Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kamery zachytily rychlou likvidaci teroristů v centru Londýna

Britští policisté při zásahu proti trojici teroristů v londýnské čtvrti Borough Market zakročili bleskově a bez váhání stříleli. Dokazuje to nahrávka z bezpečnostní kamery, kterou ve čtvrtek zveřejnila britská média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D20a32v76i97d 10H66y73š66p75l46e39r 2503233297185

R^

0/0
9.6.2017 14:15

T69o20m 26P26á74l82e11k 1821746849158

Krásný důsledek gunbanu v UK. Nikdo se nemá čím bránit. A policajti nemohou být všude. 8-oRv

+1/0
9.6.2017 9:41

T51o13m44á89š 97K32u74t68á30l12e19k 5724916408248

Tam ani policajti v ulicích nemají často čím střílet, ostatně jeden pochůzkář je taky pobodaný a neměl nic na smysluplnou obranu...

+4/0
9.6.2017 9:48

D22a51v44i60d 94H62y12š25p46l89e36r 2393593167195

Zatím jsem moc civilistů, kteří zastřelili teroristu v médií neviděl...

0/0
9.6.2017 14:16

Z49d12e22n94ě25k 70J32a84n48s17a 9758534989160

..... zakročili sice bleskově, pro osm nevinných obětí však přesto NEKONEČNĚ POZDĚ :-/! Takto zakročovat se podle mě musí daleko dřív .... někde na hranicích vstupu do Evropy :-/!

+6/0
9.6.2017 7:36

D59a47v34i85d 60M70a58c47k23ů 8890519490871

Takže byste chtěl na těch hranicích střílet, i když londýnští teroristé tamtudy vůbec nepřišli? Taínek nebo děda bylo pohraničníci? Nebo vy sám jste dodnes guma a cvičíte s vlčákem zadržení narušitele? RvRvRv

0/−6
9.6.2017 8:56

Z97d98e71n91ě25k 61J20a62n17s59a 9968254539880

... je jedno, kudy přišli, ale jisté je, že ten koridor je nutné když ne úplně zavřít, tak alespoň důkladně přiškrtit. A o té ,,gumě" si s vámi a - lidmi vám podobnými - rád podiskutuji, až vás potká -nedej - bože osobní zkušenost.Doufám, že v tom případě budete s limi vašich názorů DOSTATEČNĚ SEMKNUTI :-P!

+2/0
9.6.2017 9:57

J66o95s53e29f 19N12o18v85á52k 2122539973449

Vzhledem k tomu, že se to stalo v centru Londýna, kde jistě pochoduje běžně celkem dost policajtů, navíc v době, kdy je vyhlášeno zvýšené nebezpečí teroristického útoku, tak nepovažuju likvidaci teroristů po 8mi minutách za zázračný výkon. Oni tam asi policajti byli i dřív, ale ti správní britští, neozbrojení. A tihle specialisti se zbraněma nepůsobili zrovna sebejistým dojmem. Tak ale zaplaťpámbu aspoň za ně, když už jsou ty škaredé zbraně v Anglii tak nechtěné.

+2/0
8.6.2017 22:51

T60o11m87á32š 52D74v81o34ř85á76k 4247595903880

Zasah rychli, ale priste před vyskocenim z auta zatahnout rucni brzdu. Toho jednoho policajta to auto malem prejelo..

+3/0
8.6.2017 15:31

T52o52m86á36š 69D16v80o91ř50á69k 4707415463780

rychly

0/0
8.6.2017 15:31

D21a56n68i48e26l 27T59s60c28h36e53r49n70a64y 2795292399682

No u nas by je treba jeste obvinili z vrazdy

+2/−7
8.6.2017 14:53

M27i23c64h43a64l 74Ž82á90k 8629670599272

Krize se bude stupnovat dokud nezacne fungovat Izraelsky model.

+4/0
8.6.2017 14:11

J61i21ř37í 13Z23á39h17o74r43a 5733395912339

Kdyby všem fungoval afgánskej model, moc by se nepíchalo, ani nestřílelo.

0/0
8.6.2017 15:40

J60i82ř29í 45Z26á21h31o40r11a 5233335232769

Hodně špatný skore. Ani ne deset mrtvých ve třech. Jak se máme bát, když mají tahle tristní bilanci :-/.

+1/0
8.6.2017 13:15

D90a92r65j34a 63H90u11b10á74č42k21o67v51á 1504224635355

To je hrůza, ale západu už není pomoci, už je na svém území mají a proto pro nás z toho vyplývá jediné - žádný muslim na našem území = ŽÁDNÝ TEROR.

+11/−2
8.6.2017 13:12

O83n72d19r14e91j 62M55a46t56e38j86k59a 9969148884459

presne.. prima umera.. cim vice muslimu tim vice terorismu a no go zon.. nebude muslim nebude problem

+5/0
8.6.2017 14:36

D47a23n19i18e20l 47T89s32c84h49e18r77n74a69y 2195752759692

Proc? Nase vlada si preje neco jineho. Jde jen o to si zvyklnout, v zapadni Evrope uz si zvykaji, a i tady jsou jiz prukopnici co tvrdi, ze teroristicke utoky jsou mensizlo nez napr dopravni nehody nebo koureni. Takze uvidime a ja si jdu pustit neco od Orliku

+3/−1
8.6.2017 14:56

D49a49r67j85a 10H12u77b26á43č72k23o25v45á 1174774165125

Orlík? člověče nešťastná, ať se nedostanete na nějaký seznam.;-)

+3/0
8.6.2017 15:02

D97a54v26i42d 45P82i85t29r52o 4542778717859

Nevim teda, jakym prispevkem do diskuze ma byt vas spatny hudebni vkus... ovsem ohledne pozic nasi vlady k migraci placate malinko z cesty. Vlada se k tomu usty ministra vnitra naposledy zacatkem tydne postavila celkem jasne negativne.

http://zpravy.idnes.cz/milan-chovanec-kvoty-uprchlici-ceska-republika-evropska-unie-pud-/domaci.aspx?c=A170605_165247_domaci_fer

0/−2
8.6.2017 16:41

O29l20d82ř36i64c48h 77K61a22d16ě39r92a 2142275193698

Toto není ok. Toto nemůžeme akceptovat na našem festivalu. Proto jsme se rozhodli neorganizovat Bråvalla 2018.”

Už v minulých letech se festival potýkal s podobnými problémy. Loni bylo nahlášeno pět případů znásilnění. Švédský premiér Stefan Lovfen označil loňské útoky na ženy jako neakceptovatelné a pohrozil zpřísněním zákonů týkajících se sexuálního obtěžování žen.

Když se objevil podobný problém předloni, kapela Mumford and Sons požadovala pro případná další vystoupení garanci, že ženy budou na festivalu v bezpečí.

S podobnými problémy se ale potýkají i festivaly v jiných zemích. Loni buteční právě kvůli sexuálním útokům na návštěvnice.

Pořádající německá společnost FKP Scorpio podotkla, že je ostudné, když se muži neumějí adekvátně chovat, a že si nemyslí, že by bylo bezpečné pořádat další ročník. „Toto není ok. Toto nemůžeme akceptovat na našem festivalu. Proto jsme se rozhodli neorganizovat Bråvalla 2018.”

0/0
3.7.2017 14:09

J13o10s10e68f 66K20o31m58i36n13i66k 4800663575579

U nás by policisté trpělivě vyčkali příjezdu speciální zásahové jednotky.:-)

+4/−1
8.6.2017 13:10

J10i54ř56í 52Z12á42h19o51r38a 5383505842479

U nás by je postřílel už ten náhodnej chodec.

0/−4
8.6.2017 13:11

A86l49f41r64e75d 59K48o53c77a13b 2286188884334

Kamery zachytily. To je fakt skvělé.Pojďte další.Máme kamery a ty vás zachytí.

+3/−1
8.6.2017 13:04

M98i61c81h95a93l 64R58e39j48z56e73k 5176367935581

Co? Komu?

0/−1
8.6.2017 13:11

A70l39e26š 35S83z71a86b71ó 3123149178191

rychlost zásahu - myslím, že dost dobrá ale jde o to, že použití střelných zbraní by přineslo daleko více zmařených životů

někdo tu psal o tom, že díky zákonům v Británii je teroristé mít nemohou - to je ale naprostý nesmysl

ještě k té rychlosti, nevím jestli ta jednotka sídlí ještě jinde než v Londýně (u nás je to Praha) a tak zásah byl opravdu relativně rychlý

jenže sami britští vojenští odborníci varují co nastane až se přesune takový případný nájezd do menšího města či na venkov - tam než se taková jednotka dostane může být tímto způsobem zlikvidována třeba celá vesnička a stačí na to jedna dodávka a 3-5 ozbrojených lidí

není přeci nikde psáno, že doposud pohodový muslim (umírněný) vstřícný ke svému okolí se s pár dalšími neozbrojí a stane se z něj najednou ten podbízený médii a politiky islámista a terorista

+7/0
8.6.2017 12:53

M13i32c51h37a44l 22K18u19c89h56t41a 6553304874562

Z videa je zřejmé, že zasahující policisté nejsou žádná "zásahová jednotka", ale obyčejní policajti, kteří o sebe zakopávají a málem je přejede vlastní auto. Přesto si nakonec i bez velkého výcviku poradili a svůj úkol splnili. Takže stačí normální policie, pochopitelně ne taková, jakou mají v Uherském Brodě.

+3/0
8.6.2017 13:46

T10o84m89á68š 32K53u94t16á72l12e82k 5154606228898

To s tím Uherským Brodem je úplný nesmysl už se z toho stala strašná urban legend, takže ještě jednou - pochůzkáři tam byli brzo, ale už stejně bylo po všem, střelec na ně křičel, že má rukojmí a oni v tom případě MUSÍ počkat na posily s vyjednavačem.

+4/0
9.6.2017 9:53

M78a91r86e54k 55H17l96a28v39á94č28e84k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
9.6.2017 7:48

A67d24a97m 69P14o94s24t85r85á21n45e84c64k18ý 2258770359617

U nas nastesti muzeme pripadne teroristy (nejsou u nas zatim muslimske komunity, takze riziko je male) odstrelit sami.

+5/−4
8.6.2017 12:24

J17i57ř96í 10H76o49v68o74r42k49a 2136667600731

Ani u nás naštěstí opilí rowdies a další lidi v hospodách u sebe nemívají nabité zbraně. Kdyby tomu tak bylo, bylí by mrtví po teroristech dost zanedbatelný problém ;-D

+4/−4
8.6.2017 12:28

A14d68a36m 91P73o41s77t19r45á35n13e66c55k12ý 2898470909287

Podali do lidi na ulici, ne jen v kavarnach a hospodach.

+1/0
8.6.2017 13:04

T91o77m86á70š 87K67u46c57h11a38ř 3627731818291

Co z toho byl teroistický útok? To nazabržděné auto puštěné do lidí? ;-):-)

0/−4
8.6.2017 12:24

M60i71c80h95a80l 33R13e92j82z96e21k 5706967205921

Pustili to na svoje zadky. Btw, kdo by se ale v takove situaci zabyvalrucni brzdou.

0/0
8.6.2017 13:03

T66o84m93á58š 84K73u82t85á42l79e68k 5544256408488

No.. to snad zmáknu ve vteřině, zatáhnout za ručku...

0/0
9.6.2017 9:53

T55o70m52á82š 16F83i30l92a 7662673246982

Ještě rychlejší likvidace teroristů = okamžitá deportace dříve, než se z umírněného muslima stane radikální ;-)

+12/−1
8.6.2017 12:13

J93a88n 58V27á70c36l64a44v53í68k 3252966551779

Snad nezůstane jen u nich a budou deportováni i všichni socialisté a komunisté, kteří by se také mohli snadno zradikalizovat - není náhoda, že v posledních letech u nás teroristický útok plánovali snad jen anarchisté a nikdo soudný asi nechce, aby se to u nás zvrhlo v řádění jako RAF nebo Rudé brigády.

+4/0
8.6.2017 12:38

O85l47d25ř21i77c87h 61K43a51d49ě27r23a 2142195453908

No, neumí nebo nechtějí řešit podstatu problému, tj. likvidaci radikálů a zastavení nájezdníků, tak si alespoň pochvalují a utěšují se tím, jak rychle 3 z nich zlikvidovali. Možná se jim to příště, a že nějaké "příště" bude, bohužel, určitě, podaří ještě rychleji. Ale to už budou přesvědčeni o své dokonalosti definitivně ! No, pro mne smutné představení !!!

+4/−2
8.6.2017 12:00

D37a89v69i73d 87P95i83t62r97o 4272608957949

Hmm... a jak se takovi radikalove likviduji? Uz jste nekdy videl obrazky z Calais, ze pisete neco o najezdnicich ve VB?

+1/−2
8.6.2017 12:18

O86l54d55ř37i37c97h 82K77a54d88ě36r46a 2602475193988

Nejsem odborník, takže nemohu radit. Předpokládám, že VB a jiné státy odborníky mají. Důležité je CHTÍT řešit podstatu problému a ŘEŠIT to vůbec. Vaším "lidumilným" přístupem, naznačováním, že je to těžké, resp. že je to nemožné, se to určitě nevyřeší. Zato budete mít ještě hodně příležitostí pokračovat ve Vašem duchu jako dosud, jenom těch mrtvých, zmrzačených a nešťastných bude velkou rychlostí přibývat. přístupem. Obrázků, ukazujících chování nájezdníků jsem viděl mnoho. Zato Vy mi připadáte jako člověk, který je neviděl, nebo dělá, že neexistují.

+2/0
8.6.2017 15:25

D56a32v54i97d 62P40i35t36r80o 4882888637629

Ale to vubec neni pravda, ja netvrdim, ze je vse bez problemu. Akorat vidim, ze se tady kvuli necemu cilite a jeste jsem od vas neslysel jeden kloudny navrh reseni. Misto toho resite nejake "najezdniky", kteri ovsem v tomto pripade trci na zadku v Calais a do Britanie se jich dostane naprosty zlomek. Nehlede na fakt, ze ten teror pachaji britsti statni obcane (jeden byl ted myslim Ital, takze obcan EU). A rovnez je mi zahadou, proc se domnivate, ze britska vlada nema zajem to resit, resp. nic proti tomu nedela.

+1/−1
8.6.2017 15:33

O23l60d36ř65i48c63h 93K71a84d75ě21r61a 2232815103438

Ano, rozčilují mě kecy jako "My se nedáme, Nás nezlomí, Nás nedostanou, Nesmíme se bát, Jsme jednotní, Jsme silní" atd. A potom vždycky jenom svíčky, květiny a kondolence, případně trapné manifestační pochody "ruku v ruce". Vycházím ale z informací ve veřejných prostředcích včetně internetu. Jasně jsem uvedl, že nejsem odborník a neumím tedy dát konkrétní návod na řešení, nicméně jako základní podmínku vidím zastavení nájezdu tzv. utečenců před válkou DO EVROPY. Já myslím, že není vůbec podstatné, zda jich několik trčí v Calais, co to má s probléme společného ? A je také důsledným řešením, že ten kdo nedostane azyl, obdrží papír, že musí opustit zemi, je propuštěn, ale dál už se o něj nikdo nestará a nikdo neví, kde se pohybuje. Připadá Vám normální a důsledné řešení, když zatknou "spolupracovníky" atentátníků a za chvíli je pustí ? A že teror páchají "starousedlíci", pro mě je to signál, že stejný teror se dá očekávat od současných nájezdníků až se z nich stanou "starousedlíci". A jestli po několika znásilněních na Silvestra se občanům Německa dostane rady od jedné političky, aby se ženy nepřibližovaly k nájezdníkům blíže, než na délku paže, tak to už je výsměch a ponižování občanů. A nemusíte mi připomínat, že najednou mluvím o Německu. Já ten problém vnímám jako celoevropský, a chování politiků je v západní Evropě plus minus stejné, tedy stejné hrozné a pro řešení této krize nedělají v podstatě nic. Ale kondoleční dopisy asi už mají v zásobě, svíčky a květiny také.

+4/0
8.6.2017 16:16

D36a36v57i73d 63P50i94t16r96o 4412558297289

Ten problem vnimate jako celoevropsky jiste spravne. Ovsem tak ta otazka skutecne nestala. Ptal jsem se vas na Velkou Britanii. A to z toho duvodu, ze na Velke Britanii nejlepe videt, ze ikdyz mate ty hranice pro uprchliky uzavrene, tak pokud ten teror pachaji vasi vlastni obcane, je vam uzavrena hranice celkem na nic. Uprchlicka krize je jiste problem hodny diskuze. Ale pokud mluvime o terorismu, tak placete na spatnem hrobe, jakkoliv to jiste myslite dobre. Ze nemate navod na reseni te situace mne neprekvapuje. Nemam ho ani ja a i ti odbornici se musi pohybovat v mezich zakonu. Zavrit nekoho pro spatny umysl proste nelze.

0/−1
8.6.2017 16:26

O55l47d18ř29i24c41h 38K10a80d22ě83r24a 2372715563438

Ano, VB má trochu specifikum v tom, že si snáze může hranici uzavřít. To ale neznamená, že příliv "uprchlíků" je nulový. A je otázka, do jaké míry se nová krev podílela na zradikalizování "domorodců", ale snaha po kvantifikaci by byla spíše fantazírováním. V této debatě se zcela ztratil hlavní viník, a to je islám jako náboženství a politika, islám jako náboženství, která má zničení bezvěrců jako DOKTRINU. A v boji proti této síle se neděje ani to základní, to je, uzavření hranice Schengenského prostoru a když budu vycházet z veřejně dostupných informací, tak po vniknutí "nájezdníků" do Evropy není tato skutečnost řešena dostatečně důsledně, intenzivně a tvrdě. Pláč nad zabitými a zmrzačenými, se svíčkami a květinami nic neřeší a už je spíš trapný a pokrytecký.

+3/0
8.6.2017 16:39

D45a49v57i34d 92P53i61t41r88o 4972718647299

No dobre, ale co byste tedy ocekaval? Tak si uz nebudeme pripominat obeti, nebudeme zapalovat svicky a ani plakat. Co by se konkretne melo stat ve vasem smyslu, aby to vrazdeni prestalo...

0/0
8.6.2017 16:45

O67l16d17ř74i52c38h 37K12a42d97ě50r70a 2422555243738

Třeba :

- Okamžitě zastavit nájezdníky, v žádném případě je těmi "humanitárními" organizacemi nevozit do Evropy

- Dostat pod přísnou kontrolu imámy v Evropě, při jakémkoliv nepřístojném kázání zavřít nebo vyhostit

- Při neudělení azylu dohlédnout na odlet

- Při jakémkoliv trestném činu zavřít

- Nestavět další mešity

- Likvidovat převozníky

Jsem si vědom, že to nejsou jednoduchá řešení, nicméně mnoho jiných cest není.....

+4/0
8.6.2017 17:07

D59a35v78i48d 72P60i91t97r93o 4352128857769

Musim pryc, tak jen v kratkosti:

Bod jedna by znamenal neprodysne uzavrit hranice EU, neco na zpusob zelezne opony. Je takova investice (paklize vubec technicky mozne) s ohledem na par desitek tisic bezencu rozumna? (nejake statisicove vlny jsou minulosti). Body 2-3 souhlas. Bod 4 - myslite jako jen u migrantu? Pak ale zrusime rovnost pred zakonem a take svobodu vyznani (bod 5). Likvidovat prevozniky? Ve smyslu strilet? Tak jeste musite odstranit pravo na spravedlivy proces.

0/−2
8.6.2017 17:16

O39l26d68ř72i79c23h 16K75a49d84ě42r28a 2402135503178

Uzavření hranice by znamenalo :

- nevozit je do Evropy těmi humanitárními organizacemi, ale po eventuálním vytažení z moře vracet tam, odkud vypluli ...

- při případném vylodění v Evropě umístit na pustý řecký ostrov a letecky zásobovat nejnutnějšími potravinami a vodou

. pokud by přesto někdo pronikl do Evropy, byl-li by bez pasu, umístit na onen ostrov

- při prvním jenom pokusu o znásilnění zavřít a na ostrov

. pokud se proviní "domorodec" použít izraelský model

- pokud by "humanitární" organizace pro ně dále fungovaly jako taxi, každého člena zavřít za ohrožení bezpečnosti Evropy (vymýšlím si)

- Destitísícové vlny nejsou minulostí, bohužel !!! Dle údajů je v Africe připraveno dalších 4,5 milionu zájemců ...

- Likvidace převozníků ? = potápět jim lodě .....třeba prázdné, stačilo by

Tato opatření by se velice rychle rozkřikla u nich doma a byla by velká šance na výraznou ztrátu zájmu o Evropu ....

Na bod 4. a 5. se podívám ....

+2/0
8.6.2017 17:46

O63l59d97ř47i67c39h 72K92a26d56ě16r23a 2192795273368

4/ Jak jste přišel na to, že mám na mysli jen migranty, naopak na migranty, stejné metr při hodnocení jejich činů, jako na řádné občany..

5./ Nestavět další mešity neznamená brát svobodu vyznání. Zkuste postavit kostel v Saudské Arábii ....

+2/0
8.6.2017 17:54

O51l35d12ř81i80c96h 62K42a18d96ě19r50a 2452295413578

4/ Jak jste přišel na to, že mám na mysli jen migranty, naopak na migranty, stejné metr při hodnocení jejich činů, jako na řádné občany..

5./ Nestavět další mešity neznamená brát svobodu vyznání. Zkuste postavit kostel v Saudské Arábii ....

Reagovat

0/0
8.6.2017 17:55

D51a90v40i74d 13P47i18t10r52o 4752568337169

Bod 4. - Nevim, proto ten otaznik. Nemuzete lidi zavirat za kazdou prkotinu, to byste nestihal stavet vezeni.

Bod 5. - Tak bud mame svobodu vyznani, nebo ne. Pokud stavime kostely, ci jine svatostanky, nemuzete z nejakeho duvodu omezit mesity. Nase zakony jsou na principu rovnosti. Saudska arabie tu svobodu vyznani patrne nema. A uz vubec neni pro nas meritkem? Nebo vy chcete orientovat nase zakonodarstvi dle toho saudskeho?

0/−1
8.6.2017 18:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.