho zmareneho lidskeho zivota.

Uz jsme dost daleko od utoku 9/11 abychom si mohli priznat, ze skupinka spatnych a neschopnych arabskych letcu ty letadla ridit nemohla. Jediny, kdo byl ten den zatcen bylo 5 clenu Mosadu. To nevite? Ale vse se urovnalo, fotky se znicily a zatceni odsunuti do Izraele. Pokud umite anglicky, dodam vam novy vedecky podlozeny dokument, na kterem pracovaly desitky architektu, letcu a vedcu z celeho sveta. Jejich svedectvi dokazuje, ze 9/11 se NEMOHL stat tak, jak ho vysvetluje oficielni verze.

Jak se to opravdu stalo bude na nove vysetrujici komisi nekdy v budoucnost, az doba uzraje a mozna se otevrou tajne dokumenty.

0/−1
27.6.2017 10:21

J98i74ř90i12n11a 11S91i90m24a75j17c39h49l53o85v22á 9171123571

https://www.wsj.com/articles/israel-gives-secret-aid-to-syrian-rebels-1497813430

0/−1
27.6.2017 10:35
Foto

J79i12r39i 26B83i95l30i21n14a 5318920747

V Iranu maji konecne celkem slusneho, prodemokratickeho prezidenta.

A tak se Putinuv tajtrdlik Donald proti nemu spojil s wahabisty, kteri nepusti zenskou ani za volant.

No to nas cekaji veci......

Hlavne ze je pro ceskeho komunistu Trump stale milackem. 8-o

+2/−3
26.6.2017 5:51

J56a60n 33B22a90b37i58č91k98a 9223959153697

že by vládce Iránu, Khamenei, byl nějak posedlý nemokracií, toho bych se neobával. On a jeho vládnoucí ayatollahové, se spíše zajímají o vítěztví islámu a zničení Izraele.

0/0
26.6.2017 7:08

J75i23ř56i34n80a 96S59i73m50a30j93c68h57l16o15v80á 9891873691

No Izrael se zase snazi o zniceni Palestincu a Iranu. Takze 1:1

0/−2
26.6.2017 8:07

D30a10v59i78d 26N41e93b84e57s20k58ý 8667151349551

Kdyby se Izrael snažil o zničení Palestinců, tak to snadno udělá během jednoho prodlouženého víkendu. A je to Írán, který platí a vyzbrojuje útočníky proti Izraeli, nikoli naopak.

+3/−1
26.6.2017 8:12

J18i82ř72i85n32a 33S43i10m16a39j38c53h42l30o53v21á 9191343351

Izrael obsazuje uzemi jinych statu, nebot sam nema zdroje a musi se rozsirovat. Zagooglujte si Great Izrael. Sen Izraele.

+1/−4
26.6.2017 8:18

M83a69t26o43u40š 92Z86o21u11b63e91k 5632871440124

Můžete prosím napsat, jaké území a jakých jiných států Izrael zabral? Zdá se mi, že buď neznáte historii, mezinárodní právo nebo jenom plácáte nesmysly.

0/0
26.6.2017 13:24

J97i32ř18i13n64a 45S86i98m52a49j86c87h60l63o14v98á 9481413781

Neplacam nesmysly. Staci se podivat na mapu. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_3InhjZFYnR1U6D70bxvsX1DiKeGIZtRC.jpg

0/0
27.6.2017 9:59

M49a85t90o48u41š 91Z45o21u41b46e23k 5752501180404

Se vším respektem plácáte nesmysly, neboť mapa vlevo není správná. Neukazuje stav, kdy Palestinci vlastnili skoro 100%. Možná bych vám doporučil si dostudovat trochu historii. Možná to nevíte a jste pouze nevzdělaná, ale to území nepatřilo Palestincům, to území patřilo Osmanské říši - tedy Turkům. A kdybyste studovala historii ještě trochu do historie, tak byste věděla, že před více než 2000 lety to území patřilo Židům.

Škoda, že se věnujete demagogickým a lživým mapám místo faktům a historii.

0/0
27.6.2017 10:10

J32i31ř13i15n69a 89S95i69m72a93j53c15h35l56o95v64á 9521323181

Tak se vratme do dneska. Proc Izrael pomaha teroristum z Al Nusra u Golan?

0/0
27.6.2017 10:12

M93a25t16o83u75š 20Z29o33u55b62e39k 5722451780304

Chcete se vrátit do dneška, takže uznáváte, že jste zde šířila demagogie a že neznáte ani historii a ani fakta, natož teprve mezinárodní právo?

0/0
27.6.2017 10:13

J41i82ř94i43n71a 88S52i25m28a53j87c86h19l63o45v80á 9691533411

A jak Izrael uznava mezinarodni pravo? Golanske vysiny patri podle mezinarodniho prava Syrii. Nebo nemam pravdu?

0/0
27.6.2017 10:22

M24a24t25o47u37š 94Z49o65u50b17e43k 5302171360154

Předně: Golanské výšiny se nijak netýkají arabů žijících v Izraeli, které vy mylně nazýváte "Palestincema". Golanské výšiny jsou předmětem diskuze mezi Izraelem a Sýrií. Sýrie opakovaně napadla Izrael a Izrael v sebeobranné válce zabral část jejich území. Válka dosud probíhá, takže otázka Golan bude řešena až v rámci mírové smlouvy mezi Izraelem a Sýrií. Do té doby patří legálně Izraeli, který ji zabral v sebeobranné válce - navíc s mandátem daným rezolucí 242/1967. Takže: ano, Izrael uznává mezinárodní právo a neporušuje jedinou mezinárodně platnou a závaznou smlouvu.

0/0
27.6.2017 10:24

J24i23ř68i19n60a 29S50i10m87a39j86c33h19l68o19v80á 9681293141

nepatri Izraeli. Golanske vysiny podle mezinarodniho prava patri Syrii. je tam cast ktera je tzv. naraznikem pod UN, ale tato je take Izraelem zabrana. Odtud jsou SAA bombardovany.

http://www.moonofalabama.org/2017/06/israeli-fire-support-for-its-al-qaeda-mercenaries-started-three-years-ago.html

0/0
27.6.2017 10:28

M63a15t26o45u67š 47Z31o32u12b18e84k 5332801590144

Nikoliv, podle mezinárodního práva nepatří Sýrii, protože Sýrie zaútočila jako agresor na Izrael.

0/0
27.6.2017 10:36

J49i31ř22i60n92a 22S72i24m37a17j49c70h39l96o40v35á 9731103131

!!United Nations Security Council Resolution 452, adopted 20 July 1979, was on the issue of the Israeli settlements in Jerusalem, the West Bank, Gaza Strip and the Golan Heights, specifically the illegality!! thereof. It states "the policy of Israel in establishing settlements in the occupied Arab territories has no legal validity and constitutes a violation of the Fourth Geneva Convention relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War of 12 August 1949" and "calls upon the Government and people of Israel to cease, on an urgent basis, the establishment, construction and planning of settlements in the Arab territories occupied since 1967, including Jerusalem."The resolution was adopted by 14 votes to none, with 1 abstention (United States).

Resolution 465 After noting a report by the Security Council Commission established in Resolution 446 (1979), the Council accepted and commended its work while criticising Israel for not cooperating with it. It expressed concern at Israeli settlement policy in the Arab territories and recalled resolutions 237 (1967), 252 (1968), 267 (1969), 271(1969) and 298 (1971). It further called upon the State and people of Israel to dismantle such settlements.

United Nations Security Council Resolution 471, adopted on 5 June 1980 under Chapter VI of the United Nations Charter was on the issue of the Israeli occupation and settlement activity in the Palestinian territories of East Jerusalem, the West Bank, Gaza Strip and the Golan Heights.

It criticized the Israeli occupation !!of these territories. In addition, it expressed concern that Israel had failed to protect the civilians in the occupied territories and asked Israel to make compensat

0/0
27.6.2017 10:55

M71a98t97o77u10š 70Z38o95u48b90e12k 5162161730144

Skáčete od tématu k tématu. Začala jste obviňovat Izrael, že okupuje Golany a nyní píšete o Judsku a Samaří. Můžete si prosím ujasnit postoje?

Považuji tedy diskuzi o Golanech za uzavřenou, kdy jste nebyla schopna rozporovat legalitu území Golan jako území legálně patřící Izraeli.

Dobrá a nyní se podívejme na vámi uvedenou rezoluci 452, 465 a 446. Všechny uvedené rezoluce nejsou právně závazné. Jedná se o politické rezoluce, které ale nekonstituují mezinárodní právo.

Pokud chcete tvrdit, že Izrael "protiprávně okupuje cizí území" a případně, že "porušuje Ženevskou konvenci", tak musíte doložit, komu to území právně patří.

Ptám se vás tedy: Komu podle mezinárodního práva patří území Judska a Samaří?

0/0
27.6.2017 10:58

J29i87ř68i18n36a 90S90i89m88a37j28c76h90l35o70v81á 9201323771

. Muj nazor je, ze Izrael ilegalne okupuje Golanske vysiny - at uz pro rozsireni uzemi, pro strategickou polohu, ci vodu a ropu , ktere tam jsou. To je muj nazor a tim ukoncuji a preji pekny den.

0/0
27.6.2017 11:01

M86a15t50o53u21š 88Z63o26u34b33e34k 5112431960344

Hmm, takže zjevně nerozlišujete mezi Golany a Judskem+Samaří, mylně nazývané Západní Břeh.

Nevíte, že Golany dříve patřily Sýrii, která agresivně zaútočila na Izrael a že Izrael dobyl Golany v rámci sebeobranné války. Válka dosud trvá, a proto dosud Golany nejsou vyřešeny. Právně však patří Izraeli, mimochodem i podle rezoluce 242/1697.

Dále jste nebyla schopna uvést jediný suverénní stát, kterému by patřilo území Judska a Samaří. Takže nejste schopna doložit protiprávní okupaci tohoto území.

Děkuji za diskuzi s vámi. Ukázalo jste, že jste jen obyčejný demagog, co nezná fakta, nezná historii a nezná mezinárodní právo. Navíc neznáte ani místní souvislosti - viz vlastnictví půdy a termíny, které jsem uvedl shora. Jste pro další diskuzi zcela nepřipravená. Pokud chcete opravdu poznat pravdu o arabsko-izraelském konfliktu, tak si dostudujte potřebné materiály nebo se ptejte těch, co tomu rozumí.

0/0
27.6.2017 11:06

J76i52ř66i65n73a 21S80i18m18a50j81c93h47l69o77v18á 9911823371

27.6. Zraneni teroriste jsou znovu osetrovani v Izraelskych nemocnich https://geopolitics.co/2017/06/27/injured-terrorists-taken-to-israeli-hospitals-again/

0/0
27.6.2017 13:53

M85a98t77o44u56š 28Z71o74u66b66e63k 5352831780654

Situace v Sýrii je dosti nejasná. Sami Američané a Rusové se neshodnou na definici, kdo je v Sýrii ten špatný. Vy si myslíte, že v tom máte jasno, a tak činíte tato odvážná tvrzení, jako kdo je terorista. Ale i z příspěvků zde na idnes.cz je vidět, že sama máte nejasno v tom, kdo je v Izraeli terorista a kdo bojovník za svobodu. Proto vaše hodnocení toho, kdo je teroristou v Sýrii beru s rezervou.

0/0
27.6.2017 13:58

J58i28ř25i53n58a 66S16i95m41a13j39c93h26l55o55v24á 9421273151

Vam neni jasne kdo je v Syrii terorista? nevericne kroutim hlavou..Je to SAA nebo Al Nusra, drive AlQaeda? nebo ISIS (Take hranicici s Izraelem). To me podrz. Nemyslela jsem, ze je cesky obcan tak spatne infomovan. A mimo jine - Rusku je to jasne.

0/0
27.6.2017 14:12

M21a35t97o18u20š 47Z11o45u24b50e53k 5242961240804

Samozřejmě, že vím, kdo je v Sýrii terorista. Ale to není diskuze k tomuto článku.

0/0
27.6.2017 14:15

J21i58ř92i47n34a 70S78i12m45a41j27c33h55l29o20v52á 9311173781

Neobvinujte. Kazdy ma svuj vyvoj v globalnim pochopeni, tedy vy i ja. A rici, ze "nekdo 'tomu' rozumi" je stejne zavadejici, jako nalepkovanim demagogu, rasistu, bolseviku, apartciku atd.

Za vsim je hlubsi cil velmoci a Statu ve state (deep state ) a do toho ani vy, ani ja, nejsme schopni nahlednout.

Resoluce kterou uvadite c. 242 - peace in the Middle East which should include the application of both the following principles:

(i) Withdrawal of Israeli armed forces from territories occupied in the recent conflict;

0/0
27.6.2017 14:03

M67a40t59o20u14š 16Z56o30u91b55e87k 5872421790454

Vás obviním naprosto lehce, protože opakovaně dokazujete svoji totální neznalost problematiky konfliktu na Blízkém Východě. Takže ano, vy tomu opravdu nerozumíte. A ano, vy tu opravdu uvádíte pouhé demagogie a lži.

Klasickým příkladem je vámi citovaná věta o stažení Izraele z obsazených území. Předpokládám, že chcete říci, že se Izrael má stáhnout ze všech územích obsazených během konfliktu šesti denní války. A to je přesně ten příklad demagogie, o které tu mluvím. Kdybyste znala dobové souvislosti a právní pozadí, tak víte, co ta rezoluce říká.

Jenom jednoduchá otázka: Komu patřilo podle mezinárodního práva Judsko a Samaří v květnu 1967?

0/0
27.6.2017 14:06

J43i96ř30i94n92a 43S41i32m61a75j92c23h54l25o13v97á 9321163281

Nebudte smesny. cituji cast textu resoluce.

0/0
27.6.2017 14:09

M55a49t61o48u87š 40Z77o50u86b56e57k 5522841530204

Přesně tak. Citujete část rezoluce, aniž vůbec chápete, co ta rezoluce říká.

Ta rezoluce říká, že Izrael se má stáhnout z území obsazených během posledního konfliktu, ale neříká, že se má stáhnout ze všech území. A kdybyste právě znala dobové souvislosti a diskuzi mezi SSSR a Británií+Amerikou, tak byste to moc dobře věděla. A kdybyste byla čestná a poctivá, tak citujete především tu část o ubránitelných hranicích a celou debatu na to navázanou, kdy Izrael má PRÁVO na Golany právě díky této větě z této rezoluce.

Stejně tak byste věděla, že rezoluce 242/1967 není právně závazná.

Ale protože jste pouhý demagog, tak toto nevíte. Nebo to víte, ale neříkáte, protože to odporuje vašemu zkreslenému pohledu na svět.

0/0
27.6.2017 14:13

J85i23ř31i36n24a 44S36i17m96a43j21c92h11l14o87v57á 9641803231

Vysvetluje vsechno deni na Blizkem Vychode: http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

0/0
27.6.2017 15:15

M33a94t80o57u42š 63Z25o92u54b75e13k 5332181690444

Opět nemáte pravdu. Nic nevysvětluje. Jedná se o pouhé domněnky. Je to názor někoho ze sedmi miliard lidí na světě. Ale s mezinárodním právem to nemá nic společného. Jsou to pouhé úvahy, vytržené citáty z kontextu, překroucené výroky a šílené extrapolace jejichž cílem je delegitimizace Izraele. A podle evropské i americké definice antisemitismu je delegitimizace státu Izrael součástí antisemitismu. Takže vážená paní/slečno Simajchlová, právě jste sama sebe definovala jako antisemitka. Gratuluji. Až budete mít nějaká fakta k legalitě státu Izrael či k okupovaným územím, tak se vraťte. Do té doby vás řadím mezi antisemitské konspirátory, kterých je plný internet. Hodně štěstí a vemte si alobal na hlavu.

+1/0
27.6.2017 15:22

J39i89ř75i94n91a 82S29i41m63a15j75c46h75l45o97v98á 9921703701

Pane Zoubek. Pouzivate slov jako antisemitismus, demagogie, konspirace. Tyto slova znam z minuleho rezimu. Je zrejme, ze nekteri lide zamrzli v historii a uzivaji stale stejnych myslenkovych pochodu jako za komunismu. Je to jednoduche - mame na vec rozdilne nahledey a stanoviska. Neni na svete clovek ten, aby se zachoval lidem vsem. Nechme na ctenarich, at si vyberou sami to, co si mysli, ze odpovida vice mene soucasnostne situaci ve svete. A v tom vam zadna narceni oponenta, z toho ci onoho, nepomohou. A jen tak na okraj, vase nazory jsou take jen nazor nekoho ze 7 miliard lidi na svete.

Preji pekny den.

0/0
28.6.2017 9:20

M29a25t14o65u88š 71Z98o50u81b41e93k 5202131330654

Ano, za komunistů bylo normální šlapat po pravdě a tvrdit o Izraeli kdejaké hlouposti. Ale nyní je možné trvat na pravdě a nebýt za to trestán.

Vaše tvrzení, že ta zelená mapa je správně, je na hraně s definicí antisemitismu podle americké vlády a evropských států.

Nebyla jste schopna doložit protiprávní okupaci ani v případě Judska a Samaří a ani v případě Golan. Tedy vaše stanovisko je lživé. Přeji pěkný den.

0/0
28.6.2017 11:38

J74i96ř80i68n88a 40S13i62m27a51j65c26h48l57o55v76á 9201613471

Nejen strategicke, ale tez plne ropy. To Izrael potrebuje.. http://eretz.cz/2015/10/ropa-na-golanech/

0/0
27.6.2017 10:59

M49a29t35o34u85š 33Z91o41u47b10e69k 5942721230194

Ano, to nepopírám. Izrael potřebuje Golany především ze strategických důvodů. Již několikrát byl z Golan agresivně napaden araby. To ale nic nemění na tom, že Golany se nyní nachází ve válečném stavu, protože Sýrie odmítá uzavřít mír s Izraelem.

+1/0
27.6.2017 11:02

J69i10ř27i33n80a 39S25i61m85a23j33c54h60l92o35v64á 9821573651

To je pravda. Izrael a Syrie jsou stale ve valce..

0/−1
27.6.2017 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.