Diskuze

Razie v Manchesteru pokračují, policie odmítla preventivní zatýkání

Policie v Manchesteru oznámila, že v rámci vyšetřování pondělního teroristického útoku zadržela desátého člověka. Obnovila výměnu bezpečnostních dat s USA a odmítla výzvy, aby preventivně pozatýkala zhruba tři tisíce lidí, kteří jsou na vládním teroristickém seznamu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Takže na Britském seznamu je 3000 potenciálních teror .... krkafrkpk ... ojedinělých vyšinutých jedinců, mezi kterými neexistují vazby a ani nemají vazbu na islám. Je tak?

2 0
možnosti
PH

Vazbu na islám sice všichni mají, ale je to čistá náhoda. :-P

0 0
možnosti
OP

O54n27d35r85a 70P80á69t24e67k

26. 5. 2017 13:58

Hlavně se vůči NIM nechovat protiprávně!

ONI to sice dělají, ale my je zdrtíme tím dodržováním práva a jednotou !

4 0
možnosti
RD

proc nezacno razie aji u tech podezleych? Urcite by se u nich naslo dost zbrani a jinych veci, kery by je usvedcili z pripravy utoku!

Zajimavy, ze po jakymkoliv utoku kazda razia skonci ze nasli zbrane a polisi do skoronajisto, to jako behem par hodin zjistili co predtim za mesice ne? Urcite ne,urcite ty informace majo esce pred kazdym utokem, tak proc do pr zadku tyrazije neudelajo driv nez po?

2 0
možnosti
BL

Možno nestíhajů...RvEU

1 0
možnosti
MP

No konečně se našel motiv;-D

1 0
možnosti
RD

Zatkno je az od pripravy prendo k cinum a zabijo dalsi lidi.

0 0
možnosti
MN

Vaňku zareagujte na pana Víta Otahala...... jistě k tomu budete mít co říci :-)

Extra pro pana Vaňka, aby to nezapadlo:

Cituji jej : "Důležité je aby to bylo v mezích zákona"

V tomto s Vámi ale naprosto souhlasím.

Proto Vám již podesáté říkám, přečtěte si závazné příručky islámu. Vlastně stačí Korán. Nebudu Vás zatěžovat hadísy nebo šarií. Stačí jen ten Korán.

Až si jej přečtete, odpovíte si jistě sám, jaká jeho část je v rozporu se zákony. Pokud je muslim z pohledu Koránu "špatný muslim" a tyto části odmítá a nepraktikuje, pak není pro Evropu žádnou hrozbou.

Na druhou stranu, jaký je pak důvod, aby nebyly z evropské verze Koránu vypuštěny a propagace těchto částí (v rozporu se zákony) v mešitách zakázána - a postihována? Proč se stále v Evropě tisknou pro muslima závazné výzvy obsahující:

Súra 9:5 (Korán str.585) "A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!" vyhrožuje se muslimům když tak nebudou konat Súra 9:39 (Korán str.589) "Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným." a slibují sebevražedným útočníkům odměny

Súra 4:76 (Korán str.530) "A těm, kdož bojují na stezce Boží a budou zabiti či zvítězí, těm dáme odměnu nesmírnou."

A omlouvají se "právem na svobodu vyznání"???

3 0
možnosti
MJ

V tom případě bude třeba náležitě proškrtat i Biblický Starý zákon, který je stejně jako Korán plný nenávisti, intolerance a výzev k územní expanzi, vyhánění a zotročování potírání nehodných národů: "Každé místo, na něž vaše noha šlápne, bude vaše."

1 1
možnosti
VV

Je to asi zde zbytečné, ale poukázal bych na jednu věc, ze kterého si Britové vzali ponaučení a tou je tzv. internment - tedy předběžné preventivní zavírání lidí na neurčenou dobu na základě podezření či udání na to, že někdo přísluší k IRA anebo se chová podezřele - a hlavně že to je IR a katolík.

Světe div se - toto opatření bylo kompletně zdiskreditováno jako něco co je zbytečné a co naopak nebezpečí terorismu zvýšilo kvůli tomu, že svými činy teroristi spěchali aby je mezitím nezavřeli.

Nehledě na to kolik let byli lidi ve vězení za nic a kolik jich bylo zavřených bez prokázané viny.

Právní stat se nedá budovat neprávními skutky.

1 1
možnosti
PH

Trolololo lolololo lololoóóó

0 1
možnosti
AB

Většina (zadržených) by pocházela z muslimské komunity. To by tu komunitu obrátilo proti nám a to naše policie nechce. Každý policista či policistka by vám řekl, že je to špatný nápad,“

Nevím jestli je to k smíchu, nebo k pláči. Policie ustupuje náboženství, to je neskutečný ;-€

7 1
možnosti
MM

Pane Bartoníku, zdá se, že jim ustupuje celá V. Británie - v oblasti školství, bankovnictví atd.

1 1
možnosti
VO

V33i23t 55O32t93a42h55a59l

26. 5. 2017 12:02

Extra pro pana Vaňka, aby to nezapadlo:

Cituji jej : "Důležité je aby to bylo v mezích zákona"

V tomto s Vámi ale naprosto souhlasím.

Proto Vám již podesáté říkám, přečtěte si závazné příručky islámu. Vlastně stačí Korán. Nebudu Vás zatěžovat hadísy nebo šarií. Stačí jen ten Korán.

Až si jej přečtete, odpovíte si jistě sám, jaká jeho část je v rozporu se zákony. Pokud je muslim z pohledu Koránu "špatný muslim" a tyto části odmítá a nepraktikuje, pak není pro Evropu žádnou hrozbou.

Na druhou stranu, jaký je pak důvod, aby nebyly z evropské verze Koránu vypuštěny a propagace těchto částí (v rozporu se zákony) v mešitách zakázána - a postihována? Proč se stále v Evropě tisknou pro muslima závazné výzvy obsahující:

Súra 9:5 (Korán str.585) "A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!" vyhrožuje se muslimům když tak nebudou konat Súra 9:39 (Korán str.589) "Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným." a slibují sebevražedným útočníkům odměny

Súra 4:76 (Korán str.530) "A těm, kdož bojují na stezce Boží a budou zabiti či zvítězí, těm dáme odměnu nesmírnou."

A omlouvají se "právem na svobodu vyznání"???

5 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
VS

Již je to bohužel snad i k smíchu.Vím kdo je terorista ale aby se náhodou nenaštval více,necháme jej být.Jelikož bude v režimu normálu,odbouchne pouze svých 20 obětí a ne více. Smutné...

5 0
možnosti

J81a16n 63Š45e59d97ý

26. 5. 2017 11:46

to je fakt neuveřitelný..

0 0
možnosti