Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský airbus se musel vrátit do Sydney, přistál s dírou v motoru

Letadlo společnosti China Eastern, které mělo původně namířeno do Šanghaje, se muselo v noci na pondělí místního času po startu nouzově vrátit na letiště v australském Sydney. V jednom z motorů zela po přistání obří díra, nikomu z cestujících se však nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e75t19r 34L56u22k36á67š 4605864786285

Diiira nediiiira furt se natiiiira.....

0/0
13.6.2017 10:39

L78i40b18o89r 59Ž14ů33r23e35k 2533576230858

"Posádka, která si všimla poškození levého krytu motoru, přesunula cestující z levé strany letadla. Stroj se záhy poté obrátil"

Copak, knipl nefungoval že museli přesouvat cestující? ;-)

+3/0
12.6.2017 18:54

P47a31v60e40l 64J81o89n32á88š 5391755119955

Co nejdál od odletujících dílů motoru, pokud by k tomu došlo?;-)

+1/0
12.6.2017 19:30

L71i91b27o67r 96Ž84ů29r61e59k 2743496940408

Já narážel na možnou(volnou) interpretaci textu, že mezi přesunem cestujících a obratem stroje byla nějaká příčinná souvislost.

+2/0
12.6.2017 19:46

P96a61v26e31l 21J62o33n85á35š 5611945129785

A to jo.:-)

0/0
12.6.2017 22:17

L96i55b39o48r 64F16i92l87á22k 6151546380689

Jestli to nebyla kopie airbusu.

+4/0
12.6.2017 17:56

M38i60r35o71s80l64a10v 66R30a72t11a76j 5761513244695

Ani by mě to nepřekvapilo...

+1/0
12.6.2017 18:06

I19v95o 24J88a98n38á88č23e94k 8683553171282

Jak souvisí kopie Airbusu s motory? pan bude jistě znalec letecké techniky.

0/−3
12.6.2017 18:47

L90i16b87o61r 82F12i97l23á54k 6961946450579

Tak jo. Číňan okopíroval letadlo a motory si koupil originál. Tomu se říká pokrok. Spokojenost, znalče?

+4/0
12.6.2017 18:49

I54v61o 71J22a90n32á77č25e90k 8643383401482

Aha, takže kopie byla v pořádku a originál motor selhal. Hlavně, že v tom máte jasno. ;-D

0/−3
12.6.2017 19:13

L46i40b13o35r 57F81i74l23á84k 6481936740539

Zkuste si tohle vlákno v klidu ještě jednou, dvakrát přečíst a možná pochopíte. :-/

+3/0
12.6.2017 19:36

K11a25r22e11l 78L40a75n83g36r 2502817760328

Motor neselhal. Rozpadl se vstup do motoru.

0/0
13.6.2017 18:58

M38i12c10h51a59l 31C43h64a67l20u28p49a 6238690449473

Byl to originál Ayrbus :-).

+3/0
12.6.2017 19:51

M15i67r96o68s89l17a65v 24R22a33t61a55j 5211953574355

Už to bylo několikrát v dokumentech v TV - Číňané naprosto nedbají na pravidelné technické kontroly svých letadel...to je až neskutečné s tou jejich laxností k těm prohlídkám a kontrolám....kvůli tomu byly už i smrtelné nehody čistě jen z nedbalosti

+1/0
12.6.2017 17:49

I12v28o 78J74a71n35á27č59e20k 8853893951722

Jojo a proto se podobná závada stala před dvěma týdny na letadle jiné společnosti. Oni ti Číňané můžou za všechno že? :-)

+1/0
12.6.2017 18:48

M86i18r95o37s78l68a53v 23R86a25t72a87j 5871273964745

neříkám jenom že oni....jistě, chyby dělají všude na světě...ale byl dokument o těch jejich "prohlídkách" které byly značně laxní a povrchní...o to tu jde...

0/0
12.6.2017 19:23

I31v68o 19J83a26n30á44č94e71k 8223863171862

No na to jaký mají provoz letadel, tak nějak jim to pořád všechno lítá a vcelku bez technických problémů. Navíc toto je spíš výrobní vada.

0/0
12.6.2017 19:29

M82i98r20o92s36l13a37v 34R76a52t51a44j 5481853544895

To také beru...já jenom, znovu opakuji, byl dokument, kde mluvili o těch jejich prohlídkách...chtějí tam dát své experty, oni to ale vehementně odmítají

0/0
12.6.2017 19:35

M85i54c38h51a37l 50C75h15a79l51u52p23a 6338240909603

Tak ona ta technika něco vydrží, ale když se trvale šidí servis nebo se tam dají falešné díly, tak se to dřív nebo později rozsype.

0/0
12.6.2017 19:53

M66i40r86o15s79l60a84v 89R71a97t78a26j 5741453394755

asi jste ten dokument viděl...právě ty falešne a ne-originály...to také Číňani praktikujou...Rv

0/−1
12.6.2017 20:13

P53a18v27e83l 44Z78o45u16h92a39r 5508824894139

Pane Rataj , když to shrnu tak nevěřím jak Rusákům , Číňanům a každé podobné pakáži.;-ORv A tyhle jejich trotle co jich zde výše obhajují bych tam poslal ať tam žijí když se jim tak líbí.Asi jsou od nich za to placeni.Rv Prostě pátá kolona.

0/0
13.6.2017 12:04

K19a84r90e84l 14L60a80n74g38r 2112637650538

Neoriginální díl může být na letadlo namontován pokud má atest o splnění příslušných parametrů. Nikdo nemůže nutit provozovatele kupovat šroubek M5x20 od výrobce stroje, když má certifikovaného výrobce za barákem.

0/0
13.6.2017 16:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.