Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 u Bíteše bourala nákladní auta, kolona ve směru na Brno měřila 14 km

Nehoda dvou nákladních automobilů na 164. kilometru dálnice D1 v místě dopravního omezení zastavila provoz směrem na Brno. Nehoda skončila bez zranění. Další omezení čekalo řidiče na 35. kilometru D1 ve směru na Brno, kde havarovalo šest aut

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a76n 45K35o59h65o15u50t 8297294897770

Jeli jsme okolo ve druhém směru. Dva kamiony vedle sebe. Ve zúžení, to chce fakt hodně nízký IQ řidiče. A fakt lituji ty chudáky, kteří zůstali stát za nima. 5 hodin si nedokážu představit ani sám, natož pak třeba s dětmi.

+3/0
14.4.2017 19:00

B10l41a21ž26e79j 31M19o42t26y73č31k71a 8667547745900

řidič byl asi blikající Vladimír.

0/0
14.4.2017 19:09

J27i21n88d29r31a 40J28a55n72o36u59š79e65k 3794720826764

Zazil jsem 4 hodinovou ucpavku. V aute ctyri deti, manzelka vlastne fungovala jako pate dite. Byl to hukot, na to se neda zapomenout :-)

0/0
14.4.2017 19:11

V18l89a83d81i72m59í31r 13R27e70t47t86i26n13g28e46r 5595766925695

Upřímně řečeno, jezdím hodně, tak 48 000 km ročně a zrovna kamionáci jsou jediní zmála co jezdí slušně. Neoslnují, svítí tam kde mají. Své vozy mají osvětlené správně, při změně zpruhu do pruhu v 99,99% používají směrová světla, při zastavení v koloně spustí havarijní směrová světla a u připojovacích průhu sníží rychlost a udělají velke rozestupy, aby se auta mohla připojovat a byl plynulý provoz. Všechno co jsem vyjmenoval půlka řidičů a snad komplexně nová generace řidičů kolem roku 2000 nedělá.

+1/0
14.4.2017 16:28

B20l22a29ž68e38j 49M71o40t35y60č52k23a 8107687495820

Kdo se na vaší provokaci chytí?

0/0
14.4.2017 19:07

J37i14n10d17r70a 81J71a63n34o85u62š23e39k 3204360406104

Pod to bych se podepsal, nicmene i mezi kamionaky jsou bezmoskove. Par uz jsem jich zazil. A opet je to hlavne o dodrzovani vzdalenosti. Na to jsem extremne haklivej, protoze v aute vozim ctyri deti.

0/0
14.4.2017 19:14
Foto

P51e50t57r47a 69Š80e14v20č48í75k23o69v39á 2264434416641

Kolega řidič, když stála dálnice, vzal k sobě kamionu děti co stály v autě před ním. V zimě..to by mě dřív vůbec nenapadlo..

0/0
15.4.2017 2:20

T21o72m23a78s 39M98a84t88e67r85a 4976231923653

Pod to bych se podepsal, i mezi kamioňáky, velmi sporadicky, takoví jsou

0/0
14.4.2017 23:27
Foto

P78e47t13r60a 91Š36e22v96č86í66k74o16v70á 2974494556551

Každý den co jedu, trčím někde v koloně, nejčastěji kvůli nehodě. Ve většině případů ta to můžou osobáky. Teď nabourají kamiony a všichni kamioňáci jsou hned bezmozci..tak víte co? Předjíždí mě dodávka ve zúžení v místě, kde je pruh jen pro šířku 2.1 (chce-li řidič půjčím mu metr po té, co přijde o zrcátko). Osobáky mají zase ve zvyku najednou to hrknout před náklaďák (většinou v koloně, kdy neustále přejíždí z pravého do levého a naopak podle toho, kde to jede o 2 km/h rychleji), když dojíždí kolonu, nezapnou výstražný blinkry..je toho milion. Ale asi si myslí, že řidič náklaďáku je přece profík takže ho nic nerozhodí... Ach jo

0/0
14.4.2017 16:12
Foto

P63e38t50r52a 50Š42e85v58č84í78k98o65v30á 2224824356771

Každý den co jedu, trčím někde v koloně, nejčastěji kvůli nehodě. Ve většině případů ta to můžou osobáky. Teď nabourají kamiony a všichni kamioňáci jsou hned bezmozci..tak víte co? Předjíždí mě dodávka ve zúžení v místě, kde je pruh jen pro šířku 2.1 (chce-li řidič půjčím mu metr po té, co přijde o zrcátko). Osobáky mají zase ve zvyku najednou to hrknout před náklaďák (většinou v koloně, kdy neustále přejíždí z pravého do levého a naopak podle toho, kde to jede o 2 km/h

0/0
14.4.2017 16:11
Foto

P35e13t64r19a 72Š42e24v65č26í59k50o88v55á 2444564806371

To sem nepatří :( telefon si ze mě dělá srandu

0/0
14.4.2017 16:15

J22a44n 92P98o58s35l29e35d23n11í 5185428779924

Jeden kamion predjizdel v miste oprav a zuzeni druhy kamion a tohle je vysledek .. doufam, ze uz si ta lopata hloupa kamionacka za volant nikdy nesedne ..

+3/0
14.4.2017 15:45

L42u91b14o80m89í14r 66S17a93z92e70č23e29k 8510640854299

A co těch šest osobáků?

0/0
14.4.2017 16:00

P73a46v93e97l 81K26o45l56a20ř32í27k 8687600338600

to byli urcite kamionaci, ktery meli volno ;-D

0/0
14.4.2017 21:55

P59a51v55e94l 84L30á36n39í71k 5359255292627

Není nad naší unikátní dálnici a naprosté radosti mít tu čest po ní jezdit. Každý rok několik úseků opravy a není skoro dne kd by se tam nějakej blbec nevyboural a celý to nezablokoval :D

+1/0
14.4.2017 14:51

M63a37r46t18i77n 53K97l20í59m34e80k 1679527301472

Mám za kamaráda řidiče kamiónu který zřejmě porušuje můj názor,že řidiči těchto monster mnoho rozumu nepobrali.....z fotek je vidět,že jeli vedle sebe,tam by nevlezl snad ani osobák.

+1/0
14.4.2017 14:01

J58i70n32d72r66a 40J50a92n35o44u33š65e45k 3984850296384

Hodne je to o dodrzovani vzdalenosti. Zrovna vcera jsem vezl rodinu na Hodoninsko a v zuzeni, kde je 80tka, jedu tak 85 a na me nalepena dodavka tak na tri metry. Sotva 20 lety blbecek, kdyzho probliknu brzdovkama jen rozhodi ruce a vzdali se na ctyri metry. A tohle se mi opakovalo neustale. Dokonce sem musel problikat i maminu, ktera vezla dve deti. Diky temhle tupoidnim blbum jsou plne hrbitovy...

+9/0
14.4.2017 13:14

J28o34s96e85f 50P59a25l39a84t12a 1883292811385

To byl taky nápad začít opravovat d1 před dokončením dálnice HK-Olomouc, a vubec všech ostatních dálnic

+5/−1
14.4.2017 12:17

M53i79c42h13a37l 12R59e82j62z77e17k 5186887535551

Napad to byl dobry, bo jinak by se d1 do te doby rozpadla.

+6/−1
14.4.2017 12:20

T22o68m10á18š 50P82a50č41e28s 2758412777917

To jako odložit opravu o dalších 20 let? :-P

+1/0
14.4.2017 13:30

T34o37m22a90s 75M60a69t86e38r89a 4956751813163

Pán se uklikl, chtěl napsat před započetím projednávání stavby a vykupování pozemků pro stavbu dálnice HK-Olomouc

0/0
14.4.2017 23:33

M64a96r76e10k 76H73r97u66b35y 6567512891148

Přesně proto mají v civilizované Evropě kamiony o svátcích zákaz:-/

+8/−4
14.4.2017 11:48

M26i66c50h36a75l 41R71e54j72z81e41k 5356827875581

Nevidim ale rozdil v tom, jestli kamiony ucpou dalnici ve svatek nebo vsedni den. Ten je mozna horsi.

+2/0
14.4.2017 11:50

D45a68n33i44e51l 25B24a83r75t85o37l60d 6359824108461

To zákazy způsobují ty kolony. Kdyby žádné nebyly, tak by bylo líp. Řidič je limitovaný jízdou, tak stejně pauzu někde dělat musí. Jen by ji každý dělal dle potřeby a ne podle zákazu.

A ty prazdninové mají smysl snad jen v itálii.

+3/0
14.4.2017 12:10

V58l14a15d96i15m95i63r 22S87e33f69l 6957732415571

U nás myslím taky.

0/−2
14.4.2017 12:12

M60i58c24h89a49l 29R89e64j31z26e30k 5916327695441

Nj, ale 13-22. Takze to jeste stihli.

0/0
14.4.2017 12:15

V65l57a18d68i52m12i22r 90S83e13f20l 6717842375351

Dálniční známka pro D1 je jen sázka do loterie - zda dojedu, kdy dojedu...

0/0
14.4.2017 11:47

A74n64t85o31n16i44n 14C89h76a75l24o47u57p88k45a 8528616989950

Proc z toho neni online, kdyz je u bourani kazdeho komína?

+1/0
14.4.2017 11:10

M48i66c85h11a56l 30Z35e83l59e13n28ý 6224543595406

To proto, ze kamiony ridi nevyspali bezmozci.

Ale.hlavne ze mame prujezdove radary.

Kolik nehod na uzavrenych usecich bylo z duvodu nedovolene rychlosti a kolik kvuli chybe kamionaka?

+6/−5
14.4.2017 11:02

A48n54t77o83n22i55n 29C14h56a69l56o62u55p14k81a 8558886469110

To by bylo moc prace. Merit rychlost zvladne i cviceny orangutan a sype to

+2/0
14.4.2017 11:04

M77i31c56h51a40l 70R75e94j59z22e92k 5626677285521

By ses mozna divil.

+1/0
14.4.2017 11:58

A41n75t95o97n53i91n 65C20h95a64l54o52u14p36k17a 8728566469590

Asi nefunkcni radar....

+4/−1
14.4.2017 10:43

T10o27m55á90š 19B65a69š23a53n18d57a 2262649962440

Kdyby za způsobenou nehodu musel viník uhradit veškeré náklady ze svého, vč. ušlého zisku lidí čekajících několik hodin v kolonách, dali by si někteří idioti větší pozor.

+4/−6
14.4.2017 10:25

J18a27r10o46s41l73a69v 57B98e14d80r70n57a 3496681121377

Ale no tak...

+4/0
14.4.2017 10:31

T92o53m74á44š 83B59a41š10a18n82d48a 2192599332800

Tak upřímně, všechno se uhradí z pojistky a viník je vysmátý. Proč by jezdil opatrně, když se vlastně nic neděje. Zvlášť u kamioňáků, kdy ta auta nejsou jejich.

Dobře, trochu jsem to přehnal, ale citelnější postihy by být měly.

+8/−1
14.4.2017 10:34

J81a55r37o13s90l84a88v 19B40e24d28r96n64a 3906351391927

To souhlasím, ale člověk může zavinit nehodu s velkou škodou která ho zrujnuje a nemusí to být zas až tak jeho velká chyba...

0/0
14.4.2017 11:04

D75a56v17i80d 57T34o57m92a29n 9635857462667

Ale samozrejme, zamestnavatel to jen tak zkousne, bude platit vyssi pojistku kvuli castym nehodam a jede se dal. Ridice si nedovoli ani napomenout ;-)

0/−1
14.4.2017 11:17

T66o23m25á70š 39B42a31š70a46n45d67a 2242809672360

Vzhledem k poměrně velkému nedostatku řidičů, kdy za volant sedají opravdu vylízanci bez jakékoliv praxe, kteří sotva dosáhnou na pedály, tak ano, zaměstnavatel vyšší pojistku zkousne a jede se dál.

+1/−1
14.4.2017 11:25

D52a60v52i83d 35T54o89m95a46n 9445257872237

Nevim o firme, ktera by nevyzadovala "pojistku na blbost". Vetsinou do 100 kkc si vsechno plati ridic sam a verte, ze pojistovne je uplne jedno, jaky je nedostatek ridicu, ona si to s nim vyresi.

0/0
14.4.2017 12:07

T86o29m55á55š 87B69a77š81a39n50d19a 2662129502240

Pojistka na blbost je dnes už povinnost a mám ji taky, ale ten, kdo způsobí škodu platí jen spoluúčast, která je v řádu pár tisíc. Stejně tak výše pojistné částky se odvíjí od výše příjmu, takže v případě kamioňáků to bude taky do dvou tisíc za pojištění na rok.

Nic víc si na něm nikdo nevezme.

0/0
14.4.2017 12:34

D14a32v54i13d 43T61o56m84a48n 9965337782467

Kazdy mame sve zkusenosti. Znam nekolik lidi, ktere vyhodili kvuli relativnim blbostem (procouvani plotu atp.) pripadne jim podobna pojistka byla po opakovane skode zrusena pojistovnou. Vy asi pracujete nekde, kde vam vsechno projde, v urcitem smeru asi tim lip pro vas.

ps Ja zatim necerpal z blbostky, havarijky ani povinneho.

0/0
14.4.2017 12:58

P67a68v82e69l 64N48e40v95e36č10e21ř39a53l 6322296164490

Viděl bych možné řešení. Za zavinění nehody řidičák na 1 rok "do čistírny", pak samozřejmě zkoušky pro opětné získání, za druhé zavinění odebrat definitivně - jako důsledek, že dotyčný prostě neumí jezdit a nepatří za volant. Samozřejmě by se muselo uplatňovat bez různých kliček a protekcí. Pak by si snad lidi vážili řidičáku a života.

+1/−5
14.4.2017 11:07

M49i73c97h15a56l 48R21e45j51z54e28k 5466847905491

Zase pausalni namistrovane odsouzeni. Ach jo.

+1/0
14.4.2017 12:19

J38a80r55o38s38l79a22v 79Z31a18p64l82e80t15a38l 9147178722126

ale i pro osobáky - to by se najednou jezdilo, panečku...;-D

0/0
14.4.2017 15:18

P55a77v60e98l 82N76e42v40e82č92e12ř66a56l 6872416184440

Bylo to myšleno samozřejmě obecně pro všechny, i osobáky, kteří způsobují nehody a zácpy na silnicích.

0/0
14.4.2017 21:56

D66a45v34i44d 20T68o89m41a54n 9925427832517

Ale to on hradi, ze sve pojistky (samozrejme, ze kdyz se nekdo neozve s tim, ze mu vznikla skoda, tak mu tezko muze neco zaplatit). A cim vic bude bourat, tim vyssi ji bude mit. Pokud to pujde i z pojistky zamestnavatele, tak se nebojte, ze by to nechal jen tak.

0/0
14.4.2017 11:14

M71i50c13h54a18l 55R36e23j98z50e96k 5706767235841

Kolik ti uslo zisku v tento svatecni den?

+1/0
14.4.2017 12:14

M82i30c71h21a24l 95B59r24ň40á28k 6144164207948

No kdyz vidim, co v tom zuzeni predvadeji nekteri myslitele, tek se fakt nedivim, ze je to co druhej den...

+8/0
14.4.2017 10:16

O37n68d86ř14e68j 93Š60t69ě84p20á28n32e60k 5469720228299

Třeba kamioňák s telefonem u ucha jedoucí v zůžení přes oba pruhy 60tkou ;-D;-D;-D

+8/−1
14.4.2017 10:17

L24u19b74o11m36í88r 36S72a55z43e80č26e50k 8480610744539

To asi nebývá příčina nehod!

+3/0
14.4.2017 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.