- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uzasne, kvuli marginalni zavade PCR nevaha uplne uzavrit nejvytizenejsi komunikaci v zemi bez jakehokoli zajmu o ridice v kolonach, kteri tak stravi i nekolik hodin na dohled od hlavniho mesta.
Objizdne trasy take nikdo neresi, pomozte si jak chcete.
Takze tranzitni kamiony jsou k videni na naprosto neocekavanych mistech po cele Praze.
Policie naproti tomu neni videt vubec, prestoze by cely tenhle opruz pro desetitisice ridicu vyresily 4 hlidky postavene na zacatek kazdeho tunelu stejne, jako se to dela v civilizovanych zemich
Příčinou byla elektronka E-13 z podniku Katoda Olomóc
Jak nejde fízlovat tak to radši zavřem, že by se s opravou počkalo někdy na noční hodiny to taky nejde...
A to z toho okruhu máme postavený kousek... Počkejte ten kopec srandy, až ho jednou dostaví....... Zrovna tyhle dva tunely jsou peklo. Pořád něco....
Teď jsem konečně přijel do práce kvůli těm dvěma tunelům. Nechápu, proč to bylo jen kvůli debilním kamerám totálně uzavřené. Za to by měli někoho vyhodit. Copak tam někdo může jet v protisměru? To může říct jenom magor, který tam nikdy nejel. A i kdyby se to stalo, tak není důvod uzavírat tunely na několik hodin.
A vy jako víte přesně, že ten výpadek systému nebude třeba nějakou náhodou spřažen s případným výpadkem jiného zabezpečení?
A kdyby se tam náhodou v oblouku srazila auta, vy tam necháte dál najíždět další motoristy - abyste pak několik hodin až dní vyprošťoval nahromaděné ohořelé bouračky?
Tak kritický bych nebyl - protože se obávám, že pokud se opravují kamery, musí v tunelech být volno pro pracovní plošiny, aby se pracovníci dostali i ke kamerám, kabelům apod.
Za další - chtěl bych vidět ty reakce, kdyby se v tunelu stala nehoda, a za nehodou by zůstaly stát auta. I několik hodin, než by se nehoda odstranila. A občas se nehody v tunelech stávají a potom jsou velké starosti je odstranit.
Problém ale je v tom, že Praha nemá možnost nasměrovat kamiony před městem na jinou trasu, než na Jižní spojku a potom je kolaps celé dopravy.
A ten nejzásadnější - velký počet dojíždějících do Prahy za prací individuální dopravou a vysoká doprava zboží po silnicích, místo po kolejích.
Ty si blázen ...
Individuální doprava? Sorry, ale přehřátým a přeplněným autobusem jezdit nebudu. Navíc jede delší dobu, než auto.
Zboží po železnici, místo po silnici? Uvědom si prosím, že kdyby si dal 4% silniční dopravy na železnici, tak totálně zablokuješ již tak přecpanou železniční síť a na silnici to ani nepoznáš. Tady bohudík vím o čem mluvím ...díky mojí práci. Nemel blbosti a něco si načti.
Nechápu, jak jsme před 30 lety mohli používat dálnice, tunely, nájezdy a křižovatky bez těch úžasných a všudypřítomných kamer, které nám tak "pomáhají" a zjednodušují život...
Před 30 lety? To ještě v Praze nebývaly zácpy
Měl jsem tu čest jet před chvílí přes Barandovský most. Dnešní jízda pro mě zůstane zážitkem na celý život :D (a to tam jezdím denně)