Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Největší obojživelné letadlo vzlétne při váze až 53,5 tuny

Největší obojživelné čínské letadlo AG600 v sobotu uskutečnilo svůj první let. Umí vzlétnout a přistát jak ze země, tak z vody, a je navrženo tak, aby bylo schopno hasit lesní požáry či uskutečnit záchranné akce na moři. Může se využít i ke sledování a ochraně oceánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A30l50e80x96a68n63d59r 28Š45í77r 5301400453

Největší hydroplán na světě (a jedno z největších letadel vůbec) vzlétl v r. 1947 - výrobce americký milionář Howard Hughes. Hughes H–4 Hercules - vzletová hmotnost 180 tun (čínské 53,5 tuny...). Dokumentární film: https://www.stream.cz/svetoverekordy/674089-nejvetsi-hydroplan-na-svete

Vznesl se nad hladinu, přestože měl povolenu jen hladinovou zkoušku, bez vzletu.

0/0
1.5.2017 10:36

J84o43s44e46f 64S28v21á75r61o23v84s72k10ý 3311876503885

To se předávalo do Číny know how v zájmu dosažení vyšších zisků a dnes svět sklízí ovoce této činnosti. Číňané nejsou negramoti, je to několika tisíciletá kultura, a dokázali toho využít. Takže se nyní budeme jenom divit.

+1/0
1.5.2017 1:54

P97e70t44r 89B16r84o69d40s53k60ý 5686143565379

..... ta agrese Číny sa nedá předhlídnout!,- kóóór, když vyrobijou největší letadlo na hašení požárů,-........... jantaři ;-D!!!

+4/0
30.4.2017 22:23

P51e57t15r 76M94i81c89h10a44l 2130474171652

Ten poslední odstavec zazdil jinak zajímavý článek.

+5/0
30.4.2017 20:59

M18i95l47a75n 18N39ě47m17e85c 1505390986726

Článek? Myslíte ty čtyři věty? :)))

+1/−1
30.4.2017 21:49

P13e91t14r 58M16i29c34h71a37l 2670334361152

Zpátky do školy ...

+1/0
1.5.2017 4:00

M60i88r63e66k 96G82a50j76e73r 5921776519390

Spis bych to nazval letajici lodi nez obojzivelnym letadlem.

+3/0
30.4.2017 19:13

I66v48a51n11k28a 15P14o90s89p85í50š37i83l22o45v37á 8504728202697

V leteckém odborném názvosloví je to amfibie.

0/0
1.5.2017 12:33

M56a49r82t49i87n 66S88m31í97š20e23k 7612292490794

Zase kopie..ruskeho Berjeva!

+6/−4
30.4.2017 19:10

V81á69c18l61a29v 44L25a74d47a 6362823834473

Ten tam montuje většinou proudové motory

+1/0
30.4.2017 20:19

P22e36t10r 81M18u94d88r82y98c62h 7434392827153

8-o mohl by jste uvést o který model Berijev se jedná, ať dělám co dělám tak krom toho že se jedná o "létající člun" tam žádnou shodu ne a ne najít. ;-D

+5/−1
30.4.2017 20:22

L80u75d33ě31k 87K13r40a74t29o87c53h74v54í81l 9125564661144

S Berijevem Be-200 to má společného taky 12 tun vody ..... ale jinak nic.;-)

+2/0
30.4.2017 21:38

M29i75l94o97s37l15a66v 39P65r80o29c35h78a78z23k63a 7484508266478

Pěkná potvora, jen ta politická agitka na konci to je opravdový hnus a to se smějeme rusákům, že dělají propagandu.

+14/−4
30.4.2017 19:00
Foto

J78i53r71i 92B47i56l16i63n22a 5868360417

Copak - pravda vas drazdi?;-)

+2/−7
30.4.2017 20:43

P57e24t62r 86M17i52c70h66a90l 2310324201492

Pravda to je, ale fakt se to k víceméně technickému článku nehodí.

+3/−1
30.4.2017 21:00

M49a19r39t21i15n 40H84u19d86e60c56e82k 3563509309513

Misto nejakych detailu o letadlu na zaver tam soupnete ten posledni odstavec... Premyslim proc? Aby jste vyplnili misto? a nebo aby vam to politicky proslo tak jak za dob Rudeho Prava? Halo redakce, uz mame 2017.Snad to uz neni potreba. Toto letadlo jiste bomby nosit nebude. Toto ma zachranarske povinosti. !!!

+19/−5
30.4.2017 18:53

J53o52s39e48f 70H21a25l90o 1165219778837

Je to převzaté ze štvavé a neobjektivní ČTK, která má formovat naše názory na dění ve světě.

+7/−5
30.4.2017 19:10

J35a25n 56V42á32c52l38a27v94í57k 3812116271549

Ano, podobnými odstavci se nastavují zprávy.

Pláčete na špatném hrobě - článek je doslova překopírovaný z ČTK a to jej pro změnu jen otrocky přeložilo z Reuters ... ale tak aspoň jste si zanadával na poměry a dostal ze sebe trochu zloby.

Jinak Čína momentálně provozuje jiný čtyřmotorový hydroplán, který je určený i k námořnímu hlídkování.

+6/0
30.4.2017 19:17

M95i66l79o40s65l31a29v 23P47r91o82c49h37a33z28k32a 7104378566598

Nepláče na špatném hrobě, nebýt pisálci z iDnes eurohujeři a chtěli informovat o letadle, jak se ta zpráva zkraje tváří, prostě by poslední agitační odstavec vypustili.

+4/−4
30.4.2017 19:29

V92á40c28l34a39v 28L33a35d92a 6702513224933

Raději eurohujer/českohujer než kremlohujer/čínohujer :D

+1/−1
30.4.2017 20:22

M73a53r45t59i50n 88H58u69d86e33c73e91k 3933289209943

a bez tech Hujerovych by to neslo?

+2/0
30.4.2017 20:35

V94á29c35l50a33v 23L77a42d50a 6222423954353

jako že bych byl jako občan Česka a EU neutrální?

0/−1
30.4.2017 20:54

J51o95s78e87f 74H83a87l67o 1815219788857

Jestli vám ta poznámka u technické zprávy nevadí, jste hloupý nebo duševně nemocný.

+2/0
30.4.2017 20:59

J71o68s66e36f 39H20a17l37o 1395729458107

Raději si udělat vlastní názor, než se nechat masírovat propagandou.

0/0
30.4.2017 20:57

D87a79n95i21e93l 47Ř17e91h32á27č90e53k 5847263201407

Pane Lado, Vy jste ale hlava skopová... ;-D

0/0
1.5.2017 6:34

J52a22n 83V50á48c77l64a56v51í13k 3392146141659

"pisalci" chteji zobrazeni reklamy, takze je jim jedno, jestli pistou o cinskem letadle nebo o texaských tornádech. V tomhle kontextu je asi tezko ocekavat, ze budou zprávy upravovat, aby se nahodou nedotkly politického utlocitu nekterych diskuteru...

0/0
30.4.2017 23:42

M61a16r94t90i17n 78H72u93d29e73c28e55k 3673809259803

Vzdyt by to tu redakci vubec nic nestalo ten posledni odstavec vypustit. Je tam jak pest na oko. Opravdu mi to prijde v nynejsi dobe trapne.

+4/−2
30.4.2017 19:21

V19á28c79l64a25v 55P32o95l31á33k 1335542170630

U vody bych raději viděl 12 m3 nebo 12000 litrů.

+4/−1
30.4.2017 18:41

H43o12n35z70a 21P95a62n76s47k47ý 3453322480640

To je tak 3,86 Fábie, ne?

+5/−2
30.4.2017 18:52

Z93b79y96n49ě74k 42J83a59n48d88a 7203392205721

Tak letadlo zajímá spíše váha nákladu než objem

+2/0
30.4.2017 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.