Diskuze

K radikálnímu islámu se nehlásil, uvedl otec útočníka z Manchesteru

Salman Abedi, který je považován za pachatele teroristického útoku v Manchesteru, se nehlásil k radikálnímu výkladu islámu a ani k radikálnímu hnutí Islámský stát. Podle agentury Reuters to prohlásil Salmanův otec Ramadan, kterého policie zadržela v Libyi. Podle amerického kongresmana Mika McCaula nebyl Abedi „vlk samotář“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Jasne ze se nehlasil k radikalnimu islamu. On se hlasil proste k islamu...

1 0
možnosti
MR

M10i87l52a13n 46R86a90d52e33k

25. 5. 2017 18:01

jo, a otec a dalsi syn byli zatceni v Libyi, jsou napojeni na teroristicke bunky

1 0
možnosti
Foto

D98a85n 71Š85í12d91a

25. 5. 2017 15:35

Tak to je naprostý blábol, co píšete. Myslíte si, že ti muslimové, co v Manchesteru vyjádřili solidaritu s oběťmi teroristického útoku, ho ve skutečnosti schvalují?

0 0
možnosti
PN

P86e70t12r 74N20o64w81a83k

25. 5. 2017 13:54

K radikálnímu islámu se nehlásil - to je jistě skvělá zpráva pro všechny, v jejichž okolí "obyčejní" vyznavači islámu bydlí, nebo se jen pohybují...

5 0
možnosti
MR

M24i11l31a41n 16R86a70d76e10k

25. 5. 2017 18:01

jo, radikalove se hlasili k nemu a jeho otci

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem četl že na radikalizaci toho útočníka již dříve úřady upozorňovala přímo jeho rodina, která prý je umírněná. A dnes je to zase jinak? A ta jeho sestra, která říká jaký to byl hodný člověk a pak hned začne jeho čin omlouvat tím že USA prý shazují bomby na muslimské děti? To jako někoho opravňuje na oplátku vraždit děti v Anglii? Pěkně děkuji za takovou umírněnou muslimskou rodinku.

6 0
možnosti
KN

Myslím, že bychom měli islámu poděkovat za jedno přídavné jméno, které jsme doposud prakticky neznali a nepoužívali - UMÍRNĚNÝ. Používáte někdo to slovo i v jiné souvislosti než s islámem?

2 0
možnosti

Zajímavý postřeh. Opravdu jsem ještě nikdy nezaznamenal, že by kdokoliv v mediích použil výrazy jako například "umírněný nacismus", "umírněný fašismus", "umírněný nacionalismus", dokonce ani "umírněný antikomunismus". Čím to asi je ???

0 0
možnosti
RM

"K radikálnímu islámu se nehlásil..."

Takže tohle byl ten umírněný? No to se máme na co těšit až teprve zaútočí Ti radikální...

A nebo je možnost, že celé to rozdělování Islámu na umírněný a radikální je nesmysl. Dneska už by nikoho nenapadlo rozdělovat třeba nacisty na ty umírněné z SA a na ty radikální z SS. Přitom mezi nimi byly obrovské rozdíly, SA byla fakt o dost umírněnější než SS a dokonce se navzájem vraždili. A to že se někdo hlásí "jen k SA" by určitě třeba u soudu s extremisty nebylo omluvou.

Fakt mi není jasné proč zrovna u Islámu se politici snaží namluvit, že takovéto rozdělení má smysl a že pokud se někdo hlásí "jen k umírněnému" islámu tak je to v pořádku.

6 1
možnosti
VP

A nenapadla Vás třeba možnost, že jeho otec lže a že jak jeho syn, tak i on sám patří mezi radikální islamisty? Pak by byl ovšem nesmysl celý Váš příspěvek ...

0 0
možnosti
JV

Takový hodný a tichý chlapec, z toho je vidět zě je jedno zda je to radikál nebo ne

4 0
možnosti
JJ

J13a86n 75J85e63n56i12c

25. 5. 2017 11:22

Hodnoty islámu nejsou s našimi slučitelné. Tohle je záměr neomarxistických pomatenců z vedení EU...

8 0
možnosti
RN

Tak hlásil se k islámu

ten je radikální sám o sobě dost

6 1
možnosti
JJ

J18a53n 62J35e24n86i44c

25. 5. 2017 11:16

Pořád si tu čtu o umírněných a radikálních vyznávačích islámu. Rád bych upozornil zastánce umírněných islámistů, že je jedno, o jaký islám se jedná. Jde o to, že islám není s křesťanstvím a evropkými hodnotami slučitelný. Takže pokud někdo v Evropě vyznává islám, tak bude on nebo jeho potomci dříve či později velmi frustrovaný a bude hledat východisko.

Příklad Manchster. Umírnění musliové utíkají před Kadafím do Evropy. Zde praktikují islám. Tedy umírněný. Svoje děti učí od kolébky hodnotám islámu (mj. žena musí být podřízena muži, sex s nezletilou dívkou je normální, bezvěrci a křesťané jsou podřadná rasa). No a mladý člověk žijící v Evropě hledá vychodisko. Cestuje a mj. navštíví Libyi a Sýrii a evidentně východisko nachází... Jenže my evropané jsme z toho zděšení. Nejsme zvyklí, aby nám někdo vraždil děti... Co s tím? Osobně si na to zvykat nechci a zcela zásadně mi to vadí.

Evropské elity nám lžou. Na jednu stranu uznávají, že 60-70% Turků se v Německu nikdy neaklimatizovalo, ale na druho stranu nám tvrdí, že se vlastně o nic nejedná, že jen pár pomatenců tohle dělá... Jistě pár pomatenců sestrojí docela sofistikvanou bombu, pečlivě naplánují útok a pak ho provedou. Prostě stačí říct jsou to pomatenci a stádo pokývá hlavami, poděkuje vrchnosti a kráčí dál dle pokynů... Jak se Vám to líbí? Pro mne jsou všichni politici jakkoliv sympatizující s ilegály nepřijatelní a nebudu je volit. Dokud nenastavíme tvrdá a důsledně vymahatelná pravidla, kterým se lidé žádající o pomoc bez výjimky podvolí, pak bude jen hůř a hůře... Buď jde někomu o život a pokud se chce zachránit, bude ctít vůli hostitele nebo sem nemusí lézt.

9 0
možnosti
DT

Ale Evropane nejsou zdeseni, jelikoz to neni poprve, poprve mohli byt zdeseni. Nyni jiz vedi, ze je to politicka vule jimi volenych politiku. Problemy se maji resit tam kde vznikly, ale vlastni obyvatelstvo nenavidici politici radeji importuji nepratelskou ideologii primo mezi evropany, doufajice, ze jim za to budou jejich koryta zajistena dozivozne.

4 0
možnosti