Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D54a96v83i98d 77R56y33c53h33e87t47s93k77ý 9796691870620

HÁHAHÁÁÁÁ, idnes kritizuje cpaní reklamy... Máte tolik másla na hlavě, že je zázrak, že vám neprdnou krční obratle..

+32/−1
doporučit
22.5.2017 11:49

J46a12n 60D92e27r19k35a 8559338942412

A další díl o blbosti je tady. ;-D

+23/−1
doporučit
22.5.2017 11:42

P87a35v78e37l 21Ř73a54p96e96k 7452336549835

Jediné, co z článku vyplývá, je potřeba zrušit Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, protože i kdyby její záměr byl bohulibý (jakože není a nikdy nebyl), tak ve světle nových technologií tahle zatuchlá instituce plná politických trafikantů ztrácí smysl.

+19/−2
doporučit
22.5.2017 11:46
Foto

T18o27m91á49š 75H58o81u86š53k60a 7557902522484

Proboha, to se autor zbláznil? Proč by to proboha měl někdo regulovat a omezovat. A posléze kontrolovat? To vážně jsou tu tací, kteří si myslí,že ouřada by měl kontrolovat každé upšouknutí? Z článku a jeho dikce mrazí :-(Rv

+13/−1
doporučit
22.5.2017 13:31

P97e72t88r 67N88e30c54h25a21n23i92c96k80ý 7433466438770

Youtube je svobodná platforma. Každý si tam může nahrát cokoliv a říkat cokoliv pokud tím nepáchá trestný čin (tedy stejné chování jako např. v parku). Komu se to nelíbí, může vytvořit video s tím, jak nesouhlasí a dát ho na Youtube. Nelíbí se mi, že mnoho Youtuberů dělá prakticky jen reklamu, ale je to jen a pouze na divákovi, jestli se na to bude dívat nebo ne. Krom toho tam je diskuse, kde na to může také poukázat. Začnete regulací Youtube, pak přijdou blogy, pak rádia a nakonec budeme regulovat i povídání si v tramvaji.

+19/−4
doporučit
22.5.2017 12:23

M37a84r68t52i50n 59H53o67l79c44a84t 7965811398399

Chaos na internetu ?8-o Na internetu naopak funguji normalni pravidla.

Nesmyslem jsou spise pravidla omezovani Product placementu :-PRv

+11/−1
doporučit
22.5.2017 11:48

J48o84s85e17f 75K90r18o42u69p25a 7301218155397

Ať si každý na soukromém videoblogu dělá co chce. A sledovači těchto videoblogů, buďto reklamu odhalí, nebo se mu budou chtít slepě vyrovnat, je to jejih svobodná vůle.

+20/−7
doporučit
22.5.2017 11:32
Foto

P25e13t59r 67K90o12č50i91č93k40a 4919538816917

Třetí článek za 10 dnů, to není náhoda, to je palebná příprava. Milí youtubeři, nevím jestli vám to dochází, ale jste v zamerovači.

+13/−3
doporučit
22.5.2017 12:22

P48e24t85r 72T38e16n88k14r52a38t 9101188224642

Youtubeři mi ani tak nevadí, jako Sponzoři na ČT1. Když zakázali reklamu na ČT1, tak jsem si myslel, že je od ní pokoj.Ale před každým program jsou tři až pět sponzorů(reklam), a nic se neděje.

+8/0
doporučit
22.5.2017 19:33

T56o46m20á44š 50H18r21d52ý 9828560889451

Seriál o Youtuberech pokračuje... největším sponzorem youtuberů je zřejmě MAFRA ;-)

+10/−3
doporučit
22.5.2017 11:35
Foto

J97i55ř40í 13K25r37á75k31o69r40a 9189403

Nejlépe si člověk kritické myšlení vypěstuje v neregulovaném prostředí. Tedy tam, kde mu nannystate nestojí za zadkem a nedrží ho za ručičku pokaždé, kdy si pustí video na youtube.

Místo takovýchto nesmyslů si raději sami sáhněte do svědomí. Reklama na iDnes je tak otravná, že se bez pluginu, jehož jméno je v diskusi zakázáno zmínit, neobejdu.

+5/0
doporučit
22.5.2017 13:56
Foto

D17a62l11i25b93o46r 13B44a64r39t57o53š 5314800117989

reklama je již vel mi dlouho jedním z velikých zdrojů příjmů....kolik dostávají sportovci za reklamu....? oni fungují vlastně jako reklamní sloup nebo billboard. A to není nic nového, to je systém, který se táhne dlouhé dekády.

Systém je velmi jednoduchý...jistá značka zaplatí jistému sportovci za to, že ukáže značku svých lyží, že nosí hodinky jedné jisté firmy a tak dále....a lidé, kteří si pak pod tímto psychologickým tlakem takový produkt koupí, platí nejen toho sportovce ale i všechny zúčastněné a to včetně obrovských zisků....jediná obrana proti tomu je nesoutěžit mezi lidmi o to, kdo má tričko dražší značky, lepší mobil, nebo dražší kožich a tak podobně....jenže toto soutěžení se sousedem máme my lidé v krvi a tak lze této vlastnosti bezostyšně využívat.... A toto soutěžení naopak podporují ukázky celebrit jak jezdí auty, nebo se sluní nebo mají nějaké drahé šaty a tak podobně..vše je to jen o masáži pomocí působení na emoce. A to funguje nejen v reklamě ale i v politice a všude jinde....rozum jde stranou, když hovoří emoce...u jisté skupiny lidí

+5/0
doporučit
22.5.2017 11:55
Foto

R45o58m78a86n 27Š96l12e73h75o75v16e39r 2767135346498

zlaté staré youtube než to koupil google....ted je to jen reklamní peklo a bez adbloku bych tam už ani nechodil

+8/−3
doporučit
22.5.2017 11:48

P83e19t29r 55N70a18j18d27e27k 7417916763731

Jen vás chci upozornit, že skrytou reklamou není zaplaven jen Youtube nebo Instagram, ale i recenze na eshopech nebo Heurece. Lidi živící se marketingem si moc dobře uvědomují, že podle recenzí a diskuzních fór na internetu se rozhoduje značná část spotřebitelů a tyhle weby jsou dnes zaplaveny falešnými recenzemi od lidí, kteří daný produkt viděli akorát na fotce. Pokud narazíte na nějakou "úžasnou" recenzi plnou superlativů, můžete si být na 90% jisti, že jde o fake.

+5/−1
doporučit
22.5.2017 12:15

J38i14ř78í 78H96a43m51m43e16r 2663405866946

Zakázat,zdanit,postřílet youtubery a zrušit internet!

+4/0
doporučit
22.5.2017 13:58

J84i27ř43í 77S93v80a29š37e96k 9594718923809

Mám takovou teorii, že firmy se o tenhle reklamní prostor perou, protože jeho konzumenti jsou lehčeji ovlivnitelní.

+4/0
doporučit
22.5.2017 12:10

P28e26t86r 20F52. 8672968936955

Tak co ševče (youtubere), daně zaplacené máš? S pozdravem FÚ.

+5/−2
doporučit
22.5.2017 11:51

D77a71n87i43e95l 66K18r95a24u44s 1384370399231

Společnosti ovládající mediální rozhlasový a televizní trh cítí, že část reklamního koláče už neřídí ony.

+4/−1
doporučit
22.5.2017 17:11

P46e96t13r 93D26v12o45r32a60k 9618200339973

My vám ty tvůrce odpadu vnutíme ať chcete nebo ne. Vaše MAFRA ;-D

+4/−1
doporučit
22.5.2017 11:48

M74i18c72h43a18l 32P96a82u46l21í84č83e15k 2923685325415

Nevíte někdo, jakým způsobem je vlastně regulována PP reklama v jednotlivých pořadech? Resp. položil jsem si otázku, jaký je vlastně rozdíl z hlediska diváka v tom, jestli je pořad uveden značkou PP a pak se tam vesele objevují produkty, nebo to tam uvedeno není, ale produkty se tam objevují stejně, takže je to stejně každému jasné? A jsou nějaké limity třeba na to, kolik značkových triček se smí v pořadu objevit, kolik láhví konkrétní značky apod.? Mně to nějak nedává smysl, proč kolem toho dělat takový humbuk. Koneckonců, v něčem ti lidé taky musí chodit oblečení, něco pijou, kouří, poslouchají, a mně osobně třeba i přirozenější, když je třeba na pivní láhvi napsáno "Pilsner Urquell" nebo "Staropramen", než když je tam prostě jenom "Pivo". A to, jestli za to někdo někomu něco zaplatil je už divákovi úplně šumák...

+3/0
doporučit
22.5.2017 12:34

A78l44o30i22s 91J93i50n32d74r42a 9430664477885

to jsem cekal, kdy s tim prijdou. Jako vzdy jde o penize......

Proc by si nekdo nemohl na YT video plne reklam? Je na kazdem jestli si to pusti a bude sledovat nebo ne.

+2/0
doporučit
23.5.2017 14:17

P68e87t93r 73J86a90r46o54š 2904281375617

Kdyz nekoho bavi koukat na reklamy, nevim proc mu to zakazovat. Me osobne nikdo na ty joudy koukat nenuti, tudiz v tom problem nevidim.

+2/0
doporučit
22.5.2017 13:23

J90a20k35u93b 69K65o87s 3396492270394

Jo, jo. Jak se někde točí peníze, je třeba to hned zregulovat a zkasírovat :-)

+2/−1
doporučit
22.5.2017 14:44

T57o51m43á39š 98P50e83l18i24k57á26n 3211950231559

Mně zajímá spíše ta právní věc celého problému kolem užívání youtube, stejně tak i google účtů. Obecná věková limitace přístupu ke službě Google account je dneska 13 let a pod tento věk používají všechny děti vybavené tablety a telefony se systéme Android svá zařízení neoprávněně. Tedy v rozporu s podmínkami služby. Co to má společného s reklamou? Většina konzumentů obsahu youtuberů jsou právě děti ve věkové hranici 7- 18 let (u těch starších už to bude spíše o diagnoze). Neaplikuje se žádné omezení na věkovou hranici u publikovaných videí a youtubeři reálné podmínky práce s reklamou nedodržují. A pokud je product placement v zzemích EU u dětských pořadů zakázán, mělo by platit toto pravidlo i u soukromé tvorby. Stejně tak i přítomnost explicitního materiálu v pořadech.

Vím že jste mně minule za to samé vymínusovali, ale pravda je taková, že regulativa v této oblasti je jasná, to že ji nikdo nedodržuje je jedna věc, ale další věcí je, že stát v těchto případech zaspal a je benevolentní ke službám googlu, které jsou v přímém rozporu s podmínkami českého trhu. To že si své potřeby nejsme schopni regulovat je náš lokální problém. V USA se podobná regulativa začala prosazovat a hle..... google nasadil Family link (dětský účat google account pro děti pod 13 let věku s rodičovskou kontrolou). Bohužel jen pro USA. A pokud chcete službu použít dozvíte se tohle: Služba Family Link je momentálně dostupná pouze v USA. Až bude k dispozici v dalších zemích, můžeme vám dát vědět.

+1/0
doporučit
23.5.2017 11:05

P23a40v23e51l 81B38í12n66a 1103805652853

A budou dávat PayPal donaty do EET? Že by se Janeček chystal na YouTubery? To bude asi jednodušší kořist, než jeho boss.

+1/0
doporučit
22.5.2017 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.