Diskuze

Na D1 u Bíteše bourala nákladní auta, kolona ve směru na Brno měřila 14 km

Nehoda dvou nákladních automobilů na 164. kilometru dálnice D1 v místě dopravního omezení zastavila provoz směrem na Brno. Nehoda skončila bez zranění. Další omezení čekalo řidiče na 35. kilometru D1 ve směru na Brno, kde havarovalo šest aut
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J39a88n 56K84o74h23o10u98t

14. 4. 2017 19:00

Jeli jsme okolo ve druhém směru. Dva kamiony vedle sebe. Ve zúžení, to chce fakt hodně nízký IQ řidiče. A fakt lituji ty chudáky, kteří zůstali stát za nima. 5 hodin si nedokážu představit ani sám, natož pak třeba s dětmi.

3 0
možnosti
BM

řidič byl asi blikající Vladimír.

0 0
možnosti
VR

Upřímně řečeno, jezdím hodně, tak 48 000 km ročně a zrovna kamionáci jsou jediní zmála co jezdí slušně. Neoslnují, svítí tam kde mají. Své vozy mají osvětlené správně, při změně zpruhu do pruhu v 99,99% používají směrová světla, při zastavení v koloně spustí havarijní směrová světla a u připojovacích průhu sníží rychlost a udělají velke rozestupy, aby se auta mohla připojovat a byl plynulý provoz. Všechno co jsem vyjmenoval půlka řidičů a snad komplexně nová generace řidičů kolem roku 2000 nedělá.

1 0
možnosti
BM

Kdo se na vaší provokaci chytí?

0 0
možnosti
Foto

Každý den co jedu, trčím někde v koloně, nejčastěji kvůli nehodě. Ve většině případů ta to můžou osobáky. Teď nabourají kamiony a všichni kamioňáci jsou hned bezmozci..tak víte co? Předjíždí mě dodávka ve zúžení v místě, kde je pruh jen pro šířku 2.1 (chce-li řidič půjčím mu metr po té, co přijde o zrcátko). Osobáky mají zase ve zvyku najednou to hrknout před náklaďák (většinou v koloně, kdy neustále přejíždí z pravého do levého a naopak podle toho, kde to jede o 2 km/h rychleji), když dojíždí kolonu, nezapnou výstražný blinkry..je toho milion. Ale asi si myslí, že řidič náklaďáku je přece profík takže ho nic nerozhodí... Ach jo

0 0
možnosti
Foto

Každý den co jedu, trčím někde v koloně, nejčastěji kvůli nehodě. Ve většině případů ta to můžou osobáky. Teď nabourají kamiony a všichni kamioňáci jsou hned bezmozci..tak víte co? Předjíždí mě dodávka ve zúžení v místě, kde je pruh jen pro šířku 2.1 (chce-li řidič půjčím mu metr po té, co přijde o zrcátko). Osobáky mají zase ve zvyku najednou to hrknout před náklaďák (většinou v koloně, kdy neustále přejíždí z pravého do levého a naopak podle toho, kde to jede o 2 km/h

0 0
možnosti
Foto

To sem nepatří :( telefon si ze mě dělá srandu

0 0
možnosti
JP

Jeden kamion predjizdel v miste oprav a zuzeni druhy kamion a tohle je vysledek .. doufam, ze uz si ta lopata hloupa kamionacka za volant nikdy nesedne ..

3 0
možnosti
LS

A co těch šest osobáků?

0 0
možnosti
PL

Není nad naší unikátní dálnici a naprosté radosti mít tu čest po ní jezdit. Každý rok několik úseků opravy a není skoro dne kd by se tam nějakej blbec nevyboural a celý to nezablokoval :D

1 0
možnosti
MK

Mám za kamaráda řidiče kamiónu který zřejmě porušuje můj názor,že řidiči těchto monster mnoho rozumu nepobrali.....z fotek je vidět,že jeli vedle sebe,tam by nevlezl snad ani osobák.

1 0
možnosti
JJ

Hodne je to o dodrzovani vzdalenosti. Zrovna vcera jsem vezl rodinu na Hodoninsko a v zuzeni, kde je 80tka, jedu tak 85 a na me nalepena dodavka tak na tri metry. Sotva 20 lety blbecek, kdyzho probliknu brzdovkama jen rozhodi ruce a vzdali se na ctyri metry. A tohle se mi opakovalo neustale. Dokonce sem musel problikat i maminu, ktera vezla dve deti. Diky temhle tupoidnim blbum jsou plne hrbitovy...

9 0
možnosti
JP

To byl taky nápad začít opravovat d1 před dokončením dálnice HK-Olomouc, a vubec všech ostatních dálnic

5 1
možnosti
MR

Napad to byl dobry, bo jinak by se d1 do te doby rozpadla.

6 1
možnosti
MH

M66a97r39e78k 10H74r64u14b74y

14. 4. 2017 11:48

Přesně proto mají v civilizované Evropě kamiony o svátcích zákaz:-/

8 4
možnosti
MR

Nevidim ale rozdil v tom, jestli kamiony ucpou dalnici ve svatek nebo vsedni den. Ten je mozna horsi.

2 0
možnosti