Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasič dal psíkovi dýchání z „úst do čumáku“, po 20 minutách ho zachránil

Hrdinou kalifornských milovníků psů se stal hasič Andrew Klein, který při požáru v Santa Monice zachránil život malému psovi. Dal mu dýchání z „úst do čumáku“ a po dvaceti minutách se mu ho k radosti rozrušené paničky podařilo resuscitovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G28a98b77r94h36e62l55i70k 59R81o32s47t17i67s93l55a75v 2732139802251

Pejska zřejmě zachránil "nevěřící pes"

+1/0
26.3.2017 19:01

M77i15r63a 93L50o39v85e 3944950538344

Great job! VR^

+2/0
26.3.2017 15:26

B93o51h33u16m87i39l 19P70e16t35r59a26s 1523534801732

Uz jste si nasla co jsou to "Kill shelters" v USA? Dole v diskuzi popirate zabijeni psu ktere tam nikdo nechce.

0/0
26.3.2017 16:19

K12a61r55e32l 44N51e75č23a44s 5823549960760

Jak tato zajímavá diskuse níže ukazuje, daří se , spíše ,než u jedinců bludům a hloupostem ve skupinách.

Zde takovou nesmiřitelnou skupinou jsou chovatelé a milovníci psů.Kdo nesdílí beze zbytku jejich svaté nadšení pro módní canismánii je :Zoufalec,člověk z nekvalitním životem,neměl by mít volební právo,měl by být vyloučen ze slušné/rozuměj psy obklopené společnosti/ etc.Také by měl oslepnout aby si vážil asistenčních psů,topit se ,aby byl psem vytažen nebo být zavalen a zachráněn psem.

Tito lidé mají važně pocit,že jsou morálně nadřazeni jiným,kteří mohou mít vůči psům fobii/asi by se měli uzavřít do detence podle pejskomilů/nebo mohou být skeptičtí k hysterii,kšeftu a bezduchého množení psů bez zodpovědnosti majitelů.

O krysích porodnicích a reanimacích křečků už nehovořím.

To je prosím typický přístup k debatám.

á mám pravdu,ty se mýlíš.Já mám pravdu,ty jsi zlý.R^:-);-D

+4/−6
26.3.2017 12:46

V60á74c16l57a37v 94D83o60k15s25a65n13s96k55ý 5651612619208

Úžasně vtipný a chytrý příspěvek. Naprosto souhlasím a díky za něj.

+3/−1
26.3.2017 14:00

J22i75ř36í 33G49r73o19m81a27n38n 4873325438426

Dělal svou práci. Pokud jste nikdy nežili v USA, nemůžete nic vědět. Nebo pokud jste nežili v nějaké jiné demokratické zemi. Uvažování Čechů je jiné - poznamenané komunistickou minulostí. Práce amerického požárníka (nikoliv hasiče - ty tam nemají, mají tam firemen, fireman = požárník). Požárníci dělají zároveň práci záchranářů a mají i své sanitky atd... Zároveň musím podotknout, že vztahy některých skupin Američanů z USA jsou jiné, než by Čech byl schopen pochopit. Např. židé je považují za členy rodiny, nesmí se je nazývat věcmi. Nenazývají je to zvíře, ale On, Ona, Ono. Petr, Pavel atd. Říká se jim jménem. Mají své pokoje, obrazy i busty. Nezřídka jim staví sochy v nadživotní velikosti i na hrobech. Židé považují i např. stromy za živé - požárník jim při záchranné akci nesmí ublížit. Vážím si takové úcty ke všemu živému. V ČR klidně zedník ulomí kus větve u stromu, jen aby měl pohodlí při práci a navíc se většinu pracovní doby jen rozhlíží. To je neprofesionální - už zde vidíme rozdíl, že americký zedník ukrajinského původu pracuje dvakrát rychleji, dvakrát lépe a nesmí se rozhlížet, ihned nepřetržitě pracuje až do konce pracovní doby. Požárník dělá totéž, policista totéž. Proto tam mají respekt. Věřím, že mu rodina psíka dá nějaký hodnotný či peněžní dar - za záchranu života člena rodiny se tam takové věci dělají. Jednomu mému známému za záchranu majetku při požáru židovská rodina zaplatila měsíční dovolenou pro celou rodinu na Floridě. Palec nahoru R^

+3/−2
26.3.2017 12:41

K41a20r40e28l 11N87e56č69a29s 5673869940520

Pane Gromanne,píšete něco,o čemž řeč není.Hasič zachránil psa,což je jistě v pořádku.Ale o to zde vůbec nejde.Tak do toho nepleťte ,prosím irelevantní postřehy o demokratické společnosti,o tom jaké tempo má ukrajinský dělník v USA a na Ukrajině,kde vlastně motivaci dělat kvalitně nemá.

To patří jistě do jiných debat.Hovoříte o hrušních mezi jablky. Ale chápu vaše nadšení nad rychlostí a profesionalitou s jakouto na amerických stavbách frčí,určitě i vy zvládáte takové tempo amerického života a jste jím okouzlen.:-)R^

+4/−2
26.3.2017 13:15
Foto

M35a87r85c24e60l34a 70K77o69c52i21a11n96o75v20á 2650944385714

- ježíš - to vás tady vůbec nenapadlo, že má hasič třeba zvířata rád ??? - to už se snad v dnešní "homo-sapiens" humanistické společnosti, která vesele bombarduje a zabíjí lidi na všechny strany po celém světě - NESMÍ ???!!!! - co jste to za tvory ? - myslíte, že Bohové, nebo co ?... - pro přírodu máte stejnou cenu, jako ten pes i ten nejposlednější mraveneček !!!

+14/−1
26.3.2017 10:42

P82a34v91e65l 36Ř63a72p14e50k 7922186499375

Právě proto, že si nehraji na Boha, bych nikdy nedělal zvrhlé genetické pokusy na zvířatech, které vyústily ve vznik dnešních psů. Oháníte se přírodou, ale pes je umělý lidský produkt, který by v přírodě nikdy nevznikl ani nepřežil.

+2/−10
26.3.2017 10:55
Foto

M95a48r30c95e12l77a 63K61o64c71i88a98n39o31v35á 2770904735894

- oni snad lékaři "nezachraňují" děti, které se narodí s takovým postižením, že nejsou schopny samostatné existence (život se tomu říkat nedá !) - a pes, nebo jiné zvíře je často to poslední, co osamělému starému člověku zbyde a co mu dává sílu žít ! - třeba i Vy se do takové situace dostanete, ne že bych Vám to přála !!!

+7/0
26.3.2017 11:04

K94a13r70e59l 68N60e31č51a55s 5833769690300

Ale to není,ne,že bych vám to přála.Vy to prostě oponentům ve své demagogii přejete,paní Kocianová.Vy vůbec nejste ,podle vašich slov,tak hodná tetička ,která reanimuje koťátka.Klar?:-):-/

+3/−7
26.3.2017 11:20
Foto

M24a24r62c76e78l17a 87K40o75c17i21a45n91o35v15á 2380944235754

- no já jsem všechno možný, jenom ne hodná tetička - to je fakt !!!

+1/0
26.3.2017 11:23
Foto

M12a22r45c65e46l78a 68K73o60c32i79a84n93o51v73á 2840764545554

- ostatně v žádném svém příspěvku jsem nikomu nic zlého nikdy nepřála - ale pokud člověk o něčem něco tvrdí, nebo něco posuzuje, nezaškodí, když si takovou situaci prožije na vlastní kůži, aby věděl o čem vlastně mluví ....

+2/0
26.3.2017 11:35

Z70d12e43n23ě87k 91Š35m66e42r55d92a 6560411171730

Tak trochu utopie, ne?

0/0
26.3.2017 11:37

J57i83ř58í 76G82r17o14m55a65n60n 4903225698706

Utopie je multikulturalismus v ČR. Když Čech, co nikdy nevycestoval žít a získávat pracovní zkušenosti v zahraničí, skončí vždy jen u dvou kultur - přizpůsobiví x nepřizpůsobiví. Reakce na tento článek jsou názorným příkladem. Jiná kultura - záchrana psíka, co má cenu rodinného příslušníka - a hned zde máme nepochopení, založené na komunistické minulosti.

0/0
26.3.2017 12:45

K17a58r60e81l 34N21e42č87a33s 5523409780450

Nepatřím,pane Gromanne mezi lidi,teří nikam nevycestovali.Čtvrt století jsem v zahraničí žil.Je pravda,že jsem preferoval společnosti neextrémní a též volný čas jsem v takových trávil. V poslední době jsem se zabýval mj. kritikou modernity,která mj.přináší nové typy tmářství.Zejména omezování svobody ,které je představováno jako triumpf svobod nových apod.A zejména nové neprůhlednosti.Do toho také patří ignorace posvátnosti lidského života na úkor morálních výzkumů živočišné říše.

Varuje před tím i Amery,když říká:V této společnosti bude pokácení lesa/potažmo chcíplý pejsek/horší,než prodej dětí do nevěstinců.:-/

+3/−2
26.3.2017 13:27
Foto

M23a80r14c89e71l20a 46K66o25c17i92a46n51o24v46á 2810324755324

- že je lidskej život a existence díky vyvinutějšímu mozku na vyšší úrovni, to je jasné - ale posvátnej ?? ....

0/0
26.3.2017 16:07
Foto

J63i59ř82í 93K20r32a30t74ě85n34a 1411272977477

Máte pravdu. Nač je nám vyvinutější mozek když vymýšlí jen jak toho druhého připravit o život.

+1/0
26.3.2017 18:29

Z93d32e51n74ě87k 80Š74m12e55r98d65a 6230401191740

Pane Gromanne. Proč sem pletete multikulturalismus. Vy si vytvoříte nějaký pseudoproblém (ukrajinského zedníka a pod.) a na něm vystavíte svoje domněnky, kterém zakončíte tím, že za všechno může komunistická minulost. Z mého příspěvku jste si vzal jen slovo "utopie", ale na co reagoval, to už Vás nezajímá.

P.S. Zkuste si prostudovat i něco z amerických dějin.

+1/0
26.3.2017 14:07

J59a65k56u29b 75J28e61m28e69l81k69a 7959344228346

Tak ty ses dobře mimo.

Pes je původem z vlka.

Ty omyle.

+3/0
26.3.2017 14:12

M96i19r55a 52L28o72v70e 3924500118294

wik

Pes domácí (Canis lupus f. familiaris) je největší domestikovaná šelma a nejstarší domestikované zvíře vůbec, provázející člověka minimálně 14 tisíc let.[1] Obecně se předpokládá, že se jedná o zdomácnělého a umělým výběrem změněného vlka obecného.

0/0
26.3.2017 15:31

J18i59ř27i80n79a 22B54r25a29d76á21č51o78v84á 2742620689159

Hasič fajn člověk,kterému nebylo lhostejné to,že majitelka by přišla o svého kamaráda.Pokusil se o záchranu a povedlo se .Je to ukázka toho,co je to lidství a soucit se zvířetem.Paráda,ještě že takoví lidé jsou a díky za ně.

+21/0
26.3.2017 9:54

K91a56r62e77l 58N89e20č70a21s 5463149650250

Napadlo vás někdy,jak se to má se spoustou starých a osamělých lidí?Taková videa po éteru nelítají,ani nikoho nedojímají,že ano,přátelé rozdýchaného vořecha.:-/:-/

+1/−17
26.3.2017 10:11

S55i98m67o68n44a 47B89ě68l24á80k14o44v22á 2540391709763

co do toho furt někdo tahá staré a osamělé lidi? Rv

+7/−1
26.3.2017 10:14

K65a13r64e11l 93N47e51č58a68s 5163199670750

Otřete si pěnu u ust paní Běláková a zkuste pochopit o co jde.

Zeměkouli oblétla informace,že hasič rozdýchal voříška.Lidé jsou dojati,někdo by totéž udělal křečkovi,jiný do toho zaplete homo sapiens,oponenti jsou verbálně bičováni.Ještě nic?;-D

+2/−9
26.3.2017 10:52

J50i58ř14i31n21a 83B20r49a37d71á10č89o20v51á 2272640149609

Staří a osamělí lidé nás také samozřejmě zajímají,ale tento článek je o soucitu se zvířetem.Kdyby se jednalo o staré a opuštěné lidi,diskutující by jistě projevili soucit i s nimi .Člověk a zvíře ,obojí si zaslouží pozornost,pomoc a ohleduplnost.

+9/0
26.3.2017 10:24

K49a92r55e43l 48N63e31č17a57s 5183989370370

To sem rád,že by projevili soucit.Ale v normálním životě to není vidět.Ale vy myslíte v diskusi.Aha.;-D

+1/−7
26.3.2017 10:53

J31i92ř73i31n10a 23B11r69a28d30á49č92o12v73á 2902510299869

Samozřejmě myslím lidi v diskuzi ale i mimo diskuzi.Nejsou všichni tak špatní a neschopní postarat se o své bližní,možná je jich ještě dost na to,aby pomáhali i ostatním,kteří k nim do rodin nepatří.Pečují o ně a někdy dokonce i bez nároku na odměnu,dělají to právě ze soucitu a zrovna s takovým soucitem se staví i ke zvířatům.

+6/0
26.3.2017 11:59

M53o18n66i26k22a 42R12o94l82l23o63v74á 5213212986505

Radši rozdejchám posledního vořecha,než někoho jako jste vy nebo mr.Řapek a vám podobné.

+8/−2
26.3.2017 10:48

K16a26r88e50l 14N63e43č41a28s 5523629400730

Ale tomu jistě věřím ,paní Rollová. To je právě TO,o čem s panem Řápkem různě píšeme.Mohl bych jistě přidat poznatky o naprosté nekritičnosti a obtěžování pejskařů/ne všech jistě/ ale většiny,bezohlednosti,pořizování si prestižních psů a měst plných fekálií.Výsledkem takových psích boomů jsou přeplněné útulky.Řekl bych,že mnoho pejskařů je invazivních.Oblečky pro psy,kadeřnictví,hotely,diety.To vše mi přichází býti nějak vyšinuté.

Ale tím se jistě vyčleňuji se slušné lidské společnosti.;-D;-D;-D

+3/−8
26.3.2017 11:01
Foto

J72i78ř86í 69K63r89a70t20ě19n60a 1701362277987

A co? Zachránil psíkovy život. Co se vám na to, nelíbí? Jestli chcete číst o zachráněných lidských životech tak se mrkněte po netu. Je tam toho hodně. Tady se pan hasič překonal. Kdo nemá doma chlupatého přítele nepochopí co je to o něj přijít.

+7/0
26.3.2017 12:54

K46a93r17e18l 49N51e95č57a12s 5113259330200

Píši ěkde,že počin toho jistě statečného člověka je něčím špatný?

Píšete A CO?

Píši A NIC.:-)

+1/−3
26.3.2017 13:30
Foto

J75i47ř72í 58K11r37a31t13ě36n93a 1211302507887

Ano shazujete práci toho hasiče. Ten toho psa zachránil. Vy by jste to nikdy neudělal.

+6/0
26.3.2017 14:15

K41a55r54e61l 32N15e26č48a34s 5193139200440

Práci hasiče shazuji?Čím?mluvím spíše o faktu těchto zpráv a reakcí na ně.Hasičů je třeba všude .;-(

0/0
26.3.2017 16:26

J26a70n77a 71N46o53v24o32t47n59á 8581431155237

Abych se přiznala, tak tuhle situace zcela nechápu a nenapadlo by mě provádět resuscitaci u psa. Myslím, že lidi to se psy přehání. Otázka pod článkem ve mně vyvolala údiv a zajímal by mě poměr odpovědí při otázce zda umíte poskytnout resuscitaci člověku. Myslím, že srovnání odpovědí by vypovědělo o stavu naší společnosti.

+2/−15
26.3.2017 9:43

S72i52m82o85n67a 60B20ě49l12á49k77o20v16á 2700501389693

a proč by někdo toho psa měl nechat umřít, když záchrana očividně byla možná? Naštěstí na rozdíl od vás to tomu hasiči nebylo lhostejné...

+14/0
26.3.2017 10:15

J48a66n21a 59N35o63v56o66t15n28á 8501801965217

Nemůžu si pomoct, ale resuscitaci u psa si neumím představit a není to pro mě pochopitelné.

0/−1
26.3.2017 16:36
Foto

J56i18ř41í 73K64r48a51t51ě98n93a 1231312987617

Jak myslíte že to lidi ze psy přehánějí? proč do toho taháte člověka? Tento článek je o záchraně psa.

+5/0
26.3.2017 12:57

J39a81n72a 92N76o21v90o31t54n87á 8181941265797

S tím přeháněním to myslím tak, že si v dnešní době lidé vodí psy do restaurací, jezdí s nimi na výlety, dokonce jsem slyšela, že po rozchodu měli bývalí partneři psa ve "střídavé péči". A v reklamě teď nabízejí bezlepkovou stravu pro psy. To už je nad mé chápání.

A proč do toho tahám člověka? To jen proto, že mám už nějakou dobu pocit, že lidi více rozruší, když někdo ubližuje psovi než člověku.

0/−1
26.3.2017 16:49
Foto

J49i19ř39í 52K89r92a68t77ě41n15a 1121862277487

Víte možná si neuvědomujete co pro některé lidi pes znamená.A poslední věta. Vůbec se nedivím. Pes je mnohem věrnější než člověl. Neumí se sám o sebe narozdíl od lidí postarat. A lidé jsou kolikrát horší než zvířata. Proto mají lidé mnohdy větší starost o zvíře než o jiného člověka.

+2/0
26.3.2017 18:25

V72l96a38d36i12m26í83r 41J34i73r69k15a 7884126304328

Byl to opravdu čumák? U některých ras se těžko poznává na kterém konci ho vlastně má ...

0/−1
26.3.2017 9:41

J78a48r67o11s42l69a51v 33M38o39u82č97k75a 3707167598719

Já mám zvířata rád (zejména kočky), ale tenhle přehnaný pseudohumanistický sentiment na adresu zvířat mi leze na nervy. Doufám, že když zachraňoval toho psa, tak 5 metrů od něj neumíral člověk.

+6/−20
26.3.2017 7:48

M28a34r25t60i15n 77K41r48a25l 7453690463117

Já mám lidi rád a nemám nepřátele, ale radši bych zachránil psa, než spoustu nenávistných a vzteklých lidí.

+20/−3
26.3.2017 8:03
Foto

J89i47ř54í 62K66r44a84t83ě78n30a 1731102957297

Tohle byl ale blábol. Rv.Doufám, že když zachraňoval toho psa, tak 5 metrů od něj neumíral člověk. myslíte že by zachranoval psa a člověka ne?

+5/0
26.3.2017 13:02

M28i17r70a 27L23o96v86e 3634860688264

Moucka, Moucka ...vy jste ale pripad!

0/0
26.3.2017 15:41

B10o17h29u85m96i10l 14P32e47t91r37a44s 1193364311742

Mnozi by byli ochotni zachranovat cokla, ale komu uz vadi jist maso a produkty z utrapenych zvirat!?

+3/−15
26.3.2017 6:40

J92a96n60a 24B64o85u58l33o76v96á 7310716591461

Nedávno tu byl článek o výcviku asistenčních psů. Tak mne při tom napadlo - kdyby se Řápkovi něco stalo, třeba zchroml nebo oslepl, rozdejchal by pomoc vodícího nebo asistenčního psa? Připadá mi, že v jeho případě se jedná o fóbii povýšenou logickými argumenty na něco zcela jiného. Nic špatného mu teda nepřeju, až na psy a auta jsem s ním jinak dost ve shodě. ;-)

+10/0
26.3.2017 4:38

P13a78v37e62l 58Ř25a97p86e78k 7262506629145

Já naprosto chápu, co chcete říct. A říkám k tomu toto: velmi oceňuji existenci takových psů, kteří pomáhají postiženým, retardovaným atd. Ale nelze akceptovat stav, kdy si na retardované hraje polovina národa.

+1/−10
26.3.2017 8:57

S90i83m96o44n94a 47B14ě88l13á71k14o40v50á 2820511889743

Kdybyste byl slepý, chtěl byste vodícího psa? Nebo by vám postačila hůl?

+4/0
26.3.2017 9:03

P37a54v84e43l 22Ř98a81p60e20k 7332876249805

Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal.

+1/−5
26.3.2017 9:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.