Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěl slib věrnosti a často mi volal, obvinil Trumpa exšéf FBI

Prezident Spojených států Donald Trump žádal po někdejším řediteli Federálního úřadu pro vyšetřování (FBI) Jamesi Comeymu věrnost a také to, aby ukončil vyšetřování nyní již bývalého bezpečnostního poradce Bílého domu Michaela Flynna. Vyplývá to z Comeyho prohlášení, které s předstihem zveřejnil senátní výbor pro dohled nad tajnými službami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i27l36a57n 90Z97e29i60d51l19e57r 2762721976979

Pan Vaněk zde stále zmiňuje institut zbaveni mlčenlivosti a jakéhosi práva prezidenta zakázat šéfovi FBI vypovídat před vyšetřovací komisí.

Je třeba si uvědomit, že setkání s prezidentem nebyla v režimu utajovaných informaci , není tedy důvodu proč by měl byt zbaven mlčenlivosti.

To si zřejmě uvědomuje i Donal Trump a nevyužívá institutu "executive privilege" které mu dává právo na " soukromí" Pokud by tohoto privilegia využil, zcela jistě by to dodalo váhu hlasům spekulacim ohledně ovlivňování vyšetřování . Navíc by toto právo vetovala vyšetřovací komise či soud tak jako několikrát v minulosti.

S trochou nadsázky lze říci ze executive privilege je rozředěná verze Pátého dodatku Ústavy Spojenych Státu, tedy práva nevypovídat . Zrovna toho samého, kterého využívá vyšetřováný Michael Flynn

0/0
8.6.2017 13:40

B21o88h67u65m86i25l 61V56a67n66ě89k 5652785702716

1) Pane Zeidlere,

je opravdu váš problém, že se snažíte změnit smysl mých příspěvků, pletete různé příspěvky dohromady atd.

2) Pane Zeidlere,

děkuji, že opakovaně potvrzujete mé tvrzení o tom, že prezident USA má právo využít exekutivní výsady k zablokování svědectví Comeyho což jsem dokladoval hodnověrnými odkazy. Měl byste si konečně ujasnit zda Trump to právo má nebo ne. To vaše neustále přeskakování od má právo k nemá právo působí dost zmatečně

3) Pane Zeidlere,

ve svém zápalu jste přehlédnul, že se nikdy nezabývám jak by to případné uplatnění této výsady dopadlo. Celou dobu jen tvrdím že Trump to právo má a nic víc. Naopak jsem použil známého faktu, že Trump toto právo nepoužil a poněkud ironicky popřál Comeymu štěstí při tom slyšení, k uvaze, že Trump má skrytý trumf, záznamy svého jednání s Comeyem, které by mohli dokázat něco jiného než uvedl v senátu pod přísahou

4)) Pane Zeidlere,

závidím vám vaši jistotu ve výkladu amerického práva, předpovídání rozhodnutí soudu, schopnost rozhodnout co z jednání amerického prezidenta je tajné atd. Zřejmě na to máte patřičnou kvalifikaci. Já si na experta v americkém právu nehraju. Ale promiňte, stále je pro mne hodnověrnčjší to co uvádí mluvčí amerického prezidenta než to co tvrdíte vy, když absolutně netuším zda máte příslušnou kvalifikaci v americkém právu.

5) Pane Zeidlere

zbavení mlčenlivosti jsem uvedl v reakci na minusovače u příspěvku, který konstatoval nesporný fakt, že některé profese, či funkce mají omezená svá práva oproti jiným občanům i po ukončení této aktivity - tu mlčenlivost jsem nepoužil ve svých příspěvcích týkajících se Comeyho

0/0
8.6.2017 23:24

L91a43d35i79s35l91a53v 98M36a18c57h34á48č31e19k 8209627277550

Překvapuje mě, že sice nikdo neví jak to vlastně bylo, ale téměř všichni tady věří verzi Comeyho. Opravdu si myslíte, že zhrzený vyhozený exšéf FBI nemůže lhát?

+1/−2
8.6.2017 11:17

D26a98n85i16e29l 35C87v58e68j66n 9354283579880

Věc se má tak, J. Comey je člověk, který příliš neváhal, aby sdělil veřejnosti fakt, že FBI vyšetřuje H. Clintonovou v kauze uniklých emailů. Týden před volbami. Navíc, když se zjistilo, že materiály, na základě kterých jí FBI vyšetřovalo byly částečně podvržené (nejspíš Rusy), neváhal znova vyjít na veřejnost a omluvit se. Je to člověk, který, a na tom se shodují i demokratičtí i republikánští kongresmani, má dlouhodobou pověst člověka, který je čestný a spravedlivý. No a pak tu máme prezidenta, který opakovaně několikrát veřejně nejspíš i vědomě lhal. Naposledy tak učinil minimálně před týdnem, v přímém přenosu to dokonce vysílala i ČT24, tehdy lhal o tom, co je, nebo není napsáno v Pařížské dohodě a lhal naprosto viditelně (obsah jeho projevu se prostě neshoduje s tím, co je v oné dohodě napsané).

A teď. Máme tu člověka s pověstí čestného celoživotního ochránce zákona, a pak tu máme člověka, co je několikrát usvědčeným a přistiženým lhářem. Komu věříte víc?

+3/0
8.6.2017 12:56

L58a75d31i95s46l16a54v 22M62a58c18h62á76č40e47k 8569147727190

Já osobně žádnému politikovi a vysokému úředníkovi (který je svým způsobem také politik) nevěřím. Navíc tuto hru řídí někdo úplně jiný

0/−1
8.6.2017 13:18

T62e71r84e85z23a 10H91a76j32k85o73v17a 5597682754720

Iluminati asi...

0/0
9.6.2017 15:29

B98o22h73u55m72i42l 63V49a77n53ě52k 5942495122636

Pane Cvejne

měl byste si konečně zjistit co je skutečně lež. To, že někdo uvede nepravdu, ještě automaticky neznamená, že lže. Matematicky vyjádřeno: Uvedení nepravdy je pro lež podmínka nutná, ale nepostačující.

Nic si z toho nedělejte. Bohužel nejste sám, kdo lehkomyslně zachází s pojmem lež. Takých co vůbec netuší co je skutečně lež je spousta.

Co se týče toho slyšení: Můj subjektivní pocit z těch několika krátkých ukázek:

Comey tam někdy něco suverénně potvrzuje aniž by uvedl jediný důkaz. Problém je, že ty senátoři snad žádné důkazy ani nechtějí, Kladou návodné otázky a chtějí jen potvrzení toho co si dané záležitosti dopředu myslí a vypadá to, že je zjištění objektivní pravdy příliš nezajímá

0/0
8.6.2017 23:55

T93e25r65e85z13a 72H61a31j14k69o82v67a 5487542984480

Samoyrejme, ze mu verim. Vy verite Trumpovi ?

0/0
9.6.2017 15:28

D85a13n40i34e82l 58C10v76e98j31n 9164413699150

Jestli Vám přijde informování o Trumpovi ze strany českých medií jako štvavé, přespříliš kritické, vězte, že čeští novináři a zvláště ti v Mafře, jsou na něj ještě mírní. Téměř po celém světě se najde jen velmi málo Trumpových kroků, které jsou hodnoceny kladně a jediní, kdo se Trumpa globálně zastávají jsou televizní stanice Fox News, internetové zpravodajství Breitbart news a The Blaze, a pak ruské zdroje Russia Today a agentura Tass. Můžeme k tomu, co vidíme zaujmout dvě hypotézy. Buď se proti Trumpovi spiklo 90 % světových novinářů rozdílných svými agendami, prioritami i ideologickým pozadím. Nebo Trump opravdu dělá jednu chybu za druhou, a jen jeho skalní fanoušci (Rusové a hyperkonzervativní američané) je prostě odmítají vidět. Occamova břitva je v tomto neúprosná, nejjednodušší vysvětlení, tedy, že Trump opravdu chybuje přespříliš, rozhoduje se na základě špatných informací a ignoruje pravdu, když se jeho politice nehodí, je prostě mnohem pravděpodobnější.

+4/0
8.6.2017 9:29

M51i73l67a91n 57Z51e73i64d13l20e76r 2182141716149

Souhlas až na ty hyperkonzervativní Američany. Donaldovi pomohli volby vyhrát příznivci ultrapravice, altrigtismu. Ti mnoho společného s konzervativními republikány moc nemají

0/0
8.6.2017 9:50

D93a18n50i38e66l 48C63v25e29j15n 9924473669630

Tak v jeho kruhu nebližších spolupracovníků jsou P. Ryan, R. Priebus, S. Miller, což byli všechno ještě před Trumpovou érou jedni z nejhlasitějších mluvčích tzv. Tea Party, tedy ultrakonzervativního křídla republikánů.

+1/0
8.6.2017 12:41

D96a40n90i25e61l 94C24v75e89j12n 9354833829920

Nehledě na to, volilo ho cca 49,7 procent amerických voličů a podle statistik měl dokonce Trump vyšší úspěšnost mezi pravidelnými republikánskými voliči, než kterýkoli jiný kandidát republikánské strany (trump 97 %, normální úspěšnost těsně pod 90 %), to nemohli být všechno alt-rightisti, nebo neonacisti, těch prostě mezi voliči tolik není.

0/0
8.6.2017 12:44

M63i25c77h85a95l 81M89i80l77l74e31r 9516352549622

Volilo ho 25 % z CELEHO poctu americkych volicu a ziskal 49.7 % odevzdanych hlasu.

Co se poctu obcanu tyce, pro Trumpa hlasovalo o 3 miliony volicu mene, nez pro Hillary.

0/0
8.6.2017 13:10

R97o20b84e19r67t 72M28a60c55h19o57v37s13k15ý 8243537823551

Vědět o pravděpodobné vlastizradě vlastního prezidenta je poměrně důležitá informace.

+3/0
8.6.2017 8:47

B98o98h50u29m95i64l 75V82a29n64ě69k 5732355492616

Pane Machovský,

nemyslíte, že naznačovat vlastizradu vlastního prezidenta bez potřebných důkazů je poměrně velký malér?

0/0
8.6.2017 9:31

J76á79n 27B26a26d20i73o12v68s68k38ý 2679784836656

To je úplne děsivé kolika lidem tady přijde normalni aby prezident zasahoval do vyšetřování. To je na několik generaci nez tady budou lidi co pochopí hodnotu demokracie.

+7/0
8.6.2017 7:58

D33a90n74i51e35l 14S42e11m54e19r35á47k 1176588869298

Po tom všem, co vyvádí ten blondatý McDonald Trumpeta a jak se chová ke své ženě a ke svým lidem-Američanům, bych se ani nedivil, kdyby všichni Amíci ještě rádi vzpomínali na Baracka Obamu, který se choval galantně ke své manželce a slušně k lidem.

To, že se mu nevedlo dobře hlavně na zahraniční scéně, už je druhá věc.

Uvidíme, jestli Trump bude nakonec lepším prezidentem jak doma tak hlavně v zahraničí než jeho předchůdce ...

+3/−2
8.6.2017 7:31

J68o94s59e33f 87B97a37b72k80a 3960409812907

Ukončit vyšetřování to by snad měla být povinnost. ;-)

0/−5
8.6.2017 7:21

M38i85l90a26n 95Z73e93i31d10l45e28r 2742351176899

Ano, samozřejmě že vyšetřování nemůže trvat věčně

0/0
8.6.2017 9:44

M77a13r25e24k 48T98e42t18u55r 9959664946

FBI - opět krásný případ instituce založené pro lidi, která se auto-transformovala na instituci, pro kterou jsou tu lidi. Rv

0/−6
8.6.2017 7:17

B27o93h54u94m31i51l 72V67a27n18ě51k 5422635642296

Toto další kolo obviňování Trumpa je zcela založeno na tvrzeních vyhozeného, bývalého šéfa FBI. Comey je tedy nepochybně dost naštvaný a nepochybně není nezaujatý svědek.

Prezident Trump má plnou pravomoc zakázat exšéfovi FBI, jeho výpověd před tím senátním výborem, stejně jako ho měl právo odvolat.

Trump přesto výpověď Comeyho před tím výborem nezakázal, naopak mu "popřál štěstí".

Možné vysvětlení je fakt, že Comey před tém výborem bude muset vypovídat pod přísahou, takže bude za případné nepravdivé výroky postižitelný, na rozdíl toho co prohlašuje pro tisk. Je tedy klidně možné, že Trump dává Comeymu dostatečný provaz, aby se pověsil sám. Dovedu si představit, že se po tom slyšení před senátním výborem, poté co budou Comeyho výpovědi a poznámky zaprotokolovány, objeví záznamy těch jednání mezi ním a prezidentem, které dokáží něco jiného

+3/−9
8.6.2017 6:42

M33a75r83t96i79n 18K58r69a65l 7813900823577

Nejsem odborník na americké právo. Podle kterého zákona může prezident USA zakázat občanu, aby vypovídal před senátem? To je mi nějaké divné, není to asijská diktatura jako v Moskvě nebo Pekingu.

+8/−2
8.6.2017 7:11

B30o40h94u59m10i55l 10V76a14n24ě75k 5122665892806

Pane Krali,

zapomněl jste základní fakt, že Comey byl šéfem FBI a na takové bývalé vysoké úředníky, příslušníky ozbrojených sil atd se vztahují jiná pravidla než na obyčejné občany.

+1/−9
8.6.2017 7:15

M35a69r60t58i28n 74K66r33a57l 7253580463577

Přesto se mi nezdá, že má prezident pravomoc někomu něco zakazovat. Možná komory kongresu, ale ne prezident osobně.

+3/0
8.6.2017 7:20

B37o71h14u47m93i52l 37V32a58n51ě86k 5632875252196

Pro pana Krale a další nevěřící Tomáše:

Vyhledat si tuto informaci je tak snadné.

V češtině:

„Ve snaze usnadnit rychlé a důsledné prošetření faktů senátním výborem pro tajné služby nevyužije prezident Trump exekutivní výsady k zablokování plánovaného svědectví Jamese Comeyho,“ uvedla prezidentova mluvčí

www.info.cz/svet/trump-nebude-blokovat-vypoved-exsefa-fbi-pred-kongresem-jde-o-udajne-ruske-zasahy-do-voleb-10836.html

V angličtině:

"White House officials said on Monday that President Trump would not invoke executive privilege to try to block James B. Comey, the F.B.I. director he fired, from testifying before Congress"

www.nytimes.com/2017/06/05/us/politics/trump-will-not-block-comey-from-testifying-white-house-says.html?_r=0

Možná byste to potřeboval v hotentotštině, ale to už na mne nechtějte

+2/−4
8.6.2017 8:30

M98i81l39a89n 36Z32e98i15d33l71e17r 2892951816789

It was not clear that Mr. Trump would have succeeded in stopping Mr. Comey from testifying had he chosen to cite executive privilege. The Supreme Court has found that presidents enjoy a right to confidentiality in communications with their advisers, but it is not an absolute privilege and courts have overridden such claims in the past.

+2/0
8.6.2017 12:44

M10i62l96a72n 15Z10e75i81d58l39e67r 2322831826959

Ano, prezident či ministr spravedlností mohou využit exekutivního privilegia, pokud se jednání nebo konverzace bezprostředně týkala utajovaných skutečnosti, což není tento případ. Výpověď Comeyho by ta pouze odložili. Vyšetřovací komise a soud ma pak právo rozhodnuti prezidenta zrušit.

Pan Vaněk tu jen nesmyslně plká své domněnky

+3/0
8.6.2017 12:44

B70o13h65u66m50i27l 35V31a23n58ě31k 5482415402146

Je zajímavé kolik minusů vyvolá prosté konstatování nesporného známého faktu, který se v různé formě vztahuje na rúzné okruhu osob prakticky v každé právní zemi. Stejně to platí u nás.

Nebo si myslíte, že bývalý ředitel BIS nebo nějaké zpravodajské služby nebo vysoký důstojník se může po skončení aktivní činnosti zcela volně vykecávat o všech případech či utajovaných zkušenostech se kterými se v aktivní slkužbě seznámil?

+2/−3
8.6.2017 8:35

M55i54l52a57n 87Z88e90i82d24l43e27r 2332101326149

Jaké utajované informace Comey vyzradil? Ať již jsou spekulace a indicie ohledně role Ruska a jeho napojeni na lidi v okoli Trumpa oprávněné ci ne, prezident nema právo zasahovat do aktivního vyšetřování

+3/−1
8.6.2017 9:58

B48o25h18u61m68i51l 32V55a63n53ě77k 5482485502666

Pane Zeidlere,

chápu, že pro některé jedince je obtížné sledovat základní směr diskuze. Tedy speciálně pro vás.

1) Pan Kral zpochybnil pravo prezidenta USA zakazat výpověď bývalého šéfa FBI. a že to nemůže zakázat žádnému občanovi

2) Moje reakce byla upozornění, že v řadě zemí existují osoby, které takovému omezení podléhají a uvedl jsem konkrétní odkazy dokazující to právo Trumpa zakázat vypovídat v senátu

To je podstata a k tomu okrajově

3) Bývalí pracovníci rozvědky, policie atd. nesmí vypovídat bez zbavení mlčenlivosti o ničem co se dozvěděli v souvislosti s nějakým případem. To se vztahuje na všechno i na zdánlivé blbosti.

Pane Zeidlere, je to váš problém, že nejste pochopit jednoduché sdělení, že Trump to právo má a pořád melete svou. Vy jste pravděpodobně ten co rozumí jen té jednoduché hotentotštiné.

Ale jsem ochotný to zopakovat i česky speciálně pro vás

„Ve snaze usnadnit rychlé a důsledné prošetření faktů senátním výborem pro tajné služby nevyužije prezident Trump exekutivní výsady k zablokování plánovaného svědectví Jamese Comeyho,“

Pane Zeidlere, pokud jste opět neporozuměl smyslu tohoto jednoduchého sdělení, tak by vám mohl vysvětlit snad každý absolvent základní školy že prezident USA má v daném případě právo zakázat svědectví bývalého šéfa FBI a tedy zasáhnout do aktivního vyšetřování.

+1/−4
8.6.2017 11:57

M68i45l76a12n 83Z24e73i94d92l15e87r 2872321496269

;-D Pane Vaňku, Vase schopnost manipulovat s fakty je skutečně famózní. Předtím , než začnete plácat nesmysly si zjistěte co vůbec znamená "executive privilege", kdy je ho možno použit atd.

Nicméně pár poznámek:

Ad1) Ne, prezident nemůže zakázat šéfa FBI vypovídat před vyšetřovací komisi, není jeho nadřízený ani za nej zodpovědný

Ad2) Executive privilege se pouze vztahuje na utajované informace.

Nebuďte líný a záznam výpovědi Comeyho si místo omílání domněnek přečtěte. Zjistíte ze tam o režimu schůzek a telefonátu mluví

Ad3) Viz výše

Pana Vaňku netuším zda žijete v jiné dimenzi nebo jste spadl z hodně vysoké hrušky.

Než příště budete šířit svá moudra, zjistěte si něco o pravomocí vyšetřovací komise Kongresu, o tom že sice prezident prostřednictvím AG může dočasně zablokovat výpověď Comeyho, pokud by trval na tom, ze obsah jednání byl tajný . V tom případě by rozhodoval soud a Nejvyšší soud nekolikrate rozhodl, ze obecný zájem je prioritou...

Trump, potažmo Sessions exekutivní právo zřejmě nevyužijí jedině proto, ze by výpověď Comeyho pouze oddálili.

+3/−1
8.6.2017 12:38

M27a13r27t74i42n23a 85B72r87a80b10e89n98c78o49v50á 4503255558979

To máte marné, pan Vaněk žije v domnění, že když něco řekne prezidentův mluvčí, tak je to zaručeně tak a ne jinak. My už jsme se tu poučili, že tak to bohužel neplatí - viz náš Ovčáček. Ona to ta jeho mluvčí prostě řekla šikovně, takhle v tom umí plavat i naši politici. Prostě aby z toho Trump vyšel pozitivně, ikdyž je to defakto nesmysl.

0/0
8.6.2017 14:01

B49o30h25u17m40i53l 32V12a73n79ě29k 5822385452506

Paní Brabencová,

pořád je mnohem hodnověrnější v otázkách amerického práva mluvčí amerického prezidenta, než samozvaný "odborník" na americké právo Zeidler, o jehož kvalifikaci v americkém právu nevím vůbec nic. Já si netroufám osobně interpretovat americké právo, jen jsem poukázal ne jeden možný výklad jednání dotyčných a následně citoval hodnověrné zdroje.

Mimochodem i pan Zeidler nepopírá, že prezident má právo využít exekutivní výsady k zablokování svědectví Comeyho, což je obsahem mého tvrzení. Pan Zeidler jen dále rozvádí co by se mohlo stát, kdyby se stalo co se nestalo a co by se mohlo dít kdyby Trump uplatnil svou výsadu a docela předjímá případné rozhodnuti soudu, kdyby.... Na základě svých zkušeností si dovoluji uvést, že je velmi odvážné dopředu tvrdit jak by dopadnul jakýkoliv soud.

Prostě pořád platí známé rčení: Kdyby byly někde ryby, nemusely by být rybníky.

0/0
8.6.2017 22:27

T60e73r15e36z80a 95H56a95j12k92o25v93a 5557522644710

R^

0/0
9.6.2017 15:31

M41i33l10a95n 12Z94e86i31d20l20e21r 2912681976709

Nedokážeš odpovědět na jedinou otázku?

Ptal sem se tě jakou utajovanou informaci Comey vyzradil. Prosím o stručnou, konkrétní odpověď

+2/0
8.6.2017 12:51

L54a58d28i74s44l23a44v 59F50r53y28d31r91y45š96e78k 9473129488944

Nejste odborník na americké právo, ale mluvíte do něho.;-D;-D

Je vám něco divné?Nejste to vy?

+1/−3
8.6.2017 7:48

M81i42l43a54n 73Z51e94i26d68l13e87r 2962401486669

Hmm, tak ono uz i v tomto pripade se jedná o oficialni dokument, tak jako kazde zaprotokolované poznámky.

Trumpovo nedávné varování pred zveřejněním možných záznamů hovorů svedci o pravém opaku co tu píšete

+2/0
8.6.2017 7:56

B75o79h17u51m36i81l 82V56a76n80ě13k 5502335402726

Pane Zeidlere,

obávám se, že se ve své úvaze mýlíte. Mě připadá, že naznačení možnosti zveřejnění záznamu rozhovorů prezidenta s se šéfem FBI, spíše svědčí pro verzi, kterou jsem uvedl jako možnost ve své úvaze.

0/−2
8.6.2017 8:42

J18i53ř72í 25B37ř20e14n53d32a 5495967754558

Trump se hodi na prodavace realit, ne na prezidenta. Je skoda, ze to volici nevideli, a sedli mu na jeho populisticke prazdne kecy. Faktem je ze nejisti lide maji radi silne vudce, a propagandu, ktera jim rika, ze ja jejich problemy muze nekdo jiny....

+17/−6
8.6.2017 5:56

M62a55r86e81k 34T68e27t71u94r 9759664226

To není o tom, že mají rádi propagandu, ale o tom, že jsou zmanipulovaní propagandou.

+1/−3
8.6.2017 7:20

D35a64n61i50e32l 28C63v52e59j59n 9254803129370

Problém je, že kandidovat na prezidenta začal ve chvíli, kdy jeho realitní impérium, kulantně řečeno, nebylo v dobré kondici. A jeden z cílů celé kampaně (která, tedy podle mého, minimálně ze začátku, nebyla míněná příliš vážně) byl právě dostat toto realitní impérium zpět do kondice.

+1/0
8.6.2017 12:58

L62a32d56i67s54l60a35v 30F10r89y98d77r80y15š68e76k 9423869598884

Exšéf FBI dnes dostane prostor říci svou stranu příběhu.

Tento prostor si určitě nenechá prázdný nynější prezident USA a vyplní ho výpovědí své strany příběhu.

Co očekávat?Non plus ultra?;-D

0/0
8.6.2017 5:28

P72e58t62r 30O14n84d53r25á94č47e73k 7830539711467

Fox News' Neil Cavuto tells Trump to stop blaming everyone else for his problems."It's Not The..Media That's Your Problem, It's You!"

https://twitter.com/yashar/status/872599207244251137

----

Tak teď už i Fox News budou Fake News ;-D

+6/−4
8.6.2017 3:23

M70a13r50t24i40n 91D35o74l62i71a50k 1228930756267

fox news nie su len Neil Cavuto a na rozdiel od ostatnych su ovela rozmanitejsie v nazoroch ako ostatne media.

0/−1
8.6.2017 6:34

O72n64d91ř39e78j 98H11o52r81á10k 8449394811

To bude tím, že ta ostatní média nepracují s alternativními fakty. Z jedné verze reality toho holt nevyrazíš tolik jako z deseti.

+4/−1
8.6.2017 6:48

M15a54r16e43k 44B64e35n27d55a 4670630969

Chyby tu uz jenom clanek, ze se Trump hlasite ubzdil na toalete. Jinak je obsah iDn, co se Trumpa tyce, dokonaly.

+3/−8
8.6.2017 1:25

P94e89t78r 90O89n77d97r32á81č81e53k 7730729451287

Na toaletě by to nikomu nevadilo, blbý je, když ten průjem setrvale předvádí na twitteru :-)

+12/−2
8.6.2017 3:08

D31a50n79i11e19l 98M69u17n65z17a76r 1399498982276

ten clovek (trump) ma teda peknej svincik v hlave! Je zajimave, jak se takoveto hloupe nemehlo mohlo dostat tam kde je...nema zadnou etiku ani v obchodnim podnikani a v politice jak by smet! uz aby zmizel odkud prisel...strasna rodina!

+8/−2
8.6.2017 3:15

J95i37ř42í 83L18a31n60g90w32e45i17l 3100534608799

;-D...........

0/0
8.6.2017 7:14

J42i97ř26í 43Č84e47r53m57á64k 5360865348717

Mohou mi místní trumpobijci sdělit, co od toho Comeyho vystoupení očekávají?

Zatímco dnes je to všechno v rovině "Comey tvrdí, že ...",

tak potom to bude pro změnu v rovině "Comey před výborem tvrdí, že ...".

V čem hoši očekáváte ten zásadní kvalitativní protitrumpovský posun? :-)

+7/−7
8.6.2017 1:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.