Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tlačítko dveří v MHD nefungovalo, tak je muž prokopl a odešel

Pražští policisté hledají vandala, který v zastávce Roztyly v Praze 4 prokopl dveře autobusu a způsobil tím dopravci škodu 11 tisíc korun. Za použití tlačítka určeného k otevírání dveří se dovnitř nedostal, což ho rozčílilo. Muži hrozí za poškození cizí věci až rok ve vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e15t59r 69S43v97r45c45h97o73k60r38y35l 3849980856716

Hlavně, že si pak odkráčel jak pán :D

0/0
21.4.2017 9:16

T72o74m95á59š 34P25ř62i56b18y20l 9292769380

nedidím se mu dveře nejdou otevřít zkouší nekolikrat řidič zavře ostatní dveře a odjede mu :) to by i mě na...lo...

0/0
20.4.2017 13:00

T67o56m25á50š 40P33ř60i66b72y96l 9872249940

jo a proto jezdím autem a ne městskou nezavřu si dveře před nosem a neodjedu si a tím padem si nerozkopu auto :)

0/0
20.4.2017 13:01

F56i15l91i90p 80H92e92r51c85í97k 9699612787895

Taky se mi několikrát stalo, že cestující násilím se vecpal do zavírajících dveří a ty vzápětí rozbil. Strašná bezohlednost pražských cestujících. Smluvní přepravní podmínky dneska znají jenom řidiči MHD :-(

+1/0
18.4.2017 18:21

M95i23c35h86a25l 68S69t15e14b23l84o 5539741344147

Verbež...toho zmetka poslat do polepšovny;-)

Jak může někdo takto ne-přemýšlet a kde se v něm bere ta drzost něco rozbíjet?;-€

0/0
18.4.2017 13:58

J10a76n17a 44V39y68s57k63o27č39i35l82o86v81á 8577548879614

Úplně jeho reakci chápu. Mezi řidiči je hodně zlomyslných idiotů.Rv

+2/−8
18.4.2017 9:42
Foto

J43i63ř53í 46K20r72á55k35o51r11a 9789163

Klasika. Ženete se za autobusem, který normálně jezdí podle plotu, autobusák vás nechá uříceného doběhnout až ke dveřím, které vám pak zacvakne před nosem. Takhle si ti braši utrápení zkracují celodenní nudu za volantem už od doby, co pamatuju.

+6/−3
18.4.2017 8:41

J37a28n 67Ž47á84k 4315614268492

Klasika. Ženete se za autobusem, který má např. zpoždění kvůli cizí nehodě, sklápění plošiny pro vozíčkáře, prodávání jízdenek atd., a on na vás nepočká.

Podle jízdního řádu už měl být dávno na některé další zastávce.

Vy jste vlastně dobíhal na autobus, který má přijet podle jízdního řádu na vaši zastávku až za 2 minuty. No a ten jste v pohodě stihl.;-)

+1/−1
18.4.2017 13:28

M30i47c58h18a57l 88K85u81c32h55t67a 6953914414702

Já si začal nedávno vést takovou statistiku. Bydlím na Kubánském náměstí odkud je to na metro sice jen 2 stanice, nicméně jede tam jediná tramvaj (7) s poměrně dlouhým intervalem, která zásadně (v podstatě nikdy) nejezdí podle jízdního řádu. Raději to chodím pěšky, ale když už jedu tramvají, tak stojí za to zkusit ve stanici stojící tramvaj doběhnout. Přišlo mi, že řidiči zlomyslně zavírající dveře před nosem výrazně převažují, nad řidiči čekajícími, tak jsem si začal "dělat čárky". Zatím asi za měsíc jsou stoprocentně úspěšní ti zavírající před nosem, vedou 4:0. Tramvaj dobíhám zepředu, tudíž mě řidič musí vidět i když třeba sleduje zrcátko (většinou však hledí sveřepě vpřed), neobstojí ani argument o zpoždění, protože náhodou vím, že řidiči jsou postihováni za předjetí, ale ne za zpoždění, navíc 20 metrů za zastávkou je semafor, kde řidič, který nemohl 5 vteřin počkat, pak půl minuty stojí. Takže pan Krákora má podle mne pravdu.

+1/0
18.4.2017 15:05

M59i63l66a44n 88M13a27j56e84r20č12í17k 1240490954366

tak netvrdím, že to nemůže být i jak píšete, ale také to může být:

1.) tramvaj stála jako tzv. druhý vlak (při jejím příjezdu v zastávce byl či ji opouštěl přes rozjezdovou výhybku s radiovými obvody, do nichž nesmí vjet 2 vlaky zaráz - možná i během Vašeho uvedeného dobíhání zrovna jeden vlak odbočoval vpravo do obratiště)

2.) přijížděl za tou tramvají další vlak, který bez jejího popojetí se již do zastávky nevlezl a tím, že popojela už na tzv. semafor již před tzv. padnutím volna byla šance, že na něj odjely obě dvě směr Průběžná (samozejmně chápu že druhá byla tzv. metrolinka 22 s polovičním intervalem než 7 a za další zastávkou narozdíl od ní odbočuje vpravo)

0/0
18.4.2017 18:01

M92i70c21h22a26l 93K38u61c82h69t52a 6283544204192

Nevylučuji tyto situace, zejména tu první - odbočovací, ale moc nechápu, jaký to má vliv na to, že mi řidič zavře dveře půl metru před nosem. Situace č.2 se stává zřídka, do zastávky se vejdou další 2 vlaky, i když jeden už stojí na semaforu a blokuje část nástupiště. A i v této situaci nechápu, proč by řidič nemohl 1-2vteřiny vyčkat, zvlášť když předtím se zájmem sleduje můj stometrový sprint a dveře zavře těsně přede mnou.

0/0
18.4.2017 19:17

E44d85a 96D86r31á63b27e37k 7459132893737

Místo aby si dal facku, že přišel pozdě, tak kope do dveří. Někteří lidé mají zdá se snahu svádět své chyby na druhé, případně alespoň neživé předměty ;-D

+7/−4
18.4.2017 0:50

L96u55d81v70í42k 36M29a74t35o79u29š53e64k 1341147608294

Dle záznamu už řidič přepnul do režimu jízdy, kdy už vnější tlačítko nefunguje.

+1/0
17.4.2017 20:29

J59i98r12i 73O11s66v30a26l61d 2735714746437

Řidič ty dveře ale otevřít může, že?

+2/0
18.4.2017 7:54

J75i18ř35í 29Š40t16ě11d97r20a 5900352451837

Může, ale napřed musí zavřít ty zbývající otevřené.

0/0
18.4.2017 17:00

M64i66c53h31a95l 59K65u18c84h14t87a 6103944884602

Řidič hlavně se zájmem několik vteřin cestujícího pozoruje, a pak s gestem lehce připomínajícím fakáče zavírá ostatní dveře a odjíždí.

+1/0
18.4.2017 15:15

F53r79a61n57t98i90š14e20k 28K44a93l96v58o30d49a 5177767373271

No jo, ale on by musel jít k vedlejším dveřím a to by musel ujít skoro několik metrů. A to je strašně daleko....;-)

+6/−1
17.4.2017 19:51

J11i63ř72í 39S77o21u19č35e89k 5146477299449

V nesprávný čas na nesprávném místě.

0/0
17.4.2017 19:27

J27a50r54o40s38l77a45v 91K60o55t35l86a12b61a 3160867

Co se týče dodržování jízdního řádu, tak ten bývá pouze orienteční, obzválště ve špičce.

+1/0
17.4.2017 18:30

J45i95ř21í 72G77r86o95m79a49n83n 4453895658236

Sranda pak je, když Vám apka iDos.cz najde spojení. Přestupujete z jedné tramvaje na druhou a ona zrovna ta Vaše je na stejné koleji před tou, ze které jste vystoupili a zrovna odjíždí ;-D

+2/0
18.4.2017 0:40

Z15d79e25n58ě79k 18V75a19l77e98n90t34a 3495170478524

To sklo není moc bezpečnostní, když se vůbec celé nevysypalo no vidět, že to jsou opravdu dost kvalitní autobusy ;-D

+1/−4
17.4.2017 16:42

M74i59r12e47k 54K18o35n55e65č39n54ý 6737895545414

Dveře nakopnul, to samozřejmě neměl, poškodil, to nejspíš nechtěl. Možná by i zaplatil, kdyby věděl. Hlavně, že se tady mává odnětím svobody. A denodenně poničené vozy od mládeže, to je v pohodě. Kolik takových už bylo za promyšlený, opakovaný a úmyslný čin na internetu zveřejněno a nakonec dohnáno k zodpovědnosti?

+8/−2
17.4.2017 15:24

E55d35a 47D50r54á70b53e81k 7979212363277

nelžete, denodenně poničené vozy od mládeže není v pohodě jak tvrdíte

+1/0
17.4.2017 17:30

J21i80ř53í 47G87r41o95m18a84n87n 4283685958546

Ano, je to lež. Není to od mládeže ....

+1/0
18.4.2017 0:41

T68o91m49a63s 11V28o33n66d45a97l 2129660920812

zdravá lidská reakce

+7/−9
17.4.2017 15:10

J31i76ř13í 36N27o90v23á74k 1224913657418

Ten člověk musí samozřejmě škodu zaplatit. Ale co řidič, jak bude potrestán on? Jeho povinností je dveře kontrolovat, což očividně neudělal a bezohledně odjel.

+1/−8
17.4.2017 14:38

J92i45ř56í 66O17u77k53r10o11p60e41c 5440198173939

Co by měl zkontrolovat???

+3/−2
17.4.2017 14:49

L54u45b54o44m31í47r 24Z85o17u84h91a50r 3155405936788

Nechápu komentáře některých lidí.

Za 1 . Cestující má být na zastávce včas. Nikdo mu záměrně dveře nezavře.

Za 2 . I kdyby mu řidič opravdu záměrně ujel co vede cestující k tomu aby se takhle chovali ? Myslíte si že je demokracie a můžete si dovolit všechno ?

Za 3 . Sedněte si na místo řidiče a budete to vidět i z druhé strany. Když máte na lince 20 zastávek nebo i víc a třeba i na 5 zastávkách Vám bude někdo dobíhat. Ten řidič má třeba na konečné čas akorát tak na wc nebo se chce najíst a kde jaký zdržování mu zkracuje jeho čas na konečné.

Za 4. Bude na Vás čekat odjíždějící Vlak nebo letadlo ? Na letadlo musíte být taky 2 nebo i 3 hodiny dopředu.

Za 5. jede Vám bus každých 10 nebo 15 minut. Běžte na vesnici kde Vám jede bus každou hodinu nebo dvě. Tam musíte být včas.

Za. 6 I ten bus je jen stroj a tlačítko nemusí fungovat. to neznamená že kvůli tomu rozbiju dveře.

Proberte se už konečně a začněte se chovat jako lidi a ne jako zvířata !

+25/−3
17.4.2017 12:00

M56i96c68h35a86l 20J77a90r34o22š 7924790702455

Letadlo hodně často počká, protože jinak by museli vykládat zavazadlo.

+1/−2
17.4.2017 19:19

J67i26r20i 96O68s38v66a57l43d 2925784586487

Srovnávat odlet letadla s otevřením nebo neotevřením dveří není projevem zdravého rozumu.

0/0
18.4.2017 7:53
Foto

J81i25ř36í 47K68r17á80k84o46r49a 9819163

"Za 1 . Cestující má být na zastávce včas. Nikdo mu záměrně dveře nezavře."

Blábol. Moje bohaté zkušenosti s řidiči autobusů říkají opak. Navíc říkat, že měl být na zastávce včas, když zjevně právě přijel metrem, to tak úplně nedává smysl. Prostě ten přípoj stojí za bačkoru. Nebyl sám, kdo se tam z metra hnal s vyplazeným jazykem. Zkuste někdy vyjít z baráku. Venku čeká celý reálný svět, plný takových případů.

+3/−3
18.4.2017 8:44

J44a67k63u20b 18N54o44v25ý 7716264754407

a jak často jezdí metro? co 4minuty? Tak jeďte tím předešlým, to je celé.

+6/−3
18.4.2017 9:06

P18a70v64e21l 98N62o74v56á37k 2705947752962

Ano, než popojít 3 m k otevřeným dveřím, budu jak ***** mačkat tlačítko a pak raději prokopnu dveře.

"Yntelygent, jako višytí"

+20/−3
17.4.2017 9:46

J73i33ř71í 88F60i30š75e38r 1893332701136

Já bych to považoval za celkem běžnou lidskou reakci ve stresu. Za normální bych pak taky považoval, že pán automaticky půjde zaplatit škodu, kterou touto reakcí způsobil. Vše by pak bylo ok a nebylo by nutné o tom psát články do místního Večerníku Praha.

+5/−9
17.4.2017 9:40

J47i35ř48í 43O42u75k64r49o95p39e96c 5510698843839

Vandalismus opravdu není normální reakcí.

+5/−1
17.4.2017 14:51

J74i34ř78í 72F71i87š22e44r 1303712361216

Toto není vandalismus, to je výbuch zlosti.

+5/−3
17.4.2017 15:03

J95i98ř11í 28O47u93k18r61o37p36e22c 5930948393369

Normální člověk ve zlosti neničí cizí majetek. To pouze ubožáci, co nemají sami sebe pod kontrolou.

+4/−2
17.4.2017 15:09

J10i44ř35í 29F29i74š46e11r 1133212601976

Pod kontrolou? Lidé mají dnes pod kontrolou své emoce více, nej je pro jejich zdraví vhodné.

+1/0
17.4.2017 16:53

J25i34ř90í 28G71r16o63m68a49n94n 4213595578606

Viz např. chování některých chodců, cyklistů, řidičů.... klidně vystoupí z auta a utluče seniora na přechodu a jede dál .....

+2/0
18.4.2017 0:44

J33a55n 47V22o83j77t41í60š21e98k 6932511175466

Přemejšlim, kdy jsem naposled ve zlosti kopnul do autobusu... Už si vzpomínám! Nikdy, protože nejsem mentál.

+1/−1
18.4.2017 12:34

J58i97ř96í 17F85i95š91e36r 1463172501876

Ani jste neprásknul dveřmi, nebouchl do stolu, nezařval, ... No vlastně asi ne, nejste přece mentál.

+2/0
18.4.2017 12:37

J40a69n 85V15o33j74t71í67š50e90k 6622901365826

Do stolu občas praštim, ale rozhodně ne tak, abych ho rozflákal, dveřma nemlátim, to už mi přijde hloupý a do skla rozhodně nekopu ani když jsem fakt naštvanej. Prostě nejsem mentál a dokážu odhadnout důsledek svýho jednání i když jsem naštvanej. V situaci tohohle pána bych asi zaklel. I když ve skutečnosti v jeho situaci popobíhám k otevřenejm dveřím, protože vim, že to mačkání tlačítka a otevírání chvíli trvá. Jak říkám, nejsem mentál.

0/−1
18.4.2017 12:49

J65i63ř23í 90F33i29š97e27r 1203512961146

Takže vlastně jde jen o sílu úderu a pevnost materiálu. Vaším cílem není rozbít stůl, cílem toho člověka nebylo rozbít skleněnou výplň ve dveřích. Byl to jen výbuch zlosti, akorát v jiné intenzitě, než by byl případně ten váš.

+1/0
18.4.2017 12:55

J73a60n 68V96o18j39t71í95š46e70k 6742151755286

Ano. V intezitě mentála.

0/−1
18.4.2017 14:48

M78i49c95h67a44l 16T79o13m39i37n23s55k83ý 9301895227594

jsem na jeho straně R^

+6/−24
17.4.2017 7:39

M44i18c29h11a21l 97T53o81m32i28n40s45k93ý 9881175257144

Myslím že se nijak nezpozdil.

Byl na zastávce hned za posledním nastupujícím.

+1/−10
17.4.2017 7:41

M50i57c31h51a16l 90T33o69m31i40n83s62k55ý 9511165337214

..akorát by tu opravu měli zaplatit lidi co jsou na straně řidiče. Nikoliv já jako daňový poplatník.

+1/−16
17.4.2017 7:43

J39o96s55e26f 67Š50v51e84c 6225866494673

Postavit ráno na každou zastávku jeden spoj a nechat ho tam stát celý den s otevřenými dveřmi. Řidič nikomu neujede... Pak budete spokojeně sedět. Až vás to přestane bavit, půjdete pěšky.

+11/0
17.4.2017 11:11

V44í48t 16P39r78č78í41k 9908170374270

Kolikrát jsem dobihal autobus a jeho řiditel mi zavřel dveře před nosem a jistě byl se svým výkonem spokojený. Měl jsem často chuť dveře prokopnout. Takže pro pána mám pochopení.

+13/−20
17.4.2017 1:25

M94a41r88i67á69n 29B75e76d33n21á82r58i19k 9681861810178

Já pochopení nemám, prokázal svojí zaostalost. Dveře nejdou otevřít potom co se ozve upozornění na ukončení nástupu. Řidiči autobusu mají pevný řád, nemají povinnost čekat opozdilce. Nesnáším zdržovače v metru, nejraději bych je vždy vykopl od těch dveří a nebo je pokutoval 2000 Kč za držení dveří, je to totiž všeobecné ohrožení. V metru je to zakázáno, ale kdejaká opice ty dveře drží.;-O

+14/−4
17.4.2017 4:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.