- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to divné, když se podívám na Google Earth, tak tam je spousta kol, občas nějaký náklaďák, ale "fronta aut" u benzínky tam rozhodně nehrozí.
jak může zem která trpí pod knutou komunismu trpět nedostakem benzínu nebo nafty ? copak ti chudáci mají auta ? podle zpráv z médií tam umírají hladem tak ať netvrdí že nemají benzín do aut nebo že by bylo všechno jinak ? třeba jako u nás před sametovkou kdy jsme byli tak chudí že hned po sametovce soudruzi prekabátníci rozkradly tisíce miliard a dodnes ještě mají co krást :-)
Ta cena mi nějak nesedí. Na obrázku 19/53 je cena 1,40 KPW/kg. 1KPW = 0,194 CZK, což vychází 0,27 CZK/kg. To bude asi nějaká blbost, je?
ty jo, jak muzete udelat tolik chyb v tak jednoduchym problemu? Sam vite, ze to co jste napsal je blbost, ale stejne to misto overeni napisete.
1400KPW je asi 38,30CZK
Tak ted premyslejte proc jste na to neprisel sam.
Se divím, že toho zmrštěka ještě nikdo neoddělal!
Jednou bude Severní Korea velkým odbytištěm vozů Škoda, ale i dalších značek.
Jde jen o otevření trhu ale i výrobních levných kapacit této země.
Nepravděpodobné. Nemyslím si, že by Škoda začala vyrábět osobní lodě, které by se na místě dnešní KLDR mohly jako jediné pohybovat, až tlusťoch překročí čáru...
Severní Korea už má i benzínové pumpy???
Žasnu.....
Citace : Individuální automobilová doprava je regulována v souladu s politikou kolektivismu a péče o životní prostředí. Díky soustředění velké většiny dopravy na železnici (a v mezinárodní dopravě také na lodě a letadla) se nesetkáme v KLDR s dopravními kolapsy a občané jsou uchráněni velké části tragických dopravních nehod. Občanům jsou zpravidla zajištěny pracovní příležitosti v místě bydliště nebo v jeho blízkosti (jako tomu bylo v ČSSR), čímž se snižují nároky na osobní dopravu.
Je Veřejný distribuční systém stále funkční?
Samozřejmě. Každé rodině jsou přiděleny kvóty na potraviny – vejce, kuřata, ale také na oděvy – boty, šaty. Pravdou je, že během potravinové krize byl systém omezen, avšak nikdy nebyl přerušen, a od roku 2000 se vrátil na původní úroveň. A to je jádro našeho socialismu.
Uprchlíci a dokonce někteří přední představitelé režimu potvrzují přítomnost husté sítě koncentračních táborů na území KLDR. Co je to za tábory a kdo je v nich vězněn?
Žádné koncentrační tábory zde nejsou. Existují rozsáhlá území, kde lidé společně pracují, ať už v družstvech či ve zvláštních skupinách na těžbu dřeva. Nejsou to ale žádní vězni. Výpovědi tzv. uprchlíků jsou slušně zaplaceny těmi, kdo mají na šíření takovýchto lží zájem. Kdo hovoří o koncentračních táborech, dělá to pro peníze. Stává se, že někteří jsou pro nový domov a zaměstnání v Soulu ochotni lhát.
Zdroj těchto blábolů " KLDR.info"
Tomu, kdo to píše, bych rád přispěl na jednosměrnou letenku.
Nač potřebují benzin a naftu?
Copak tam někdo mimo armády vlastní automobil?
Ale že hned našel totalitní režim viníka.
Třeba policajti nebo příslušníci nějakých ozbrojených stráží, co jedou po šichtě domů v civilu?
Konala se vojenská přehlídka a tím vyčerpali všechny rezervy, takže je teď budou pár měsíců doplňovat, ale může za to čína, která podlehla imperialistům.
Jestli od nich přestali Číňané dovážet uhlí, ať si vyrábí benzín z něj. I když postavit tu chemičku bude chvíli trvat... Jestli se nepletu, stejný provoz postavili za Hitlera v Litvínově, pak to jen přejmenovali na Stalinovy závody a později na Chemopetrol...