Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman vyznamenal veterány. Göring se otáčí v hrobě, smál se letec RAF

Prezident Miloš Zeman v rezidenci českého velvyslance v Londýně předal v pátek po audienci u královny Alžběty II. vyznamenání několika českým a slovenským veteránům druhé světové války. Ti sloužili v řadách britského královského letectva (RAF). Na závěr návštěvy položil věnce u památníku bitvy o Británii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A98l64e57s 71P69a69v65e97l 7377653228204

aspon ta Kata vi, ze si ma vzit pokryvku hlavy. Na co ma pan prezident ty sve poradce? Na spolecenske chovani a etiku urcite ne.

0/0
24.6.2017 19:38

A66n49t73o85n83í33n 84M36i57k81u91l61e11c 8446417381363

Změním trochu téma. Teda ta Ivanka je slušně vykrmená.:-P Rv

+3/0
17.6.2017 10:02

P25e17t45e92r 79S72ý19k45o52r84a 8435697812593

V zahraniční politice je Zeman dobrý, tam mu není příliš co vytknout, skoro bych řekl státnická reprezentace Čr v zahraničí, ale domácí politika to je tragédie až komedie-začalo to Peroutkou a pokračuje Šumavou...

+3/−9
16.6.2017 22:26

M84a77r28i26o 56T61r87n12k88a 6620533108270

Oni to vidia trocha inak

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/sep/15/milos-zeman-czech-republic-president-populists-post-communist

+1/−1
17.6.2017 12:13

M72a95r69t34i38n 36Ž70e21l58i75n26s85k75ý 9648499419472

Západní multikulturalisté nemají rádi protimultikulturalistické názory.

+2/−1
17.6.2017 13:02

L51u66b75o32š 16P82l82a27č83e76k 1487238284824

V zahraniční politice,tak i nejen Zemanova konání trčí pouhý populismus.Z našich cca 110 tun zlata,tuším 57t nechala složitými cestami Benešova exilova vláda do Anglie přepravit, aby nám ho Adolf nesebral. Pominu Mnichov.Když v 68 p.Dubček pozadal Anglii o navrácení, písaři sedli,a za počítali výzbroj, výstroj, nemocniční péči i jednotek RAF bojující a pokládají sve životy za Anglii.Státu, který vynalezl slovo gentleman a o jeho významu rádi druhého upozorňují. Bývalý min.vnitra konstatoval,ze zapocetli i tkaničky do bot.Zeman mel příležitost státním byt,bohužel se nestalo

0/0
17.6.2017 13:59

P48e79t55r 45K49o81r59b14e42l 9206487360122

Že si Zeman ty trapnosti neodpustí ani mezi těmi, kteří na rozdíl od něj mají za čím ohlédnout.

+6/−9
16.6.2017 21:53

J11a40k79u95b 47S70ú50k21e86n33í93k 1658220869

"Vám jsem dal vyznamenání, ale pohraničníkům, co do vašich kolegů na hranicích stříleli jsem jenom poslal liebesbrief. Vidíte, jak jsem spravedlivý?"

+11/−6
16.6.2017 21:41

K17a54r59e32l 97A39d92á76m16e29k 4289101588871

Vzhledem k tomu kdo předával Göringovi ta vyznamenání je toto srovnání perfektní anglický humor.............nebo.............

+9/0
16.6.2017 19:27

J47a34k65u83b 79K80o80s 3866132790114

365 sestřelů na 531 životů není zrovna dobrá bilance :-(

0/−11
16.6.2017 19:24

P51a77v70e61l 55M61a79r36t93i51n58e81k 9862497953188

Myslíte, že to chtělo nějakého HR managera s titulem Phd, který by tu bilanci alespoň obrátil, nebo že by udělal pilotům školení s teambuildingem?

+6/0
16.6.2017 19:34
Foto

M33i33c60h77a46l 21G61r73e62š66l20i84k 9411166302516

Ak si myslíte, že sa jedná o skóre zo vzdušných súbojov stíhačov, tak ste mierne povedané dosť mimo.

+9/0
16.6.2017 19:38

J79a31n 55S60e31m25i59k 4674487722649

asi 70% obeti z rad letcu byli bombardovaci letci. Ti to meli nejhorsi.

Co se tyce stihacu, tam byla naprosta vetsina obeti pri nehodach.

tak to bylo koneckoncu v kazdem letectvu- mnohem vice padlych stihacu slo na vrub nehod nez smrti v boji

+5/0
16.6.2017 19:40

K45a87r51e78l 43L82a71n56g62r 2522127630398

Posádka Welingtonu čítala 6 letců. Liberator 10 letců. Do ztrát se počítají i letci jako Arnošt Valenta, kterého zavraždilo gestapo.

+7/0
16.6.2017 19:44

M25o96j98m87i50r 93P94e87ř31i17n12a 6658930446

Předal vyznamenání českým letcům, kteří s nasazením života prchali před komunismem a vystavovali se nebezpečí zastřelení československými pohraničníky, kterým minulý týden poslal Zeman blahopřejný dopis.

+17/−6
16.6.2017 19:19

L85a18d72i91s38l73a56v 26F84r20y87d75r11y69š58e66k 9973769668254

Zman vyznamenal veteány.Göring se otáčí v hrobě, smál se letec RAF.

No on Zeman tomu usměvavému letci RAF dal jeden metál, nebo toliko, co mě Göreng?

0/−5
16.6.2017 19:17

M45i34r25a 71L27o54v77e 3764240798494

Bozinku, to je ale hatmatilka.:-)

+4/0
16.6.2017 20:45

P22e48t48r 85K48n89ě60b73o88r82t 8982218879980

Hezké il. foto. Co nám tím asi novináři chtějí sdělit?

0/0
16.6.2017 18:51
Foto

M73i91c35h38a63l 18G34r97e77š98l61i91k 9111736822956

K vysvetleniu, prečo vstupoval do strany, ktorá tých pilotov prenasledovala, sa asi nedostal...

+23/−15
16.6.2017 18:43

P13e77t41r 45T22v37r71d52ý 5624527475595

Vstoupil v r. 1968 době Pražského jara a pro nesouhlas s okupaci sov, vojsk ho v r.1970 zase vyhodili.

+8/−1
16.6.2017 19:04
Foto

M62i97c19h17a45l 17G24r43e53š90l25i95k 9521216772426

Ale prečo vstúpil do mafie, nevysvetlil...

+4/−8
16.6.2017 19:20

M43a19r10t67i52n 12Ž61e50l77i97n70s53k61ý 9488299849902

Tezko rict, ale problem antikomunistu ocividne dlouhodobe je, ze vsechny komunisty pokladaji za stejne. Proste mezi komunisty byly velke rozdily a pokud se dopredu dostala vice demokraticka, svobodna frakce, tak se k ni trebas nekdo mohl chtit pridat, aby ji posilil. Dobove vedeni komunisticke strany odsoudilo invazi vojsk Varsavske smlouvy a dnes se komuniste odsuzuji mimo jine i za to, ze naopak vojaky pozvali.

+5/0
16.6.2017 21:32
Foto

M65i98c97h44a38l 66G47r52e24š65l10i46k 9331856122716

To sa mýlite, Prezident nie je hociaký radový občan. A očakával by som, že v tej istej vete, v ktorej vyzdvihne zásluhy čs. pilotov RAF, zároveň odsúdi postup strany, ktorej bol členom, že proste nepriamo prizná, že urobil chybu, aj keď seba osobne by zmieniť nemusel.

+1/−6
16.6.2017 22:12

M68a20r19t51i30n 12Ž54e31l87i32n84s13k31ý 9608519579962

Dnesni system to dela tak... tento system neni vinen, ale jednotlivci. Piloti RAF se dopustili neceho, za co by je nasledovnici komunistikcke ideologie nutne museli perzekuovat? Pokud to byl pouze vystrelek jedniotlivcu, proc si sypat popel na hlavu?

0/0
16.6.2017 22:45
Foto

M55i61c13h70a66l 91G55r98e17š29l56i54k 9121496432886

Funguje to tak napr. u nacizmu? Asi nie.

+1/−3
16.6.2017 23:38

M64a22r86t48i37n 59Ž82e66l87i41n44s79k20ý 9188699389822

Nacizmus ma primo ve sve ideologii rasizmus, perzekuce lidi. Po pravde nejsem expert na komunizmus, jen co si vzpominam ze sveho zivota za minuleho rezimu, tak se komuniste velice radi odvolavali myslim na Listinu lidskych prav a svobod, ze je u nas svoboda vyznani, demokracie apod., druha vec je, ze to uplne nedodrzovali. (mohls byt svobodne verici, jen ses nedostal na skolu :-) ) Pokud komuniste prohlasi, ze chteji ke komunizmu smerovat skrze demokraticke volby, tak na rozdil od nacistu snad neni problem, ne? Otazkou je jakou cast tam tvori ten tridni boj, revoluce, co se pod tim mysli, jestli ten mirovy pristup neni pouze pretvarka. Komuniste snad napriklad na rozdil od nabozenstvi nemusi nasledovat presnou literu nejakeho prohlaseni, takze dvere pokojnemu pristupu by tam snad mely byt otevrene. Jinak co jsem nedavno slysel, Marx mel byt znamym satanistou, co pro me jinak neni pozitivni reference. Ale stejne veci se pisi o Zapadnich elitach. Cili nacizmus je postaven na nerovnopravnosti, diskriminaci, komuniste mohou byt pouze naivnimi snilky, kteri chteji smerovat k nejake utopii a pokud to chteji delat skrze demokraticke volby... ale potencial zneuziti jejich ideologie se ukazal, takze velkou sanci podle me nemaji. Jsou ale na rozdil od kapitalistickych, trznich stran mnohem vetsi nacionaliste, vlastenci a socialne zamereni, a v tom je jejich sila, proto je podle me lide voli. Pokud by u nas vladlo neco jako narodni socializmus, kde by byly slusne socialni podminky, svoboda slova, vyznani a zajem statu a jeho obcanu by byl nad formou vlastnictvi v ekonomice, tak podle me komuniste nemaji sanci.

0/0
16.6.2017 23:57
Foto

M19i25c23h85a47l 15G17r71e25š78l38i79k 9201446702236

Slobodu vierovyznania dokázali u nás napr. zákazom gréckokatolíckej církvi. Zatváraním mníchov a kňazov a okrádaním. Zlikvidovať církvi však nemohli, čo po krvavých pokusoch pochopil aj Stalin. Ale pokúsili sa ich kontrolovať, čo sa v Rusku podarilo a status quo platí v podstate dodnes. Problémom boli katolícke církvi (vo východnom bloku RKC, GKC, AKC, u nás prvé dve), pretože "ústredie" mali za hranicami.

Triedny boj predviedli so všetkými možnými variantami komunisti od strednej Európy po východnú Áziu a na západe a inde "červené" teroristické skupiny, v Afrike rôzni diktátori, ktorí ho chápali po svojom (vrátane genocídy konkurencie).

Komunisti a nacisti sa až tak veľmi nelíšili. Nacisti zo začiatku neplánovali zabíjanie Židov, ale presídlenie. Aj u "menejcenných" rás neplánovali plošnú likvidáciu... mnoho ich predstáv bolo nerealistických. Napr. osídlenie východu 250 miliónmi Nemcov (kde by ich vzali?).

Nacistom ideológia (konečné riešenie a teror) v podstate prehrala 2. svetovú vojnu, komunistom studenú. Sú to neživotaschopné ideológie.

Komunisti nie sú vlastenci. Oni sú naopak skôr multikulti - je to internacionálne hnutie. Súčasní eurobyrokrati k ním nemajú ďaleko. Na ČT bol rozhovor s jedným historikom zaoberajúcim sa koncentračnými tábormi. Na otázku, či sa môžu nacisti vrátiť k moci, odpovedal viac, ako zaujímavo: "Myslím, že nie, ale dajme si pozor na diktatúru pod inou zámienkou. Napr. diktatúru zaštiťovanú humanizmom." To je elity budú určoveť, čo je "v mene" humanizmu pre ostatných dobré. To sa podľa mňa práve deje. Zachraňovanie "utečencov" - ich cesty k "spáse" sú už teraz dláždené tisícmi mŕtvych z ich vlastných radov a stovkami z radov "zachraňujúcich". Komunisti a nacisti popravovali, my obetujeme. Výsledok rovnaký.

+1/0
17.6.2017 10:01

M34a58r55t86i29n 79Ž28e93l28i82n54s56k94ý 9598319829852

Komuniste pokud vim absolutne nebyli multikulturaliste. Podporovali sice spravne hnuti proti rasizmu, postavicky vsech barev na plakatcich apod. (na rozdil od nacistu) ale vsechny u nich doma. Pokud nekoho do Ceskoslovenska z ciziny pozvali, tak to bylo kvuli tomu, aby mu pomohli se vzdelanim a pak jel zpatky domu. A to je podle me ta spravnba pomoc, at ji dela komunista nebo nekomunista. Az komuniste skoncili, byl to novy rezim, ktery umoznil tem, co tady zovna byli, zustat.

Osobne nechapu jak nekdo muze nase komunisty pripodobnovat nacistum. Pochopim to u komunistu v jinych zemich, co se chovali brutalne, nebo i u nekomunistu, v talitnich statech s diktaturou, muslimskych zemich... tam je to snad bezne dodnes,a islam je ochranovan.

+1/0
17.6.2017 10:57
Foto

M82i39c67h88a82l 78G73r80e41š65l43i14k 9371186312106

Späť domov mnohí nešli, niektorí absolventi sa usadili u nás na trvalo. Ale to je normálne. Je zaujímavé, že Lenin so Stalinom prenasledovali církvi, ale k moslimom boli vcelku tolerantní. Teda zaujímavé to nie je, asi by bboli časom na rade. šlo skôr o priority, ale to sú len moje dohady.

Ja som nemenoval našich komunistov konkrétne. Nacisti boli jedným z režimov fašistického typu (čiže v Rusku zaužívané označenie "fašisti", nie je tak mimo, ako si mnohí myslia). Ťažko povedať, či boli najkrutejší, pretože v niektorých ,v porovnaní s nimi, skôr epizódnych prípadoch, mali nohsledov, ktorých skutky dvíhali žalúdky aj najotrlejším esesmanom (Chorváti, Maďari, Ukrajinci, ale aj Rusi vrámci SS). Pol Potova varianta komunizmu v Kambodži nacistov v krutosti prekonala. Maova varianta v Číne asi tiež... takže porovnateľné to je.

+1/0
17.6.2017 11:18

M19a96r82t20i81n 95Ž88e44l93i90n28s32k61ý 9248299289172

Komuniste byli tolerantni k tem, u kterych to vypadalo, ze mohou byt spojencem proti kapitalizmu, nebo mistem, kde muze vzniknou sprateleny, socialisticky rezim, a tak muslimove a jejich zeme vypadaly. Podobne I Izrael. U nas doma muslimove byli stejne, nebo dokonce jeste vic omezovani nez krestane. Jejich vira pokud vim nebyla uznavana ani jako dnes. Pokud si spravne vybavuji, tak nasi komuniste pozdeji zjistili, ze islam je napriklad pro Kaddafiho vic, tak uz s nim tak pratelsti nebyli, jako driv, jak zjistili I u Izraele. Takovemu Cingischanovi se pricita soucet obeti Stalina a Hitlera... nemusi byt kazdy komunista, aby byl drsny, jak se to dnes podava. Feudalni vladci se chovali drsne naprosto bezne, ale ti se dnes podivuhodne podavaji jako svati. Urcite bych radeji zil za nasich komunistu (mimo doby po valce za kultu Stalina) nez za cisaru, nebo i prvni republiky.

+1/−1
17.6.2017 11:39
Foto

M95i33c60h41a54l 45G74r76e22š47l48i62k 9591246542466

Myslím, že u spriatelených zemí to až tak neriešili. Krajiny rozdelili na socialistické, kapitalistické a rozvojové a tie spriatelené dali do tretej kategórie. U tzv. rozvojových krajín prebiehal boj o vplyv. U nás doma boli podľa mňa moslimovia skôr ignorovaní, pretože ich počet nestál za námahu čokoľvek riešiť.

Neviem, jak bol na tom osobne Kaddáfí s islamom, ale klan al Kaddáfá, z ktorého pochádzal a jeho meno na neho odkazuje, patrí medzi tých, ktorí tvoria jadro Islámskeho štátu v Líbyi, takže asi máte pravdu.

Stredoveké kroniky dosť preháňali. Ale čo som sa díval napr. na Kyjev, tak po druhej svetovej vojne bol dosť zničený, archeológovia to využili a podarilo sa im odkryť bojisko z čias dobývania Mongolmi. Podľa množstva mongoloidných lebiek usúdili, že to víťazstvo prišlo Mongolov veľmi draho. Vtedy mali Mongoli zvyk brániace sa mestá vyvraždiť. Len je otázka, akí dôslední boli. Mimochodom podobne postupovali aj Európania. Jeden zo stredovekých biskupov na margo toho skonštatoval niečo v zmysle, že plienenie, vraždenie a znásilňovanie je súčasťou vojenského remesla. To je v našich končinách v podstate dedičstvo z antiky.

Pre zaujímavosť som sa pozrel, či mali križiaci vplyv na demografický vývoj v krajinách, kde pôsobili. A žiaden výkyv v rozmedzí 9. až 15. storočia sa neukázal. U dobytia Jeruzaléma sa odhad počtu obetí masakry po dobytí od očitých svedkov pohybuje od minima 3000 do maxima 30000 (oba arabskí kronikári). U dvojičiek v New Yorku boli prvé odhady 22 000. V stredoveku akékoľvek vysoké číslo znamenalo proste "veľa", čo mohlo byť v realite aj pár stovák...

Počet obetí Džingischána vzhľadom na jeho stratégiu a vtedajšiu populáciu nemohol prekonať ani Hitlera, ani Stalina.

0/0
17.6.2017 13:16

J35i94n49d33ř10i75c11h 42V78l53a87s87á55k 6580787505242

Helejte vy slovenský rozumbrado, raději si zajděte k lékaři, možná nebude ještě pozdě. Pokud chcete plácat svá moudra na české diskusi, tak byste se měl ze slušnosti naučit česky.

0/−1
17.6.2017 13:28

M84a30r21t96i48n 77Ž51e47l44i15n83s50k95ý 9418409149762

To s tim Cingischanem s obetmi jako Hitler a Stalin do hromady je nedavny titulek z reklamy na novy dokument o nem myslim na History Channel... vseobecne se pise, ze obeti mel 40 milionu asi 11% svetove populace... takze otazka je, kolik obeti se primo pricitaji Hitlerovi a kolik Stalinovi.

https://www.youtube.com/watch?v=NqHUmWFOegI

0/0
17.6.2017 13:42
Foto

M24i88c34h77a82l 95G57r59e97š75l90i85k 9881666882686

Otázka je, jak sa to berie. Pretože v stredoveku bolo asi viac nepriamych obetí vojen, ako priamych. Napr. migrujúce obyvateľstvo a pohyb armád boli živnou pôdou pre šírenie epidémií. Zničená úroda, a plienenie spôsobovali hladomory a tie zase pôsobili ako katalyzátor pre zvýšenú úmrtnosť. Priamych obetí bojov nebývalo veľa.

0/0
17.6.2017 14:04

M21a45r39t33i35n 37Ž55e71l80i61n40s94k58ý 9378579569562

Nevim, jak se to bere... pouze jsme volne citoval nedavno shlednutou reklamu na dokument o nem, myslim, ze titulek na obrazovce byl "Gingis Khan killed as Stalin and Hitler combined" nebo neco na ten zpusob... a pokud je to lez, tak lze americky(?) kanal Discovery, History ... nebo ktery to byl. Zaroven jsem jej slysel v dokumentu oslavovaneho jako skveleho vojevudce... tady jsem neco nasel...

Genghis Khan killed more people than Josef Stalin and Adolph Hitler combined.

http://www.factinate.com/interesting/34-ruthless-facts-genghis-khan-2/

... a pri hledani tohoto vyroku jsem jako vedlejsi produkt nasel i prohlaseni, ze britske imperium zabilo vic lidi, vcetne hladomoru apod., nez kterykoliv z diktatoru jako Cingischan, Atilla Hun, Stalin a Hitler. Britske imperium je dodnes pokladano za něco vzneseného.

"In Africa, Asia and the Americas no nation has been as oppressive of other races. Britain was by far the leading slave trader out of Africa and transporter of indentured labor out of Asia. It has killed with famine, sword and fire more people than Genghis Khan, Attila the Hun, Hitler or Stalin."

http://archive.larouchepac.com/node/25632

Nejde o oslavu kohokoliv, neci omlouvani, ale o pravdu... aby se neoslavovali jedni vrahove a nedemonizovali pouze druzi, podle potreby.

0/0
17.6.2017 17:43
Foto

M51i81c64h61a88l 16G47r24e49š88l78i75k 9561586252266

Tých 40 miliónov je odhad urobený na základe záznamov kroník. Napr o Bagdade rôzni kronikári uvádzajú že Mongoli zabili až 2 milióny ľudí (čím väčší časový odstup, tým viac zmasakrovaných). Má to niekoľko zádrheľov. Bagdad bol v tom čase upadajúce mesto, niektoré štvrte boli opustené (napr. obchodná bola takmer prázdna) a počet obyvateľov mohol byť 300 000 - 400 000 (teda zhruba polovičná oproti časom najväčšej slávy). Na stredovek to bolo stále obrovské mesto. Hradby boli v havarijnom stave, z kruhového opevnenia urobili polkruh. Mongoli niektoré čati mesta rýchlo obsadili. Došlo k masakre, ale... kresťania, šiíti a židia boli ušetrení. Menované skupiny, hlavne šiíti považovali Mongolov za osloboditeľov. Drancovanie a masakrovanie môžeme z časti pripísať sektárskym bojom. Takisto podľa rozkazu mali byť ušetrené vybrané štvrte a budovy. A v tomto prípade máme aj nestranné svedectvo z čínskych zdrojov - čínsky kupec píše o desiatkách tisíc povraždených, čo je o dosť menej, ako píšu moslimský kronikári, teda nepriatelia Mongolov.

U Číny sú odhady na základe súpisu obyvateľov pred a po invázii. Lenže Mongoli neovládli celú Čínu, do súpisov nezahrnuli niektoré skupiny obyvateľov, plus existujú správy o epidémiech, neúrodných rokoch a povodniach.

Na Rusi boli niektoré mestá zničené, odskákal to hlavne Kyjev, ale vieme, že niektoré mestá Mongoli jednoducho obišli, a časť Rusi zostala v podstate nedotknutá, ďalšie časti len slabo poškodené. Napr. haličský knieža bojoval s Mongolmi, zúčastnil sa aj obrany Kyjeva a Haličania aj bitky na Kalke. Napriek porážkam mal stále dosť síl postaviť sa Mongolom aj doma a jednu z ich armád porazil. Pritom viedol kampane s Poliakmi, alebo Maďarmi. Potom sa s Mongolmi dohodol a Halič zostala ušetrená. Čiže "vzdaj sa, alebo zomri" Mongoli neuplatňovali nijako dôsledne.

0/0
18.6.2017 13:08

M61a36r30i93o 74T52r87n60k78a 6160113448270

Uz si sa spytal nasho preco podaval prihlasku? A iba pre 89 to nestihol.

0/0
17.6.2017 12:17
Foto

M63i48c48h42a39l 41G25r16e14š58l55i32k 9851216872656

Prečítal si si diskusiu? Asi nie, pretože k tomu som sa vyjadril. ;-)

0/0
17.6.2017 13:53

M92a15r14t81i79n 41Ž74e31l36i62n76s38k75ý 9118209109452

Jinak takový pan Zdeněk Svěrák tam měl údajně vstoupit kvůli tomu, aby stranu zlepšil, tak proč by kvůli stejnému důvodu nevstoupil i Miloš Zeman?

0/0
17.6.2017 13:06
Foto

M78i32c35h39a37l 23G28r83e11š55l31i70k 9471516662766

To je možná pohnútka, ale stále je v kontraste s tými, ktorí chceli zmenu a nevstúpili.

0/0
17.6.2017 13:58
Foto

J72i22r22i 95B39i45l83i16n72a 5208130787

Ano, vyhodili ho. I kdyz tvrdi ze vystoupil sam, vyhodili ho. Jinak by tam mozna byl dodnes. Rv

+4/−9
16.6.2017 19:25

M47a76r38t57i45n 32J49a42n64d40a 7624767903626

tehdy vyhodili každého, kdo nesouhlasil se vstupem vojsk VS

+9/−1
16.6.2017 19:39

J95i40n29d10ř65i25c34h 71T97ů37m97a 1864492487868

Často šlo pouze o vyřizování osobních účtů nebo boj o koryta. Že byl vyhozen za nesouhlas se vstupem se mi nezdá. Takoví lidé šli většinou k lopatě ne na tepla mista v kanceláři.

+1/0
17.6.2017 7:32

L50a32d63i13s25l14a62v 77F91r22y12d29r26y44š17e80k 9583289488814

Víte o to, že Zeman nebyl jediný člen strany, která piloty RAF pronásledovala?Napíši vám takovou perličku.V čele Paměti národa je bývalá komunistka z 5Otých let-. korouhvička. V EU parlamentě bývalý komunista Jaromír Štětina, nebo člen této zrůdné strany Zdeněk Svěrák........

Vysvětlení podal před nějakým časem Jarda Hofmnann.

Členem KSČ se stal ten, který pozbyl rozumu, nebo z vlastního prospěchu.

+7/0
16.6.2017 19:10
Foto

M87i75c53h20a47l 63G23r14e39š30l46i44k 9101926772886

A? :-)

0/0
16.6.2017 19:19
Foto

J40i23ř87í 47C90h76o50c17h52o22l15á55č 5634293260376

štětina to je ale konópek, soudruh co teď tvrdě jde proti soudruhům ;-D

+4/0
16.6.2017 20:32
Foto

M30i10r14o62s55l19a91v 77S50t49e72i61n90e64r 6838254513395

Hlavně ti, co měli rozumu až moc a věděli, bez Strany nemají šanci. Jediná alternativa- vypadnout do ciziny, samozřejmě na západ. Za Hitlera to také nebylo jinak. Každý socialismus má své donucovací metody.

+3/0
16.6.2017 20:57
Foto

M90i28c15h60a44l 95G98r12e12š93l50i17k 9581756112306

Kto z tých ľudí bol prezidentom a poučoval nejakú osobnosť v rovine základných informácií o udalostiach, krorú on nezažil, ale tá osonosť áno? Pričom tá osobnosť reprezentuje stranu, ktorá skutky tých ľudí ocenila a ten poučujúci bol v strane, ktorá ich perzekuovala?

+1/0
17.6.2017 0:04

M16a78r91t72i36n 83J13i94r69o49u36s77e54k 7616575305398

Bylim u toho například Lidovci, co to s KSČ táhli 40 let za jeden provaz a dnes si hrají na etalon morálky.

+2/0
17.6.2017 0:36

K22a89r34e19l 25S49v69o65b56o16d89a 9829104413236

Zemana mám rád asi jako trn v patě. Ale tohle není fér. V té době si lidé mysleli, že komunisté jsou tu napořád. A právě v době Pražského jara se zdálo, že přišel někdo, kdo by z toho udělal cosi lidského. Možná byly jejich pohnutky naivní, ale ne nutně bezcharakterní.

+6/−1
16.6.2017 19:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.