Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice D1 je průjezdná, bagry přes noc strhly tři nadjezdy

Dálnice D1 na Benešovsku a Pelhřimovsku je po nočním bourání tří nadjezdů opět plně průjezdná. Auta se na dálnici vrátila po 9:00, kdy stavbaři v obou směrech uvolnili jeden jízdní pruh. Postupně pak byl během dne zprovozněn i druhý pruh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e27t44r 42Š19t13u64r45s61a 8270978407587

Pokud jde o příspěvky, které srovnávají D1 a A3 tak nevím. jel jsem tou dálnicí několikrát a výsledek je ten, že když to jde tak se ji vyhnu a jedu jinou trasu. Přesně těch úsecích s 2 pruhy jsem vždy popojížděl max. rychlostí 60 km za hodinu.

0/0
23.4.2017 9:46

P50e15t52r 97Š50t57u48r12s46a 8480718207867

Ten most na 41 km bude celkem chybět. Dali se díky němu objíždět kolony ve směru na Prahu, které vznikli v tom zúžení směrem k Praze. Teď to bude muset člověk objet přes Český Šternberk. Ale co se dá dělat

+2/0
23.4.2017 9:38

T40o74m55á12š 19R64i43c31h32t10r 3563396500777

"Dálnice D1 se na celou noc uzavřela"

Dálnice D1 byla na celou noc uzavřena

+2/0
23.4.2017 9:02

P15e30t35r 16C71i28h85l81á97ř 6590111467569

2x týdně Praha - Jihlava a na D1 si nestěžuju.

Na co tři pruhy - podívejte se, jak se jezdí ve třech pruzích před Prahou...stejně jede většina řidičů prostředním pruhem a ti v levém se do prostředního řadí málokdy.

Pomohlo, kdyby se řidiči po předjetí řadili zpátky a ne, že předjíždím kamion, jedu 135, někde půl kilometru před sebou vidím druhý, tak zůstanu v levém a blokuju levý pruh, dokud nepředjedu i ten další...

+11/0
22.4.2017 20:35

P31e25t49r 77Š72t32u32r72s89a 8890598177427

Velice se podivuji, že máte tolik plusek, já když jsem to tady kdysi psal, tak jsem dostal většinou negativní ohodnocení. Jinak s Vámi zcela souhlasím.

0/0
23.4.2017 9:33

P95e36t28r 15B95á68č10a 8785436815205

Tipuji hlavne diky tomu druhemu odstavci,coz je naprosto pravda.

Ale ze staci dva si nemyslim.

0/0
23.4.2017 15:12

O42n98d90r11e57j 76C94i11z 8711172225160

D1 je prostě tragická. Přibylo 30% aut, budou dále přibývat, ale to nikdo nezohledňuje, jen se rekonstruuje stávající tragický stav na stejně tragický.

+11/−1
22.4.2017 16:33

M81i31c82h16a27l 15R24e39j75z97e38k 5316587635921

Co je to za hloupisti. Pokud pribylo 30% aut, je to stale naprosto v klidu. Mohlo by pribyt treba 300% a v pohode. Mozna ale nepamatujes ty doby driv, kdy sla d1 prejit prakticky kdykoliv volnym krokem.

0/−4
22.4.2017 16:39

P63e42t46r 77B87á43č39a 8455726405305

300% a porad v pohode?

Evidentne toho moc nenajezdite, nebo mozna maximalne kolem vasi visky.

+1/−1
22.4.2017 17:22

M25i23c94h58a44l 34R83e30j45z82e23k 5616817735281

Prave proto, ze tam jezdim porad to muzu posoudit a mozna na rozdil od tebe ji znam i z doby kdy byla postavena a jaky tam byl provoz a na jaky byla postavena. Z toho opravdu neni problem 300%.

0/0
23.4.2017 11:31

V51l43a43d69i69m51í92r 82F41i67b35i39g34e71r 5524851191744

No měli ji rozšířit na 3 pruhy v celé délce jak plánovali. Rozšíření o 75cm je k ničemu. A D35 je také v nedohlednu. Litomyšl je peklo:-/

0/0
22.4.2017 19:27

M96i89c11h44a27l 62R14e46j38z27e19k 5506797635131

Neni to k nicemu. 2+2 pruhy v jedne pulce jsou k nezaplaceni.

0/0
23.4.2017 11:32

M68a91r94i11e 12M70u78c31h39o62v89á 9191932596572

Pokud by byla vlakova doprava dostupnejsi a levnejsi, byla by to daleko lepsi alternativa nez jizda autem. Myslim, ze dnes lide uzivaji auta nadmerne a casto z lenosti.

+1/0
22.4.2017 16:06

V92l96a13d85i84m83í26r 16F26i80b65i32g23e75r 5724901871704

Vlaková doprava pokud využíváte výhodné nabídky není myslím předražená, ale problém je dostupnost. Do malých obcí se jezdí 2x denně, na velkých nádražích nejsou kapacitně dostačující záchytná parkoviště, nebo MHD je taky na nic a hlavně, pokud se chci dostat třeba k nám domů z Prahy(Jaroměř), tak musím vyjet ve 20:13, jinak se domů dostanu až druhý den skoro v 6 ráno.

+1/0
22.4.2017 19:31

J36o64s79e56f 83S16m14r27t 6671719807374

Já bych ocenil, aby se postavily alespoň 3 nebo 4 pruhy:

(zleva ve směru jízdy)

1. pruh bych zavedl s minimální rychlostí (třeba od 100 výše (to by rozhodli experti))

2. pruh bych zavedl pro pomalejší osobní vozidla a malé dodávky

3. pruh bych zavedl pro nákladní dopravu, protože vím, že hodně řidičů nepojede mezi dvěma kamióny (myšleno před ním a za ním), protože je to pro ně životu nebezpečné (nedodržování bezpečné vzdálenosti)

4. pruh bych zavedl pro snadné předjíždění, ale otázka je, kam ho umístit, jestli mezi 1. a 2. pruh, nebo mezi 2. a 3. pruh, ale spíše jsem pro 1. variantu

0/−7
22.4.2017 15:44

M52i19c86h79a33l 22R46e92j78z29e52k 5846777305461

Ja osobne bych postavil pro kazde auto samostatnou dalnici;-)

+4/−3
22.4.2017 16:02

J47i64ř54í 65K71o11c48u67r93e77k 6465224955818

experti? To jsou ti, co nemají řidičák, ale chtějí mít prázdné silnice?

+1/0
22.4.2017 18:15
Foto

B66r25o54n35i88s37l55a45v 42G51a60b53r94y90š 2172229941

Můžete jmenovat někoho, koho skutečně považujete za experta v tomto oboru?

0/0
22.4.2017 20:30

L77a63d69i66s62l23a15v 18H35a14š51k91a 4123866101500

D1 má mt všude 3 pruhy...už aby to bylo

+4/−2
22.4.2017 15:20

M21i22c13h97a59l 88R92e89j11z31e13k 5156287165561

To si prejes nebo to nekdo rikal?;-D

0/−2
22.4.2017 16:03

R60a81d82e67k 58M35o24r14o12n48g 3261626331147

Fakt je budou strihat pneumatickymi nuzkami?

+3/0
22.4.2017 14:27

M53i40c64h59a12l 82R78e13j24z44e88k 5696787655401

;-D sem si nevsim.

+1/0
22.4.2017 14:28

J19i10ř89í 28K56o90c19u28r29e50k 6245954175118

Ještě že je nebudou stříhat pneumatickým kladivem. To bychom si mohli zastřihnout do zdi skopce* a položit si na něj odraz lupy.

*) sameček od skoby

0/0
22.4.2017 18:19

M58i43c35h68a85l 57R90e48j54z25e33k 5776567675471

Jeste vcera to bylo myslim jen 70km, ale je to asi uplne jedno jestli 10 nebo 90.

+5/−1
22.4.2017 14:24
Foto

A78l87e56š 58M72a91r47c35o44l 5757220433219

Určitě, co kilometr, to miliarda... jsme v ČR :D

0/0
22.4.2017 15:02

J44a18n 87D85o70l12e64ž11a62l 3109919179497

Nejvíc mě štve, že než ten Ťok stačí tu D1 opravit, tak může začat znovu, protože ty opravy jsou prováděny v kvalitě v Česku obvyklé takže nekvalitní a okradené. A nikdo s tím nehne, protože díky korupci nikdo nemůže tlačit na změnu stavu...Rv;-€

+16/−3
22.4.2017 14:20

J70a55n 74K94r77o43u51p80a 7492623666473

Vemte si pány dole a jděte si zaplavat do ledový vody, jinak budete chrápat celej rok.Néé, že by v ČR korupce nebyla, ale stejně jako doba oprav tak i kvalita závisí vlastně na jednom jediném souboru zákonů o veřejných zakázkách kdy stát MUSÍ hledět v první řadě na cenu a až potom na to ostatní, takže pokud se nepostaví zakázka na míru (tzn. konrétní typ použitých materiálů, konkrétní postupy aj.) tak to kvalitní nebude nikdy a nikde a naopak pokud se udělá zakázka na míru, tak je to diskriminační.Stejné je to s délkou prací - jelikož pokuty u státních zakázek jsou minimální, tak se vyplatí firmě odvézt všechny stroje a dělníky třeba do Německa, udělat první zakázku tam a v ČR zaplatit drobné na pokutách.

+4/−8
22.4.2017 14:24

J44a18n 21K17r90o92u72p24a 7782133456363

To je nějaký sport ? Klikat v diskusi na mínus a nebýt schopen napsat ani slovo ?

+2/−4
22.4.2017 14:45

A46n16t54o13n45i25n 86C63h50a33l31o91u60p48k96a 8788916409940

Mozna je to proto, ze melete nesmysly

+4/−1
22.4.2017 15:17

J30a48n 36T92u52r93o71ň 3171280920695

Argument s cenou je mimo mísu. Důležitější je, co napíšete do zadávací dokumentace, jakou kvalitu požadujete....

+3/−1
22.4.2017 14:51

J66a19n 47K58r71o87u47p44a 7342743136963

Bohužel stavba dálnic není šunka kde jsou tři kvalitativně rozdílné druhy.Dnes má každá větší firma své postupy a své materiály, někteří dokonce i pod ochrannou známkou a tak slovem kvalita neoznačíte vůbec nic.

+1/−3
22.4.2017 14:54

J85a28n 56T51u94r93o31ň 3481180890165

Vy jste s prominutím v(ů)l. Hrajete si slovy o jejichž významu nemáte ponětí, jako např. kvalita. Samozřejmě že kvalita není jednorozměrný pojem. Od toho je právě zadávací dokumentace, aby investor specifikoval požadované klíčové parametry.

+6/−1
22.4.2017 15:05

M97i78c60h59a51l 53R78e44j56z63e63k 5826237895351

Ty o tom neco vis nebo jen tak pindas jako obvykle?

0/−2
22.4.2017 14:25

J90a53n 95D69o79l27e50ž26a16l 3339469299227

Vím, stačí sledovat české prostředí a všude se najde nějaká Rath...

+2/0
22.4.2017 14:37

J34a70n 31K58r29o40u60p91a 7362863916803

Rath ? Proč zrovna Rath ? Udělal nejmodernější pracoviště v Evropě v rámci několika zdravotních oborů, to za ty mega do kapsy docela i stálo ;-D

+1/−2
22.4.2017 14:38

M95i67c49h56a32l 45R43e61j68z13e77k 5526477195871

Ja se bavim o te kvalite a ty prijdes s Rathem.

0/−1
22.4.2017 16:04

J56a62n 53U36l15r33i65c20h 9849416159624

Sbohem, D1. Vzhledem k mému věku a časovému rozvrhu rekonstrukcí po ní za svého života už nikdy nepojedu.

+12/−4
22.4.2017 14:11

J81a38n 42K63r66o13u88p83a 7582113686833

Čekal jsem, že tu remcalů bude spousta, ale, že hned první dva příspěvky budou natolik slaboduché to mě opravdu nenapadlo.Zatím vyhráváte.

+3/−2
22.4.2017 14:14

M86i13c66h53a31l 92R78e20j19z52e13k 5396817605861

Taky me to stve, ze trasu Zlin Praha uz nedelam za 2 hod, ale za 2:20. Uz se tesim na zimu, kdy to budou zase 2h. Mam samozrejme ale alternativu jet pohodlne mimo D1 za pouhe 4h.

+3/0
22.4.2017 14:28

P56e39t57r 63D24v27o81ř60á32k 9354487202480

Záleží, kolik vám je let :-). Zatímco oprava D1 pokračuje každý rok a je jasné, že v dohledném čase bude hotova, tak výstavba severní alternativy D35 se vleče a těžko říct, kdy bude vůbec dostavena.

0/0
22.4.2017 16:40

P58e35t39r 55B92á69č48a 8115656225875

Vsechno bourejte abyste je postavili skoro stejny opet pro dva jizdni pruhy v kazdem smeru Rv

+19/−1
22.4.2017 14:08
Foto

I90v62a93n 53K39o34p13t80a 5157262411537

A jsou tam snad potřeba pruhy tri? Nic ve zlým, ale na D1 dva v pohodě stačí. Ostatní je o lidech.

+5/−5
22.4.2017 14:12

P11e46t53r 66B14á51č44a 8275816815395

Samozrejme, ze jsou.

+5/−1
22.4.2017 14:15

K60a82r23e57l 45N22o21v84á90k 8264681710616

Ne, dva by v pohodě stačily. Akorát by teda nesměl být jeden z nich na pěti místech věčně zavřený.

0/−4
22.4.2017 14:19

M32i38c31h96a32l 67R15e32j27z80e37k 5186487125431

Neni vecne, jen na cca pul roku.

+1/−2
22.4.2017 14:29

J58a31n 94T16u19r32o42ň 3691260760665

Vzhledem k velkému počtu projíždějících nákladních aut, i v noci, jsou tři pruhy opravdu potřeba. Jen z administrativně-správních důvodů byla zvolena varianta rekonstrukce a pouhé rozšíření krajnic, protože zvětšení na tři pruhy by celou rekonstrukci oddálilo o léta.

+2/0
22.4.2017 14:55
Foto

I68v93a40n 50K37o42p73t91a 5437752291467

No D1 není ten provoz nijak extra vysokej. Problem je styl jízdy, když se kouknu třeba na A3 do useku s dvemi pruhy tak provoz je dvojnásobný a dálnice jede podstatne plynuleji a rychleji. Navícsice nejsem expert ale myslím ze po dostavbe D35 z jedničky zmizí tak min 30% provozu.

0/0
23.4.2017 8:41

L94a24d76i17s43l12a84v 49K96v19a77s36n68i31č62k62a 1393897673155

Čím víc pruhů, tím víc co ? Spíš míň drncání, proto se to dělá, dva pruhy stačí.

+1/−3
22.4.2017 14:13

P30e64t98r 20B90á76č53a 8945446565685

Tim plynulejsi provoz.

+5/−1
22.4.2017 14:15
Foto

I67v38a84n 98K90o41p24t98a 5677402361697

Jako po Mirošovice. Všichni prostřední a levej.

+7/0
22.4.2017 14:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.