Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Startuje Otázka pro prezidenta. Čtenáři ohodnotí názory zájemců o Hrad

Peloton zájemců o úřad prezidenta se zvolna plní. Portál iDNES.cz připravil anketní seriál, který každý měsíc až do prosince přinese odpovědi uchazečů o Hrad na konkrétní otázku. Čtenáři iDNES.cz budou vždy moci hlasovat, která odpověď se jim nejvíce zamlouvá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16a23r83t21i13n 36W39a87l93l85n65e98r 6555770184240

Co se M.Sládkovi nelíbilo na té fotce? Za mně v pohodě.

+1/0
23.5.2017 15:13
Foto

J50a65n 50W75i28r95n54i84t23z29e76r 8378484787390

Nekonkretizovali to.

+1/0
23.5.2017 18:05

P24a21v91e92l 85V50a46n65č39á76k 3764425974145

Tak to je opravdu výkvět ... tak to snad radši Zemana než tohle.

0/−4
23.5.2017 13:00

Z39d37e28n22e51k 41Z83a25m33e38c20n67i98k 3964821589123

neberte mé popichování ve zlém, ale jsem frustrován nemožností změnit svět, neumím si vysvětlit proč lidé volí takové jako Merkel nebo Macron, co ním hrozí není zvolení takového kopyta jako Drahoš, Horáček nebo jiný, ale kolonizace islámským teroristou převlečeného za uprchlíka, mějte hezký den...

+1/−2
23.5.2017 10:09

Z49d25e55n51e86k 62Z84a32m72e14c98n21i98k 3504621569793

odpovědi na otázky nastolené akcemi jako v Manchesteru, to je oč tu běží, pane Wirnitzere a prosím žádné alibistické, "kdo to mohl tušit,...byl to čin životem deprimovaného jedince..atd."

0/−1
23.5.2017 7:13
Foto

J83a90n 58W25i96r46n55i98t87z62e81r 8288514497810

Asi si moc nerozumíme.

1) Já nejsem kandidátem na prezidenta a neodpovídám v Otázce pro prezidenta. Prosit "žádné alibistické 'kdo to mohl tušit' jistě můžete, ale u mě je to zbytečné, já kandidátům neříkám, co mají napsat.

2) Projekt není vhodný na sbírání bezprostředních reakcí, protože bezprostřední reakci (už z jejího názvu) dají kandidáti k dispozici bezprostředně (Jiří Drahoš před chvílí na svém FB, Miloš Zeman zřejmě skrze Jiřího Ovčáčka za chvíli na TK apod.). Za šest dní nebude "bezprostřední reakce" nikoho zajímat.

3) Už jsem zde řekl, že obecnou otázku spojenou s migrací a terorismem si představit umím. Na Váš vzkaz zde v diskusi bych rád zopakoval, že ano, stále si ji představit umím. Není zač...

+4/0
23.5.2017 9:43

F79r73a37n26t51i61š51e74k 43L88u77f37t 2833148348

Názory Zemana jaké by uvedl jsou stejně nepodstatné, protože názory nemění jen blbec

+2/0
22.5.2017 22:47

J86a56n 21K28l23e91i10c86h 3529775101528

Vážená iDnes, a máte to vůbec schválené od Babiše?

0/−5
22.5.2017 21:19
Foto

J98a98n 12W14i30r64n27i40t34z23e46r 8148284417260

Ne, proč?

+1/0
23.5.2017 9:43

R25a35d28i18m 71B93e62d74n35a16r33č35í89k 6793867843484

A tobě maminka schválila jít na internet?

+1/0
23.5.2017 15:43

P51a19v52e74l 40M84a56c72h65e73k 6983739207170

kdo z těch chudáků má to propustit dvojnásobného vraha ... aha ???

+1/−1
22.5.2017 19:22

E10v80a 74H84a61s33n69í38k57o45v33á 1764961966384

Kéž by takové kauzy byly to nejdůležitější, co ovlivní naše životy...

0/0
23.5.2017 8:57

D37a60v47i38d 96H61o18l88m50a83n 5494710447

Hlasování se mi formou zamlouváR^, ale nebude dostatečně objektivní. Aby tomu tak mohlo být, museli by hlasovat i čtenáři novinek, kteří by zcela jistě výsledky silně upravili ;-)

0/0
22.5.2017 12:29

O15n30d63ř11e24j 98Š33r54u24b93a34ř 1605771225606

6 dni na zformulovani odpovedi? Kdyby 6 dni mlcel Zeman, tak uz by mel na krku ustavni zalobu za nekonani :-)

+3/−6
22.5.2017 12:28
Foto

J16a51n 63W87i59r44n38i22t60z44e22r 8548904907340

Neřekl bych, s odvoláním Andreje Babiše mlčí výrazně déle než 6 dnů. :-)

+6/−1
22.5.2017 13:12

J11i21ř61í 34F33o37g81e32l 2620971736822

Ó, to je taak ftipné.

(Opět jste se odkopal, nezávislý novináři....)

+1/−6
22.5.2017 17:08
Foto

J22a65n 22W77i29r48n56i81t98z30e60r 8218984757170

Jak jsem se "odkopal"? Tím, že jsem odpověděl panu Šrubařovi? Aha. A vyčetl jste z mé odpovědi i můj názor na migranty, status Pluta a Bon Joviho? Jestli ne, nejste pořádný internetový diskutér...

+1/0
23.5.2017 9:44

J12i65ř11í 53F41o63g89e92l 2230971536882

Vy jste neodpověděl, jen jste se snažil o jakousi parodii. Ne moc dobře.

Vy nejste nezávislý novinář.

0/0
23.5.2017 17:20
Foto

J33a34n 28W11i89r84n61i25t56z47e66r 8928154447180

Na co jsem podle Vás měl odpovědět a neodpověděl?

(Na těch šest dní tu v diskusi odpovídám od vydání článku, ostatně odpověď je i ve článku samotném.)

0/0
23.5.2017 18:06

J34a79n 59K49r34p56e29c 5786653604532

a cekal snad nekdo ze se zeman pro tentokrat zachova ustavne? snad vas to neprekvapuje.

+1/0
22.5.2017 21:39
Foto

J41a29n 32W72i98r78n74i59t32z57e79r 8298704357470

Já ho v tomhle nesoudím, jen konstatuji - v reakci na kritiku pana Šrubaře - že Miloš Zeman skutečně s odvoláním AB čeká déle než šest dnů.

0/0
23.5.2017 9:45

J59a60r63o97m18í48r 96Š54í64n 1226625577282

Proč odmítla redakce požadavek M. Sládka, že uvede fotografii, kterou si sám vybere? Protože seriózni IDNES by ke jménu Sládek dali najhorší momentku, která kdy vznikla. Sládek mě nezajímá, ale je vidět jak bude anketa nestranná.

+1/−2
22.5.2017 11:27

R41u14d55a 62S49l46a53v42í92k 5823488876271

Protože požadavek Sládka je nesmyslný.

+7/0
22.5.2017 12:07

J55a21n60a 54S60t88e23h86l96í67k24o66v51á 2159440740666

jsem asi mimo,ale co má s tou volbou společného M. Sládek?

0/0
22.5.2017 12:18
Foto

J59a46n 31W56i27r28n11i27t78z34e81r 8158664767250

Dobrý den,

Vaší otázku jsme v této diskusi řešili už mnohokrát (ale je mi jasné, že se člověk diskusí leckdy nemá čas probírat).

Je to jednoduché - fotku pana Sládka, kterou jsme vybrali, najdete v profilech prezidentských kandidátů (http://volby.idnes.cz/volba-prezidenta-2018.aspx?t=3&q=5). Podsouvat nám, že jsme chtěli vybrat "nejhorší momentku", je opravdu zbytečné.

(Fotku, co jsme vybrali pro ty profily, jsme předem panu Sládkovi poslali, aby se mohl přesvědčit, že na něj nechystáme žádnou boudu. Přesto se jeho lidé nevyjádřili v souhlasném duchu.)

Kromě toho - politik prostě nemá co určovat novinářům, jakou fotku (jaký titulek, jaké odstavce, jaké skutečnosti...) mají ve svých materiálech uvádět, že.

+7/−1
22.5.2017 13:17

E20v89a 91H84a92s20n61í73k43o41v44á 1454411946964

Což by bylo naprosto v pořádku, kdybyste se neuchylovali k bulvárním pomůckám typu kritický článek nebo neoblíbená celebrita --> nelichotivá fotka.

0/−1
23.5.2017 9:07
Foto

J41a19n 67W35i33r12n65i70t38z92e58r 8378814637410

Pro velký úspěch opakuji odstavec z mého předchozího příspěvku:

"Je to jednoduché - fotku pana Sládka, kterou jsme vybrali, najdete v profilech prezidentských kandidátů (http://volby.idnes.cz/volba-prezidenta-2018.aspx?t=3&q=5). Podsouvat nám, že jsme chtěli vybrat "nejhorší momentku", je opravdu zbytečné."

+1/0
23.5.2017 9:46
Foto

J80a39n 90W97i56r61n22i58t80z56e97r 8718864247810

A protože jsme často obviňovaní z nenávisti k Miloši Zemanovi a lásky ke Karlu Schwarzenbergovi, mám vám sem vykopírovat odkazy nelichotivých použitých fotek KS a naopak důstojných fotek MZ?

0/0
23.5.2017 9:54

D81a69n31i80e92l72a 47H41i53l23d53e28b63r91a43n82d78t19o12v60á 4150540421484

Výtečný projekt! Nejvíc jsem asi zvědavá, jestli je správně poznám od sebe :-D

0/0
22.5.2017 10:55
Foto

P45r28e59m85y77s34l 39K78y56s55e21l88a15k 5105703674439

A jedna otázka na kandidáty a odpověď hovořící za vše. Jak by jste nedávno minulou vládní krizi řešili vy?

0/0
22.5.2017 9:29

P97e47t84r 12K42o58v66a46ř73í28k 1621843639767

byste

+1/0
22.5.2017 10:26
Foto

P36r37e82m45y73s22l 60K62y28s83e74l71a17k 5805543774789

No podle fotek, to je zase výkvět.:-) Názory stranou, to snad ani nemá cenu komentovat. A vy se pak divíte, že tam sedí Zeman.

+1/−7
22.5.2017 9:22

P47e43t26r 16K17o57v46a12ř69í92k 1491143159767

Tak proč to teda komentujete? A ještě k tomu podle fotek? Rv

+3/0
22.5.2017 10:27

D93a92v78i83d 60H32o64l96m55a81n 5454280107

Víte vůbec pane Kyseláku, kdo je např. Jiří Drahoš ? Dle Vás výkvět, dle mne osobnostR^,kterou však spousta lidí nezná, protože ji ještě v hospodě nepotkali.

+2/−2
22.5.2017 12:34

J37a70n 50K85r90p95e49c 5246503464702

Zeman se projevil v soucasne krizi jako jediny spojenec Babise. kdo volil Babise bude volit Zemana a kdo volil Zemana bude volit Babise. prosty politicky kaukul ktery je neporazitelny. a muze z to i iDnes (MF). navazet se do Zemana a Trumpa zabira tolik prostoru, ze na Babisovic krivarny uz moc mista nezbylo. od investigativnich zurnalistu bych treba ocekaval poutave pojednani co vlastne rekl soud k jeho ucasti v STB, na jakem zaklade, proc a jak vlastne rozhodl. nikde jsem nenasel srozumitelne pojednani o tom co jsou ony korunove dluhopisy. redaktorum jako je Manert a Barochova se tu lidi vylozene a pravidlene vysmivaji a stejne tu svoji jedou dal. tak se nedivte, ze jako dulezite mainstreamove noviny, ztracite vliv. v tomto ohledu ma muj obdiv autor clanku pod kterym se rozepisuji (pan Jan Wirnitzer) ktery rosahle a srozumitelne pojednal prinejmensim o kauze Capi hnizdo.

+1/−1
22.5.2017 1:14
Foto

J29a79n 46W42i14r29n21i57t22z17e79r 8778384957930

Dobrý den,

díky za pochvalu. :-)

K těm námitkám: myslím, že jsme soud Andreje Babiše a ÚPN popisovali celkem standardně (https://www.google.cz/search?q=babi%C5%A1+soud+stb+idnes&oq=babi%C5%A1+soud+stb+idnes), včetně motivace soudu. Rovněž to, co jsou korunové dluhopisy, jsem z produkce iDNES.cz pochopil docela dobře.

Ale rozumím tomu, že každý má míru toho, co považuje za vhodný rozsah, posazenou někde jinde.

0/0
22.5.2017 9:40

J54a24n 50K87r44p70e87c 5566183414292

neni zac. ale notak. nejsem uplny kreten. samozrejme za takove informace - a musim priznat ze par clanku z vypisu jsem skutecne minul - nicmene jsou mi znamy. me jde spise o sirsi souvislosti. to co ve spisu zbylo je jen odpad. nekdo si dal tu praci, aby vse podstatne znicil. po revoluci. stejny clovek ve stejny den skartoval buresovic zaznamy. v zadnem spechu nebo nahodile. vedel prese co a proc dela. vyhotovil o tom zaznam. pokud by v tom skartovanem obsahu nebylo nic podstatneho, proc by to po predem zcela jasne pripraveneho postupu, delal? proc se svedci kteri si dosud nic nepamatovali najednou rozpomenou a nahodou ve stejnou dobu kdy marne uplune lhuta, behem ktere by mohli byt za sve prohresky (npr. falsifikace spisovych svazku) stihani. konsipracni teorie, souhra nahod, nebo ucel?

0/0
22.5.2017 21:38
Foto

J16a57n 18W65i61r52n56i17t63z80e84r 8318924357690

Takto - já se s Vámi vlastně nepřu, je to celkem věcná debata.

S investigativní novinařinou se to má tak, že je to krásná věc, ale neskutečně drahá (na poměr cena/výkon).

Server žijící výhradně z reklamy, který čtenáři čtou zadarmo, v českých podmínkách investigativní žurnalistiku dělat - je mi to moc líto - nebude.

0/0
23.5.2017 9:49

J86a15n 92K56r91p21e88c 5966503344732

tomu rozumim.

+1/0
24.5.2017 1:12

J62a11n 98K40r32p37e11c 5836223634482

je nad slunce jasne ze mainstreemova media nemaji zemana rada. to asi nemuze poprit ani pan Wirnitzer (teda poprit to muze ale verit mu to nebudu ;) ) chapu ze tim padem budou media lobovat takovouto formou za alternativy. nevim na kolik je uplne spravne aby media sama o sobe vedla kampan za samotne kandidaty. zaroven se vsak da predpokladat ze nasilnou formou jakou veldy kampan americka media za Clintonovou a ceska v minule (prvni) volbe za Fischera ocividne nefunguji. tak se zvoli takoveto na prvni pohled nenasline reseni ze se da sance jakoby kazdemu. ti vsimavejsi si mozna vsimli jak opatrne je jim favorit podprahove podsouvan. Drahos jako prvni na fotce, Drahos jako prvni uvedeny v textu. dalsi jmena v textu prohozena - dovolim si odtusit ze to enbude nahoda. zaroven predpokladam ze v celem serialu bude vzdy na prvnim miste fotka Drahose, a v textu bude rovnez jako prvni zminovan Drahos.

+2/−2
22.5.2017 0:56

P55e54t37r 31K30o42v22a69ř91í57k 1621733829817

Nebude to třeba tím, že podle průzkumů má bezkonkurenčně nejvyšší sympatie, proto bude vždy uváděn na předním místě?

+1/−2
22.5.2017 10:31

J62a61n 48K17r27p59e67c 5406873894542

ne

0/−1
22.5.2017 20:50
Foto

J17a32n 57W57i30r18n22i16t47z59e48r 8288694897560

Ono je možná dobré vycházet z toho, že média tu nejsou od toho, aby měla někoho ráda. :-)

Je úsměvné, jak tu vyvíjíte konstrukci, že "média lobbují za alternativy", a jak přitom ignorujete, že jsme se ptali i Hradu (dvakrát nedorazila odpověď). Ne, nelobbujeme za alternativy, blíží se volby, tak jsme to nabídli sedmi lidem včetně MZ, přijalo pět, MZ mezi nimi není, to je celé. Chybu máte tedy v samém začátku Vaší úvahy.

Pokud jde o řazení jmen ve článku, skutečně to není náhoda, jak jste správně odtušil. Je to abecední řazení. Zbývá tedy jen odhalit, který zatracený sluníčkář a vítač vymyslel abecedu...

+5/0
22.5.2017 10:51

J84a79n 42K26r10p37e26c 5576693744612

ja nevim jak moc je to usmevne. abeceda vam vam budiz milostiva. ja rozhodne nepatrim k horlivym zastancum zemana nebo trumpa a dukazu i zde na idnesovych diskuzich je k tomu dost. nicmene mi nechcete snad tvrdit ze clintonova v americe nemela obrovskou podporu mainstremaovych medii. myslim si,ze novinar jako vy, si toho musi byt moc dobre vedom. uplne stejne v predchozi volbe protlacovala ceska media Fischera. on uz se stejne jako Clintonova citil byt vitezem a stejne jako Clintonova (ne az zase s tak uplne stazenym ocasem) odkracel urazene ze sceny. nejake slunickareni mi zde nepodsouvejte, nejsem zadny slunickobijec. vy asi nechapete presne pozici lidi jako jsem ja. nchci volit zemana ale nez tam mit Dluhose, Fischera nebo Horacka, tak to radsi dam tomu Zemanovi, kdybych mohl, tak Trumpovi. je to krize osobnosti narodu. uz davno se lide jako ja rozhoduji podle mesiho zla. vzdyt na tomto "nemate redi tmatoho, volte me a ja vas ho zbavim" jsou zalozeny cele kampane. to mi neprijde v poradku. misto abychom volili pro nekoho, tak volime proti nekomu. nekdo by zase volil opacne kandidaty ze stejneho duvodu. a to je prave prace i vas novinaru, ne aby lobovali za sveho favorita a zesmesnovali toho kdo se jim nelibi a rozdelovali tim narod, ale naopak hledali s lidmi spolecnou rec. vy novinari nas z toho mrasu mate vytahnout, a ne nas v tom machat.

0/0
22.5.2017 21:18
Foto

J76a94n 13W80i24r66n47i76t22z19e63r 8218714487490

1) Ne, nechci tvrdit, že Clintonová neměla podporu médií. Mimochodem jsem psal článek, že měla. A dostával na něj reakce typu "ty svině, co si to dovoluješ". Nejspíš za to teda můžou novináři a uprchlíci.

2) Protlačovala Fischera? Nijak zvlášť.

3) Však si volte, koho chcete, to se ve volbách dělá, ne? (Já taky pravidelně volím menší zlo, mimochodem. Ve všech typech voleb.)

4) Vinit novináře en bloc z rozdělení národa je hezké, ale úplně, úplně mimo. Je mi líto.

+2/0
23.5.2017 10:18

J66a44n 32K24r43p78e26c 5706743864972

prosimvas, prestante mi podsouvat porad nejake uprchliky a slunicka. proti vam osobne nic nemam, myslim ze na toto tema jsem se vyjadril jasne - toto patri rovnez k bodu 4. ad 2) tak to teda dost znatelne, ad 3) ale tak to prece nema byt, nbo ano?, ad 4) bohuzel i vy se svezete, ja osobne si nepamatuji diskuzi ve ktere byste to vylozene schytal, narozdil od pana manerta, strnada a pani/slecny barochov. ecetl jste toto? prijde vam to v poradku, jako kus dobre novinariny? je to na vasem portale iDnes: http://ekonomika.idnes.cz/donald-trump-saudska-arabie-kral-glosa-zahranicni-navsteva-pom-/eko-zahranicni.aspx?c=A170522_132806_eko-zahranicni_rts

0/0
23.5.2017 20:51
Foto

J71a88n 27W90i73r87n81i68t40z27e12r 8668444807800

1) Rozlišujte prosím podsouvání a nadsázku. Nadsázka je "nejspíš za to můžou novináři a uprchlíci". Podsouvání je "lobbujete za alternativy", "protežujete Drahoše", "snad nechcete tvrdit, že média nepodporovala Clintonovou" apod. Tedy to, co tu celou dobu děláte Vy.

2) Budiž, neshodneme se. Já za něj nijak nelobboval.

3) Je mi to celkem jedno. Je to realita, proti které můžu protestovat, ale zmůžu s tím asi stejně jako se střídáním dne a noci. Nevidím důvod se kvůli tomu trápit.

4) Aha, můj problém je, že někde někdo něco píše. Tak to pak jo.

0/0
23.5.2017 22:27

J92a77n 47K30r68p70e76c 5596693804352

predne bych chtel podekovat ze semnou vedete tuto konverzaci ac nemusite, a ze se stale pohybujme ve slusne rovine.

ad1) ustupuji, davam vam za pravdu, tu jsem trochu mimo a moje pozice je neudrzitelna. mozna proc se proti slunickareni ve spojitosti s moji osobou tak vymezuji je, ze mezi me pratele a kolegy patri mnoho lidi ruzych vyznani a puvodu, vice nez kdektery slunickar kdy na vlastni oci vubec videl, a zaroven nezastavam radiklani slunickarske a vitaci nazory. "vitacstvi" zase povazuji za opacny extrem ktery predstavuje rasismus, a s extremnimi nazory vc. jejich nositelu nechci byt nijak spojovan.

ad2) neshodneme, coz vubec nevadi. vas osobne jsem z niceho takoveho neobvinoval.

ad3) me to teda stve dost, ale to je jen uhel pohledu.

ad4) no bohuzel je, on malokdo rekne "dnes na iDnesu psal

W76i90r56n83i45t28z24e20r ze svet neni cernobily", ono se spise rekne "dnes na iDnesu psali..." to je ukazkove "hazeni do jednoho pytle" a v tom pylti jse i vy, protoze ten pytel se jmenuje iDnes. ne kazdy autory clanku zna, vc. jejich precdhozi tvorby a postoju. to prosimvas neni nic osobniho. a nenadelate s tim o nic vice, nez se stridanim dne a noci. pokud se budeme drzet v ramci iDnesu, me osobne zde nejaky posuk z nejakeho duvodu ktery je jasny jenom jemu, zaradil na seznam rusofilu, a taky s tim asi nic nenadelam.

0/0
24.5.2017 0:59
Foto

J54a41n 82W60i34r38n93i26t93z57e59r 8318444747380

Jasně, na distancování od extrémů se samozřejmě shodneme. (Tohle je třeba debata, které by víc slušela hospoda, textová komunikace o složitějších věcech a odstínech je prostě zlo, já to říkám pořád...)

Jasně, že se děje házení do jednoho pytle. A já se proti němu vymezuju a nesouhlasím s ním, což je asi tak všechno, co s tím můžu dělat. Je to málo, ale lepší, než nic.

0/0
24.5.2017 9:38

J12a18n 32K64r77p87e42c 5616843484322

treba k takove debate jednou dojde ;) znite mi trochu rezignovane, ja mam daleko vetsi idealy a tim i strastiplnejsi zivot :)

0/0
24.5.2017 20:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.