Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice D1 je průjezdná, bagry přes noc strhly tři nadjezdy

Dálnice D1 na Benešovsku a Pelhřimovsku je po nočním bourání tří nadjezdů opět plně průjezdná. Auta se na dálnici vrátila po 9:00, kdy stavbaři v obou směrech uvolnili jeden jízdní pruh. Postupně pak byl během dne zprovozněn i druhý pruh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21e82t20r 19Š17t33u80r75s13a 8390738317477

Pokud jde o příspěvky, které srovnávají D1 a A3 tak nevím. jel jsem tou dálnicí několikrát a výsledek je ten, že když to jde tak se ji vyhnu a jedu jinou trasu. Přesně těch úsecích s 2 pruhy jsem vždy popojížděl max. rychlostí 60 km za hodinu.

0/0
23.4.2017 9:46

P96e98t69r 14Š11t86u66r76s83a 8840838457387

Ten most na 41 km bude celkem chybět. Dali se díky němu objíždět kolony ve směru na Prahu, které vznikli v tom zúžení směrem k Praze. Teď to bude muset člověk objet přes Český Šternberk. Ale co se dá dělat

+2/0
23.4.2017 9:38

T41o93m57á61š 18R23i87c88h53t67r 3673746640107

"Dálnice D1 se na celou noc uzavřela"

Dálnice D1 byla na celou noc uzavřena

+2/0
23.4.2017 9:02

P95e33t27r 19C63i84h52l24á29ř 6530111807969

2x týdně Praha - Jihlava a na D1 si nestěžuju.

Na co tři pruhy - podívejte se, jak se jezdí ve třech pruzích před Prahou...stejně jede většina řidičů prostředním pruhem a ti v levém se do prostředního řadí málokdy.

Pomohlo, kdyby se řidiči po předjetí řadili zpátky a ne, že předjíždím kamion, jedu 135, někde půl kilometru před sebou vidím druhý, tak zůstanu v levém a blokuju levý pruh, dokud nepředjedu i ten další...

+11/0
22.4.2017 20:35

P80e57t43r 97Š35t35u70r93s49a 8810558767657

Velice se podivuji, že máte tolik plusek, já když jsem to tady kdysi psal, tak jsem dostal většinou negativní ohodnocení. Jinak s Vámi zcela souhlasím.

0/0
23.4.2017 9:33

P18e59t18r 55B12á46č35a 8315656805605

Tipuji hlavne diky tomu druhemu odstavci,coz je naprosto pravda.

Ale ze staci dva si nemyslim.

0/0
23.4.2017 15:12

O67n73d81r53e87j 78C37i17z 8161422895170

D1 je prostě tragická. Přibylo 30% aut, budou dále přibývat, ale to nikdo nezohledňuje, jen se rekonstruuje stávající tragický stav na stejně tragický.

+11/−1
22.4.2017 16:33

M94i33c68h49a39l 38R12e82j44z63e85k 5286447645211

Co je to za hloupisti. Pokud pribylo 30% aut, je to stale naprosto v klidu. Mohlo by pribyt treba 300% a v pohode. Mozna ale nepamatujes ty doby driv, kdy sla d1 prejit prakticky kdykoliv volnym krokem.

0/−4
22.4.2017 16:39

P97e98t43r 71B59á90č62a 8465676605885

300% a porad v pohode?

Evidentne toho moc nenajezdite, nebo mozna maximalne kolem vasi visky.

+1/−1
22.4.2017 17:22

M49i60c12h27a69l 58R74e68j10z59e77k 5766857905361

Prave proto, ze tam jezdim porad to muzu posoudit a mozna na rozdil od tebe ji znam i z doby kdy byla postavena a jaky tam byl provoz a na jaky byla postavena. Z toho opravdu neni problem 300%.

0/0
23.4.2017 11:31

V77l76a32d20i95m34í52r 24F26i19b16i98g28e57r 5134691321804

No měli ji rozšířit na 3 pruhy v celé délce jak plánovali. Rozšíření o 75cm je k ničemu. A D35 je také v nedohlednu. Litomyšl je peklo:-/

0/0
22.4.2017 19:27

M78i49c62h32a41l 45R26e69j69z94e20k 5476317655851

Neni to k nicemu. 2+2 pruhy v jedne pulce jsou k nezaplaceni.

0/0
23.4.2017 11:32

M68a64r84i68e 45M49u92c24h18o87v11á 9591522756492

Pokud by byla vlakova doprava dostupnejsi a levnejsi, byla by to daleko lepsi alternativa nez jizda autem. Myslim, ze dnes lide uzivaji auta nadmerne a casto z lenosti.

+1/0
22.4.2017 16:06

V52l55a17d54i14m21í86r 25F54i89b73i78g64e82r 5284151711844

Vlaková doprava pokud využíváte výhodné nabídky není myslím předražená, ale problém je dostupnost. Do malých obcí se jezdí 2x denně, na velkých nádražích nejsou kapacitně dostačující záchytná parkoviště, nebo MHD je taky na nic a hlavně, pokud se chci dostat třeba k nám domů z Prahy(Jaroměř), tak musím vyjet ve 20:13, jinak se domů dostanu až druhý den skoro v 6 ráno.

+1/0
22.4.2017 19:31

J42o42s88e48f 84S62m45r38t 6561479247534

Já bych ocenil, aby se postavily alespoň 3 nebo 4 pruhy:

(zleva ve směru jízdy)

1. pruh bych zavedl s minimální rychlostí (třeba od 100 výše (to by rozhodli experti))

2. pruh bych zavedl pro pomalejší osobní vozidla a malé dodávky

3. pruh bych zavedl pro nákladní dopravu, protože vím, že hodně řidičů nepojede mezi dvěma kamióny (myšleno před ním a za ním), protože je to pro ně životu nebezpečné (nedodržování bezpečné vzdálenosti)

4. pruh bych zavedl pro snadné předjíždění, ale otázka je, kam ho umístit, jestli mezi 1. a 2. pruh, nebo mezi 2. a 3. pruh, ale spíše jsem pro 1. variantu

0/−7
22.4.2017 15:44

M44i65c27h92a54l 66R90e24j21z80e56k 5776687245541

Ja osobne bych postavil pro kazde auto samostatnou dalnici;-)

+4/−3
22.4.2017 16:02

J74i23ř58í 34K69o94c87u66r43e17k 6635174315908

experti? To jsou ti, co nemají řidičák, ale chtějí mít prázdné silnice?

+1/0
22.4.2017 18:15
Foto

B67r81o39n76i40s46l39a22v 47G89a72b47r79y70š 2302609411

Můžete jmenovat někoho, koho skutečně považujete za experta v tomto oboru?

0/0
22.4.2017 20:30

L70a26d48i89s63l43a87v 88H82a48š77k59a 4593476121830

D1 má mt všude 3 pruhy...už aby to bylo

+4/−2
22.4.2017 15:20

M91i30c23h73a47l 90R82e18j45z10e21k 5446967565171

To si prejes nebo to nekdo rikal?;-D

0/−2
22.4.2017 16:03

R95a22d55e31k 46M15o52r76o28n95g 3871516621907

Fakt je budou strihat pneumatickymi nuzkami?

+3/0
22.4.2017 14:27

M43i87c39h34a45l 95R77e10j47z67e32k 5346647815271

;-D sem si nevsim.

+1/0
22.4.2017 14:28

J42i76ř54í 85K90o70c62u46r90e79k 6475864765458

Ještě že je nebudou stříhat pneumatickým kladivem. To bychom si mohli zastřihnout do zdi skopce* a položit si na něj odraz lupy.

*) sameček od skoby

0/0
22.4.2017 18:19

M54i51c13h41a54l 53R65e32j14z71e21k 5206287225181

Jeste vcera to bylo myslim jen 70km, ale je to asi uplne jedno jestli 10 nebo 90.

+5/−1
22.4.2017 14:24
Foto

A63l23e80š 87M93a10r62c21o95l 5767980723349

Určitě, co kilometr, to miliarda... jsme v ČR :D

0/0
22.4.2017 15:02

J92a43n 64D58o90l32e11ž22a80l 3319329369737

Nejvíc mě štve, že než ten Ťok stačí tu D1 opravit, tak může začat znovu, protože ty opravy jsou prováděny v kvalitě v Česku obvyklé takže nekvalitní a okradené. A nikdo s tím nehne, protože díky korupci nikdo nemůže tlačit na změnu stavu...Rv;-€

+16/−3
22.4.2017 14:20

J76a54n 49K24r79o60u44p33a 7812263336153

Vemte si pány dole a jděte si zaplavat do ledový vody, jinak budete chrápat celej rok.Néé, že by v ČR korupce nebyla, ale stejně jako doba oprav tak i kvalita závisí vlastně na jednom jediném souboru zákonů o veřejných zakázkách kdy stát MUSÍ hledět v první řadě na cenu a až potom na to ostatní, takže pokud se nepostaví zakázka na míru (tzn. konrétní typ použitých materiálů, konkrétní postupy aj.) tak to kvalitní nebude nikdy a nikde a naopak pokud se udělá zakázka na míru, tak je to diskriminační.Stejné je to s délkou prací - jelikož pokuty u státních zakázek jsou minimální, tak se vyplatí firmě odvézt všechny stroje a dělníky třeba do Německa, udělat první zakázku tam a v ČR zaplatit drobné na pokutách.

+4/−8
22.4.2017 14:24

J88a50n 53K88r90o44u77p54a 7922963206373

To je nějaký sport ? Klikat v diskusi na mínus a nebýt schopen napsat ani slovo ?

+2/−4
22.4.2017 14:45

A56n60t36o88n17i50n 42C59h64a67l36o84u65p56k61a 8288216899680

Mozna je to proto, ze melete nesmysly

+4/−1
22.4.2017 15:17

J60a47n 35T84u43r59o68ň 3901390860585

Argument s cenou je mimo mísu. Důležitější je, co napíšete do zadávací dokumentace, jakou kvalitu požadujete....

+3/−1
22.4.2017 14:51

J28a83n 56K38r85o32u98p17a 7442743746903

Bohužel stavba dálnic není šunka kde jsou tři kvalitativně rozdílné druhy.Dnes má každá větší firma své postupy a své materiály, někteří dokonce i pod ochrannou známkou a tak slovem kvalita neoznačíte vůbec nic.

+1/−3
22.4.2017 14:54

J55a33n 82T26u13r35o87ň 3251350800175

Vy jste s prominutím v(ů)l. Hrajete si slovy o jejichž významu nemáte ponětí, jako např. kvalita. Samozřejmě že kvalita není jednorozměrný pojem. Od toho je právě zadávací dokumentace, aby investor specifikoval požadované klíčové parametry.

+6/−1
22.4.2017 15:05

M50i76c18h35a51l 54R57e81j50z30e77k 5186187115191

Ty o tom neco vis nebo jen tak pindas jako obvykle?

0/−2
22.4.2017 14:25

J27a75n 95D21o81l34e85ž71a43l 3399209759517

Vím, stačí sledovat české prostředí a všude se najde nějaká Rath...

+2/0
22.4.2017 14:37

J87a14n 98K42r91o12u49p86a 7192233736653

Rath ? Proč zrovna Rath ? Udělal nejmodernější pracoviště v Evropě v rámci několika zdravotních oborů, to za ty mega do kapsy docela i stálo ;-D

+1/−2
22.4.2017 14:38

M88i26c92h50a35l 55R73e18j12z25e69k 5496397685341

Ja se bavim o te kvalite a ty prijdes s Rathem.

0/−1
22.4.2017 16:04

J26a89n 46U90l21r44i80c40h 9629266789754

Sbohem, D1. Vzhledem k mému věku a časovému rozvrhu rekonstrukcí po ní za svého života už nikdy nepojedu.

+12/−4
22.4.2017 14:11

J26a97n 69K39r66o81u47p26a 7452683786923

Čekal jsem, že tu remcalů bude spousta, ale, že hned první dva příspěvky budou natolik slaboduché to mě opravdu nenapadlo.Zatím vyhráváte.

+3/−2
22.4.2017 14:14

M14i64c11h42a84l 87R38e92j61z42e24k 5706287765811

Taky me to stve, ze trasu Zlin Praha uz nedelam za 2 hod, ale za 2:20. Uz se tesim na zimu, kdy to budou zase 2h. Mam samozrejme ale alternativu jet pohodlne mimo D1 za pouhe 4h.

+3/0
22.4.2017 14:28

P53e53t45r 62D87v18o75ř97á91k 9144557392810

Záleží, kolik vám je let :-). Zatímco oprava D1 pokračuje každý rok a je jasné, že v dohledném čase bude hotova, tak výstavba severní alternativy D35 se vleče a těžko říct, kdy bude vůbec dostavena.

0/0
22.4.2017 16:40

P57e31t18r 79B30á66č97a 8175786795965

Vsechno bourejte abyste je postavili skoro stejny opet pro dva jizdni pruhy v kazdem smeru Rv

+19/−1
22.4.2017 14:08
Foto

I76v37a49n 81K63o64p54t68a 5477142641717

A jsou tam snad potřeba pruhy tri? Nic ve zlým, ale na D1 dva v pohodě stačí. Ostatní je o lidech.

+5/−5
22.4.2017 14:12

P90e33t26r 15B94á87č12a 8505806425975

Samozrejme, ze jsou.

+5/−1
22.4.2017 14:15

K20a14r21e16l 90N97o19v83á46k 8744651650206

Ne, dva by v pohodě stačily. Akorát by teda nesměl být jeden z nich na pěti místech věčně zavřený.

0/−4
22.4.2017 14:19

M80i36c25h38a48l 10R70e44j52z65e46k 5876967505921

Neni vecne, jen na cca pul roku.

+1/−2
22.4.2017 14:29

J21a90n 76T55u95r94o51ň 3711580520485

Vzhledem k velkému počtu projíždějících nákladních aut, i v noci, jsou tři pruhy opravdu potřeba. Jen z administrativně-správních důvodů byla zvolena varianta rekonstrukce a pouhé rozšíření krajnic, protože zvětšení na tři pruhy by celou rekonstrukci oddálilo o léta.

+2/0
22.4.2017 14:55
Foto

I77v49a94n 80K35o26p67t60a 5947242611867

No D1 není ten provoz nijak extra vysokej. Problem je styl jízdy, když se kouknu třeba na A3 do useku s dvemi pruhy tak provoz je dvojnásobný a dálnice jede podstatne plynuleji a rychleji. Navícsice nejsem expert ale myslím ze po dostavbe D35 z jedničky zmizí tak min 30% provozu.

0/0
23.4.2017 8:41

L22a41d42i36s75l61a54v 69K12v11a68s90n34i82č87k19a 1243847833535

Čím víc pruhů, tím víc co ? Spíš míň drncání, proto se to dělá, dva pruhy stačí.

+1/−3
22.4.2017 14:13

P93e57t84r 20B71á38č89a 8975966385885

Tim plynulejsi provoz.

+5/−1
22.4.2017 14:15
Foto

I43v63a62n 24K94o96p97t78a 5747482351897

Jako po Mirošovice. Všichni prostřední a levej.

+7/0
22.4.2017 14:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.