Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž vyvlečený z letadla leží v nemocnici. Firmě hrozí bojkot a propad akcií

Muž, kterého ochranka násilně vyvedla z přeplněného letadla společnosti United Airlines, se se zraněními léčí v nemocnici v Chicagu. Podle agentury AP to uvedl jeho právník. Ředitel aerolinky Oscar Munoz, který zaměstnance původně bránil, se za incident omluvil a označil ho za „strašný“. Cena akcií společnosti však mezitím prudce klesla a ani její následný růst nestačil propad kompenzovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a48r31i35e 40C53h41m24e35l66a27ř72o25v21á 8345236687419

Měli je požádat v odbavovací hale. Museli vědět kolik jich na palubu nastoupí, potom to je úplně o něčem jiném. Jestli si to nedovedli spočítat tak chyba je na přepravní společnosti.

0/0
25.4.2017 14:17

M28i98c28h76a41l 22M35i46l95l62e30r 9566322259622

trochu vic informaci pro Martina Hodika, ktery s pomoci "Copy & Paste" okopiroval informacni body z website United, z nichz nektere se odvolavaji na Contract of Carriage. (Podminky prepravy) - oddil Odmitnuti prepravy.

Kdyz jsem ho upozornil, ze co sem "opastoval" nejsou kompletni Podminky prepravy, ale lidove receno "kratky informacni vycuc" a ze smerodatne pro hodnoceni kauzy soudem bude to skutecne "drobne pismo" v Podminkach prepravy, napsal, ze

"Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link."

V odpoved na mou vyzvu aby si vyhledal Prepravni smlouvu, ktera je samostatnym dokumentem, v jejim plnem zneni, mi odepsal "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Vzhledem k tomu, ze ziji v anglicky mluvici zemi 48let, mam anglicky - nikoliv cesky- mluvici rodinu, pratele a pribuzne, potrebne vzdelani v anglictine i praxi, v niz komunikuji anglicky alespon 95% meho casu a Internet mame doma of 1997, je to od nej hodne "odvazne" tvrzeni.

;-D

Chapu, ze clovek, ktery praktikuje metodu "Copy & paste" aniz by plne chapal co vlastne kopiruje, muze prehlednout takovy "malinkaty", ale relevantni detail: ze ten jim zminovany Contract of Carriage (Podminky Prepravy) je ve skutecnosti dokument o 37 000 (tricetisedmi tisici) slovech. Kazdy pasazer, ktery si zakoupi letenku od United svou koupi stvrzuje, ze prijima tyto Podminky prepravy.

Takze Hodiku - doporucuji vic cist, vic trenovat anglictinu a mene kopirovat lejstra bez porozumeni co vlastne obsahuji.

0/−1
16.4.2017 8:55

M84a49r23t91i81n 55H46o55d92í82k 2605295448887

Pro všechny, kteří stále namítají, že na to aerolinky měly právo, jsem našel právní analýzu i s odkazem na "Contract of Carriage" společnosti UA. Podmínky stanoví regule "Department of Transportation" "Contract of Carriage" jakékoliv aerolinky je musí respektovat. Toto je výtah z analýzy:

V daném případě se nejednalo o "denied boarding", což je obvyklé a jsou stanoveny kompenzace, ale o "refusal to transport", což je něco zcela jiného a je umožněno přepravci pouze v těchto případech:

0/0
13.4.2017 3:15

M94a39r97t80i61n 27H60o88d57í16k 2185105928577

A. Breach of Contract of Carriage – Failure by Passenger to comply with the Rules of the Contract of Carriage.

B. Government Request, Regulations or Security Directives

C. Force Majeure and Other Unforeseeable Conditions – Whenever such action is necessary or advisable by reason of weather or other conditions beyond UA’s control including, but not limited to, acts of God, force majeure, strikes, civil commotions, embargoes, wars, hostilities, terrorist activities, or disturbances, whether actual, threatened, or reported.

D. Search of Passenger or Property

E. Proof of Identity

F. Failure to Pay

G. Across International Boundaries

1. The government required travel documents of such Passenger appear not to be in order according to UA's reasonable belief; or

2. Such Passenger’s embarkation from, transit through, or entry into any country from, through, or to which such Passenger desires transportation would be unlawful or denied for any reason.

H. Safety

0/0
13.4.2017 3:19

M77a92r77t43i11n 20H40o71d20í31k 2855855808537

V incidentu se nejednalo ani o jediný z těchto důvodů. (snad by se dal hodně kostrbatě napasovat důvod pod bodem C, kde proto uvádím celý popis). Domnívám se, že UA bude platit jako mourovaté.

https://www.united.com/web/en-US/content/contract-of-carriage.aspx

0/0
13.4.2017 3:20

M35i92c80h92a89l 57M10i33l31l74e70r 9976112949902

tenhle pripad ma - zda se - 2 casti. Jednak narok aerolinky na sedadla, jednak jak postupovali v jejich zajisteni.

Narok: zminujes se v 1) o Contract of Carriage (Prepravni smlouva).

Jsem presvedcen, ze "drobne pismo" Prepravni smlouvy obsahuje pasaz o pravu aerolinky si vyzadat sedadlo/a v letadle pro zdravotni, bezpecnostni nebo provozni emergence, kdykoliv pred startem. Emergence nelze predem planovat a uplatnovat narok vcas. Nekdy to je na posledni chvili.

Pod provozni emergenci spada nutnost dopravit klicovy personal z dopravniho uzlu do jine destinace, aby aerolinka mohla bezpecne provozovat lety.

Jestlize skutecne potrebovali urgentne prepravit 4 cleny personalu do jine destinace, bud po dvou pilotech na 2 lety, nebo dokonce po jednom na doplneni posadky 4 letu, pak se jedna o 300 az 1000 pasazeru, kteri by tam jinak zustali trcet. Tudiz zcela jiste narok potrebna sedadla pasazerum odebrat. Znacne zpozdeni ci uplne zruseni 2 az 4 letu je hodne nakladna provozni emergence.

Druhou casti je jak pri uplatnovani naroku aerolinka postupovala - jak jsem napsal dole- fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je NAPROSTO NEPRIPUSTNE.

Aerolinka se mela "placnout pres kapsu", obzvlast jestli znacne usetrila na provoznich nakladech dopravou 4 clenu personalu do jine destinace a nabidnout vyssi kompenzaci.

0/−1
13.4.2017 5:36

M17a83r80t61i88n 76H98o15d27í27k 2345585338287

Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link. Lze si otevřít a přesvědčit se. jakmile cestujícího usadí, nemá společnost žádný nárok ho vykázat pakliže se nejedná o jeden z uvedených důvodů, protože pak jedná protiprávně. Může jen smlouvat, ale ne použít násilí. Tohle by mohlo mít tudíž podstatně zásadnější dohru než jen odškodnění. Pokud bude pan doktor dostatečně naštvaný, může i podat trestní oznámení za napadení.

+1/0
13.4.2017 10:00

M76i93c74h45a17l 63M64i35l24l19e45r 9576542709122

1) nasili do toho prosim neplet.

NIKDO tady netvrdi ani nepodporuje nazor, ze by aerolinka mohla za danych okolnosti pouzit nasili.

To je uplne mimo. Lze ocekavat se 100% jistotou, ze pan se bude soudit za "pouziti neprimerene sily s vysledkem ublizeni na zdravi", pripadne i "verejne zostuzeni"

Jinak se ale mylis, kdyz tvrdis, ze zadne drobne pismo v Prepravni smlouve (Contract of Carriage) neni. Nejdriv by sis mel Prepravni smlouvu vyhledat v jejim plnem zneni. To je samostatny dokument.

To co jsi sem otiskl, jsou pravidla, ktera se odvolavaji na Contract of Carriage (Prepravni smlouvu) a jeji pouziti. Zrejme si neuvedomujes, ze text, ktery jsi sem otiskl, neni Contract of Carriage.

0/−1
13.4.2017 16:43

M71a13r18t44i79n 13H46o15d33í91k 2765355868627

Ok, 1) myšleno násilně, jakože nedobrovolně. Prostě nemůže. Nemá na to "legal groud" tj. oporu v zákoně

2) vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu. Na konci mého výtahu z "Contract of Carriage" je odkaz přímo na stránku, kde je vlastní "Contract of Cariage", čili přepravní smlouva. nejsou to žádná pravidla, která se odvolávají na "Contract of Cariage". To, co vás mate je, že v prvním bodě je všezahrnující pravidlo, které říká, že prvním a hlavním důvodem pro "refuse of transport" je porušení Contract of Carriage (přepravní smlouvy). To neznamená, že existuje ještě nějaká další přepravní smlouva. Je to právničina. Ten bod je součástí dokumentu, na který se odvolává. Tj. odvolává se sám na sebe. To je v právních dokumentech časté.

+1/0
14.4.2017 10:38

M74i65c97h75a14l 54M80i94l61l93e41r 9356812689712

;-D "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Milej zlatej chlapecku, ja ziji v anglicky mluvici zemi 48 let, mam anglicky mluvici rodinu, pratele i pribuzne, mluvim anglicky 95% meho casu, mam potrebne vzdelani a anglictina je pro me druhou materstinou.

A dekuji za optani, Internet pouzivam od dob kdy jsi ty ani jeste nevedel co nejaky pocitac je. Mame ho zavedeny od 1995.

Bud tak laskav a vypravej pohadky nekomu jinemu.

+1/−1
14.4.2017 14:02
Foto

P25e41t31r 37A12d55l24e25r 8233522256401

coze mat zavedeneho od roku 1995?

+1/0
15.4.2017 1:16

M88i51c52h39a38l 76M71i48l52l47e80r 9496262319752

Internet v praci od 1995, doma od 1997.

0/0
15.4.2017 4:51
Foto

P50e24t12r 53A31d76l42e18r 8603542966841

aha ... to jste pracoval v nejakem hodne pokrocilem zamestnani

+1/0
15.4.2017 20:17

M17i60c50h83a33l 88M23i90l53l18e63r 9136582199302

ano, vyzkumny ustav

0/0
16.4.2017 6:28
Foto

P28e77t59r 81A21d80l78e72r 8113212976931

aha ... ceho?

+1/0
16.4.2017 21:09
Foto

P62e55t43r 91A83d40l91e63r 8863122626571

pane millere, jakkoliv muze jit o nezbytne a nahle pripady, jimiz vy znalecky (a spatne) rikate emergence, je tu drobnost, ktere se rika zakon ... ma-li zakaznik zaplaceno, mohu ve veskere slusnosti pozadat o spolupraci ... nedostane-li se mi ji, pujdu o sedadlko dal ... rozhodne neprijdu, ze pocitac vybral ... prijdu s tim, ze krasni mladi lide, potrebujeme nutne ctyri sedadla a nabizime za ne tohle a tamhleto ... v tomto svetadile porad jeste plati, ze zakaznik je milostpan ... vyhazovat zakaznika nasilim se povazuje za zlocin ...

+1/0
15.4.2017 1:15

M59i12c40h31a41l 59M98i94l21l56e24r 9396102729852

znovu opakuji co jsem napsal driv:

ze naprosto nesouhlasim se zpusobem jak aerolinka vybrala pasazery k vysazeni, natoz s jejich zachazenim s pasazerem, ktery odmitl vystoupit. Pokud usetrili tolik nakladu urgentni dopravou 4 zamestnancu z dopravniho uzlu do potrebne destinace, pak meli podstatne zvysit nabidku cestujicicm a 4 dobrovolnici by se najednou rychle nasli. Mozna dokonce vic nez 4, kterym by to za to stalo.

V danem pripade jde o to, ze mistni manager byl skotak a jeho parta bezpecaku nejspis rekrutovana z poulicnich rvacu. Ted si to on i United jako jeho zamestnavatel odnese po vice strankach a zcela po pravu. Zaslouzi si to, protoze takhle se s pasazery nejedna.!!

Ja tady poukazuji pro informaci tem, kdo se ohaneji, ze ti 4 zamestnanci byli "nejaci VIP" (pro VIP by nehledali misto v economy, pokud by byla na palube i business class) nebo nekdo, kdo jednoduse chtel letet domu.

Aerolinka ma pravo pozadovat sedadla i po nastoupeni, pokud se jedna o bona fide emergenci (bezpecnostni, zdravotni, provozni).

Nebo si lide tady mysli, ze kdyby najednou prijela sanita a potrebovali by 4 sedadla aby mohli umistit nositka s pacientem, aerolinka by jim rekla - musite pockat na pristi spoj protoze pasazeri uz sedi ve svych sedadlech?

Soud mimo jine take vezme v uvahu duvod proc United potrebovaly ta 4 sedadla tak urgentne, ne jen jak bylo zachazeno s pasazerem.

FYI: U nas v Australii take tradicne po kapitaaalisticku plati, ze zakaznik je pan, protoze jsme tu chvala Bohu nikdy nemeli vladu komunistu, ktera by pokrivila pristup k zakaznikovi.

Na okraj: u nas tady maji americke aerolinky vseobecne horsi povest co se sluzby zakaznikum tyce v porovnani s jinymi aerolinkami a kdo s nimi nemusi letet, zvoli radsi jineho prepravce. Koneckoncu i na Skytrax pouze Virgin America a JetBlue maji 4 hvezdicky, ostatni americke aerolinky maji jen 3.

0/−1
15.4.2017 4:50
Foto

P14e38t87r 48A72d34l94e60r 8443202266791

ale to vsechno ano, az na to, ze ve chvili, kdy oznamili, ze vyhazovane vybral pocitac (a jejich nejvyssi nadrizeny to povazuje za prijatelny pristup), v tu chvili projeli ... a s tim hodnocenim mate naprostou pravdu ... co se tech bezpecaku dotyce, slysel jsem, ze na tahle mista se hlasi lide, kteri neuspeli vvve zkouskach o prijeti k policii ...

+1/0
15.4.2017 20:21

M71i66c55h42a26l 25M12i31l18l50e56r 9406502219132

pravda o rekrutovani bezpecaku, take jsem to slysel. Take ti, ktere neprijala armada. Policie i armada maji na zaklade psychologickeho profilovani zrejme velmi dobre duvody tyhle chlapky neprijmout a vycvicit. United CEO uz mj. prisel o rocni bonus, jak jsem slysel, pro zacatek.

Mezitim jsem ale take cetl - a neni dosud overeno - ze dotycny doktor nejdriv odesel s bezpecaky z paluby letadla sice velmi nespokojeny, ale dobrovolne. Pak se pry na palubu znova protahl, bezpecaci byli znova povolani a teprve tehdy, napodruhe, nastala ta mela.

Zatimco United a bezpecaci se nevykrouti z "pouziti neprimerene sily s vyslednym zpusobenim ujmy na zdravi" a dotycny pan si zcela urcite vysoudi dostatecne vysokou kompenzaci, pokud je pravda o jeho navratu na palubu, to meni jeho status a pravdepodobne snizi vysi kompenzace, kterou by jinak dostal, kdyby byl napaden jako pasazer.

Odchodem z paluby totiz prestava byt pasazer a pozdejsim navratem bez povoleni na palubu vstoupit se z nej stava vetrelec (intruder). Bezpecaci maji narok vyloucit vetrelce z prepravy, ale samozrejme nemaji pravo pouzit k tomu neprimerenou silu a nasili vedouci ke zraneni.

0/−1
16.4.2017 6:42
Foto

P81e16t41r 13A91d20l54e87r 8353982626881

spravne jste napsal, ze NEovereno ... ani nemohlo byt ... video to ukazuje dost presne ...

+1/0
16.4.2017 21:08

J32a63r51o94s21l25a79v 37D38u65n23d97a 1233962516760

Zkusil bych to na místě UA pod C (force majeure) nebo H (Safety). Však se někde u soudu potkají.

0/0
13.4.2017 11:48

M63a80r57t96i61n 30H23o53d13í16k 2345685268787

Ale ne - force majeure - vyšší moc nikdy nemůže zahrnout to, že si firma vzpomene, že zrovna teď by chtěla někam přepravit svoje zaměstnance (proto jsem ten bod opsal celý, protože vysvětluje, co do toho patří. A safety ani náhodou nelze aplikovat. To se toho vůbec netýkalo.

+1/0
14.4.2017 10:40

J29a43r62o35s79l66a65v 54D45u24n70d83a 1743262916430

A vy víte jestli důvodem proč musel neplánovaně přepravit posádku nebyla vyšší moc nebo bezpečnost? Já ne.

+1/0
14.4.2017 17:50

M88i93c68h77a34l 53M50i64l37l12e50r 9976912149902

on nevi, jenom dela otrocke Copy & Paste

0/−1
15.4.2017 4:54

I20v20a58n 45B79u44b87l27a 3832205185444

Takto bychom se měli společně chovat kdy známá firma napálí kohokoli z nás. Ne se chovat jako ovce a říct si má prostě smůlu, mě se to netýká. Příště to totiž můžeme být my.

+4/0
12.4.2017 19:55

O36n76d55ř95e60j 68L26o39š98o48t54h 9750912964972

Ano, pokud někdo cítí oprávněně křivdu, tak má bojovat a nenechat se.

+2/0
12.4.2017 23:08
Foto

P76e25t67r 62A41d32l59e72r 8253802226971

clanek ma par drobnych nedostatku ... ten dr. dao je vietnamskeho puvodu ... propad akcii nebyl propadem, ale beznym kazdodennim pohybem ... spise je zajimave, ze tolika leteckym spolecnostem prochazi, ze prodaji nektera sedadla dvakrat ... jine spolecnosti to resi tak, ze pozadaji o dobrovolniky, kterym nabidnou za ochotu pockat nejake vyhody (vcetne peneznich) ... nikde jsem nevidel, zda ti ctyri zamestnanci ua museli letet hned ted, nebot by se bez nich v louisville zastavil provoz ...

+1/0
12.4.2017 19:48

M11i75c83h66a25l 18M18i38l59l55e54r 9466322869602

pokud se jednalo o nahradni piloty, jak jsem cetl, byl by to dost zavazny duvod.

4 piloti = 2 lety

Jejich nepritomnost by zpusobila prinejmensim zdrzeni 2 letu v destinaci, v horsim pripade jejich zruseni a podle velikosti letadel by to znamenalo, ze nejakych 300-400 lidi by nemohlo letet. Nebo i vice - zalezi na typu letadla, ktere pilotovali.

Kdyz aerolinka dostane nalehavou zadost o prepravu pilotu partnerske aerolinky do jineho mesta, je docela mozne, ze se to muze stat na posledni chvili, kdyz uz jsou pasazeri jejiho letu usazeni v sedadlech, jinak by to resila jeste pred jejich nastupem do letadla a proste 4 lidem zrusila palubni vstupenky.

Samozrejme to nijak neomlouva tvrdy postup jejich zamestnancu vuci pasazerovi, ktery se nechtel podrobit, ale aspon by to vysvetlovalo proc ta mista tak nutne potrebovali v poslednim okamziku pred odletem.

0/−1
12.4.2017 20:23
Foto

P21e71t14r 69A86d46l88e49r 8683522556131

mate pravdu, az do okamziku zpusobu united airlines ... stacilo pozadat o dobrovolniky, a nabidnout jim neco za sluzbicku (prevedeni do lepsi tridy v pozdejsim letu, poukazku na jakostni veceri, dokonce i nejaky ten peniz) ...

vybrat vyhazovane cestujici pocitacem, to bych rad, ale opravdu MOC rad videl, jakeho programu pouzivali ... nejaky rng (random number generator, cili tvurce nahodnych cisel?) ...

s temi nahradnimi piloty, treba od jine spolecnosti, to zni trochu pritazene za vlasy ... vysvetlim: z chicaga (sice ne z o'hare, ale z midwest) leta do louisville, ky, nekolik desitek spojeni denne, a provozuje je rada spolecnosti, nejen ua ... jestli nekdo prijde na posledni chvili s tim, ze potrebuje poslat dve posadky, aby sly do prace na tak malem letisti jako je sdf (lousville, ky), mel by to vedet rrochu drive ...

ale hlavni je: s platicimi zakazniky se zachazi slusne ... tecka ... bez jakychkoliv vyjimek ... kdyz mi muj platici zakaznik rekne, ze jsem vul, kyvnu, ze zajiste ... ono totiz opravdu plati, ze muj zakaznik, muj milostpan ...

nekdo nekde pripsal, ze to snad mohli poslat ty zamestnance autobusem ... no, to je trochu dalka, malem 500 km po silnici, ale tohle porad NIC nemeni na tom, ze united by si to mel odskakat ... pokud mozno tam, kde je to boli nejvic, totiz v penezence ...

0/0
12.4.2017 20:58

M19i75c14h39a24l 48M70i25l63l25e80r 9386662839682

nemam vubec nic proti tomu, aby aerolinka byla radne "poucena", ze fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je nepripustne.

Urgentni preprava personalu do jine destinace, aby se zajistily dalsi lety, je nezbytna, ale aerolinka se mela "vic placnout pres kapsu" - koneckoncu plny nedelni odpoledni let znamena, ze vetsina lidi cestovat potrebuje. Proste to bude neco stat, aby se vzdali sedadla, vedle zabezpeceni nahradniho v jinem letu, pripadne s jinou aerolinkou.

Jen tak namatkou: Emirates obvykle davaji jako nahradu vedle nove letenky se zarucenym sedadlem jidlo a piti do jejich pristiho letu, podle potreby ubytovani v kvalitnim hotelu vcetne transportu do nej a zpet na letiste a jako bonus zpatecni letenku mezi mistem, kde se pasazer letu vzdal a jeho konecnou destinaci platnou 1 rok.

Muj pribuzny takhle dostal prodlouzeny pobyt v Dubaji o 1 den pro sebe, manzelku a 2 nactniky syny, hotel podle jejich vyberu a 4 otevrene zpatecni letenky mezi Dubaji a australskym Brisbane platne 1 rok, bez blokovani dat.

Nam nabidli obdobu tohoto usporadani s tim rozdilem, ze letenka byla zpatecka mezi Singapore a Melbourne, protoze vypalo, ze budou potrebovat 2 sedadla kdyz jsme nastupovali k letu v Singapore. Nakonec se ale nekdo nedostavil a tak nase sedadla nepotrebovali.

0/0
12.4.2017 21:42
Foto

J31a70n 31K39u53l71í48s10e20k 8217343608221

UA nabízela 800 USD plus hotel. Ale to může být pořád málo. Já jsem někde četl, že Delta někomu takhle vyplatila 10 tisíc USD raději než aby ztropila takovouhle scénu. I když aerolinka byla plně v právu, takovéhle jednání je silně přes čáru a PR katastrofa s potenciálem způsobení bankrotu. Já tedy s nimi rozhodně už nikdy nepoletím...

+2/0
12.4.2017 23:25

M36a25r24t69i15n 97H62o55d26í39k 2975615718967

Zda byla aerolinka v právu nebo nebyla bude předmětem soudního jednání. Na NPR se jistý americký právník vyjádřil v tom smyslu, že zákon nepřímo stanoví, že jakmile již pasažer sedí, nemá ho personál právo vyhodit

0/0
13.4.2017 2:37
Foto

P94e90t74r 12A13d77l50e28r 8973302256591

presne tak, a dekuji vam, ze jste se podelil o zcela konkretni pripady ...

0/0
13.4.2017 0:07

J47a36n 13P28r13o23c19h12a37z10k66a 1687615859167

Souhlas, ale co jsem četl v prvních informacích tak UA nabídly kompenzaci cestujícím, kteří uvolní místa v tomto letu 400 USD. Když se situace vyhrotila zvýšily UA nabídku kompenzace na 800 USD. I tak na tuto nabídku 4 dobrovolníky nenašly. Možná mohly nabídku kompenzace ještě jednou zvýšit a při částce 2000 USD předpokládám, by se dobrovolník našel. Teď to bude UA stát "asi" vice, než ty 2000 USD.

0/0
15.4.2017 0:59
Foto

P91e14t40r 33A77d81l73e53r 8193442186301

(a) nikoliv, ua oznamily, ze pocitac vybral, a s pocitacem se nehadame, a (b) i kdyby nabizely modre z nebe, kdyz cestujici rekne, ze jako lekar specha k pacientovi, maji rici, o to pardon, a jitr o sedadlo dal ... slovo dobrovolnik znamena, ze nekdo neco udela z vlastni vule ... rozhodne to neznamena, ze ho tahnou jako hlemyzde z ulity ...

0/0
15.4.2017 1:10

T82o71m17á27š 92T53a54t59í35č51e96k 5360832510688

No, kdyby ty aerolinky zkrachly, mohlo by to mít pozitivní dopad - všichni zaměstnanci leteckého průmyslu, od vstupu na letiště po dosažení letové hladiny a zpátky, by se třeba mohli začít k zákazníkům chovat jinak než bachaři k muklům při převozu v antonovi. :-/

+2/0
12.4.2017 19:35
Foto

J69a94n 33K16u50l27í70s57e23k 8667963478761

Oni se zpravidla tak nechovají, tedy většinou. S UA jsem lítal v minulosti jenom když jsem opravdu musel a mohu potvrdit, že i před incidentem patřily k nejhorším. Kupříkladu vás nenechají přesednout ani během letu a ani když je ochoten člověk připlatit. To se mi stalo jednou, nevšim jsem si při kupování, že sedadlo se nedá sklopit, ale s letušákem jsem nehnul i když v letadle bylo nejméně 20 sedadel volných. Jestli nezkrachují, mohou mluvit o velkém štěstí...

+2/0
12.4.2017 23:33

T72o82m93á82š 94T91a35t40í29č81e72k 5240162350798

Zajímavé. Já to sice myslel obecněji, ale když tihle jsou extra ugly - a podle této události jo -, tak jen do nich! ;-)

0/0
12.4.2017 23:38

S50i17d14n49e35y 23S14i57s84k38a 3667132212235

Nez letet s UA, to uz radej na jump seat v Herkulesu RCAF (I mezikontinentalne) ... ;-D

0/0
13.4.2017 23:31

P59e95t15r 77F86r52a57n23c 9417901268378

Ten chlap vyhral zcela opravnene jackpot.

+3/0
12.4.2017 19:25

J49a22r60o90m44í91r 89M17a15s62á57k 3223635676347

strašně mi to připomíná válečný film Stezky slávy, kde se losovalo koho popraví za zbabělost v boji

0/0
12.4.2017 19:08

O18n54d37ř88e24j 27Z35e32m76a19n 5370474378929

Tohle bylo už za starověkého Říma - decimace.

0/0
12.4.2017 19:19

Š93t72e57f18a84n 63F45r34i46č32a 7212318163866

A ponaučení? Každý, kdo letí do USA by měl reálně počítat s tím, že může kdykoli beztrestně dostat přes držku.

0/0
12.4.2017 19:06

J48a91n 24Š28e27s48t67á13k 3118129209234

to jste nějak překombinoval, zajímavý by bylo moct beztrestně dát přes držku, ale "beztrestně dostat přes držku", to už vyjde pro toho kdo ji chytne nastejno jako s trestem;-D

0/0
12.4.2017 19:58

M89a82r81t16i53n 62H23o21d88í98k 2135775138887

Beztrestně, to těžko. tohle bude mít těžkou dohru.

+2/0
13.4.2017 2:41

M83i17l15a77n 91K20r47á34l 8383268231291

tak jsem se mrkl na ten hrozivý pád z kterého páni novináři jsou v šoku. Takže 10.4. byla zavírací hodnota akcií 71,53, 11.4 během dne akcie klesly cca na 68,5 a zavírací hodnota 70,71 (mimochodem otevírací hodnota 11.4. byla 70,21) takže naprosto běžný obchodní den. Nyní se akcie pohybují na cca 71. Loni byla akcie na nejnižší ceně 37,41. K sakru ti novináři si z nás snad dělají srandu nebo prostě mají okurkovou sezonu a píšou fakt o kravinách. Jinak zajímavý v článku záměrně nepíšou o kolik procent to kleslo protože by to nebylo vůbec šokující, UAL jinak je ohodnocena na 22 mld. dolarů.

0/−2
12.4.2017 19:04

J19o54s35e68f 56M16u74ž50á54t50k64o 5255663687913

Ale snad se alespoň změní ten kreténský systém, že dojdou 4 namyšlení zaměstnanci když je už narvaný letadlo před odletem a chtějí vyhodit 4 lidi. Když nedají vědět zavčas, tak nazdar. To mohl navrhnout jenom debil.

+5/0
12.4.2017 18:15

J17o48s88e45f 24M38u63ž60á97t33k19o 5985743647543

Asi to tak nemá být, na druhou stranu byl borec pěkně mimo a dělal z toho slušný divadlo. Kdoví jestli už v tu chvíli nepřemýšlel, jak to zpeněží. američani jsou gumy v tomhle.

+1/−16
12.4.2017 18:12

O64n91d33ř52e68j 84Z30e52m95a13n 5620434438529

Co vy? Jak se vy chováte, když se vám děje křivda. Skloníte hlavu a pokorně se podrobíte?

+5/0
12.4.2017 19:08

A88l20e33n27a 71N27o88s37k77o14v80á 7897743695329

a ted si predstavte, ze by ten nebozak mel na sobe jeste leginy....

+3/0
12.4.2017 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.