Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Největší obojživelné letadlo vzlétne při váze až 53,5 tuny

Největší obojživelné čínské letadlo AG600 v sobotu uskutečnilo svůj první let. Umí vzlétnout a přistát jak ze země, tak z vody, a je navrženo tak, aby bylo schopno hasit lesní požáry či uskutečnit záchranné akce na moři. Může se využít i ke sledování a ochraně oceánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A74l64e72x52a83n96d25r 26Š27í98r 5281610873

Největší hydroplán na světě (a jedno z největších letadel vůbec) vzlétl v r. 1947 - výrobce americký milionář Howard Hughes. Hughes H–4 Hercules - vzletová hmotnost 180 tun (čínské 53,5 tuny...). Dokumentární film: https://www.stream.cz/svetoverekordy/674089-nejvetsi-hydroplan-na-svete

Vznesl se nad hladinu, přestože měl povolenu jen hladinovou zkoušku, bez vzletu.

0/0
1.5.2017 10:36

J61o74s11e14f 43S88v40á96r38o78v40s23k22ý 3511646593865

To se předávalo do Číny know how v zájmu dosažení vyšších zisků a dnes svět sklízí ovoce této činnosti. Číňané nejsou negramoti, je to několika tisíciletá kultura, a dokázali toho využít. Takže se nyní budeme jenom divit.

+1/0
1.5.2017 1:54

P57e82t63r 47B33r53o31d58s82k67ý 5876533105709

..... ta agrese Číny sa nedá předhlídnout!,- kóóór, když vyrobijou největší letadlo na hašení požárů,-........... jantaři ;-D!!!

+4/0
30.4.2017 22:23

P40e55t48r 75M28i41c21h69a42l 2690694451842

Ten poslední odstavec zazdil jinak zajímavý článek.

+5/0
30.4.2017 20:59

M42i38l70a54n 59N66ě40m50e44c 1975500376316

Článek? Myslíte ty čtyři věty? :)))

+1/−1
30.4.2017 21:49

P78e54t60r 31M51i53c38h18a98l 2670734751452

Zpátky do školy ...

+1/0
1.5.2017 4:00

M27i75r87e50k 92G76a87j67e88r 5291216239370

Spis bych to nazval letajici lodi nez obojzivelnym letadlem.

+3/0
30.4.2017 19:13

I86v68a29n95k56a 97P47o96s62p65í18š20i27l26o16v76á 8424708962787

V leteckém odborném názvosloví je to amfibie.

0/0
1.5.2017 12:33

M24a48r64t62i92n 14S72m49í63š88e34k 7482172230664

Zase kopie..ruskeho Berjeva!

+6/−4
30.4.2017 19:10

V69á88c13l20a75v 37L48a63d19a 6782393744603

Ten tam montuje většinou proudové motory

+1/0
30.4.2017 20:19

P80e89t55r 57M24u44d23r47y14c65h 7124512347973

8-o mohl by jste uvést o který model Berijev se jedná, ať dělám co dělám tak krom toho že se jedná o "létající člun" tam žádnou shodu ne a ne najít. ;-D

+5/−1
30.4.2017 20:22

L42u73d40ě69k 13K14r59a46t87o39c60h31v51í74l 9835544831624

S Berijevem Be-200 to má společného taky 12 tun vody ..... ale jinak nic.;-)

+2/0
30.4.2017 21:38

M39i21l67o72s42l75a34v 72P10r28o64c32h10a67z50k39a 7154898776198

Pěkná potvora, jen ta politická agitka na konci to je opravdový hnus a to se smějeme rusákům, že dělají propagandu.

+14/−4
30.4.2017 19:00
Foto

J36i70r11i 44B12i26l96i92n92a 5488620587

Copak - pravda vas drazdi?;-)

+2/−7
30.4.2017 20:43

P81e49t22r 22M39i69c40h63a45l 2390144401802

Pravda to je, ale fakt se to k víceméně technickému článku nehodí.

+3/−1
30.4.2017 21:00

M64a39r92t79i21n 68H93u76d73e36c67e20k 3333699269783

Misto nejakych detailu o letadlu na zaver tam soupnete ten posledni odstavec... Premyslim proc? Aby jste vyplnili misto? a nebo aby vam to politicky proslo tak jak za dob Rudeho Prava? Halo redakce, uz mame 2017.Snad to uz neni potreba. Toto letadlo jiste bomby nosit nebude. Toto ma zachranarske povinosti. !!!

+19/−5
30.4.2017 18:53

J40o79s60e64f 15H49a59l54o 1385989458587

Je to převzaté ze štvavé a neobjektivní ČTK, která má formovat naše názory na dění ve světě.

+7/−5
30.4.2017 19:10

J23a73n 95V66á69c62l46a85v13í22k 3802796681819

Ano, podobnými odstavci se nastavují zprávy.

Pláčete na špatném hrobě - článek je doslova překopírovaný z ČTK a to jej pro změnu jen otrocky přeložilo z Reuters ... ale tak aspoň jste si zanadával na poměry a dostal ze sebe trochu zloby.

Jinak Čína momentálně provozuje jiný čtyřmotorový hydroplán, který je určený i k námořnímu hlídkování.

+6/0
30.4.2017 19:17

M18i23l53o12s15l98a24v 84P14r59o52c75h74a24z78k47a 7504228326458

Nepláče na špatném hrobě, nebýt pisálci z iDnes eurohujeři a chtěli informovat o letadle, jak se ta zpráva zkraje tváří, prostě by poslední agitační odstavec vypustili.

+4/−4
30.4.2017 19:29

V62á10c39l11a49v 69L33a39d75a 6272983804953

Raději eurohujer/českohujer než kremlohujer/čínohujer :D

+1/−1
30.4.2017 20:22

M33a41r46t11i36n 93H46u43d38e69c46e23k 3933879319173

a bez tech Hujerovych by to neslo?

+2/0
30.4.2017 20:35

V64á71c68l56a32v 29L18a82d52a 6612453754833

jako že bych byl jako občan Česka a EU neutrální?

0/−1
30.4.2017 20:54

J19o85s60e71f 79H51a82l42o 1465249278857

Jestli vám ta poznámka u technické zprávy nevadí, jste hloupý nebo duševně nemocný.

+2/0
30.4.2017 20:59

J11o33s40e92f 86H54a81l11o 1325209558407

Raději si udělat vlastní názor, než se nechat masírovat propagandou.

0/0
30.4.2017 20:57

D34a72n13i33e62l 58Ř73e57h69á58č29e82k 5847513241457

Pane Lado, Vy jste ale hlava skopová... ;-D

0/0
1.5.2017 6:34

J48a73n 27V56á50c69l30a94v76í89k 3642176621749

"pisalci" chteji zobrazeni reklamy, takze je jim jedno, jestli pistou o cinskem letadle nebo o texaských tornádech. V tomhle kontextu je asi tezko ocekavat, ze budou zprávy upravovat, aby se nahodou nedotkly politického utlocitu nekterych diskuteru...

0/0
30.4.2017 23:42

M61a97r39t30i46n 16H47u58d78e87c49e69k 3263529149563

Vzdyt by to tu redakci vubec nic nestalo ten posledni odstavec vypustit. Je tam jak pest na oko. Opravdu mi to prijde v nynejsi dobe trapne.

+4/−2
30.4.2017 19:21

V17á44c40l45a61v 57P91o98l88á63k 1515172550710

U vody bych raději viděl 12 m3 nebo 12000 litrů.

+4/−1
30.4.2017 18:41

H92o66n93z94a 96P30a52n64s15k17ý 3973882940390

To je tak 3,86 Fábie, ne?

+5/−2
30.4.2017 18:52

Z16b80y53n77ě90k 30J82a29n75d27a 7223132165401

Tak letadlo zajímá spíše váha nákladu než objem

+2/0
30.4.2017 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.