- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
> V loňském referendu sice většina hlasujících stěhování podpořila,
LEŽ JAK VĚŽ.
> Vlaková stanice je v provozu od roku 1839
Stanice ano (první parostrojní nádraží ve městě u nás), ale nikoliv inkriminovaná nádraží budova.
Na 1. otázku (modernizace nádraží v dosavadní poloze) odpovědělo 80,94 % zúčastněných „ano“
LUPA ovšem napíše: V loňském referendu sice většina hlasujících stěhování podpořila
Není vám to blbé tak okatě lhát? To jste za to dostali zaplaceno?
Foto z místa dnešního Čedoku na budovy starého CK severního nádraží.
Je to historický pohled na budovu Hlavního nádraží v Brně. Jenom ešče po štatlu nejezdili šaliny.
To sice jo, ale přece jen bych napsala ve slově nejezdily Y
Některé stavby to mají prostě složitější. Nejdřív toto nádraží přesunuli ze starého Mostu, aby mohli rozšířovat nádherné hnědouhelné sloje. A teď jej chtějí zase přesunout o kus dál A to už by byla rarita.
z FB fanklubu 100 pohledů na Most: "Dotyčné nádraží bylo přesunuto poměrně daleko až do středních Čech a bylo nazváno po slavném mosteckém rodákovi: Vlastov Benešov (později zkráceno na Benešov).
Na fotografii z policejního archívu vidíme srocení lidí po železničním neštěstí - zatímco železniční personál sledoval na obloze přelet letadla Jana Kašpara, srazil se přímo na kolejišti před budovou rychlík Klemens Metternich ze stanice Unter Kralowitz do stanice Nusle s mezinárodním expresem Alexander Bach ze stanice Prag Franz Josef Banhhof do stanice Bahnhof Wien Praterstern.
Při neštěstí se vypařilo 1 700 litrů vody, 20 litrů minerálního oleje a patery zlaté hodinky."
Místo jsem nepoznal, ale poznal jsem, kam postavičky v buřinkách chvátají.
Uprostřed obrázku je vidět proslulou "lucernu sebevrahů".
Podle pánu v buřinkách soudím, že je to newyorská burza a pánové spěchají nakupovat koruny a zbavit se eur. Nebo že by to byl Štatl?