Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z97d56e40n49e66k 91B26e73d79n53a51r 7857416117589

Chudák pán. Nejspíš mu zemřel syn. Nechtěl bych být v jeho kůži.

+9/−1
doporučit
29.4.2017 11:18

J33a95n 56N79o72v63á84k 8880196127300

Bohužel tam opatrně nejezdí skoro nikdo, takže se docela divím, že tam těch mrtvých není daleko víc. Někteří mistři v těch zatáčkách dokonce i předjíždějí.

+6/−1
doporučit
29.4.2017 12:21

P81e30t91r 81S95p77a26t16z15i41e62r14e73r 7904592445614

je to smutné. To je o tom dnešní spěchání. Raději jet v takovém úseku pomaleji...někteří by ale pak nadávali proč brzdí takovej řidič provoz. Ale trochu mne zaráží jiná věc...tak se tedy konkrétně tohodle auta asi netýká, ale jak je vidět obliba potahů na autosedačky. A při tom když lidé kupují univerzály někde v kauflandu, tak si málokdo uvědomí, že je nasadit nesmí, kvůli bočním airbagům. Protože ty potahy nejsou konstruované na boční airbagy. Pak ten airbag je v autě k ničemu. Auto které takové má, by mělo mít když už potahy tak speciálně šité.

+4/0
doporučit
29.4.2017 14:24

M52i34l87a65n 77B91u29r77i21a36n 4607552882541

Je to neskutečně blbej úsek, samá zatáčka a houpák, ze stran vytažené kořeny. Každou chvíli se tam něco stane, naposled po Velikonocích. Musí se tam jezdit opatrně i na suchu.

+3/0
doporučit
29.4.2017 12:15
Foto

M20i67r46o10s43l77a11v 37S45t79e10i47n54e58r 6148964443215

Smyků jsem zažil kdysi na motorce několik. Proto vím, jak nebezpečné jsou kovové poklopy, mokré kolejnice, nebo louže na asfaltu.

Když vidím stromy blízko jízdní dráhy, zpomalím. Je lepší někam přijít pozdě, než nepřijít už vůbec.

+2/0
doporučit
29.4.2017 21:39

M20a60r11e52k 33W38o62l51f 3799547454322

Naraz bokem na B sloupek do stromu je vzdycky pruser :(

+2/0
doporučit
29.4.2017 13:32

I36r60e94n72a 26P14l40a23c57h16e25t71k33o50v21á 1286864326420

Kdykoliv jedu po silnici obklopené stromy, tak šlápnu na plyn, abych byla rychle pryč, protože vím že tyto cesty jsou velice nebezpečné

+2/−4
doporučit
29.4.2017 15:22

M98i26r10e54k 45G30a80j14e93r 5291886429780

Pri tomhle narazu to zrejme znamenalo rozbitou hlavu.

Zabijelo destive pocasi, strom u silnice nebo nesoudny ridic?

+1/0
doporučit
29.4.2017 16:17

L10a83d83i36s30l50a28v 90K49a38l95o47u36s 7605416151500

Řidičská chyba. Skoro by to chtělo jezdit s ochranným rámem.

+1/0
doporučit
29.4.2017 14:26

P40e18t79r 38B45á77č89a 8405236685315

Smula, ze jeli v tehle skorapce v lepsim aute by to prezil.

+2/−6
doporučit
29.4.2017 11:47

K83a50r79e77l 16P40o86s96p29í70š98i94l 6821143130777

Již jsem zde psal ať se odstraní stromy zabijáci z blízkosti silnic. Lidé mi píšou, že proč stromy kácet, když je řidič blbej a může si za to sám. A co tedy my, co sedíme na sedadlech spolujezdce, taky jsme blbci?

+2/−8
doporučit
29.4.2017 16:46

P72e93t14r 25Z40a73s84k48o59č96i11l 2195532708679

Kdyby jeli v Tesle, tak se jim to nestalo. Tj. Tesla Model S zachová při bočním nárazu 63.5% prostoru kabiny, zatímco Volvo S60 (a jemu podobná) jen 7.8%. Což je díky bytelné baterce plus její titanové ochraně. Ale to nikdo jako výhodu elektromobilů nenapíše.

+1/−11
doporučit
29.4.2017 13:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.