Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J65i17n98d82ř23i65c98h 12V84l14a67s47á45k 6610517725892

Tak už min. 15let se jen přitahují šrouby a to ve všem, hrozná doba.Rv

+16/0
doporučit
9.4.2017 16:10

S64t93a74n89i30s78l53a73v 17C66h74y17t56r44a 3934643507529

Pořád nám tady Ťok předhazuje, jak mu jde o bezpečnost na silnicích. Pěkný prdlajs. Policie začala poslední roky suplovat FÚ a jde jim jenom o peníze. V Rakousku si stoupne policie v označeném autě v obci tak, aby je každý viděl. Sposta řidičů si pak dává pozor. Mimo obec se pak s nikým rozhodně nehoní, jako u nás.

U nás se schovávají do civilních aut, která ani neodpovídají vyhlášce a chytají lidi, co náhodou jedou o 3km/h více. Jezdím 28let a je to čím dál tím horší. Pochůzkáře nepotkáš, ale aut s radarem, co se dokážou x krát zaplatit, jako much.

+17/−1
doporučit
9.4.2017 17:20
Foto

Z47d51e71n20ě32k 19M49a88t35u50š70k72a 7508556315166

pokud je někdo cvok, pravidla silničního provozu ignoruje, jezdí bez řidičáku, nalitej a pod drogama, nevím, jaký bodový systém zjedná jeho nápravu.

A pro ty ostatní, stávající systém bohatě stačí.

+13/0
doporučit
9.4.2017 17:09

T21o22m61á76š 10K22u33c91h91a85ř 3557371778461

Seber si ten svůj šikanózní návrh s nesmyslnými pokutami vyššími, než mají v zemích s třikrát vyššími platy, a táhni do propadliště dějin, kam patříš. :-P

+13/−1
doporučit
9.4.2017 15:33

S92t40a88n 27N57o18v49á22k 5567335275194

On sice nechce šikanovat řidiče, ale na základě "jeho" zákonů to hravě obstarají ti pomahočochrániči.

Je to lův jak anděl.

+9/0
doporučit
9.4.2017 15:57

F55r44a33n28t41i34š45e82k 92N47o42v44o41t34n88ý 7932199200

Tenhle Babisconiho "ministr" nic pořádného nedokázal. Dokonce i smlouvy za tohodle sraba musel o víkendu podepsat jeho podřízený. ANO, já jsem to nepodepsal.

+10/−2
doporučit
9.4.2017 17:15

R84u56d95o48l93f 43P94e14k62a90r 6279929634535

Mýto nic, bodový systém nic, co tam tedy děláš, Ťoku? Zřejmě nic.

+7/0
doporučit
9.4.2017 21:44

P37e87t65r 10V73o81n39d21r13a58c14e67k 7935151343200

ANO - je potřeba zpřísnit systém a ještě více šikanovat řidiče a ještě více vybrat na pokutách - ANO - NEBUDE LÍP !!

Myslím si, že by výše pokut měla být vázána na příjem řidiče - pro někoho je tis takřka likvidační - pro jiného to je jedna lepší večeře 8-o

+6/0
doporučit
10.4.2017 4:52

R74a14d79e31k 43P33l98a45ň58a76n31s92k40ý 3126875879840

Jediné co tenhle Babišův "ministr" dokázal je, že po letech keců prodloužil smlouvu na výběr mýta s Kapschem a zřejmě si díky tomu slušně vydělal....

+5/0
doporučit
9.4.2017 21:10

R51o27b48i69n 44M66a31y53e83r 7813238189829

Nesmysl Ťoku, nejzávažnější přestupky nikdo nevidí, jen alkotest a radar. To je k ničemu. A pokutou 50 nebo 75 tisíc naděláš akorát bezdomovce z obyčejných lidí, kteří občas zhřeši.

+5/0
doporučit
9.4.2017 20:51

P39a45v98e93l 96M21o68r53a78v32e18c 3432659502828

"Návrh, který chystalo čtrnáct měsíců,.." - Ťokova klasika na úrovni želvy či hlemýždě.

Tento pán nikdy nestihne nic včas..Rv A když jo, je to pohroma.RvRv

Ale protože je z ANOfertu, tak jej Babiš nevyhodí jinak by AB ztratil tvář.

+8/−3
doporučit
9.4.2017 17:42

P92e61t36r 37K21e37ř 8903274452348

Doufám, že každý nástupce p.Ťoka jeho nesmysl smete do koše. V drtivé většině se totiž jedná pouze o zdražení pokut a zároveň snížení bodového postihu. Což nevyznívá zrovna ve prospěch bezpečnosti. Taktéž závažnost přestupků, o které p.Ťok opírá své argumenty, má značné thliny. Upřednostnit postih za "špinavou" RZ, antiradar a špatné parkování, před jízdou na červenou, nedáním přednosti, či ohrožením chodce, může jen diletant a absolutní blb. Tedy pokud je smyslem bezpečnost. Pokud je třeba vybrat co nejvíce za nejčastější přestupky, pak bude vypadat návrh přesně tak jak je vytvořen.

+4/0
doporučit
10.4.2017 8:05

L32u86b41o60š 98M65a77r91e73k 1932175836561

Pořád chcete něco měnit. Vždyť by jste bez toho vlastně ani nebyli potřeba, že?

Postihy řidičů respektive pokuty ba měly být odvozeny od příjmů řidičů.

Tedy na místě danou současnou pokutu a zbytek doplatit podle daňového přiznání v procentech.

Tak by třeba člověk s čistým příjmem 20000kč po pokutě 500kč ještě doplatil 10% z této částky.

No a v případě příjmu 100000kč čistého by to už byla zajímavá částka. A ne jen "pětikilo" a nazdar.

+4/0
doporučit
9.4.2017 17:23

T72o51m87á89š 54V15í78z26e65k 2435227190278

Bohužel se mluví o represi, nikoliv o prevenci. Posílení represe se vždycky nejvíc dotkne slušných, ale občas chybujících, lidí mnohem víc, než těch deklarovaných pirátů silnic. Takže to ti vystrašení lidé chápou velmi dobře a strach mají oprávněně.

Prevence znamená více pomáhajících policistů všude na cestách, To samo o sobě přiměje řidiče k větší ohleduplnosti a je naděje, že se takové chování stane standardem. Dnes vidíme především hlídky mávající červenou plácačkou a kontrolující přítomnost zelené karty či dobu expirace lékárničky.

Dnes je často za frajera považován ten, kdo se vyhne trestu. Ne ten, kdo se mu vyhýbat nemusí. To zpřísňování trestů nevyřeší.

+3/0
doporučit
10.4.2017 7:04

J41a40n 24P30a12v18e87l66k15a 3937331284551

Všechna tato zpřísňování jen dokumentují neschopnost policie. Není tolik důležitá výše trestu jako četnost a komplexnost kontrol. Dnes se normálně jezdí ve středním pruhu, nebliká, riskantně předjíždí, nerozhlíží na přejezdech, jezdí s mobilem na uchu, na mnohých křižovatkách je přednost upravena "zvykem" nebo šířkou silnice apod. A proč? Policie jde jen po jasných a lehce dokazatelných přestupcích: číslo na alkoholtestu, číslo na radaru, zastavení na stopce, pásy, fotka ze semaforu na červené a.. to je tak všechno. Bez kontrol jsou zpřísnění k ničemu, lidé jsou hráči. Vědí, že většina přestupků se řeší jen u nehody a každý přece řídí dobře.

+3/0
doporučit
9.4.2017 20:40

V45a76š81e66k 83Ř14í11h86a 2423303368792

Blbost. Je to podobně jako každý jiný ministr srab. je jasné, že jakékoli zpřísnění nikomu nepřinese body do voleb proto celý zákon natahoval jak se dá aby nakonec vše hodil na nástupce. Jako že bude Ano ve vládě doufám že si tuhle nepříjemnost a kritiku prosadí sám.

Už se těším na jeho výmluvy za 4 roky jak to opět nestihli.;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
9.4.2017 16:19

M28a75r56t43i77n 80B61u44r42e32š 3646815568611

Hlavní chybou bylo, že se nevyřešilo mýto to bylo alfou a omegou tohoto resortu. Jinak bodový systém bych mu tolik nevyčítal, ale na mýto mělo ANO 4 roky čas.

+2/0
doporučit
9.4.2017 21:42

R75u68d35o69l43f 10P33e48k21a55r 6969209974455

A pamatuje nová vyhláška také na zákaz ježdění náklaďákem po trhu? Že by se tím rovnou svezla i protiteroristická vlna. On si to terorista rozmyslí, když to bude mít zakázané.

+2/−1
doporučit
9.4.2017 21:50

K37a60r56e36l 23L43a69n86g60r 2852867270758

A co pokutky podle výše platu nebo ceny vozu? To by na plánu nebylo? Rozhodně by to bylo férovější.

+3/−6
doporučit
9.4.2017 15:46

L84a76d64i24s46l33a61v 48K28a40l79o53u67s 7545576411560

Vyjma preventivních pokut pro Rakušáky t.z.v. Ťokovky, je to k ničemu. Za to bych zavedl pokuty za tristní stav komunikací, výsledkem čehož jsou řidiči vystresovaní. Neustálé objížďky, zátarasy, omezení, kolony, zácpy, a mnohdy zcela zbytečně.

+1/0
doporučit
10.4.2017 12:27

J19a38n 68K15r47p32e34c 5296543944152

poprve musim Toka pochvalit. Ikdyz se jedna o necinnost - coz je v jeho pripade to nejlepsi co muze delat.

+1/0
doporučit
10.4.2017 8:28

J49i55ř91í 98H55a48r47t61l 6926790218426

Pane Tok, to mi hlava nebere, proc to odkladate a chcete to hodit na nekoho jineho. My poctivi se opravdu nemame ceho bat, tak by jste se vy nemel bat tech ruznych piratu silnic. Mam ridicak 23 let a jsem bez jedine nehody, bez pokuty a neprisel jsem o jediny bod.

0/−14
doporučit
9.4.2017 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.