Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odmítáme praktiky Barnevernu, protestovali lidé před norskou ambasádou

Odpůrci norské sociální služby Barnevern se sešli před norskou ambasádou v Praze. Vyjádřili nesouhlas se zaváděním podobného systému v České republice. Čechy přijelo podpořit také několik Norů, kterým Barnevern odebral děti. Zúčastnil se i dědeček bratrů Michalákových Jiří Pavelka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R46u18d84o64l83f 97S24t19a43r85y 6878737988

Co na to rika soud lidskych prav v Bruselu?

0/0
28.5.2017 21:22

J98a72r74o87s62l34a26v38a 45K24a25n22i36o18k72o48v48á 7262399192927

JUDr. Marica Pirošíková: Ochrana biologické rodiny z pohledu judikatury Evropského soudu - http://jdem.cz/c8gmf9

0/0
20.5.2017 5:36

F93r42a55n95t80i95š37e93k 26M80i47t51a80š 6299136964159

Odmítat tyto praktiky by měli především Norové a pokud jim to vyhovuje, jsou zdejší protesty úsměvné.

0/−2
17.5.2017 19:35
Foto

V16a67l25e65n11t93i68n 52P56a89p50a70z93i69a57n 6636164141391

Odmítáme praktiky Barnevernu v ČR. Tolik otců u nás[>-] podobně nedostalo šanci vychovávat své děti! Z malicherných, resp. z vylhaných důvodů.

+1/0
17.5.2017 13:49

O29t91a 81S38a87l43y28k 6423771706559

Norský Barnevernet žádné informace o případu nezveřejňuje a snad proto mu věřím, že posuzuje případ nestranně a spravedlivě. Nemá potřebu vyvolávat nacionální vášně a sbírat politické body.

+1/−2
17.5.2017 10:54

P88e69t51r 43V19e70s92e37l91ý 6471856539330

Chtěl jste napsat NEvěřím ne?

+2/0
17.5.2017 11:10

L16e85o33š 31M20a88r86š74a24l 5722774232348

Proč jsou proti?Vždyť Norsko má skvělé výsledky-Brejvika.:-(

0/−1
16.5.2017 18:35

O39t37a 32S81a61l89y81k 6113101806299

A co Kuřim?

0/0
17.5.2017 10:58

J60a60r86o69s77l21a90v42a 47K57a32n11i19o95k31o88v82á 7792749952727

Případ dítě Aria ukazuje skutečné šílenství a krutost dětského sociálního systému Norska (NCWS), Barnevernet....

http://jdem.cz/c8frv7

+1/−1
16.5.2017 15:52

M30i83c41h65a15l 20J85a95r70o32š 7154150142705

No nic, jdu demonstrovat před francouzskou ambasádu za práva šneků a žab. Odmítám jídelní praktiky Paříže.

+1/−2
16.5.2017 13:35

J59a12n 27P95u12l81e44c 4748757161355

Protestovat můžou, ale jednou paní Michaláková žije Norsku, tak ať se podřídí norským hodnotám. Norská země, norská pravidla.

+3/−5
16.5.2017 11:38
Foto

J22o84s39e11f 98V30o35r84á55č40e75k 5541142728113

Tak to mi připadá jako když lidičky protestovali (za bolševika) proti článku

́ ́Dva tisíce slov ́ ́ !! Nikdo z nich je však nečetl:-/ ale proč se nezavděčit že.

+5/0
16.5.2017 11:45

H14a46n76a 35P26r95o14k35o71p86o65v83á 8719240383541

Škoda, že jste to nepřišel říct včera Kenovi a Vibeke Olsenovým (dcera Aria odebraná jako devítidenní miminko a - jako vždy - nevrácená, ačkoliv byly všechny "důvody" k odebrání vyvráceny!), nebo Toru Bergildovi, který se vzdal i své práce (pracoval jako pilot vrtulníku v Ghaně) a místo toho bojuje s úřady o své dítě bojovat - a podařilo se mu konečně rozhýbat veřejné mínění v Norsku...!

Možná to ti chudáci Norové ani nevědí, že norská země, norská pravidla - určitě by se sami a rádi podřídili zvráceným rozhodnutím úřadů, kdybyste jim poradil...! :-/

+2/0
16.5.2017 18:24

H17a34n40a 91P34r56o93k71o11p78o30v58á 8399820563231

To zapomenuté "bojovat" si škrtněte... :-/

0/0
16.5.2017 18:27

J32o10s76e97f 96P50e88p39e17k 5598666230438

V Česku je odebráno úchylkama ze sociálky, policii, a soudy;-O...rodinám...5000 dětí ročně...dětí, které mají někoho rádyV a někdo má rád jeV...od revoluce je to přes 100 000 dětí, stotisíc, tak se tady už konečně proberte...!!!!!!

+1/−3
16.5.2017 10:45

J46a62n 69P26u84l67e29c 4728807761565

Jo jasně. ;-D;-D.

+2/0
16.5.2017 11:39

J51a15r34o46s75l55a94v88a 39K52a60n71i46o39k56o66v44á 7102839742897

Tak nechť někdo pořádně zjistí a sepíše skutečná fakta a medializuje to, a to všudemožně. A hlavně některé nejkřiklavější případy.

Pokud to bude naprosto věrohodné, sympatizanti a podporovatelé se jistě najdou..

Věřím, že i u nás mohou být skutečně špatné případy, ale kdo o tom ví ???

A nevěřím, že ještě dnes někdo věří Marksové, je to feministka a její kroky v této sféře... nic moc, spíš naopak.. hlavně podpora gender nesmyslů..

Marksová - https://i.imgur.com/QEsEzPX.png

0/0
16.5.2017 15:59

Z79d38e63n26ě59k 41K54o24v36á49ř 9518339299555

Jaruško, to co se děje v ČR nikoho nezajímá. Chytří lidé jako ty řeší jen a jen Norsko.

+1/0
17.5.2017 6:49

J91a26r51o63s61l63a77v82a 90K85a90n33i85o37k11o83v72á 7952129662707

Řeším, protože ten konkrétní případ sleduji od počátečních informací, které mě vedly ke sledování všech možných detailů, abych to mohla solidně posoudit, co možná nejobjektivněji. A že případ rodiny Michalákových umím posoudit tak, abych věděla, na čí straně je většina víny, k tomu mám už dnes snad stovky článků, informací.

O českých případech vím minimum. A to co občas zahlédnu, v tom málokdy najdu všechny souvislosti, aby člověk mohl zaujmout nějaké konkrétnější stanovisko.

0/0
17.5.2017 12:05

K76r69y30š25t23o50f 73H12l13a19v47á26č 9832639498912

A jéje, agitační skupina Michalákových zase agituje ;-D A nejlepší je, jak tihle lidi, kteří o té konkrétní kauze nic nevědí a znají jenom pohádky paní Michalákové, poučuje všechny okolo a odsuzuje i celé Norsko jako stát, protože paní Michaláková říkala... A samozřejmě souvislosti o neomarxistickém spiknutí západní Evropy financovaném norskými fondy nesmí chybět R^ Já jsem viděl spis toho případu a paní Michalákovou jako matku bych nepřál nikomu. Ale nejsem zmanipulovatelná ovce, takže nepůjdu nikam mávat vlaječkama samozřejmě. Ale určitě mě taky platí norské fondy, pozor!!

+7/−6
16.5.2017 10:42

J31a21r22o95s46l77a34v35a 54K26a22n52i75o54k30o62v83á 7252569312477

Bože, bože, bolí paranoia ?

0/−1
16.5.2017 14:56

I48v22a13n 80J87i75r52e16š 6123722601918

Ale vždyť je to tak jednoduché, vy narušení lidé, alkoholici, narkomani a psychopati se místo vaší zábavy a způsobu zbavování se komplexů - pořádání protestů, věnujte řádně výchově a péči o vaše děti, trpící vaší mentální a kulturní nezpůsobilostí k výchově a nebude síly, moci ani důvodu vám vaše děti odebírat.

+3/−8
16.5.2017 9:13

H35a74n90a 54P73r39o90k95o89p67o34v61á 8599360643261

"Člověk" promluvil... :-/

+3/0
16.5.2017 9:32

M63i98l48o92s70l98a82v 97P19r25o58c11h80a29z52k52a 7604608506798

Ivánku cinkkkk,,,,,,

+3/0
16.5.2017 10:04

A39l18e20š 85J64í34l57e79k 7871502306608

To hle opravdu není o těchto lidech... tohle je o tom, že Vám mohou odebrat dítě za něco, co jste ani neudělal, nebo doslova za "ideové pochybení"...

+4/0
16.5.2017 10:22

I21v36a52n 13J34i67r30e35š 6903912441578

Já tomu prostě nevěřím, že v současné době, při dnešní citlivosti na dodržování lidských práv a při dnešních právních možnostech ohradit se proti sporným rozhodnutím soudů by bylo možné někomu, jen tak, odebrat děti bez jasného zdůvodnění a kriminálního způsobu života rodičů. Já sám jsem jako samoživitel vychoval 3 děcka, po jejich svěření do výchovy jsem zpočátku míval pravidelné kontroly od sociální péče a nikdy jsem s těmi lidmi neměl sebemenší kontroverzi nebo problém.

+3/−3
16.5.2017 11:07

J79a88r25o69s25l80a10v98a 84K84a85n54i88o61k38o46v51á 7132209672947

Ha ha ha ha ha

0/0
16.5.2017 14:58

J96a89r54o75s49l27a92v39a 24K87a47n72i61o15k74o19v86á 7642169502307

Nejspíš jsem to přehnala, cením si každého, kdo se výchově svých dětí věnuje dobře. Jen se usmívám Vaší víře, že stejně dobrou zkušenost jako Vy, mají všichni. Nemají.. nebo ne všichni. I já mám zkušenosti s "reprezentkami" sociálky, byť na jiné téma, a věřte, že hodně špatné. Ale spíš až teď v posledních létech. Protože ty starší, lidské, řídící se zdravým rozumumem a ne "novotami", ty už odešly do důchodu. A to, co příchází po nich, to je bída, arogance a přesvědčení o jejich jediné pravdě..

0/0
16.5.2017 16:39

H75a36n49a 96P23r72o38k83o83p86o80v76á 8629820983691

Podle předchozího vašeho příspěvku jsem myslela, že jste arogantní, zlý a empatie vám nic neříká - teď ale vidím, že jste asi jen ubohý, naivní... a empatie vám nic neříká.

0/0
16.5.2017 16:35

T93i74n63a 16M69a70l95á 5489815363554

Nevím, jak to bylo s kauzou paní Michalákové, nebyla jsem tam ani já, ani vy. Pokud je to tak, jak tvrdí matka, je to podivné a v Norsku by si měli udělat pořádek.

Možná, že bychom neměli hledět jen za hranice, ale podívat se přes práh. V současné době se v mé bezprostřední blízkosti řeší něco podobného. Otec i matka, oba těžce drogově závislí, matka krom toho nyní ve výkonu trestu za krádeže, které páchala všude kolem sebe, včetně rodiny. Dvě totálně zanedbané děti musely být odebrány, protože jim hrozil jak fyzický tak morální kolaps. V rodině žije ještě duševně nemocná matka otce narkomana, která nyní dělá pěstounům dětí peklo na zemi. Honí je po soudech, pomlouvá a stará se o to, aby děti "nezapomněli" na rodiče. Konečně, o to se stará i OSPOD. Děti, místo toho, aby měly klid na svůj rozvoj a začlenění do společnosti normálních lidí MUSÍ na schůzky s touto "rodinkou", která může za jejich problémy. Všichni po straně uznávají, že je to nesmysl, ovšem zákon k tomuto jednání nutí jak pěstouny, tak děti. Původní rodina lituje jediného - dávek, které byly spojeny s "držením|" dětí (o výchově tam nebylo ani pomyšlení). Nyní proto přemýšlím, zda v podobných případech by nebyl opravdu lepší ten norský model.

Ono je těžko soudit, pokud případ jde jen kolem vás a nevidíte vše do podrobností. Průšvih je v tom, že jak v Norsku, tak i u nás se tak nějak vytratil normální rozum a cit pro věc. Hlavně, že je upřednostněna "biologická" rodina. A každému je jedno, jak kvalitní. Ale zase je pravda, že úřady si takto pěstují další drogově závislé klienty, nájemníky ve věznicích a kolo se točí dál...

+3/−1
16.5.2017 9:00

J63a36r63o47s14l26a74v31a 63K15a78n35i54o64k55o39v10á 7652949982327

Píšete, že nevíte, takže aspoň něco málo, byť mám k tomu tématu neskutečné množství odkazů..

Za objektivitu P. Hasenkopfa se můžu zaručit, znám ho osobně a vím, jaký je to fanatik pravdy, objektivity.

Pavel Hasenkopf: Proč se norský Barnevern chová tak, jak se chová - http://jdem.cz/bvvch4 ...... http://jdem.cz/bvvrw2

Reakce Pavla Hasenkopfa: - https://www.facebook.com/CeskoVratmeDetiRodicum/posts/699443066842981

Další část přepisu lednové schůzky s Barnevernetem v Nedre Eiker. - http://jdem.cz/bsb834

Stydím se, že jsem Nor. Psycholog o případu odebraných českých dětí - http://jdem.cz/bq8ca4

Někteří odborníci říkají, že si nemohou dovolit nesouhlasit s CPS - http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/06/30/194408491/noen-sakkyndige-sier-de-ikke-har-rad-til-vaere-uenig-med-barnevernet

0/0
16.5.2017 16:23

M74a48r92t88i51n 43L60u14k39e10š 3256851261745

Dejte už s tím pokoj a věnujte se něčemu smysluplnému, díky R^

+4/−9
16.5.2017 8:24

E56v29a 49Z76a60v86a60c45k64a 6259490195519

Vše je způsobeno nízkou porodností . Rodí se tam čím dál méně dětí a porodnost zoufale klesá, neklesá jen u muslimů.. Tyhle děti ohrožené nejsou.. No a v zájmu zachování evropské populace-už nikoli pouze Norské vzniká tenhle odporný, zákonem podporovaný akt.. Odebírají děti především u rodin, kde si nejsou jistí, že tam rodina zůstane natrvalo. Proč nejedná mezinárodní právo razantněji? Nechápu..

Jasně, děti jsou již ovlivněné, zpracované a možná již k matce ani nebudou chtít jít..

Smutné je, že to došlo tak daleko. Ale paní Michaláková nebojuje jen za své děti..

Díky tomuto případu se o tom u nás mluví a snad to něco změní..

Vyspělost Norska nelze slučovat s tímto.. A kdo odsuzuje lidi, co žijí v jiných zemích, by si měl uvědomit, že právě tohle byl jeden z důvodů, proč jsme bořili zeď!!

Aby měl každý právo svobodně žít v zemi, kterou si vybere.. Podle zákonů, důstojně a bez obav.

+7/−1
16.5.2017 8:07

J23a40n 94J81e85n37i32c 1874874707584

Souhlasím, jen mne tak napadá při čtení těchto řádků, co se stane s dětmi, až za pár let dospějou a přečtou si na internetu, jak o ně matka marně bojovala... Není tohle podhoubí pro další Brejviky? Tohle přece mladý dospívající člověk nemusí vždy zvládnout...

+6/−1
16.5.2017 8:14

E61v82a 23Z26a33v14a62c48k37a 6889970205609

Přesně.. Momentálně vidí jen to, že se mají dobře, určitě jsou ovlivňováni a kdoví, jak je jim matka líčena. Ale jednou, až se dozví pravdu, budou vše posuzovat jinak.. A jestli si norské úřady myslí, že ty děti jim za to budou v budoucnu vděčné, tak se velice mýlí!!

+5/−1
16.5.2017 8:17

H88a44n21a 71P39r82o76k49o42p90o46v73á 8449270383581

Další aspekt toho, ještě zrůdnější - pokud je to vůbec možné :-/ - je, že na děti, které prošly "péčí" Barnevernetu, se Barnevernet zaměřuje i v další generaci - tj. dítě, které např vyrůstalo v dětském domově nebo u pěstounů, často v dospělosti nemá šanci na vlastní rodinu - odebírají jim děti (i rovnou v porodnici!) se zdůvodněním, že nemají předpoklady být dobrými rodiči, aniž by jim dali možnost vůbec jimi být!!!

To je případ i slovensko-norských rodičů malé Maxine: matka (v dětství ohluchla po neléčeném zánětu mozkových blan) byla v dětském domově ještě jako dítě opakovaně znásilněna zaměstnanci domova (ti "lidé" nadále pracují v "péči o dítě", nic se nestalo!!!), až pak si jí naštěstí všimla a vzala si ji do vlastní péše jedna z vychovatelek... a vlastně ji zachránila. Jenže když se jí pak narodila Maxine, byl Barnevernet hned po pár dnech v porodnici s výhrůžkami, že dítě odeberou. Po návratu z porodnice začal rodinu šikanovat častými nenahlášenými - i nočními!!! - kontrolami, a nakonec ve dvou a půl měsících plně kojenou Maxine rodičům násilně odebral s oficiálním zdůvodněním, že dítě s matkou "nemá dostatečný oční kontakt"! A dnes, po vyhraných dvou soudech, které rozhodly o pochybení Barnevernetu a nařídily dítě vrátit do rodiny (první před více než rokem!!!), Maxine stále není u svých rodičů, protože se Barnevernet odvolává a odmítá splnit nařízení soudu!!! (Protestu se zúčastnila i babička Maxine Janka Ladická; o celém příběhu třeba tady http://6b.cz/E7hP)...

+2/0
16.5.2017 9:30

T92o86m68á58š 90V24í77z73e44k 2215607610118

Nedávno zde byla oslavována skautka s transparentem "Vychováme i vaše děti". Tak co vlastně chceme?

Barnevern je díky tamní politice nepostižitelná a to je vždy velmi nebezpečné. Moc bez kontroly a odpovědnosti vždy časem přeroste v šikanu, aroganci a výsměch. Pokud to tedy neskončí mnohem hůř. V případu Michálkových a i v jiných případech se tam tak již děje. Naše úřady měly zakročit mnohem razantněji, o tom není pochyb.

+10/−1
16.5.2017 7:32

J12i39ř61í 69F73o66g47e36l 2280321256482

Takový skromný dotaz.

A kdo tu káču oslavoval, nebylo to naopak?

+2/0
16.5.2017 8:02

T38o32m52á10š 34T86a41t41í38č63e64k 5810942850968

Babišoviny ji oslavovaly festovně.

+3/0
16.5.2017 8:09

B91l32a74n36k20a 46T59i84m68o73f28e83j78e34v39o81v77á 3695679615539

Místní mužští trollové bojovali za neposkvrněnost této dívčiny přímo extaticky.

+2/0
16.5.2017 9:06

J98a86r60o47s57l12a72v 74K95a87d78l79e49c 5441949572871

Běžte si do Norska, kde jste chtěli žít. Česko jako součást EU bude muset přijmout úmluvu OSN o práv dítěte i bez Vás....:-P

+1/−2
16.5.2017 7:15

H37a24n77a 46U83l36r15y12c62h17o98v81á 9860213378348

Od okamžiku svého vzniku tak je ČR smluvní stranou Úmluvy o právech dítěte, kterou bývalá Česká a Slovenská Federativní republika podepsala dne 30. září 1990, ratifikační listina byla po vyjádření souhlasu Federálního shromáždění České a Slovenské Federativní republiky a ratifikaci prezidentem uložena dne 7. ledna 1991. Úmluva byla publikována ve Sbírce zákonů jako sdělení Federálního Ministerstva zahraničních věcí pod č. 104/1991 Sb.

https://www.vlada.cz/cz/pracovni-a-poradni-organy-vlady/rlp/dokumenty/zpravy-plneni-mezin-umluv/umluva-o-pravech-ditete-42656/

+2/0
16.5.2017 14:56

J52a92n 44J23e88n62i43c 1854194717844

Kdo sleduje kauzu Michalákových, tak mu musí být smutno...

Už 2 roky z5, když se do toho vložila soudružka Engelsová bylo jasné, že má paní Michaláková smůlu. Nebývalý konflikt zájmů nebo prachsprosté lhaní matce dětí. Jen tak si lze vysvětlit, že Engelsová mohla bojovat o děti proti BV a zároveň čerpala norské fondy a spolupracovala s Norskem včetně BV na zavádění péče o dítě po norském vzoru. Bezpochyby o tom věděl jak Zaorálek, tak kudrnáč Bohúš i hradní viróza... Všichni se ale tvářili, jak hrdinně pomáhají Michalákové.

Doba plyne a za tu dobu se podařilo zbavit matku rodičovských práv a schválit zákon o péči o dítě dle norského vzoru. Zavedli jsme inkluzi, navíc zmršenou (v Norsku sice zrušili speciální škloly, ale třídy pro speciální žáky se přemístily na ZŠ, u nás je pro jistotu cpeme mezi ostatní děti, abychom měli ještě tupější generaci) a když je rodič jiného názoru na inkluzi než PPP, tak riskuje odebrání dítěte, páč mu brání v tom, aby dostalo tu nejlepší možnou péči. Prostě uředník/doktor v PPP ví za 15 minut víc než rodič, který je denně s dítětem...

Měli bychom zatleskat této vládě a především soudružce Engelsové za její starostlivou péči o českou rodinu. Prostě stát potřebuje tupé a poslušné voliče, aby se neptali, nereptali a pak už je jen krůček k tomu, aby hloupoučký volič přišel za vrchnosti a požádal o radu, koho má volit. To je přece neomarxistický ideál. Nechce se mi věřit, že s tou spoustou poradců nikdo ve vládě neví, že u rodičů je zodpovědnost a pravomoce v rovnováze, ale u státního úředníka jsou obrovské pravomoce, ale téměř nulová zodpovědnost. Takže na nás zkouší další experiment sociálního inženýrství. Vědomě a bez uzardění. Jak se říká, kam šlapne socan 10 let tráva neroste...

Tož tak

+21/−2
16.5.2017 6:59

Š49t14e38f88a43n 34F88r42i52č82a 7162248603556

Je mi líto, ale dokud nebudou děti paní Michalákové navráceny matce a rodině, pořád se budu na Nory dívat skrz prsty. Pravda, díky nerostnému bohatství je to snad i bohatý stát, i když peníze nejsou samozřejmě zdaleka všechno. Především z morálního hlediska jsou ale Norové absolutní nuly. Rv

+13/−7
16.5.2017 6:59

J44a94n 93J73e92n19i75c 1504554967514

Zvláštní je, že když šlo o indické dítě a vložila se do toho Indie, tak se dítě vrátilo během několika týdnů rodině. U nás se do toho vložila vláda i hrad, dokonce padaly návrhy na vypovězení velvyslankyně, ale výsledek je zbavení rodičovských práv matky... Trochu rozdílný přístup, že?

+9/0
16.5.2017 7:02

J59a43r97o73s79l90a36v 21K50a65d97l34e27c 5641569962771

Trochu rozdílná doba vložení, kdy pí Mich žádala o pomoc až po několika letech odebrání...:-P

+1/−4
16.5.2017 7:16

J84a50n 45J77e83n66i53c 1674494227264

To není pravda. Žádala hned, ale nikdo se s ní nechtěl bavit. Soudila se jak jen to šlo, ale BV má v takových případech vždy pravdu. Navíc ji vyhrožovali, že přijde o děti... Kdyby Zaorálek použil na Norsko stejný kalibr jako Indie, tak by se věci hnuly. Jenže jak to udělat a zároveň čerpat nosrské fondy, že?

+8/0
16.5.2017 7:22

J61a19r97o57s41l47a83v 89K89a67d71l90e78c 5131199882461

Nemáte pravdu. Pokud o tom nic nevíte tak alespoň nelžete. Tři roky nedělala po odebrání nic. Ani nežádala děti zpět. Pak zamítnutá žaloba v EU. Pak odmítnutá pomoc od ČR. A pak až teprve žádá o pomoc, respektive si na ní nějací politici začali přihřívat polívčičku... i když bylo jasné, že s tím nejde nic dělat...:-P

+3/−9
16.5.2017 7:27

J69a75n 18J45e22n96i65c 1144604727744

Pak máme oba jiné zdroje. Kauzu sleduji už hodně dlouho a i zde se dají najít různé prameny. Děti byly odebrány 2011 a od té doby se vlekly soudní spory. Nic ohledně zneužívání nebylo prokázáno. To, že paní Michaláková využila i přes vyhrůžky pomoc lidí v ČR je jen zoufalý pokus matky dostat děti z5. Pokud vnímáte kauzu až od roku 2014, tak chápu Vaši reakci...

+6/−1
16.5.2017 7:40

J75a53r16o40s78l20a58v 41K66a49d92l79e80c 5661169192221

Přečtěte si to ještě jednou. Nemám na Vás čas.

+1/−7
16.5.2017 7:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.