Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Islamisté na Filipínách vraždili křesťany, když neznali verše z Koránu

Radikálové napojení na Islámský stát, kteří obsadili filipínské město Marawi, zabíjeli tamní nemuslimské obyvatele. Extremisté podle přeživších chodili od domu k domu a pokud někdo špatně odpověděl na otázky o Koránu, zastřelili ho. Líčí i odvahu některých muslimů, kteří své křesťanské sousedy týdny ukrývali ve sklepech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a61n11a 98S26e95m34e16r93á20d32o44v35á 5354345577504

Hnus odporny

0/0
19.6.2017 5:07

S50l21a88v27o36m69í17r 16B51e94n69e10š 6912857420334

Pane Václave Vaňku, to že někteří muslimové ukrývali nemuslimy, za to jim patří úcta.

Ale já tady muslimy prostě nechci. Když tady žádní nebudou, nemusím si klást otázku, kdo mě zachrání před těmi radikálními.

+11/0
18.6.2017 21:19

V98á72c38l50a40v 59V62a82n32ě61k 2673853168201

Nedavno jsme vzpominali Lidice. Na opasku meli ti vrazi Gott mit uns.

+1/−6
18.6.2017 20:24
Foto

K76a46r32e74l 50S37e53i12d30l 8359405910198

Ano, islám a nacismus jsou si v mnohém podobné.

+8/−1
18.6.2017 21:07

J53a38n 46B92í27l46ý 8124117367619

gott mit uns je převzaté z bible

0/−1
18.6.2017 21:19
Foto

K29a10r19e60l 36S43e14i18d48l 8309445840928

Nějak si nemohu vybavit, kde přesně to tam je. Pomůžete mi?

0/0
18.6.2017 21:22

V63á68c20l90a94v 54L70a18d25a 6982673534393

https://en.wikipedia.org/wiki/Gott_mit_uns ;-)

0/0
18.6.2017 23:11
Foto

K92a25r73e67l 69S18e74i19d70l 8559495270918

Díky.

0/0
18.6.2017 23:17

L75a85d31i32s53l87a19v 53H52a39š57k35a 4203156811890

to ano, pokud vytrháte jednotlivá slova, verše či pasáže, můžete stvořit dílo, které bude pravým opakem bible.

čili got mit uns můžete klidně nalepit na čelo vrahovi a přesto to s křesťanstvím nic mít nebude...

+5/0
18.6.2017 21:23

P21a84v20e92l 81K14ř20í91ž 8737611740769

Ano,nebude. Až do okamžiku, kdy se za to nepostaví hlavní církevní představitelé...

+2/0
18.6.2017 21:48

L27a54d97i64s51l76a62v 94H31a92š75k23a 4643306491710

poté je otázkou, zda to, co se dnes tváří jako křesťanství, opravdu pochází od Krista. Spíš to vypadá jako firma

+1/0
18.6.2017 21:52

T44o20m44á96š 68N37o80v44á64k 5174977929819

No to je pekna blbost.

0/0
18.6.2017 21:48
Foto

O21n39d79ř36e43j 75Š35k84o59c69h 8676377281938

A co sem tahate bibli ? Tohle je krestanske shromazdeni? Tady jasne rikam ze tu nechci zadne muslimske migranty. Ze se chovaji nadrazene k jinovercum jako nemecti naciste k jinym narodum je fakt a co sem motate bibli?!?

0/0
18.6.2017 23:33

L88a90d43i79s26l83a69v 30H38a51š40k78a 4583266271300

pokud by si náckové vzali jako vzor chováni Ježíše Krista, nikdy by se ty hrůzy nestaly.

Pokud se muslimové začnou chovat po vzoru Mohammeda, stanou se z nich teroristé a vrazi

+7/0
18.6.2017 21:11
Foto

O85n69d63ř11e49j 81Š46k43o38c85h 8736467591598

Presne tak. Kdyz krestan zabiji ve jmenu boha cini proto uceni Krista. To ze se tak delo a deje je vec druha. Nicmene nelze nikde najit v Kristove uceni vybidku k nasili. Cili respektovany Kristus ( ne cirkve) rovna se mir a laska. Naproti tomu Mohamed vybizi k vrazdeni a sam vladtni rukou vrazdil. Cili pokud nekdo z muslimu zabije jiňoverce cini podle uceni Mohameda a naplnuje ho.

+1/0
18.6.2017 23:37

V73á39c40l18a85v 54V72a73n28ě76k 2973503188501

Jak vysvetlite že krestany ukryvali jiní muslimové?

+1/−3
18.6.2017 20:22
Foto

K84a13r95e76l 67S42e49i81d67l 8649915490198

Jsou i muslimové, kteří jsou víc lidmi, než muslimy. Ale jen maličký zlomek se jich odváží odporovat fanatikům.

1) proto, že vědí, že fanatici mají vlastně z pohledu Mohameda pravdu

2) proto, že fanatici mají zbraně a nemají zábrany je použít.

Takže pár se jich odváží neuposlechnout a někoho ukrýt (jako když někteří Němci ukrývali Židy před nacisty), mnohem více se neodváží udělat nic a drží hubu a krok a ještě jiní se k novým vládcům přidají, ať už z přesvědčení nebo z prospěchu.

+8/−1
18.6.2017 21:06

V96á45c87l96a94v 83L78a90d65a 6492273184403

"mnohem více se neodváží udělat nic a drží hubu a krok a ještě jiní se k novým vládcům přidají" tak v tom jim, po 50 letech komunismu, nemáme co vyčítat ;-)

0/0
18.6.2017 23:14
Foto

K75a23r94e45l 34S51e40i37d92l 8529815760698

Ano, islám je totalita, podobně, jako komunismus nebo nacismus. Jen mnohem komplexnější.

+2/0
18.6.2017 23:19

V90á27c34l57a72v 52L92a14d63a 6762813874103

Každé náboženství je totalita, krásně to je vidět na sektách.

0/0
18.6.2017 23:31
Foto

K55a34r70e93l 47S55e58i59d11l 8739675720298

Teď jste to pěkně domotal.:-)

0/0
19.6.2017 0:06

L67a97d77i68s52l44a25v 27H24a87š73k41a 4913546641470

protože jsou to špatní muslimové a dobří lidé.

Stejně jako ten co chodí v neděli do kostela a cestou od tam se ožere a doma zbije celou rodinu není žádný křesťan, tak i muslim schovávající křesťana před spravedlivým trestem není žádný muslim

+2/−2
18.6.2017 21:14
Foto

K70a59r28e62l 45S50e84i12d32l 8589445300208

Nic nového, stejně "selektovali" muslimští fanatici ze Somálska své oběti i při útocích v Keni. A stejně tak i tam se našli muslimové, kteří byli víc lidmi, než muslimy.

Ti povraždění křesťané, to jsou mučedníci, kteří byli zavražděni pro svou víru. Muslimové význam toho slova naprosto překroutili (nebo je překroucený překlad?), když označují za "mučedníky" vrahy, kteří se rozhodnou odejít k Alláhovi a vzít mu s sebou nějaké krmení. Mimochodem, v současnosti asi jediné rozšířené náboženství, jehož vyznavači přinášejí svému bohu lidské oběti. Ojediněle se to vyskytuje ještě u satanistů a pravděpodobně u nějakých izolovaných primitivních kmenů.

+1/0
18.6.2017 19:54

T41o25m59á88š 98T33a35t16í84č17e39k 5530832370198

A kdopak to byl, kdo vymyslel to s tím "náboženstvím míru"? Hádejte! - Nebyli to aktivisté, bojovníci za lidská práva. Byl to politik, který zastupoval bigotní křesťany: George W. Bush. 6 dní po útoku na WTC navštívil mešitu, kde prohlásil, že islám je mír.

Že by nějaké zlo mohlo vycházet z víry v nadpřirozeno, zázraky a podobné nesmysly, to je prostě nepřípustné, jak pro Bushe, tak pro toho svatýho otce v Římě, že áno, který prohlásil, že satirikové v Charlie Hebdo neměli muslimy urážet, jen jejich reakce byla špatná. Nebeské bytosti jsou nedotknutelné!!!

A od toho Bushova proslovu v mešitě se to opakuje furt dokola: islám je náboženství míru, teror nemá s islámem nic společného...

+4/−1
18.6.2017 18:46
Foto

J82a30n 15Č63e14r94m63á12k 4189538665317

no, on nejspíš nemyslel ony nebeské bytosti...

Ale lidé špatně snáší útoky na některé své city, myšlenky a vzory...

A přece jen, jsem rád, že jsem nikdy nemusel nic podobného doopravdy řešit z pozic Merkelové, Busche či třeba papeže...

Něco jiného je tu mohutně cintat na netu a něco jiného nést zodpovědnost...:-/

+2/−2
18.6.2017 19:20
Foto

K56a92r65e30l 84S80e95i14d56l 8579805120548

Opravdu ta slova použil jako první? Nebo jen použil zaběhaný muslimský termín?

A celkem chápu, že se - jakožto prezident - snažil zklidnit emoce a zabránit nějakým nepokojům. Navíc v tom prvotním šoku ještě nikdo pořádně nevěděl, o co jde - to až později se začalo ukazovat, že muslimové zahájili svou dobu "reformace", návratu ke kořenům Mohamedova učení.

Mimochodem, muslimové sami dělí svět na "dům míru" (pokoje) - to je tam, kde to už islám dobyl a ovládl - a "dům války" - což je zbytek světa.

+3/0
18.6.2017 20:00

T41o22m64á74š 20T33a91t66í57č92e49k 5380382660158

Ale to já vím, že to mají muslimové s tím svým domem míru. Ale do Bushova proslovu to znali leda tak arabisti a orientalisti. V civilizovaném světě to jako omluvu dotyčného náboženství zavedl Bush.

+1/0
18.6.2017 21:48
Foto

K45a61r56e80l 55S66e13i58d91l 8519195670138

Díky za informaci.

0/0
18.6.2017 22:03

P40a15v35e71l 33G60r59a63s51g47r42u43b42e39r 8894448724807

Ono nejde ani tak o muslimy a křesťany. Tam je kardinálním problémem katastrofický růst populace (od roku 1903 vzrostla ze 7,6 mil. na 101 mil.). Při porodnosti kolem 3,0 dítěte na ženu je to naprostá katastrofa. Ještě v 50. letech tam bylo standardem 7-8 dětí (jako hraboši). Tam se bude brzo mydlit každý s každým.

+3/−4
18.6.2017 18:32
Foto

J56a51n 39Č97e20r94m33á31k 4989738185157

vám přijdeš 3 děti na RODINU MOC?

+1/−1
18.6.2017 18:37

P81a68v24e34l 62G26r86a23s65g15r15u55b81e20r 8194478214337

Demografická setrvačnost vám nic neříká? Víte, co to znamená, když 50% populace tvoří mladí?

+3/−1
18.6.2017 18:39
Foto

J73a68n 56Č77e37r20m60á11k 4179258765987

ovšem... to je přirozený stav...;-D

Ale vážně, vím co jste chtěl říct...

Ovšen, přece jich půlku nepostřílíme?... Nyní mají 3 děti což je tak akorát pro přirozenou reprodukci...

problém spíš je, že ti muslimové jich stále mají minimálně 8 (s každou z manželek)...

+2/−1
18.6.2017 19:24

P39e60t88r 42S41v59o73b28o14d36a 9275857664890

... tim chtel zrejme rict, ze tam, kde presahnou mladi <25 let 20% populace, se casto objevuji nepokoje, nasili a chaos. Dobre to koreluje s revolucemi, prevraty a podobne ...

0/0
18.6.2017 20:00

Z46u33z51a37n83a 24T82i86c50h43á 4468356900853

Růst populace spíše zvětší další problémy, protože kdyby se lidi chovali jak mají, tak to zvládnou i když jich je moc. Ale protože to takhle nefunguje, tak souhlasím, že snižovat růst populace by znamenalo docela jednoduchý způsob řešení některých problémů (v nějakém časovém horizontu). Jenže dosáhnout snížení růstu populace vůbec jednoduché není, takže je otázka, do jaké míry je potřeba se zabývat tím, co všechno by to vyřešilo, když jediný zplsob, jak toho docílit, je porušování lidských práv? Osvěta by mohla zabrat, hlavně u žen, ale to je běh na hodně hodně dlouhou trať.

+1/0
18.6.2017 18:45

M23a12r25e78k 96H88r15a75d94i92l 3772767862462

Běžte do subsaharské Afriky, kde přibývá (nikoliv se rodí) 80 tisíc lidí denně, šířit osvětu, když se tam používají děti, především dcery, jako platidlo. Chudoba plodí zoufalství, teror a války. To je ten problém, který hýbe světem, ne že tam někdo svrhnul nějakého diktátora. Kdysi tam byl průměrný věk kolem třiceti let, ale pomoc civilizovaného světa vyrobila problém obřích rozměrů. Za padesát let se počet obyvatel na Zemi zdvojnásobil, přitom ve vyspělém světě stagnuje, nebo se snižuje. A co teď s tím, Zuzano? :-/

+2/0
18.6.2017 19:57

Z14u68z41a38n90a 70T30i24c76h65á 4868916840553

Však jsem nenapsala nic v rozporu s Vámi. Osvěta by byla velmi náročná a rozhodně by přinesla rozpoznatelné výsledky za hodně hodně dlouho, navíc je to jen teorie. A jiné snižování růstu populace vždy znamená porušování lidských práv (dost brutální). Zároveň současný růst populace v chudých zemích přináší prohlubování chudoby a spolu s tím to, co popisujete (protože aby se tak lidé nechovali, musí mít hodně velké důvody a přesvědčení). Takže mohu jen zopakovat, že nevím, co s tím.

+1/0
18.6.2017 21:00

L72a47d97i94s34l82a42v 90H34a11š16k69a 4113416561550

ono věc jako lidské právo obecně je hloupost. Máte vždy pouze taková práva, jaké Vám společnost dopřeje. Diktát lidskoprávních organizací nám v Evropě o lidských právech obyvatel jiného kontinentu je nesmysl...

0/−2
18.6.2017 21:21

L44a16d47i95s49l45a74v 14H95a98š25k91a 4863486231200

respektive zaručovat lidská práva

0/0
18.6.2017 21:25

M95a29r30e32k 54H78r81a62d62i71l 3762177372842

Však nikde nepíšu, že s vámi nesouhlasím, jen se snažím posunout k tomu, co se jako člověku těžko vyslovuje. Tedy, že pokud nedokáží krotit svojí populaci, jako že nedokáží, nedokáží se sami uživit, což rovněž nedokáží, musí umírat. Jiné řešení není a nic jiného s tím nevymyslíte.

0/0
19.6.2017 0:33

V11á29c82l29a19v 52L84a47d59a 6322123334893

ještě v 50. letech 7-8 dětí bylo normální i v chudých částech ČSR

0/0
18.6.2017 23:17

P37a83v27e97l 46L62e92p58e14n21k36a 5336891375643

Jestlipak to sleduje Juncker a "křesťan" Tusk? Pokud ano, tak by již měli začít myslet.

+3/−1
18.6.2017 18:23

K43a86r73e96l 96V68o23m24á72č14k28a 4141672208813

Tak v tomhle vlákně se argumenty doposavaď nevyskytly.. :)

0/0
18.6.2017 18:20

J70a98n 52D54l90o34u77h54ý 7774709730909

Najit a zabit. Co je na tom sloziteho?! Stejne jich je malo... Co tam ti policajti delaj?!

0/0
18.6.2017 17:40

J51i24ř70í 92S84c61h57m81i26d45t 5370363914685

asi si byli na stáži ve Francii;-D

+3/0
18.6.2017 17:41

B69r13o35n41i43s88l90a92v 38H65a34k46e81n 2738185186286

nevim co se kdo divi... 3-4 generace standardni postup islamizacni komise v nekterych chalifatech EU zaplaceny z dotaci... ;-)

+6/−1
18.6.2017 17:25

S28t36a93n31i71s58l43a35v 28R15o62s10e53c62k24ý 9285979641179

Kdybych byl ten hodný a viděl, co jiní dělají ve jménu toto boha, tak by se ze mě stal atheista.

+3/0
18.6.2017 17:20

Z51u52z38a39n12a 59T30i42c37h60á 4258746180173

Bůh může za to, co dělají lidé v jeho jménu?

+1/−1
18.6.2017 18:46

S37t18a17n65i73s47l40a75v 97R18o70s85e40c38k21ý 9705319631749

Ptal bych se boha ( pokud existuje), proč něco takového dopustí.

+1/0
18.6.2017 18:51

L53a10d76i74s96l63a29v 22H37a11š96k66a 4883866911460

tohle je filosofická otázka, na kterou není úplně krátká odpověď.

1. Ďábel jako nebeský anděl zhřešil a svedl třetinu andělů. Bůh jej nezabil okamžitě, bylo by to jako zabít Adolfa Hitlera hned po narození

2. Ďábel dostal možnost ukázat svoji vládu na zemi tím, že mu to lidé dovolili - příběh z ráje

3. Bůh zaslíbil, že vše jednou skončí a hřích bude souzen a odsouzen a všichni, včetně odsouzených, uznají, že je to spravedlivé.

4. Smrt zde na zemi není konečná, podle zaslíbení budou všichni jednou vzkříšeni a souzeni.

+1/0
18.6.2017 21:31
Foto

K35a16r20e42l 89S69e20i76d40l 8319415720888

Záleží na tom, co ten bůh (a Bůh) svým následovníkům přikazuje.

0/0
18.6.2017 20:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.