Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trump chce vyjednat mír na Blízkém východě. Jak toho dosáhne, neprozradil

Americký prezident Donald Trump slíbil vůdci palestinské samosprávy Mahmúdu Abbásovi, že udělá vše nezbytné pro zprostředkování míru mezi Izraelem a Palestinci. Při svém prvním osobním setkání s vůdcem palestinské samosprávy ale prezident podle agentury Reuters nenaznačil, jak chce dlouhodobě stagnující jednání oživit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L23a19d84i52s17l89a33v 22L83a12k11e90r 2223869375976

Je nesmysl když se Trump vyjádřil o "Palestincích" a "Izraelcích". Motá páté přes deváté a sám neví co říká.

1. Palestinci jsou všichni, kdo dnes žijí na území bývalého britského mandátního území Palestina. Tedy jak židé, tak bílí indoevropané, černoši či arabové.

2. Ve státě Izrael žijí Izraelci, což jsou převážně Židé (různého původu) a Arabové.

3. Dále jsou voblasti území okupovaná Izraelem po tom, co odrazil útočnou válku okolních arabských států. Na těchto územích žijí převážně místní Arabové a židovští osadníci.

4. Pak je zde pásmo Gazy, ze kterého se Izrael stáhl. Tam žijí Arabové.

0/0
10.5.2017 2:59

J83i88ř27í 93Č50e89r70m33á30k 5220245748407

Tak Doníkovi prošlo sněmovnou reprezentantů zrušení Obamacare.

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/trump-napodruhe-uspel-podarilo-se-mu-zrusit-v-dolni-komore-obamacare-30975?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

Co na to iDnes? "Moudře" mlčí.

Co na to zdejší trumpobijci? Máte radost, hoši?

Co na to Nancy Pelosi? Bude zase bosky hopsat před kapitolem? ;-D

+1/0
5.5.2017 0:00

J83a62n 62B37a76b50i19č18k88a 9313639843287

Jak je někde zmínka o Izraeli, tak je to velká příležitost pro antisemity kde konečně se mohbou vykecat, a to anonymně, Takže každá taková diskuse je pro ně přímo dar s nebes, protože takových příležítosné mají málo.Jenže ti co se snimi snaží diskutovat, zapomínají, že je to stav mysli, je to víra a víra nepodlehá logice.

+1/0
4.5.2017 20:28

M47i96l20a86n 43Z57e57i70d40l17e82r 2232521336489

Ještě jednou a naposled pro zoubka : stručně a jednoduše, cituji z tvého vlastního zdroje

"In general, resolutions adopted by the Security Council acting under Chapter VII of the Charter, are considered binding, in accordance with Article 25 of the Charter."

Místo nesmyslého komentáře, místo odpovědi, věnuj trochu času zbežnému prolétnutí rezolucemi RB OSN, které jsem níže uvedl nebo si přelož význam slova "binding" a "considered" ;-D;-D

+1/−1
4.5.2017 15:33

M61a31t94o74u58š 81Z10o49u47b63e45k 5452281890934

Ale vždyť já od začátku netvrdil nic jiného. Nyní už musíte jenom doložit dvě věci:

Právní závaznost rezolucí Valného Shromáždění (nebo raději uznejte svoji chybu a lež) a za druhé doložit to, že Rada Bezpečnosti jednala například v případě rezoluce 242/1967 podle kapitoly VII. Což nejednala, protože pak toto musí být zmíněno v Preambuli.

Vámi zmíněné rezoluce RB totiž nejsou právně závazné, protože RB OSN nejednala podle kapitoly VII. Takže příště to chce buď lépe googlovat nebo více studovat. Nevadí, zkusil jste to a neuspěl. Nemusíte být smutný, tak dopadl každý, kdo chtěl o Izraeli tvrdit, že okupuje jakési území podle mezinárodního práva.

+2/−1
4.5.2017 15:36

M67i63l18a32n 51Z72e23i42d77l66e26r 2692521546799

Z těch rezoluci co jsem uvedl je nejméně 6 schválených RB v režimu Kapitoly VII článku 25, 43 atd .

Ruminuj si své nesmysly jak je libo. Sám víš, že píšeš hlouposti, takže ještě jednou , přeju hezký zbytek dne a tímto svou "debatu" s tebou končím

0/−1
4.5.2017 15:49

M24a33t27o70u55š 67Z36o88u36b46e47k 5572711330974

Už mě ty vaše lži opravdu unavují. Napsal jste, že všechny rezoluce OSN jsou právně závazné (dokonce jste jmenovitě uvedl jak rezoluce RB, tak i rezoluce VS). Dosud jste se neomluvil za tuto lež. Tvrdil jste to navzdory tomu, že já vám dokázal, že samo OSN tvrdí, že to tak není.

Dále tvrdíte, že ausgerechnet v případě Izraele RB jednala podle kapitoly VII, ačkoliv jste si toto sám vycucal z prstu. Opět to není pravda.

Až budete opravdu chtít diskutovat arabsko-izraelský konflikt, tak si prosím nastudujte základy fungování mezinárodního práva, zjistěte si právně závazné smlouvy, které se týkají vzniku Izraele a nastudujte si fungování OSN. Pak se vraťte a rád budu s vámi pokračovat v diskuzi. Do té doby si pouze pletete dojmy s pojmy.

Neuvedl jste, jaké území a jakého suverénního státu Izrael okupuje. Pouze jste tedy ukázal, že vámi užívaný termín "okupace" je pouze floskule a prázdný termín, který nedokážete doložit. Pokud Izrael okupuje nějaké území, tak musíte být schopen doložit o jaké území se jedná a hlavně jakému státu patří. Toto jste neučinil ani náznakem. Pouze opakujete frázi: Izrael okupuje... Tedy děláte to, co dělají všichni pro-palestinští aktivisté. Naštěstí je svět ještě stále řízen povětšinou podle práva a spravedlnosti. Navzdory tomu, že se část obyvatel planety snaží o opak.

+1/0
4.5.2017 15:57

M21i39l79a46n 49Z29e14i30d81l74e47r 2882261186419

Rezoluce UNSC 2334 zoubku , mám pokračovat ? Budeš zase namítat, ze není právně závazná ? Co takhle Fourth Geneva Convention, také car papíru ale máš pravdu tvoje manické prežvykovani stále stejně mantry už není ani legrační

0/−1
4.5.2017 16:07

M21a57t93o67u48š 22Z28o56u43b36e41k 5732801850144

Stále dokola opakujete svoji mantru: rezoluce RB, rezoluce RB... přitom nejste schopen rozlišit, kdy jedná RB podle kapitoly VI a kdy podle kapitoly VII. Odborných studií na téma rezoluce UNSC 2334/2016 bylo napsáno několik. Tak si je přečtěte. Ve všech se píše, že tato rezoluce není řešena v rámci kapitoly VII. Tedy není právně závazná.

O Ženevské konvenci se s vámi budu rád bavit, ale nejdřív musíte doložit, že existuje nějaký suverénní stát, jehož území je okupováno. V opačném případě je Ženevská konvence zcela mimo hru.

+1/0
4.5.2017 16:10

M24i50l19a79n 54Z86e89i15d14l59e19r 2122441946189

Komické, když tě usvědčím z tvoji vlastní lži tak to obrátíš a píšeš nesmysl o nějakých studiích. Sám si tvrdil, že rezoluce UNSC jsou právně závazné a nyní už nejsou? ;-D

Opravdu s tebou už nemá na toto téma cenu diskutovat, byla by to ztráta času .

Hochu, za tu dobu po kterou ,jak sám říkáš, se problematice na Středním Východě z gauče věnuješ tak já jsem stihl v Izraeli žít a pro UNDP pracovat, takže asi tak

0/−1
4.5.2017 16:24

M77a19t80o93u34š 88Z63o14u84b85e91k 5812451200184

Já tvrdím, že právně závazné jsou pouze rezoluce RB OSN, pokud RB OSN jedná podle kapitoly VII. Vy naproti tomu tvrdíte, že právně závazné jsou VŠECHNY rezoluce OSN (tedy jak VS, tak i RB). Toto jste nebyl schopen dosud doložit. Já navzdory tomu doložil ze samotné OSN, že pravdu mám já.

A pak mi tady vypíšete rezoluce RB OSN a tvrdíte, že všechny (pak doplníte, že určitě 6 z nich) byly projednány podle kapitoly VII. Přitom to není pravda. Jako příklad mi uvedete rezoluci 2334/2016, která zcela prokazatelně byla projednána a schválena podle kapitoly VI. Takže další důkaz vaší lži. Jestli jste opravdu pracoval pro UNDP, tak se pak už ničemu nedivím, takových populistů a demagogů je OSN plná od sklepa až po půdu. Já místo demagogie se věnoval odborným studiím na dané téma a četl všechny možné dostupné materiály k dané problematice. Vy zjevně stále ani nevíte, jak UN funguje. A o to víc je trapné, že jste pro ni pracoval. Úsměvné.

Ze žádné lži jste mě dosud neusvědčil. Za to já vás usvědčil ze zcela zjevné lži: právně závazné rezoluce OSN.

+1/0
4.5.2017 16:32

J54a32n 44B77a59b96i79č45k62a 9543309513887

V OSN muslimské státy a jejich přívrženci a závislé státy na jejich oleji, mají takovou vštšinu, že pokud budou si chtít odhlasovat, že je země plochá, tak na to mají dost hlasů. Takře je nesmysl, se domnívat, že Izrael spáchá sebevrařdu, i když to bude pořadováno nějakými usneseními. Možná, že se podaří Izrael nakonec zničit, ale jedině bojem a silou, ne usneseními.

+1/0
4.5.2017 20:33

M17a38t19o83u60š 35Z57o31u92b86e60k 5242601460334

Naprostý souhlas. OSN není sdružení čestných a poctivých států. Ba naopak, většinu tam mají státy nesvobodné, diktátorské a k lidským právům bezohledné. Je smutné, že tyto státy mají něco přikazovat Izraeli, což je jediná funkční demokracie na Blízkém Východě.

+3/0
4.5.2017 20:43

L93a61d14i53s94l95a15v 85L66a66k45e20r 2973739275486

Pane Zoubku,

on možná pan Zeidler v OSN pracoval na postu vrátného, nebo v kantýně. Nebuďte na něj tak přísný. opakuje to, co tam slyšel.

0/0
10.5.2017 3:03

M13a47t74o95u55š 75Z18o30u20b61e86k 5602451830624

Takže si to shrňme:

1) Tvrdil jste, že VŠECHNY rezoluce OSN (VS i RB) jsou pro její členy právně závazné. Já vám doložil, že lžete, protože sama OSN tvrdí něco jiného. Vy jste nebyl schopen doložit svoje tvrzení, ba dokonce jste potvrdil moje, když jste řekl, že právně závazné jsou pouze rezoluce RB OSN, pokud tato jedná podle kapitoly VII - citoval jste můj link, kde to sama OSN tvrdí.

2) Předložil jste seznam rezolucí, o kterých jste tvrdil, že jsou právně závazné, aniž jste byl schopen doložit, jak je to možné. Ani u jedné rezoluce jste nebyl schopen doložit, že RB OSN jednala podle kapitoly VII. Je tedy zřejmé, že RB OSN jednala podle kapitoly VI, a tedy vámi uvedené rezoluce nejsou právně závazné. Nebyl jste schopen doložit, že by Izrael okupoval v Judsku a Samaří území podle platných mezinárodních smluv.

3) Tvrdil jste, že Izrael je okupační mocností, aniž jste byl schopen specifikovat jaké území a jakého suverénního státu okupuje. Já vám narozdíl od vás doložil právně závazné smlouvy, které určují, že Judsko a Samaří patří podle mezinárodního práva Izraeli. Takže Izrael nemůže okupovat svoje vlastní území.

Nejen, že nejste schopen doložit svoje tvrzení fakty, ale navíc jste zcela vědomě a záměrně lhal. Pokud jste opravdu pracoval pro UNDP, tak byste měl velmi dobře znát, jak OSN funguje, obzvlášť z hlediska právní stránky. Projevil jste však zcela flagrantní neznalost v oboru mezinárodního práva a historie.

0/0
5.5.2017 11:14

V98á59c55l51a10v 50V76o55s92t12r51a51d26o25v24s58k57ý 5750472565754

Trump dosáhne míru na Blízkém východě stejně, jako postaví zeď mezi USA a Mexikem.

0/0
4.5.2017 14:32

R85a50d77e27k 53T82o43m42š18ů 3535503822141

V červnu 2005 mezinárodní soud v Haagu rozhodl, že izraelská bezpečnostní bariéra porušuje mezinárodní právo, protože nestojí na izraelském území. Podle mezinárodního práva je rovněž zakázáno usidlovat obyvatelstvo okupujícího státu na okupovaném území.

0/−1
4.5.2017 12:17

M45a59t52o31u26š 97Z36o90u80b92e13k 5342911150944

ICJ v tomto případě mělo pouze hlas poradní, nikoliv právně závazný. Navíc ICJ ve svém rozhodnutí vycházela z definice OSN. A OSN položilo otázku, zda je nelegální stavět zeď na okupovaném území. ICJ v takovém případě samozřejmě potvrdilo, že to možné není. Ale znovu opakuji, ICJ mělo pouze hlas poradní. Co se týče usidlování obyvatelstva na cizím území, tak to máte pravdu. Už zbývá jenom doložit, že Judsko a Samaří nepatří Izraeli. Což se dosud nikomu nepodařilo.

+4/−1
4.5.2017 12:26
Foto

J13i39ř83í 96N37o85v23o19t76n33ý 6564667432221

Izrael je vyspa civilizace na Strednim vychode. Muslimove ziji ve stredoveku a neni sance na zlepseni.

+5/−2
4.5.2017 11:21

V83á57c11l68a22v 79V63o15s35t59r49a29d83o14v56s74k92ý 5610772475394

Já myslím, že ve středověku (křižácké války) žijete spíše vy. Alespoň v myšlenkách

+1/−4
4.5.2017 14:33

J78a69n 52B54a27b32i50č75k97a 9683409923787

Kdyý muslimové ohněm a mečem dobyli křestanské země středního východu a severní afriky, tak to bylo v pořádku, Ale běda, když křestané také ohněm a mečem, chtěli tyto země dobýt zpět tak to byl zločin. Prostě co je dovolemo muslimům, není dovoleno ostatním, podle názorů levicových intelektuálů

0/0
4.5.2017 20:22

M96i45c11h64a78l 35M40i96n14a34ř57í17k 9112196619128

Trump je na to příliš slabý a židovské loby v USA příloš silné na to, aby byl mezi Izraelci a Palestinci mír. Izraelci uznávají jen biblickou velikost Izraele a jdou tvrdě přes mrtvoly za svým cílem.

Samotní Izraelci neuznávají hranice z roku 1967 a již jsou daleko za nimi. Některá území anektovali a některá okupují. Není se čemu divit, že bývalí majitelé pozemků hážou do Izraele raketami.

+1/−7
4.5.2017 10:09

P39e94t88e94r 82F14r87a58n23e94k 4566234394365

Je velky omyl si myslet ze zniceni izraele by prineslo mir

+6/−1
4.5.2017 10:12

M89i18c36h15a16l 21M72i38n81a51ř17í41k 9742446939478

Kde vidíš napsány ty bludy které píšeš? Stačí když Izrael bude dodrživat rezoluce a své hranice. Ani jedno nedodržuje. Proto tam není mír.

0/−5
4.5.2017 10:13

P25e23t87e72r 67F72r50a97n94e91k 4576524514835

Podle meho nazoru o tom problemu mnoho nevite, ale urazky a argumentace ad hominem vam jdou. Hezky den

+3/0
4.5.2017 10:19

B77o27h66u76m43i49l 80P94e12t50r38a11s 1233464861502

Kde je v tom ad hominem? To neco smazli?

0/0
4.5.2017 14:57

D39a52n63i75e78l 43N34o65v67á27k 1661380206249

Mír tam není, neboť si ho, na rozdíl od Sionistů v Izraeli, nepřejí sionističtí globalosté. :-P

0/−3
4.5.2017 10:30

P63e29t86e97r 73F89r73a96n11e54k 4656294204465

Ackoliv DT fandim, doufam ze nerozvrta posledni misto na blizkem vychode kde je relativni klid a bezpeci.

0/0
4.5.2017 10:09

M44i66c59h13a20l 53M61i14n87a74ř14í43k 9912116189268

Z článku je evidentní, že DT chce klid a bezpečí na větším území než je v současné době. A píše se to tam lehce pochopitelnou formou.

0/−3
4.5.2017 10:12

M81a52t84o87u86š 18Z24o25u72b96e76k 5412511190204

Co takhle například plán Peelovy Komise v roce 1937? Nebo plán OSN z roku 1947? Nebo rok 2000 a případně rok 2008?

Proč nevznikl palestinský stát v roce 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966?

+6/0
4.5.2017 10:06

M59i32l87a31n 11Z67e62i28d65l61e58r 2412211926399

Tak jinak Zoubku.

Uveďte jedinou mezinárodně závaznou dohodu opravňujíci stát Izrael okupovat území například Západního Břehu, výstavbu a rozšiřování osad .

Samozřejmě že popřete následující rezoluce RB OSN 242, 338, 446, 452, 465, 476, 478, 1397, 1515, 1850, 465, 476, 478 stejně tak jako artikl 47 Čtvrtých Ženevskych konvencí

+2/−6
4.5.2017 9:51

M97a72t88o83u71š 23Z43o32u58b35e51k 5432401220764

Můžeme to vzít postupně, nemám problém. Ale všemu předchází kardinální doklad z vaší strany: že jsou rezoluce OSN právně závazné. Já vám doložil, že nejsou. Takže než budeme probírat rezoluce OSN, tak musíte doložit, že jsou právně závazné na obecné rovině. Teprve pak můžeme přistoupit k tomu, zda například rezoluce 242 je právně závazná nebo ne.

Já tvrdím, že území Judska a Samaří patří Izraeli, protože:

1) smlouva z Lausanne

2) Smlouva ze Sevres

3) Mandátní smlouva Ligy Národů pro Palestinu

4) článek 80 charty OSN

5) právní aplikace "uti possidetis iuris"

Vy jste naproti tomu uvedl pouze výčet rezolucí, o kterých nejste schopen doložit jejich právní závaznost (já doložil, že jsou právně nezávazné). A navíc ani nejste schopen doložit, jakému suverénnímu státu území Judska a Samaří patří. Uveďte prosím konkrétní stát, hlavní město, způsob vlády a panovníka.

+6/−1
4.5.2017 9:57

M30i62l78a64n 54Z20e13i78d17l57e28r 2342281366389

Opět píšeš nesmysly, žádná z těchto dohod neřeší legálOst a právo Izraele okupovat zábrana uzemí

+2/−5
4.5.2017 10:01

M76a12t31o42u98š 13Z52o66u47b95e25k 5102381940584

Opět nemáte pravdu. Tyto smlouvy řeší to, že Judsko a Samaří patří právně Izraeli a tedy nemůže okupovat svoje vlastní území.

+6/−2
4.5.2017 10:02

M33a32t15o88u41š 95Z61o56u48b28e93k 5932801360524

Vždyť je to jednoduché: doložte, že jsou rezoluce OSN právně závazné. Já vám doložil, že sama OSN tvrdí, že nejsou. Do té doby jsou vaše věty bludy a demagogie.

+4/0
4.5.2017 10:21

M87i24l95a30n 57Z48e22i96d23l73e76r 2942401676399

Nedoložil si vůbec nic, jen tu nesmyslně opakuješ jednu věc stále dokola

+1/−5
4.5.2017 10:27

M20a74t82o57u34š 95Z28o39u94b42e24k 5552821240154

Jestliže tvrdíte, že jsou rezoluce právně závazné pro členy, tak to doložte. Třeba z charty OSN. To určitě pro vás není problém.

Jinak se opět zkoušíte vylhat z tohoto?

http://ask.un.org/faq/15010

+5/−2
4.5.2017 10:33

M19i71l40a94n 18Z10e14i17d47l19e20r 2342911246639

No je to marné, nastupuje si třeba Kapitolu 7 Charta OSN

Nicméně, naši "plodnou " diskuzi ukončím židovským rcenim "

Az men ret, deret men zikh , chtěl bych ještě přidat jedno známé o hlouposti, ignoranci, strom a lese ale byl bych smazán

+1/−5
4.5.2017 10:47

M10a30t87o19u18š 29Z20o33u11b55e68k 5842101870424

Hm, takže nakonec jste byl schopen najít pouze to, co jsem já tvrdil od začátku. A to sice, že VŠECHNY rezoluce VS OSN jsou právně nezávazné. A že co se týče rezolucí RB OSN, tak jsou závazné pouze tehdy, pokud RB OSN jedná podle kapitoly VII.

Děkuji - potvrdil jste tedy, že jste lhář, protože jste tvrdil, že rezoluce OSN jsou právně závazné pro členy OSN. A konkrétně jste psal i o právní závaznosti GA UN, což už tuplem není pravda.

A nyní můžeme konečně přejít k těm rezolucím RB OSN. Pomíjím všechny rezoluce VS, protože to jste si nakonec sám dokázal, že jste neměl pravdu, protože rezoluce VS OSN opravdu nejsou závazné - a to ani pro členy.

Začneme zkraje vašeho seznamu:

Doložte prosím, že RB OSN v případě rezoluce 242 jednala podle kapitoly VII. To zaprvé. A za druhé, a to je důležitější, kde se tam píše, že Izrael okupuje Judsko a Samaří? Tedy z této rezoluce o Judsku a Samaří nevyplývá nic. Můžu pokračovat?

+5/−2
4.5.2017 10:52

M92i39l82a18n 63Z15e64i45d59l39e16r 2662451476239

Co pořád blábolíš o Judsku a Samaří? Požadoval si zde ať uvedu právně závazné rezoluce, uvedl jsem je. Jsou jimi procedurální rezoluce RB OSN i ty všeobecné, přijímané Valným Shromážděním, dále si požadoval dokument s právní platností odsuzující akce Izraele, poskytnul sem ti ho. Také jsem ti jmenoval konkrétní loakality, kde ostatně i podle izraelských organizaci stát Izrael porušuje dohody z Osla.

Kromě dětinskeho prezvykovaní stále stejné mantry , že rezoluce nejsou právně závazné si nedokázal nic

0/−1
4.5.2017 15:12

M71a36t24o40u41š 92Z66o73u16b84e97k 5472381480484

Chtěl jsem po vás jednu jednoduchou věc. A to sice právně závazné smlouvy, které tvrdí, že to území patří někomu jinému. Vy jste nedoložil ani jedinou. Místo toho jste demagogicky předložil rezoluce RB OSN a demagogicky jste tvrdil, že všechny rezoluce OSN (VS a RB) jsou právně závazné. A to dokonce i přesto, že jsem vám doložil tvrzením samotného OSN, že právně závazné nejsou.

Vy jste tedy nedoložil vůbec nic, místo toho tu demagogicky máváte rezolucemi, které jsou pouhým politickým prohlášením a nemají s mezinárodním právem nic společného.

Dále jsem po vás chtěl druhou zcela jednoduchou věc, a to sice abyste uvedl suverénní stát, jehož území Izrael údajně okupuje. Ani to jste neudělal.

Sumasumárum: Lži a demagogie.

+3/−1
4.5.2017 15:16

M25i13l29a14n 26Z80e51i83d59l58e44r 2842381786119

No měl jsem si předem vygůglovat tvoje jméno. Udělal jsem tak až nyní a zjistil jsem ze Zoubek je pemerne obskurní aktivistická identita, vědět to dříve tak bych se s tebou do diskuze ani nepouštěl. Jinak, samozřejmě už me nebaví na tvoje nesmysly odpovídat.

Měj se tu "svoji" pravdu, i když je zcela mimo realitu, nikdo ti ji nebere.

Přeji hezký den

0/−1
4.5.2017 15:25

M61a74t84o87u83š 42Z69o69u55b48e35k 5652761320654

Takže jako každý podobně smýlšející pro-palestinský demagog ani vy nemáte žádné argumenty pro podepření svých teorií. Ani vy nejste schopen doložit údajnou "okupaci" jakéhosi fiktivního území od Izraele. Nejste schopen doložit jaké území a jakého suverénního státu Izrael okupuje. Navíc tvrdíte zcela zjevné lži, které si lehce ověří i žák základní školy, a to sice, že rezoluce OSN nejsou v žádném případě automaticky závazné. A například rezoluce VS OSN nikdy. Nevyznáte se v mezinárodním právu a velmi málo víte o historii arabsko-izraelského konfliktu.

Opravdu jste se měl lépe připravit, pokud chcete diskutovat s někým, kdo se tomuto tématu věnuje už skoro 10 let velice intenzivně.

Chci od vás odpověd na jednoduchou otázku:

Jaké území, jakého suverénního státu a podle jaké mezinárodně platné a závazné smlouvy Izrael okupuje?

+1/0
4.5.2017 15:29

M66i36l96a21n 24Z12e46i41d31l42e30r 2522631806959

Zoubku jak si přišel ze jsem "propalestinský" Už raději té slovní sémantiky nech, už to není ani směšné ale spíše trapné .

No nic, nemám ti to za zlé ale takových příspěvku od gaucovych mudrců , jako jsou ty tvoje je na zdejších diskuzích spousta

0/−1
4.5.2017 15:41

M18a38t93o14u33š 33Z62o50u64b15e54k 5422721640904

Už znáte odpověď na otázku: jaké území, jakého suverénního státu a na základě jaké mezinárodně platné a závazné smlouvy Izrael podle vás údajně okupuje? Nebo se jen přidáváte na konec řady podobně smýšlejících pro-palestinských aktivistů?

Jestliže tvrdíte, že Izrael okupuje cizí území, tak prosím definujte: území jakého suverénního státu?

+1/0
4.5.2017 15:44

P24e74t60e93r 91F18r86a27n64e98k 4246424624545

Pokud je mi znamo, zadna z techto rezoluci neurcuje kde presne ma byt hranice, ty maji byt vysledkem vyjednavani. V roce 1949 byla myslim vydana nejaka rezoluce osn ze hranice primeri v zadnem pripade nema legitimitu nejake permanentni hranice.

+2/0
4.5.2017 10:17

M63i88c15h88a59l 40H95á71j71e98k 4410137848423

Vždyť je to jednoduché - stačí vydat výnos, že násilnosti mezi Izraelem a Palestinou se zapovídají a na Blízkém východě se nařizuje mír. A je to.

Pak už jen stačí, aby Sean Spicer trval na tom, že na Blízkém východě díky Donaldovu epochálnímu úspěchu panuje neújžasnější mír v historii, a jakékoli zprávy, že to tak není, jsou fake news.

+6/−1
4.5.2017 9:27

P15a68v68e73l 75K40ř27í55ž 8907691870869

To je divné, že to neprozradil dopředu...

0/0
4.5.2017 9:20

T31o20n38d15a 18H89e10j94l10í26k 1498533239347

Obávám se, že dokud budou na planetě muslimové, tak kolem Izraele mír dlouhodobě prostě nebude nikdy.Muslimové jsou zcela posedlí genocidou Izraele, přes to mír nikdy dojednat jen tak nepůjde.

+8/−1
4.5.2017 9:05

V93á52c12l61a61v 88V32a54n22ě95k 2393503658321

Je potřeba aby Izrael jako okupační správa uznal Palestinu jako suverénní stát - který mimochodem má jak práva tak povinnosti k okolí a přestal se k Palestincům chovat jako k lidem druhé a třetí kategorie, které lze ponižovat donekonečna. stavět si osady na jejich území, bořit domy rodin ze kterých vzchází útoky na Izraelské území, vrátit Golany a všeobecně se začít chovat jako normální sousedská země.

Mám dojem, že Trump na to všechno nestačí, - možná kdyby mu zatrhli Twitter a televizi tak by měl víc času.

+2/−10
4.5.2017 9:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.