- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud jde o příspěvky, které srovnávají D1 a A3 tak nevím. jel jsem tou dálnicí několikrát a výsledek je ten, že když to jde tak se ji vyhnu a jedu jinou trasu. Přesně těch úsecích s 2 pruhy jsem vždy popojížděl max. rychlostí 60 km za hodinu.
Ten most na 41 km bude celkem chybět. Dali se díky němu objíždět kolony ve směru na Prahu, které vznikli v tom zúžení směrem k Praze. Teď to bude muset člověk objet přes Český Šternberk. Ale co se dá dělat
"Dálnice D1 se na celou noc uzavřela"
Dálnice D1 byla na celou noc uzavřena
2x týdně Praha - Jihlava a na D1 si nestěžuju.
Na co tři pruhy - podívejte se, jak se jezdí ve třech pruzích před Prahou...stejně jede většina řidičů prostředním pruhem a ti v levém se do prostředního řadí málokdy.
Pomohlo, kdyby se řidiči po předjetí řadili zpátky a ne, že předjíždím kamion, jedu 135, někde půl kilometru před sebou vidím druhý, tak zůstanu v levém a blokuju levý pruh, dokud nepředjedu i ten další...
Velice se podivuji, že máte tolik plusek, já když jsem to tady kdysi psal, tak jsem dostal většinou negativní ohodnocení. Jinak s Vámi zcela souhlasím.
D1 je prostě tragická. Přibylo 30% aut, budou dále přibývat, ale to nikdo nezohledňuje, jen se rekonstruuje stávající tragický stav na stejně tragický.
Co je to za hloupisti. Pokud pribylo 30% aut, je to stale naprosto v klidu. Mohlo by pribyt treba 300% a v pohode. Mozna ale nepamatujes ty doby driv, kdy sla d1 prejit prakticky kdykoliv volnym krokem.
Pokud by byla vlakova doprava dostupnejsi a levnejsi, byla by to daleko lepsi alternativa nez jizda autem. Myslim, ze dnes lide uzivaji auta nadmerne a casto z lenosti.
Vlaková doprava pokud využíváte výhodné nabídky není myslím předražená, ale problém je dostupnost. Do malých obcí se jezdí 2x denně, na velkých nádražích nejsou kapacitně dostačující záchytná parkoviště, nebo MHD je taky na nic a hlavně, pokud se chci dostat třeba k nám domů z Prahy(Jaroměř), tak musím vyjet ve 20:13, jinak se domů dostanu až druhý den skoro v 6 ráno.
Já bych ocenil, aby se postavily alespoň 3 nebo 4 pruhy:
(zleva ve směru jízdy)
1. pruh bych zavedl s minimální rychlostí (třeba od 100 výše (to by rozhodli experti))
2. pruh bych zavedl pro pomalejší osobní vozidla a malé dodávky
3. pruh bych zavedl pro nákladní dopravu, protože vím, že hodně řidičů nepojede mezi dvěma kamióny (myšleno před ním a za ním), protože je to pro ně životu nebezpečné (nedodržování bezpečné vzdálenosti)
4. pruh bych zavedl pro snadné předjíždění, ale otázka je, kam ho umístit, jestli mezi 1. a 2. pruh, nebo mezi 2. a 3. pruh, ale spíše jsem pro 1. variantu
Ja osobne bych postavil pro kazde auto samostatnou dalnici
D1 má mt všude 3 pruhy...už aby to bylo
To si prejes nebo to nekdo rikal?
Fakt je budou strihat pneumatickymi nuzkami?
Jeste vcera to bylo myslim jen 70km, ale je to asi uplne jedno jestli 10 nebo 90.
Určitě, co kilometr, to miliarda... jsme v ČR :D