Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Jsme v pasti a neskončí to dobře

Další krvavý útok muslimského atentátníka, tentokrát v Manchesteru, si vyžádal přes dvacet mrtvých. A opět se vrší patetické řeči, píše ve svém komentáři politolog Alexander Tomský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O71n22d53r63a 29P57á18t66e84k 4900922151799

R^[>-]R^!!

0/0
26.5.2017 14:08

J50a55n 32Z55e80m91a91n 6636737691771

Autor se v klíčové věci mýlí. Islám je právě v lidskoprávním smyslu už v Evropě implicitně zakázán čl. 17 Evropské úmluvy o ochraně lidských práv, který mj. zakazuje zneužití práva svobody vyznání k potlačování jiných základních práv. Dá se totiž říci, že i zcela rutinní činnost islámských organizací je v základu úmyslně zaměřena právě k potlačování základních práv obyvatel Evropy, je to celkem zřejmě jejich základní modus operandi. Taková činnost je naprosto zřejmě ilegální a trestná. Jde jen o to, že státy musejí začít toto platné mezinárodní právo (které je nadřazeno jakémukoliv zákonodárství téměř jakékoliv Evropské země) vymáhat.

+9/0
25.5.2017 13:06
Foto

K47a14r70e67l 46S14e51i74d22l 8759295250938

Dnes panu Tomskému vyšel další dobrý komentář na Novinkách:

"KOMENTÁŘ: Anti, anti, anti ... kultura – Alexander Tomský"

https://www.novinky.cz/komentare/438838-komentar-anti-anti-anti-kultura-alexander-tomsky.html

+2/0
25.5.2017 11:16
Foto

K40a42r93e16l 67W61á35g58n25e46r 4857805889127

"Jistěže nelze islám čili náboženskou svobodu zakázat, lze však ze země, a to bez ohledu na občanství muslimské hlasatele násilí, rasismu, netolerance a požadavku uzákonit muslimské právo šaría, vyhánět. A především rozlišovat a nepřijímat další."R^EU

+2/0
25.5.2017 10:26

O13n81d55r39a 78P57á79t92e50k 4200142941269

Proč by nešel? Pokud je to ideologie vadná, vybízející k násilí, mělo by to jít. Nacismus byl také zakázán. Je snadno definovatelný, rozeznatelný atd...

Náboženská svoboda zákazem nacismu nijak neutrpěl a pro někoho to téměř náboženství bylo... Podle mne ISLÁM jde zakázat.

+3/0
25.5.2017 14:11

T54o87m62á15š 38H78á13d40l 1862606590690

Přesně tak, je třeba přestat si lhát do vlastní kapsy a tvrdě bojovat proti islámu, zejména radikálnímu islámu, zatýkat jeho vyznavače, vypovídat je ze země a žádné další nepřijímat. Bohužel současní politici toto nechápou (Merkelová, Junker a další), jsou v zajetí pseudohumanistických dogmat a povedou své národy dál na porážku jako ovce. Hlavně se nenechat zastrašit a neměnit životní styl, .... , všecko kecy a žvásty ...

+4/0
25.5.2017 9:12

V67e12r26u21s54k55a 31C59o33l61b71e18c93k 2735841244825

Vážený pane Tomský, o této krizi lze debatovat do nekonečna, ale tím se nedopídíme k řešení, protože žádné jiné, nežli poslat všechny muslimy, včetně jejich post imigračních potomků, zpět kam patří, tu není. Ale to samozřejmě tato ohleduplná komunita neudělá. A tak nám nezbývá, nežli si vybrat. Buď uzavřeme hranice a již nepovolíme odjezd, ani příjezd, jakýmkoli občanům z rodů muslimů, což by mělo katastrofické následky, nebo se s tím smíříme a naučíme se s nimi žít. Tak nebo tak, a to sám víte, nemá to řešení. Na to už je příliš pozdě.

+1/−10
25.5.2017 5:51

M61a10r64t57i56n 40H42o69r58á33k 5752605339103

"naučíme se s nimi žít" - už trénujete bouchání hlavou o koberec?

+10/0
25.5.2017 7:40
Foto

V50l68a77d29i86m22í90r 34K98r59o48u94p93a 8637108421302

My bychom s nimi i uměli žít, kdyby se nesnažili nás zahubit...

+3/0
25.5.2017 10:58
Foto

K84a38r54e71l 77S96e69i12d53l 8689795220848

Předpokládám, že žijete v nějaké již zamořené zemi.

0/0
25.5.2017 11:18

P71a36v57o11l 47H17a52n14k16o 6949946496

Kazdeho jedneho moslima treba okamzite odsunut do Arabie a severnej Afriky. A je jedno, ci je to privandrovalec, druha, piata, osemdesiata generacia alebo konvertita. Odsunut vsetkych bez milosti. V Europe s tou stredovekou ideologiou nemaju co robit.

+4/−1
25.5.2017 3:19

P19e39t58r 96J90a46r75o93š 2324421405477

Islam je nutne postavit na stejnou uroven jako nacismus a komunismus.

+5/0
25.5.2017 9:42
Foto

K70a94r95e10l 31S27e19i46d65l 8289465630328

Jsou i takoví, co islám neberou moc vážně, žijí u nás třeba 30 - 40 let a po většinu z té doby nikdo - ani oni - náboženství neřešil. Zvláštní na nich bylo jen jméno, jinak žili stejně, jako zbytek společnosti. Ale je fakt, že to byli většinou VŠ studenti, co se tu oženili a zůstali tu jako doktoři apod.

+1/0
25.5.2017 11:23

M66i16c97h93a22l 41B34r48ň76á82k 6574594717948

Prvním krokem k řešení jakéhokoliv problému je schopnost jej pojmenovat. Ideje islámu NEJSOU kompatibilní s idejemi liberální demokracie. Ze své podstaty ani nemohou. Takže si musíme vybrat, co chceme. Oboje spolu nikdy nebude koexistovat bez násilí.

+22/0
24.5.2017 19:45

P24a18v86e33l 47Z27o16u46h56a29r 5278734674469

nepřijímat už nepomůže,množí se jako hmyz

+8/0
24.5.2017 19:26

P51e93t38r 70M53a53r62e90č37e93k 1753841269428

Na hmyz je možno aplikovat desinsekci. :-)

0/0
26.5.2017 9:37

T13o15m26a86s 97S64v21o61b60o10d89a 5797765525937

se vůbec divím, že toto "otiskli"

+22/0
24.5.2017 19:15

R98o98b87i87n 98M19a92y30e79r 7113888829699

Dobře, pane Tomský. Tohle si, dle mě, musí myslet každý člověk neislámského původu se špetkou rozumu. Jenže asi kromě špiček EU a novinářů, kteří nám neustále vykládají zmatené hovadiny.

+14/0
24.5.2017 18:44

P55e95t95r 52M51a30c29h24á25č22e56k 9797484853

Je neuvěřitelné, že v cenzurovaných iDnes tento komentář vůbec vyšel. Klobouk dolů před komentátorem i před šéfredaktorem, který tento pravdivý komentář pustil.

Jen by měli informovat i 'moderátory diskuzí', že tento názor začíná být povolen. Za stejné vyjádření jsem byl v minulosti už tolikrát smazán, že již ani nepočítám.

+25/0
24.5.2017 18:35

J81a76r19o52m63í82r 23M83a10s75á84k 3383535146957

tenhle článek je přesný. Ještě bych dodal, že ikdyž si sem nataháme arabáše, kteří budou prověření a nebude od nich hrozit riziko, to riziko představují spíš jejich děti nebo prostě další generace, které se budou cítit frustrované, vykořeněné apod. Tady je prostě nutný netahat sem ani ty, kteří se tváří loajálně

+17/0
24.5.2017 18:31

F33r66a27n63t31i77š90e54k 93M82i34t11t72e79r84w71a75l51d 2390549441

Alexander Tomský by měl kandidovat na prezidenta! Inteligentní, vzdělaný, euroskeptický a hlavně politicky nekorektní..

+16/0
24.5.2017 18:12
Foto

J96i33ř78í 40D16v71o81ř22á51k 5755459890708

Tak možná i rozumově prázdný . Takže asi " pár " vol ičů najde.

+2/−26
24.5.2017 18:22

F20r25a33n23t30i32š60e98k 28M96i68t98t88e82r37w95a98l66d 2770629661

Nemyslel jsem Schwarzenberga ani Horáčka;-)

+5/0
24.5.2017 19:18

V77e32n29d39e52l46i84n81a 22K70e81l35l36e88r 9245606598286

Jiste - hezky, uderne popsal danou situaci.

Kde nabizi reseni? Aspon jedno malinke?...

+1/−5
24.5.2017 18:27

J25a33r21o46s34l59a42v46a 72K91a38n24i78o45k33o91v57á 7582549902107

No a co ? Myslím, že každý ví, co může pomoct.

Repatriace. Konec dvojího občanství. Konec podpory náboženských skupin. Snížit sociální dávky na minimum a povinnost pracovat. Takový svět nepotáhne tyhle pomatence. Motyčka v ruce pálí, kalach nikoli. Repatriace klidně silou a důsledná ochrana hranic. Zrušení všech těch NGO „záchranných lodiček, které prchlíky dovážejí až někde z libyjských vod. A uznání, že naše hodnoty na našem teritoriu mají větší prioritu, než muslimské.

+11/0
24.5.2017 18:32

S92i17m61o43n24a 55S38e17d57l11á17č84k15o27v44á 3504545207827

sem zvedava, jakych obcanstvi se hrdinove jako Kuras ci Tomsky vzdaji :-)

0/−8
24.5.2017 19:15

S15i91m14o47n19a 29S41e67d55l89á64č31k13o11v72á 3344325287397

No tak jiste si ponechaji to ceske :-)

0/0
24.5.2017 19:39

P71a26v27e90l 43Z83o80u22h71a60r 5288744234189

vyhoštění celé rodiny pakliže jedinec selže.O arabáších se ví,že uznávají své starší rodinné příslušníky,že rodina je pro ně nadevše by ́t má ovce a koza větší cenu než jejich žena,manželka,matka.tohle by byla mast na všechny jejich potencionální "mučedníky".tak jak to dělají v izraeli s palestincema.

+7/0
24.5.2017 19:38

J10i79ř27í 86P24a57u95l 3146355957492

Reseni (realne) asi neexistuje a pokud prece jen ano, tak ho zatim nikdo nezna.

0/−3
24.5.2017 18:41

R11o21b51i63n 11M26a70y25e31r 7913528439759

Zná, paní Kanioková má pravdu a dále také byly vynalezeny zbraně a stát zodpovídá za bezpečnost občanů.

+4/0
24.5.2017 18:47

J85a56r74o45s60l54a82v39a 45K55a89n92i72o54k14o40v24á 7232309222647

Zná... ale .. Zbabělost

+2/0
24.5.2017 19:00

J47a44r78o11s30l95a27v58a 51K91a78n86i73o53k47o71v49á 7392899452947

V Manchesteru nevraždil osamělý vlk, ale teroristická síť

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/438780-v-manchesteru-nevrazdil-osamely-vlk-ale-teroristicka-sit.html

Živé aktualizace z Manchesteru - http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/greater-manchester-news/manchester-arena-bombing-live-raids-13075807?service=responsive

+1/0
24.5.2017 17:39

J28a80r16o17s20l32a97v70a 26K61a38n29i55o72k90o37v10á 7802529622427

Manchester bomber Salman Abedi ukázal imámovi ‚tvář nenávisti‘ během kázání vypovídající proti ISIS - http://jdem.cz/c83k55

0/0
24.5.2017 18:14

J28a96n 48P10r92i66b40y85l 5750515807827

Doslova krásně napsané a naprosto souhlasím s autorem v jeho závěru. Myslím si to přesně stejné.

+10/0
24.5.2017 17:38
Foto

J73i11ř49í 60D29v24o87ř16á35k 5525319610358

A tady leží jádro problému. Dnešní politické náboženství humanismu a jednotného lidstva zaštítěné lidskými právy (neplést s lidskostí, tolerancí a etikou), uzákoněné Evropskou unií a vyznávané snad většinou Evropanů, nedovoluje, abychom si imigranty vybírali podle náboženství.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/komentar-alexander-tomsky-politolog-terorismus-islam-manchester-1cs-/zahranicni.aspx?c=A170524_094142_zahranicni_ane

Tak tuším, že tento útočník nemá nic společného s EU, jejímy zákony pro emigranty. V GB žil déle, než začalo " politické náboženství humanismu " .

Ale ohřát si vlastní polívčičku na hrobech mrtvích je zřejmě dost fajn.

+5/−10
24.5.2017 17:38

V45l34a91d97i57s11l89a64v 51Ž64i48d86e20k 3718320140

Narodil se rok po vzniku EU a měl asi hned občanstvií.

+1/0
24.5.2017 17:41
Foto

J13i85ř75í 61D76v74o88ř27á35k 5605309330488

A nějaká spojitost s emigračnímy zákony EU ? Pravděpodobně i jeho rodiče měli státní příslušnost GB ? Nejsem právník, ale GB byla pověstná spoustou vlastních vyjímek proti zákonům EU.

+1/−4
24.5.2017 17:57

V53l21a71d94i78s41l41a93v 60Ž83i53d33e81k 3828460960

Žádná. Já jen doplnil informaci. Já s vámi souhlasím.

PS: Na váš dotaz VB má výjimku z imigrační i azylové politiky EU.

+2/−1
24.5.2017 17:59

A94n80t36o77n44í13n 48P27e75t58r83k57o27v18s39k75ý 8389430280265

To o čem Vy dva tu diskutujete vůbec nevystihuje ten fatální problém s muslimskou agresivní povahou imigrace, jste absolutně mimo merit článku.

+4/0
24.5.2017 18:06
Foto

J93i75ř48í 76D53v72o71ř90á24k 5775339510178

Na Zemi je asi miliarda a půl muslimů . 1 500 000 000 lidí . Všichni jsou asi teroristé, agresivní. V ČR je asi 180 vražd za rok. Ve velké části tzv : domácí zabíjačky. To jsou vraždy mezi příbuznými. Každý druhý den jedna. A to se to té statistiky nedostanou "pohřešovaní " , jejiž mrtvola ještě nebyla nalezena.Těch je také dost.

P.S. Pokud by každou sekundu jeden muslim spáchal vraždu, mohli by vraždit asi 47,5 roků.

+1/−12
24.5.2017 18:20

J43i87ř62í 34P51a22u75l 3766685567602

Na co 1,5 miliardy teroristu. Na zabijeni velkeho poctu nevinnych lidi staci nepatrna cast z te 1,5 miliardy. A to se take deje.

+11/0
24.5.2017 18:30

A64n81t20o13n65í44n 92P15e54t12r78k78o85v59s38k66ý 8589740540845

Jo tak Vy chcete tvrdit, že v muslimských zemích "domácí zabíjačky" neexistují, že je tam vraždění jen na základě víry?;-D;-D;-D Nebo co jste vlastně chtěl tím hloupým argumentem říct? Pro Vás p. Dvořáku jedna prastará novinka. Tzv. domácí zabíjačky byly a jsou ve všech kulturách, co lidstvo existuje. Porovnávat domácí zabíjačky v ČR s vražděním ve jménu víry, je mírně řečeno debilní.:-P:-P

+10/0
24.5.2017 18:35

V43e15n33d75e11l94i86n74a 18K75e13l28l97e79r 9295916188896

mimo merit clanku je kdokoli kdo resi 'co ted s tim bordele', kt nam tu EU politici nasekali.

a snad i Vy uznate, ze retorika 'bijte je bijte je' nikdy nic dobreho neprinesla. Nebo mate nejaka data, zde snad ano?

0/−6
24.5.2017 18:31

R80o21b21i88n 57M11a88y84e83r 7553648619469

To já bych je bil hned.

0/0
24.5.2017 18:49

A19n19t80o16n79í47n 14P78e89t42r97k28o78v92s12k74ý 8679610580475

Pí. Keller mohla byste mně ukázat místo, kde píšu bijte je bijte je? To si opravdu myslíte, že neexistuje jiný způsob řešení?8-o8-o8-o Co takhle změna zákonů (což se samozřejmě už v menší míře děje) podle kterých by bylo možno přísně a účelně řešit antidemokratické excesy a projevy muslimů v Evropě?

+3/0
24.5.2017 18:54

A66n66t64o13n32í93n 44P28e98t15r11k90o62v20s51k80ý 8889700480855

A kdo tvrdí, že imigrantská politika EU je špatná a imigrantská politika VB je dobrá? Obě dvě jsou pro Evropu (neplést s EU) velmi špatné a smrtelné. A je úplně jedno, zda se islamističtí vrazi zde už narodili (tím hůř, fatální selhání údajné integrace) nebo přišli v rámci tzv. humánní migrační politiky nynější politické garnitury. Islámská kultura je prostě s euroatlantickou demokracií NESLUČITELNÁ na rozdíl od ostatních kultur z celého světa, s nimiž v Evropě nejsou problémy!!!!!! S islámem jsou problémy na celém světě tam, kde se vyskytuje jakákoliv minorita muslimů, o majoritních zemích nemluvě. To není ohřívání polívčičky, to je prostě fakt. A EU, ale i ostatní země, které tuto idiotskou a sebevražedně vstřícnou politiku budou nadále praktikovat na to prostě těžce doplatí. A nejen v budoucnosti, ony na to doplácejí už nyní životy a bezpečností svých obyvatel.8-o

+3/0
24.5.2017 18:03

V37l51a75d42i31s55l58a81v 20Ž91i80d80e96k 3108870710

No není to jediná špatbně slučitelná kultura (aby v Indii mohla být demokracie, tak se hinduismus prakticky zrušil - už žádní nedotknutelní, kasty, upalování vdov aj. nebylo povoleno). A zrovna v té Indii byly pogromy na muslimy.

0/0
24.5.2017 18:11

A51n23t50o75n25í20n 43P71e42t91r27k86o40v90s32k86ý 8719870970805

A zrovna v té Indii byly jak v minulosti dávné i docela nedávné muslimské pogromy na hinduisty, co s tím? Podívejte se, co se děje dnes v Indonésii, Filipínách, Barmě, Bangladéši, Pákistánu Číně atd. atd. . Všechny tyto události mají jeden jediný jmenovatel. Hádejte jaký? A je zajímavé, že i přes nesmírně vstřícnou a prý jedinou správnou politiku údajně pokrokové EU má Evropa úplně stejný problém? 8-o

+1/0
24.5.2017 18:29

V39e22n37d89e71l88i68n26a 94K19e19l80l23e51r 9925266298346

smarja vzdyt je to taky o cca 500 let mladsi nabozenstvi, nez je krestanstvi. Kouknete, co jsme jako krestane delali pred 500 lety a mate to.

Hromovanim jaky je islam barbarsky ( s cimz v podstate souhlasim) se nikam nedostaneme - co s tim ted, kdyz jsme si to nechali tak rozflakat na maderu?

No, ted se ukazte!

0/−3
24.5.2017 18:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.