Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D27a65v96i78d 42R94y54c56h15e36t76s51k35ý 9666341800370

HÁHAHÁÁÁÁ, idnes kritizuje cpaní reklamy... Máte tolik másla na hlavě, že je zázrak, že vám neprdnou krční obratle..

+32/−1
doporučit
22.5.2017 11:49

J27a30n 27D98e47r42k34a 8379588902942

A další díl o blbosti je tady. ;-D

+23/−1
doporučit
22.5.2017 11:42

P28a81v20e22l 97Ř45a23p84e39k 7342646949395

Jediné, co z článku vyplývá, je potřeba zrušit Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, protože i kdyby její záměr byl bohulibý (jakože není a nikdy nebyl), tak ve světle nových technologií tahle zatuchlá instituce plná politických trafikantů ztrácí smysl.

+19/−2
doporučit
22.5.2017 11:46
Foto

T35o17m46á28š 19H35o29u55š83k39a 7437662472284

Proboha, to se autor zbláznil? Proč by to proboha měl někdo regulovat a omezovat. A posléze kontrolovat? To vážně jsou tu tací, kteří si myslí,že ouřada by měl kontrolovat každé upšouknutí? Z článku a jeho dikce mrazí :-(Rv

+13/−1
doporučit
22.5.2017 13:31

P79e33t71r 50N83e13c58h37a33n26i64c53k89ý 7533486508130

Youtube je svobodná platforma. Každý si tam může nahrát cokoliv a říkat cokoliv pokud tím nepáchá trestný čin (tedy stejné chování jako např. v parku). Komu se to nelíbí, může vytvořit video s tím, jak nesouhlasí a dát ho na Youtube. Nelíbí se mi, že mnoho Youtuberů dělá prakticky jen reklamu, ale je to jen a pouze na divákovi, jestli se na to bude dívat nebo ne. Krom toho tam je diskuse, kde na to může také poukázat. Začnete regulací Youtube, pak přijdou blogy, pak rádia a nakonec budeme regulovat i povídání si v tramvaji.

+19/−4
doporučit
22.5.2017 12:23

M62a35r86t73i40n 94H16o28l33c70a49t 7445511758549

Chaos na internetu ?8-o Na internetu naopak funguji normalni pravidla.

Nesmyslem jsou spise pravidla omezovani Product placementu :-PRv

+11/−1
doporučit
22.5.2017 11:48

J59o26s42e61f 67K82r80o90u79p96a 7821308635657

Ať si každý na soukromém videoblogu dělá co chce. A sledovači těchto videoblogů, buďto reklamu odhalí, nebo se mu budou chtít slepě vyrovnat, je to jejih svobodná vůle.

+20/−7
doporučit
22.5.2017 11:32
Foto

P44e75t17r 42K36o80č41i59č53k49a 4379658326597

Třetí článek za 10 dnů, to není náhoda, to je palebná příprava. Milí youtubeři, nevím jestli vám to dochází, ale jste v zamerovači.

+13/−3
doporučit
22.5.2017 12:22

P42e19t92r 80T49e19n92k72r20a85t 9811298814432

Youtubeři mi ani tak nevadí, jako Sponzoři na ČT1. Když zakázali reklamu na ČT1, tak jsem si myslel, že je od ní pokoj.Ale před každým program jsou tři až pět sponzorů(reklam), a nic se neděje.

+8/0
doporučit
22.5.2017 19:33

T17o75m56á74š 51H61r87d94ý 9428110259941

Seriál o Youtuberech pokračuje... největším sponzorem youtuberů je zřejmě MAFRA ;-)

+10/−3
doporučit
22.5.2017 11:35
Foto

J22i98ř72í 91K33r12á59k30o58r69a 9149113

Nejlépe si člověk kritické myšlení vypěstuje v neregulovaném prostředí. Tedy tam, kde mu nannystate nestojí za zadkem a nedrží ho za ručičku pokaždé, kdy si pustí video na youtube.

Místo takovýchto nesmyslů si raději sami sáhněte do svědomí. Reklama na iDnes je tak otravná, že se bez pluginu, jehož jméno je v diskusi zakázáno zmínit, neobejdu.

+5/0
doporučit
22.5.2017 13:56
Foto

D79a53l71i71b64o30r 60B16a97r97t52o77š 5924610237699

reklama je již vel mi dlouho jedním z velikých zdrojů příjmů....kolik dostávají sportovci za reklamu....? oni fungují vlastně jako reklamní sloup nebo billboard. A to není nic nového, to je systém, který se táhne dlouhé dekády.

Systém je velmi jednoduchý...jistá značka zaplatí jistému sportovci za to, že ukáže značku svých lyží, že nosí hodinky jedné jisté firmy a tak dále....a lidé, kteří si pak pod tímto psychologickým tlakem takový produkt koupí, platí nejen toho sportovce ale i všechny zúčastněné a to včetně obrovských zisků....jediná obrana proti tomu je nesoutěžit mezi lidmi o to, kdo má tričko dražší značky, lepší mobil, nebo dražší kožich a tak podobně....jenže toto soutěžení se sousedem máme my lidé v krvi a tak lze této vlastnosti bezostyšně využívat.... A toto soutěžení naopak podporují ukázky celebrit jak jezdí auty, nebo se sluní nebo mají nějaké drahé šaty a tak podobně..vše je to jen o masáži pomocí působení na emoce. A to funguje nejen v reklamě ale i v politice a všude jinde....rozum jde stranou, když hovoří emoce...u jisté skupiny lidí

+5/0
doporučit
22.5.2017 11:55
Foto

R71o46m76a91n 65Š54l96e93h10o28v62e79r 2687605846468

zlaté staré youtube než to koupil google....ted je to jen reklamní peklo a bez adbloku bych tam už ani nechodil

+8/−3
doporučit
22.5.2017 11:48

P71e54t94r 97N89a26j40d21e50k 7187956243561

Jen vás chci upozornit, že skrytou reklamou není zaplaven jen Youtube nebo Instagram, ale i recenze na eshopech nebo Heurece. Lidi živící se marketingem si moc dobře uvědomují, že podle recenzí a diskuzních fór na internetu se rozhoduje značná část spotřebitelů a tyhle weby jsou dnes zaplaveny falešnými recenzemi od lidí, kteří daný produkt viděli akorát na fotce. Pokud narazíte na nějakou "úžasnou" recenzi plnou superlativů, můžete si být na 90% jisti, že jde o fake.

+5/−1
doporučit
22.5.2017 12:15

J93i98ř71í 87H88a58m21m92e22r 2453345566776

Zakázat,zdanit,postřílet youtubery a zrušit internet!

+4/0
doporučit
22.5.2017 13:58

J70i46ř67í 79S46v47a22š16e16k 9474668253799

Mám takovou teorii, že firmy se o tenhle reklamní prostor perou, protože jeho konzumenti jsou lehčeji ovlivnitelní.

+4/0
doporučit
22.5.2017 12:10

P54e16t64r 50F56. 8572818476155

Tak co ševče (youtubere), daně zaplacené máš? S pozdravem FÚ.

+5/−2
doporučit
22.5.2017 11:51

D28a89n90i78e12l 72K53r58a19u69s 1504210549931

Společnosti ovládající mediální rozhlasový a televizní trh cítí, že část reklamního koláče už neřídí ony.

+4/−1
doporučit
22.5.2017 17:11

P53e69t71r 58D11v49o87r61a15k 9728180139153

My vám ty tvůrce odpadu vnutíme ať chcete nebo ne. Vaše MAFRA ;-D

+4/−1
doporučit
22.5.2017 11:48

M37i70c87h75a73l 40P64a27u76l88í66č44e48k 2623565385955

Nevíte někdo, jakým způsobem je vlastně regulována PP reklama v jednotlivých pořadech? Resp. položil jsem si otázku, jaký je vlastně rozdíl z hlediska diváka v tom, jestli je pořad uveden značkou PP a pak se tam vesele objevují produkty, nebo to tam uvedeno není, ale produkty se tam objevují stejně, takže je to stejně každému jasné? A jsou nějaké limity třeba na to, kolik značkových triček se smí v pořadu objevit, kolik láhví konkrétní značky apod.? Mně to nějak nedává smysl, proč kolem toho dělat takový humbuk. Koneckonců, v něčem ti lidé taky musí chodit oblečení, něco pijou, kouří, poslouchají, a mně osobně třeba i přirozenější, když je třeba na pivní láhvi napsáno "Pilsner Urquell" nebo "Staropramen", než když je tam prostě jenom "Pivo". A to, jestli za to někdo někomu něco zaplatil je už divákovi úplně šumák...

+3/0
doporučit
22.5.2017 12:34

A73l68o10i21s 21J80i84n98d80r96a 9260664847275

to jsem cekal, kdy s tim prijdou. Jako vzdy jde o penize......

Proc by si nekdo nemohl na YT video plne reklam? Je na kazdem jestli si to pusti a bude sledovat nebo ne.

+2/0
doporučit
23.5.2017 14:17

P69e98t67r 25J87a30r92o76š 2794881755767

Kdyz nekoho bavi koukat na reklamy, nevim proc mu to zakazovat. Me osobne nikdo na ty joudy koukat nenuti, tudiz v tom problem nevidim.

+2/0
doporučit
22.5.2017 13:23

J80a14k23u61b 86K41o32s 3186982490124

Jo, jo. Jak se někde točí peníze, je třeba to hned zregulovat a zkasírovat :-)

+2/−1
doporučit
22.5.2017 14:44

T92o26m88á13š 76P92e43l48i60k91á70n 3951440801469

Mně zajímá spíše ta právní věc celého problému kolem užívání youtube, stejně tak i google účtů. Obecná věková limitace přístupu ke službě Google account je dneska 13 let a pod tento věk používají všechny děti vybavené tablety a telefony se systéme Android svá zařízení neoprávněně. Tedy v rozporu s podmínkami služby. Co to má společného s reklamou? Většina konzumentů obsahu youtuberů jsou právě děti ve věkové hranici 7- 18 let (u těch starších už to bude spíše o diagnoze). Neaplikuje se žádné omezení na věkovou hranici u publikovaných videí a youtubeři reálné podmínky práce s reklamou nedodržují. A pokud je product placement v zzemích EU u dětských pořadů zakázán, mělo by platit toto pravidlo i u soukromé tvorby. Stejně tak i přítomnost explicitního materiálu v pořadech.

Vím že jste mně minule za to samé vymínusovali, ale pravda je taková, že regulativa v této oblasti je jasná, to že ji nikdo nedodržuje je jedna věc, ale další věcí je, že stát v těchto případech zaspal a je benevolentní ke službám googlu, které jsou v přímém rozporu s podmínkami českého trhu. To že si své potřeby nejsme schopni regulovat je náš lokální problém. V USA se podobná regulativa začala prosazovat a hle..... google nasadil Family link (dětský účat google account pro děti pod 13 let věku s rodičovskou kontrolou). Bohužel jen pro USA. A pokud chcete službu použít dozvíte se tohle: Služba Family Link je momentálně dostupná pouze v USA. Až bude k dispozici v dalších zemích, můžeme vám dát vědět.

+1/0
doporučit
23.5.2017 11:05

P67a17v12e95l 87B20í45n43a 1103805842283

A budou dávat PayPal donaty do EET? Že by se Janeček chystal na YouTubery? To bude asi jednodušší kořist, než jeho boss.

+1/0
doporučit
22.5.2017 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.