Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Veteráni a politici si připomněli na Vítkově konec války, Zeman nedorazil

Na řadě míst v Česku si politici, pamětníci a další lidé připomínají 72. výročí konce druhé světové války. Nejvyšší představitelé státu a armády se dopoledne tradičně sešli v Národním památníku v Praze na Vítkově. Ceremoniál letos vynechal prezident Miloš Zeman. Konec války si v pondělí připomene i řada evropských zemí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47a73v16e58l 58Š30e66v92č87í30k 6350505639590

Hrabiš mi připomíná obrovské rudé napité klíště. Také se nechce hostitele dobrovolně pustit. Je nutné jej chopit pinzetou a vykroutit. A pak rozšlápnout. Podobný postup bych si představoval pro dotační zloděje a daňové podvodníky a mělo se tak v roce 89 zacházet se všemi bolševiky. nejhorší jsou ovšem ti přebarvení.

+1/0
9.5.2017 11:16

K38a83r50e81l 18S94e21i30d26l 8110378547327

Celé ty oslavy 8. 5. jsou absurdní. Jako by ČSR nebyl plnohodnotný stát. Začátek 2. sv. války se označuje termín kdy už náš stát byl po nájezdu Německa a Polska obsazen, a naopak konec války se zase slaví dříve, i když u nás se ještě bojovalo. Dokonce ani vítěz války Rusko to za konec nepovažuje?

0/0
9.5.2017 4:53

M96i32l50a23n 30V26a82l70á62š96e68k 5523752871410

Taková prezentace amerických vojáků na pietě v Rokycanech vypovídá o hodnocení II SV v USA ;-(

Po dobu piety zavlály v bezprostřední blízkosti byst vlajky Ruska, Spojených států, Velké Británie, Francie a Československa. Před samotnými projevy pak zazněly hymny. Při všech vzdali zástupci armády, hosté i přítomní čest, pouze při ruské státní hymně po téměř neviditelné konzultaci s pracovníkem velvyslanectví dva příslušníci americké armády, druhé kavalérie, nevzdali hold a nezasalutovali jako při ostatních hymnách.;-€

0/0
8.5.2017 19:24

M13i20l48a47n 38P73e78t46ř39í95k 1342230652268

Další ostuda v podání Zemana. Státní svátek osvobození země a nejvrchnější státník si dovolí nepřijít. Buď mu vadil Sobotka, nebo vzhledem k svému stáří není schopen vydržet dva ceremoniály za den, nebo se poctivě seznamoval s odvoláním Babiše.

+3/0
8.5.2017 18:37

M56i14c31h13a96l 68M69i47n16a15ř34í79k 9872756869818

Tolik pocty sovětské armádě, která nás osvobodila od hrůz nacismu, to se jen tak nevidí.

0/0
8.5.2017 17:26

K39a42r16e78l 27A16d61á88m26e57k 4289851208271

Jednoduché Zeman nechtěl vidět pod čím bude ležet.........

0/0
8.5.2017 15:08

L95u13d26o54v15i91t 46B48a77l29a70z65e13c 3438235575849

Podla nejakej poslednej studie bol pocet sovietskych obeti vojny nie 27 milionov ako sa uvadzalo za Gorbacova ( uz to bolo zvysenie proti stalinovskym, chruscovovskym

a breznevovskym udajom ), ale az 41 milionov. Asi pripocitali tych, co si Stalin vo vojne povrazdil sam. Ale Putinovi nove cislo nevadi, cim viac obeti, tym vetsie vitazstvo !? Velmi zvrateny duovod k ich zajtrajsej oslave.

+3/−7
8.5.2017 14:05

L12u58d56ě66k 91K16r85a98t49o51c41h86v49í49l 9835364881184

A tu nějakou poslední studii jste vypracoval Vy po 10 pivech a láhvi rumu?

G.F. Krivošejev 26,6 mil., M. Elmann 26-27 mil, M. Haynes 26 mil., M. Harrison 23,9-25,8 mil. .....

+3/0
8.5.2017 14:52

L30u63d43o69v94i44t 89B63a86l18a60z13e28c 3748675725269

http://www.kasparov.ru/material.php?id=590B15E19F4DF

Clanok sice napisal nepriatel vasho imperia, ale cituje vasich autorov.

+1/−1
8.5.2017 15:14

L36u62d60o13v96i39t 54B64a49l14a61z38e78c 3858385245349

Cituje ze serveru "Narodnyi projekt", ktori patri hnutiu "Nesmrtelny pluk Ruska". K tym sa snad hlasite.

0/0
8.5.2017 15:18

L92u92d51ě42k 63K22r75a37t29o77c47h46v33í66l 9285754331574

Jak jste přišel na to, že se hlásím k nějakému "Nesmrtelnému pluku"?

0/0
8.5.2017 15:25

L73u37d15ě33k 34K87r14a54t40o38c35h18v31í32l 9875924811734

Jakého mého impéria? 8-o

Použijte trochu mozek, pokud by všechny tyto "dvěstěprocentně pravdivé studie" podobného charakteru byly opravdu reálné (oběti v Gulazích, při čistkách, WW II, apod.), tak teď na území bývalého SSSR žije tak 15 tisíc obyvatel.

0/0
8.5.2017 15:23

L31u82d72o50v83i75t 76B60a17l27a25z47e42c 3618545385649

Ubezpecujem vas, ze viem pocitat lepsie nez 99 % populacie ( doktorsky diplom z matematickej analyzy ) a nevidim rozpor.

Ostatne, opakujem, ze tych 41 milionov je z vasho, rusofilneho zdroja, v tomto pripade vycitajte im, nech zapoja mozog.

0/0
8.5.2017 15:37

L85u29d68ě68k 62K38r18a81t47o11c20h55v25í58l 9405834541544

Z mého zdroje? Kde jsem tento zdroj uváděl?

+1/0
8.5.2017 15:40

P50a84v32e52l 38M55a72t80ě85j39í91č94e73k 6627919662117

Snad neni na Rudem namesti. Klaus, ktery bojoval v Praze na barikadach, jak sam uvedl, urcite bude slavit v Praze.

0/0
8.5.2017 13:44

P72e22t15r 67K54r63á68l46í73č65e14k 9917687843629

2. světovou válku vyhrál v Evropě ruský národ. Byla to největší a nejkrvavější válka v lidských dějinách, ve které dva největší evropské národy se zcela protipolnými režimy bojovali na život a na smrt, kdo z koho. Na německé straně stála celá sjednocená Evropa plus kolaborantské národy SSSR - Němci, Finové, Estonci, Lotyši, Litevci, Slováci, Maďaři, Rumuni, Chorvati, Italové, Ukrajinci, dobrovolníci z Francie, Španělska, Belgie, Nizozemska, Dánska a Norska. Na opačné straně stáli vedle etnických Rusů i ostatní nekolaborující národy SSSR. Němci tvořili cca 80% německé síly, Rusové cca 70% ruské síly.

Od léta 1941 do léta 1943 se v Evropě bojovalo jen na ruské frontě. Na ruské frontě Němci vykrváceli, na ruské frontě skončil jejich sen o ovládnutí světa. U Moskvy, u Leningradu, u Stalingradu, u Kurska, tam všude na ruské zemi tekla ruská krev, krev ruských vojáků i ruských civilistů. Vítězství Rusů nebylo zadarmo - Rusové přišli v této největší válce o 16% své populace.

Na ruské frontě přišli Němci o 80-85% své síly, lidské i materiální. Bojiště v severní Africe a od léta 1943 v Itálii se oproti bojištím na ruské frontě jeví jako trpasličí, bezvýznamná. Spojenci se v severní Francii vylodili v létě 1944, v době, kdy už o výsledku války bylo rozhodnuto.

Je nehoráznou drzostí a podlostí jakékoliv zpochybňování a znehodnocování zásluh ruského národa na výsledku 2. světové války v Evropě.

+7/−11
8.5.2017 13:39
Foto

H87a16n14k53a 42T43o90u23f94a81r51o78v88á 6527379577633

Zdroj: Rudé právo 8.5.1976

+17/−1
8.5.2017 13:45
Foto

H57a56n66k71a 49T86o94u30f63a16r63o88v68á 6887269537383

Vlevo dole!

+7/0
8.5.2017 13:46

J17o66s58e48f 34N67ě81m98e19č85e12k 8843785936460

2. světovou válku vyhrál v Evropě ruský národ? ;-D

+8/−1
8.5.2017 13:46

P18a50v43e22l 28M90a48t29ě18j32í77č36e36k 6337369922357

Jak by se zachoval sov.svaz po valce s Finskem a po zabrani Polska, pokud by Hitler nenapadl je ?

+3/0
8.5.2017 13:47

P59e44t70r 98O24n32d87r83á71č39e10k 7920459831227

Tam není třeba otazník - SSSR uzavřel s Hitlerem smlouvu o přátelství a pilně ho zásoboval při dobývání Evropy :-)

+12/0
8.5.2017 13:50

K27a80r27e54l 14L34a47n68g46r 2492257550418

Ale je vy neználku. Na východní hranici šlo o to kdo začně dřív. Nebo si snad myslíte, že by Stalin vyčkával až by měl přezbrojeno na to až se Adolf uráčí začít?

+1/−1
8.5.2017 14:07

P55e74t82r 92O76n59d28r58á75č19e36k 7200339431287

Konstatuju fakta neználku, že se tito nelibí a nehodí, je čistě tvůj problém :-)

+3/−1
8.5.2017 14:12

K18a28r25e86l 93S24e19i52d18l 8470308107227

Stejně jako jiné státy dokonce i Polsko. Nesmíte si vykládat jenom to co se hodí. Dokonce i Poláci obsazovali naše území stejně s Němci / to se nehodí, tak se o tom nemluví /.

+2/0
8.5.2017 14:34

P75e33t58r 97O76n56d38r96á56č17e25k 7840649621507

Ne, Polsko s Hitlerem smlouvu o přátelství neuzavřelo, dovzdělej se :-)

A o tom, že po Mnichově Poláci obsadili Těšínsko se samozřejmě mluví i píše

Zatímco tahle Putinova podržtaška - http://echo24.cz/a/wqZGb/soveti-ze-se-spojili-s-hitlerem-sef-nocnich-vlku-se-hadal-s-novinari

která pořádá spanilé jízdy Evropou (prý na uctění památky hrdinů) o své historii (radši) nic neví :-)

+2/0
8.5.2017 15:18

L70u90d44ě80k 89K28r59a27t34o37c61h26v45í31l 9735544561594

file:///C:/Users/user/Downloads/D19340124.pdf

Tuto smlouvu uzavřel kdo? Józef Lipski za Marťany a Konstantin von Neurath za Ilumináty? A proto po podepsání Beck prohlásil :„Polsko o své vůli prohlašuje, že od nynějška spojuje svůj osud s osudem Německa... Polská vláda se prohlašuje od nynějška za osvobozenou od jakýchkoliv závazků vůči Československu a připomíná svoje přání stanovit společnou hranici s Maďarskem".

+1/0
8.5.2017 15:34

P15e82t51r 59O37n43d75r15á31č61e21k 7980129391617

Odkaz na tvůj disk opravdu nepomůže ;-D

A než se naučíš vkládat odkazy, přečti si název (a obsah) smlouvy :-)

0/0
8.5.2017 15:37

L67u80d27ě13k 49K19r93a25t15o34c70h24v39í91l 9745814611684

Oprava, špatně vloženo.

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19340160124

0/0
8.5.2017 15:42

P34e58t79r 97O21n62d10r14á84č95e97k 7160359351327

Tak teď ještě ta druhá věta :-)

0/0
8.5.2017 15:44

L64u77d49ě55k 51K16r50a21t66o46c35h65v28í46l 9225554781584

Chápat psaný text bude spíše Váš problém?

0/0
8.5.2017 15:53

P76e79t80r 68O69n63d12r45á33č96e27k 7970979441917

Ne, můj rozhodně ne ;-D

Nech si od někoho chytřejšího přeložit "o niestosowaniu przemocy" a vysvětlit rozdíl oprooti "smlouva o přátelství a hranicích" :-)

0/0
8.5.2017 16:03

L74u24d34ě35k 20K62r83a47t22o61c85h95v80í67l 9715494281574

Která smlouva je o "přátelství a hranicích"? Povídejte, přehánějte ...

Nebo myslíte dokument nazvaný "Smlouva o neútočení mezi Německem a SSSR"?

0/0
8.5.2017 19:02

P95e57t51r 82O18n79d90r48á70č26e23k 7490489361317

Kristepane, a to si na blogu hraješ na znalce WWII? 8-o;-D

https://cs.wikipedia.org/wiki/Německo-sovětská_smlouva_o_přátelství,_spolupráci_a_vymezení_demarkační_linie

A jen ať to nevypadne z kontextu vlákna - my jsme si v té době užívali už půl roku okupaci nacistů, Británie, Austrálie, Kanada, N. Zéland, JAR, Nepál a Francie vyhlásili říši válku.

A co dělali Králíčkovi "hrdinové - osvoboditelé" - pořádali s náckama vítězné marše v dobytých polských městech, uzavírali smlouvy o přátelství a vyhrožovali, že pokud Britové a Frantíci budou pokračovat v nesmyslné válce proti Německu, budou se radit o společných opatřeních :-)

0/0
8.5.2017 20:58

L35u70d97ě31k 53K47r75a91t41o68c17h83v66í30l 9775614561984

V tomto případě omluva. Vlákno je trochu zmatené - bral jsem to jako smlouvy uzavřené před porážkou Polska.:-/

0/0
8.5.2017 23:12

P49e12t86r 49O90n15d54r43á70č90e66k 7330729231587

Jasně, když reaguju na příspěvek "PO valce s Finskem a PO zabrani Polska" tak to jednoho zmate ;-D

Ale před nebo po nehraje zas takovou roli, svinstvo jako pakt Molotov - Ribbentrop se taky jen tak nenajde

0/0
9.5.2017 2:14

K74a55r95e72l 28S74e19i29d64l 8190248117957

Chtělo by to ještě dodat že SSSR do vzalo zpět ta území, o která přišla po prohrané válce s Polskem dvacet let předtím

0/0
9.5.2017 5:07

P34e28t92r 64O65n49d97r34á43č84e78k 7920769191767

Ne, to by chtělo dodat, že Poláci si pouze vzali zpět, co jim Rusko "sebralo" při dělelní Polska (a to ještě zdaleka ne vše) :-)

0/0
9.5.2017 11:37

L84u35d18ě95k 93K34r90a74t80o87c38h34v40í82l 9315404761134

Napsal neomylný ..........

0/0
9.5.2017 8:53

P57e19t52r 97O12n66d32r24á34č40e69k 7260799511647

Neomylný zdaleka ne, jen čtu, na co reaguji. Ovšem když má někdo při obhajobě milovaného SSSR/Ruska rudou mlhu před očima, jde to těžko, to uznávám ;-D

0/0
9.5.2017 11:39

P42a44v39e11l 27S17ý70k42o52r21a 1768371252667

A on to někdo zpochybňuje? Jenom vy a vám podobní neustále křičíte o znehodnocování zásluh. Co ještě více chcete?

+1/0
8.5.2017 13:47

L51u22d54o12v88i28t 98B33a85l33a50z72e78c 3108595155649

Dobrovolnym spojencom nacistov proti bolsevikom bolo napriklad Slovensko, ale navazat sa pre "kolaboraciu" s Nemcami napriklad do pobaltskych narodov, alebo Finska, ktore boli cistymi obetami bolsevickej agresie, to je neslychane sproste.

Ozaj, co keby ste vy prestali podlo spochybnovat ruske zasluhy na rozputani 2.svetovej vojny ?

+9/0
8.5.2017 13:48

V18á85c68l96a47v 90B38r58o94ž 6863763986862

Bylo rozhodnuto? Tak se podívej na mapu z června 1944, němci byli kousek pod Leningradem ty rozhodnutej.

0/0
8.5.2017 13:49

P34e39t16r 56O81n28d24r24á89č32e65k 7180579161607

Především je nehoráznou drzostí a podlostí jakékoliv zpochybňování a znehodnocování zásluh Kremlu na rozpoutání 2. světové války v Evropě :-)

+6/−1
8.5.2017 13:52

J54a38r69o81s47l56a68v 50P56r69o13c31h26á52z92k40a 3320344984974

No tak to je tedy gól, nenakukal vám to doc. Skála?

0/0
8.5.2017 13:58

J20a66n 31S27e41m90i50k 4274627132889

"dva největší evropské národy se zcela protipolnými režimy "

...ty rezimy nebyly tak "protipolne".

nektere nuance byly odlisne (Hitler vrazdil hlavne cizi, Stalin svoje), ale tech stycnych bodu tam bylo u obou rezimu hodne

+6/0
8.5.2017 13:59

Z88d83e77n14ě66k 26S94k61ř39i65v87a59n 5864780959966

To je hezké, že novináři připomínají konec války. Jen je škoda, že když se vzpomíná na Mnichovskou dohodu nebo na 15.březen 1939, tak tu k tématu není žádný článek. Zřejmě se to už na školách neprobírá a mladí novináři o těchto událostech nemají potuchy.

+1/−3
8.5.2017 13:34

V70á95c90l43a83v 58B18r49o86ž 6173513496562

Zase lžeš, připomínalo se.

+5/0
8.5.2017 13:37

Z16d50e86n52ě80k 23S46k48ř47i36v24a36n 5714680419326

Myslím si, že ne. Dokonce to tady pár lidí 15.3. připomínalo. Bez odezvy.

0/−1
8.5.2017 13:49

M16i43c48h45a92l 78D30o71l69e14ž40e75l 8379263581747

koukam ze pracujes s informacema uplne stejne jako rusaci - myslim, ze :-)))) Kdyz uz jses linej si najit uplne zakladni informace, tak aspon nelzi

+2/0
8.5.2017 14:09

K54a15r33e25l 10L17a16n65g59r 2582327690768

Nejenom to, když jsem se zmínil, že kromě jedné události se stala i druhá a to výsadek našik parašutistů k atentátu na Heydricha byl mě příspěvek bez vulgarit smazán s tím, že nepatří do kultivované diskuze...

+1/0
8.5.2017 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.