Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i73l12o52š 88Ř75e44h41á78k 8946588667985

Jedná se o moravský úsek D1.

0/0
doporučit
10.4.2017 21:33
Foto

J70a48n 28T31o14k74o65š 5778862856509

Jo to byly ty mosty, které se stavěly před plyšákem, ty nepadají jako ty dnešní, s tím se musí počítat. ;-D

Ve Studénce spadl most a zabil 9 lidí v roce 2008 a dodnes za to nikdo nesedí.Rv

+1/−4
doporučit
9.4.2017 10:10

R38o83m11a53n 56S55t49o52n87e91k 1729523759491

ty mosty nespadly kvuli špatné kvalitě, spadly kvuli nedodržení základních bezpečnostních pravidel což je dědictví komunismu

0/0
doporučit
9.4.2017 11:27
Foto

J93o82s48e49f 80M45e44d 2910903727353

Kolik desítek (stovek) let se na tohle budou ještě neschopní lidé vymlouvat?

0/0
doporučit
9.4.2017 12:40

T19o72m90á89š 40K32u37č95e25r66a 8484465595406

Já bych tu komunistickou preciznost moc nepřeceňoval. Ono se spíš o těch tragédiích moc nepsalo na rozdíl v době po plyšáku viz. http://zlin.idnes.cz/vyroci-padu-budovy-ve-firme-mesit-uherske-hradiste-f85-/zlin-zpravy.aspx?c=A141124_2118453_zlin-zpravy_ras

0/0
doporučit
10.4.2017 8:22

T34o47m13á27š 55K82u56č55e77r37a 8344715945476

Mimo jiné tuším, že v letech 1990 až 2000 prodělaly všechny mosty rekonstrukce protože do nich po 15 letech při zanedbatelném komoušském provozu silně zatékalo.

0/0
doporučit
10.4.2017 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.