Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a17r92e32k 11H75r65u37b33y 6527262211948

Už teď je na dálnici víc radarů než dělníků. A kdyby silničáři pracovali těch 24x7 jako měří radary, bylo by do léta hotovo...

+65/−2
doporučit
25.3.2017 1:10

I26v30o 37Ž30i84ž73k54a 8593677531241

Výstižně i humorně je v článku uvedeno, že "sedm rozkopaných úseků už bude na dlouhou dobu všechno". Na jedné páteřní dálnici, která nemá v ČR alternativu, to bohatě stačí. Když úseky navíc osázejí radary a hromadou značek informujících o zdržení a kolonách, tak pomsta daňovým poplatníkům je konečně dokonána. R^

+71/−3
doporučit
25.3.2017 1:06

A36n12t65o64n38i92n 80C69h20a19l88o97u74p89k21a 8658956949390

Jasne, radar spasi vsechno. Cesta nejmensiho odporu, jak vybuzerovat ridice a jeste vic provoz zpomalit. A co okamzita likvidace nehod, na tu se poněkud zapomelo. Tak hlavne ze si namastite kapsy

+57/−2
doporučit
25.3.2017 0:16

V35e31r52o31n30i20k13a 85E45x32n32e64r25o51v38á 2936171947959

Doufám že kromě rychlosti budou hlídat i dálniční známky, na "dálnici" 80km/h.

+52/−2
doporučit
25.3.2017 0:41

A27l23e63š 28Z46e15l15i63n41k35a 1544482336

Podivný způsob jak lidi učit jezdit vlakem :-/

+36/0
doporučit
25.3.2017 5:39

R16u45d32o14l33f 26R30u42b15e38š 3649275801254

Vite v cem je problem? uz 400 let neproblehla zadna defenestrace.

Papalasske pijavice maji pocit ze muzou vsechno.

+58/−3
doporučit
25.3.2017 1:27

P80e12t77r 71S96o12k76o58l 8342291677201

Máte rozkopanou, v podstatě nefunkční dálnici, plnou kolon, desítky uzavírek a zúžení. Za kterou si necháte platit silniční daň, mýto i známky. V určitých místech je řidič rád, že se mu v pravém pruhu nerozpadne auto, v jiných zúžených úsecích jsou vybočené mantinely tak, že má řidič centimetry pokud ho někdo předjíždí... Řidič je neustále ve stresu. Když jedete z Plzně do Bratislavy tak jsou podobné uzavírky i na d5. A ještě budete buzerovat řidiče tak, že budou teď místo řízení v kritických zúženích sledovat tacho aby to nejelo o 5km rychleji? Co máte v těch palicích? Nic!

+78/−6
doporučit
25.3.2017 3:35

T95o75m70á79š 78Z98e98m28a40n 3985318954875

Je supr táhnout se 80 v noci na prázdné dvouproudé silnici např. cestou z dovolené..

To vždy úplně cítím tu bezpečnost...EU

+77/−6
doporučit
25.3.2017 0:06

J78o39s78e45f 97Š81e25m67e42l17í60k 7649761300287

Takže suma sumárum - na jeden stroj, pracující na opravě dálnice 6-7 hodin denně kromě víkendů, připadne přibližně pět radarů, vydělávajících 24/7. ;-)

Pětiletku za čtyři roky !

+47/−2
doporučit
25.3.2017 3:05

V64l94a49s56t42a 52H46l30i42s86n96i65k95o84v37s11k72á 9989363980

Sobotka se rozčiluje, že Němci zpoplatní jejich dálnice pro cizince. Ale Němcům se bude poplatek odpočítávání z daní, takže ve výsledku budou platit za dálnice v dobrém stavu méně. Naše vláda rozkope dálnici, udělá z ní tankodrom a ještě si od našich řidičů nechá dobře zaplatit. A to Sobotkovi nevadí.

+52/−4
doporučit
25.3.2017 0:53
Foto

J30a60n 90D90o22č16e55k29a55l 1514246821595

Já to prostě nechápu ..... v Německu a dalších zemích je pidikousek dálnice o délce 200 km běžně v provozu desítky let a když se někde opravuje, tak je to na chvíli. Ale D1 je občas průjezdná jen v zimě - jinak za posledních asi 10 - 15 let nepamatuji, že by byla komplet průjezdná i v létě, aniž by se někde něco spravovalo. Btw. - nevozte s sebou z Praky mlíko ... v Brně by z toho bylo máslo. :-P

+39/−2
doporučit
25.3.2017 3:10

Z51d84e87n61ě10k 62V11o81k73u81r60k70a 3795527675164

Tak na D1 zrušit dálniční známku, pro letošek !

Jediné spravedlivé řešení !

+32/−1
doporučit
25.3.2017 1:41

M17i39c13h85a38l 16Z58e49l29e11n90ý 6374633695906

"Aby ministerstvo dopravy co nejvíce předcházelo riziku kolon a nehod, nechalo si nakreslit speciální grafickou tabuli se symboly auta a radaru, která bude na začátku každého měřeného úseku."

To je nejaky vtip? Jak bude cedule predchazet riziku kolon?

Po D1 jezdim nekolikrat tydne a pres leto se mi jen malokdy podari projet trasu Praha - Brno bez toho, abych musel sjet z dalnice a objizdet to okreskami. Kontrola, jestli nahodou nejedu devadesatkou, je nehorazna buzerace.

Nikde jsem jeste nevidel statistiku nehod na uzavrenych usecich. Zato castou pricinou kolon jsou porouchane kamiony, ktere je mozno objet jen jednim pruhem. Za dobu, co takto jezdim, jsem ale nehodu v omezenem useku nezaznamenal.

Je neuveritelne, jakym sportem se stalo mereni rychlosti.

A plovouci auto? Staci, aby ma informacnich tabulich, ktere Kapsch za nehorazne penize na D1 instaloval, nebyly uplne nesmysly. Plovouci auto stejne bude jen tyto reprodukovat tyto mylne informace. Ja osobne se ridim Google navigaci a mam overeno, ze ta dava nesrovnatelne lepsi informace, nez cedule na dalnici (predpokladam, ze Waze nabizi totez).

+31/−1
doporučit
25.3.2017 7:05

J11i19ř14í 94T31e36p29r 4987270745385

..... a kdo dohledne na stavbare?

+24/0
doporučit
25.3.2017 0:47

L49e18o32p83o14l75d 52P43r26o45k65e43š 8399504937

Letos poprvé nekupuji dálniční známku. D1 kolem Brna se už tento týden mění v parkoviště. Opravovat stále dokola D1 bude nikdy nekončící úsilí. Je potřeba stavět další nové dálnice a ne se zabývat represemi a dokonalým informováním řidičů o tom , že si pár hodin postojí v kolonách.

+21/0
doporučit
25.3.2017 6:37

J59i96r39i 71S98m72a69r86d39a 3442598537505

A kdo bude hlídat aby se *makalo* 24hod. a 7dní v týdnu ????

+20/0
doporučit
25.3.2017 8:21

P41e78t88r 93M62a54r11e81č95e85k 1833541719308

Zbytečné cokoliv komentovat. :-) Zřejmě se na těch opravách rozkrade tolik , že je zapotřebí doplňovat rozpočet z výběru pokut.

+19/0
doporučit
25.3.2017 6:33

P40e49t17r 58K16o64č58i36č56k39a 4399458926887

Když si udělám jen rychlou rešerši na množství článků, které popisují jaká další represe se na české řidiče chystá, ať už formou pevných nebo přenosných radarů, úsekového měření, strašně "utajených" policejních stíhaček které "si musí na sebe vydělat", je mi jasné jen jedno: ČESKÁ REPUBLIKA JE POLICEJNÍ STÁT, KDE DOPRAVNÍ POLICIE NEMÁ DBÁT O BEZPEČNOST. JEJÍM HLAVNÍM CÍLEM JE ŠÍŘIT DOPRAVNÍ FAŠISMUS, BUZEROVAT A ŠIKANOVAT MOTORISTY, ALE HLAVNĚ, V Y B Í R A T P R A C H Y.

Čest vaší práci soudruzi!

+48/−8
doporučit
25.3.2017 2:43

J64i81ř52í 34T85e57p80r 4717440835465

...... SPECIALNI GRAFICKOU ceduli.....

:-D to me dostali

+16/0
doporučit
25.3.2017 0:53

J53a66r48o87s76l98a31v 91H23u62m31l 6792177137248

Včera jsem se projel po D1 a je to opravdu hnus velebnosti. Tam jezdit denně, tak se trefim. Proboha, když už se s tím s*rou, proč to není tříproudý respektive šestiproudý. Ty než to dodělají, tak můžou začít nanovo.

+16/0
doporučit
25.3.2017 0:11

F20r95a85n98t39i79š12e75k 94N47o15v21o20t86n82ý 7852829670

Ten Ťok to je ministr nebo minimistr. Podle mne jen Babišův poskok.

+24/−3
doporučit
25.3.2017 0:05

T70o38m64á36š 44M42o75u18č64k85a 9859497710552

A až tak za 10 let bude hotová tahle tzv. modernizace,tak někoho napadne,že by to chtělo 3 pruhy a začne se znovu...:-)

+16/−1
doporučit
25.3.2017 7:21

R48u85d28o10l69f 67P88e98k48a54r 6379109934235

Estébácká vláda s estébáckými manýry. 28 let po plyši vládnou estébáci a vexláci.

+25/−5
doporučit
25.3.2017 5:18

J48a33r52e34k 65W52o71l70f 5480129400

Už ať ten přiblblý pokuŤok vypadne do pekel, co je tohle za "ministra" to člověk neviděl!

+17/−2
doporučit
25.3.2017 6:56

P98e23t88r 18B55á36č18a 8285146515525

To je fakt komedie na entou, ti udelaji z placene dalnice staveniste a jeste se nestiti absolutne niceho a zacnou buzerovat jeste s nejakyma radarama. Jak me vlada ANO zas tak zily netrha, tak ten stavar Tok me teda zily trha uplne maximalne ;-O;-O;-O

+19/−3
doporučit
25.3.2017 0:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.