Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Vlaky v Česku každý rok srazí kolem 250 lidí, čtyři z pěti zemřou. Kromě sebevrahů jsou mezi oběťmi chodci, kteří si zkracují cestu. Správce kolejí oplocování nechystá, to je podle SŽDC obvyklé jen u vysokorychlostních tratí. Pěší by tak mohla alespoň někde zahánět od kolejí čidla s výstrahou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76i91r59o12s33l57a55v 79Z95i64k21m53u34n32d 6418712337268

Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...

Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...

+1/0
2.4.2017 23:57

V82l49a37s38t50i41m49i39l 80H91a28l90b37i33c95h 8443835506378

Ten kdo chce skočit pod vlak tak na čidla s výstahou stejně hodí bobek.

0/0
2.4.2017 12:40

J50a86n 81H91o74r22a 6477711346

Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.

+1/0
2.4.2017 7:38

J73a50n 71H56o15r63a 6817131266

Omlouvám se za dva stejné příspévky, ale zdálo se , že se ten první neuložil

..

0/0
2.4.2017 7:41

J95a98n 41H20o95r33a 6597441226

Plot je kravina.Člověk moc dobřeb ví ,co jej na kolejích může potkat.

0/0
2.4.2017 7:33

J24o83s12e47f 49D48l95a20b78a20c 6256622868785

Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze;-€

+3/0
2.4.2017 5:42

P83e44t75r 97B87á11č94a 8375916855485

Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram R^

Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne Rv

+1/0
1.4.2017 22:58

M59a90r91t38i72n 97V88í37t72e97k 3749231946

To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.

+1/0
1.4.2017 19:16

J39a56n 92H27o84r96a 6677501966

To nemí plot, ale potihluková ochrana. Jinak ale souhlas....

0/0
2.4.2017 7:35

M20a39r24t67i41n 72V94í61t32e90k 3739731516

Ale přitom čas od času čtu, že vědci přišli na to, že jako protihluková ochrana stačí ty betonové desky do výšky podvozků vagónů a kousek nad to a že dál to už je zbytečné, nicméně se to dělá pořád po horní okraj okýnek vlaku. Pro jistotu.

+2/0
2.4.2017 10:59

V59l67a47d80i44m11í67r 56Z31a90u27š89k11a 5301592977263

Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.

Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.

+2/0
1.4.2017 18:33

P61a70v79e27l 27Ř96a75p49e16k 7252626309485

Blik, to je objev, že lidi většinou nelezou do kolejí z nějakého rozmaru, ale proto, že neschopná radnice jim za celé roky nezřídila důstojnou cestu pro pěší. Namísto stavění bariér by bylo účinnější umožnit lidem to, co chtějí - tedy dostat se pěšky, aniž by museli kličkovat kilometr navíc. Pak se divíme, že je všude tolik aut, když pěšky se mnohde nedá dostat, ačkoli by to byl kousek.

0/0
1.4.2017 18:07

M16i74c23h94a55l 35J69a62r16o50š 7594950892795

Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.

0/−6
1.4.2017 17:52

P26a51v79e11l 24Ř43a15p93e96k 7342446439155

Radši přemýšlejte, jakou budoucnost máte vy.

0/0
1.4.2017 18:08

L27u42k37á35š 53Š61m75a64h57e36l 2937784982114

Dálnice ho vysávají mnohem, mnohem víc. Železnice je přitom efektivnější způsob dopravy z fyzikálního hlediska.

0/0
1.4.2017 19:23

V36á81c54l38a47v 25S81v41o44b22o27d38a 5856148119

Kdy jste jel naposled vlakem.Asi dávno?

0/0
2.4.2017 9:46

M57a80r66t29i80n 17V86í50t92e32k 3119211796

Železnici si platí přímo cestující v jízdence, ČD, ostatní dopravci a i nákladní platí SŽDC za každé projetí, každou nápravu a ještě podle hmotnosti.

Silnice staví stát a všichni je mají zadarmo, kromě dálnic za směšný paušál. Takže to není rovná konkurence.

Nějaké spotřební daně z benzínu a nafty platí železnice taky a do železnic z toho přitom nic nejde.

0/−1
2.4.2017 11:01

J24i24ř96i56n85a 95B88r22a65d88á31č26o75v40á 2372360769729

Lidé jsou nepoučitelní.Jeden takový pán chodí v kolejišti každý den do práce i z práce a nezajímá ho nic.Po mém dotazu proč nejde okolo mi řekl" nejsem slepej ani hluchej ne?" Řekla jsem mu,že takových nesmrtelných už bylo,že jde a neslyší za sebou vlak,tak mi oponoval tím,že vidí červenou ne? A to je prosím po přestavbě železničního koridoru všude zajištěna cesta,kterou se nezdržíte ani o minutu a je všude dobrý a pohodlný přístup.Je to o ukázněnosti a lennosti každého člověka.

+2/0
1.4.2017 17:15

P94a55v83e49l 49Ř53a85p75e10k 7242116399235

Všude taková cesta pro pěší zajištěna není, bohužel.

0/0
1.4.2017 18:09

M49i68r95e45k 54G10a61j48e63r 5871356269520

Celkem spolehlive je jit po kolejich proti vetru se sluchatkama na usich.

+6/0
1.4.2017 17:06
Foto

B40o51h18u21m40i66l 52P82r57o35c13h24á10z95k26a 2713551303251

4 z 5 Chryzantémů lajkují tento článek.

0/0
1.4.2017 16:59

M30a44r31e64k 37M76a49r10t60i29n 8649134746370

Takže se zase vyhodí peníze oknem jen proto, že jsou někteří lidé blbci co neumí používat základní pudy sebezáchovy?

+11/0
1.4.2017 16:59

D18a86v42i92d 52H88e97l25l23e53r 6516343890336

Co takhle na místo ptákovin instalovat přechody pro chodce s výstrahou.

+1/0
1.4.2017 16:58

J83a40r14d41a 33H96o49f12m39a90n87n 4560375904

a jak to zabrání sebevrahům a ignorantům všeho v přechodu kolejí či skočení pod vlak ?

0/0
1.4.2017 17:00

P24a73v69e91l 20Ř71a20p96e11k 7572116789905

Nijak, stejně jako jakékoli jiné opatření.

0/0
1.4.2017 18:10

P39e20t47r 33K33e44i26s13l20e26r 6351212852804

Po té, co jsem před pár dny viděl dvě matky, jak tlačí kočárky přes koleje na zdejším nádraží v místech, kde jsou výhybky a to jen kvůli tomu, aby si ušetřily cca 200 metrů a nemusely jít po mostě vedoucím nad kolejištěm, si myslím, že jsou veškerá čidla a majáky jen zbytečným vyhazováním financí... a zabezpečovat tratě obdobně jako se zabezpečují dálnice? Nevím jak ostatní, ale já se s chodci na dálnici setkal už mnohokrát a snad pokaždé to bylo v místech, kde si krátili cestu za účelem nákupu na pumpách či v motorestech... a na železnici by to bylo zcela stejné...

+8/0
1.4.2017 16:52

M80i94l27a28n 81N95ě86m52e13c 1555490756886

Moh jste jim těch 200 metrů navíc a do kopce pomoct tlačit, hrdino.

+1/−1
1.4.2017 17:02

M54i91c11h92a93l 10J73a15r85o36š 7804710312255

Jako že by si tam na ně pokaždé počkal a zatlačil?

+1/0
1.4.2017 17:50

M14i43r92e74k 74G90a89j23e20r 5581536549380

To se jim nedivim, protoze nevim, jak by sly s tema kocarkama po schodech. Podstatne je, jak peclive si davaji pri prechazeni pozor.

0/0
1.4.2017 17:08

J25a50r65d54a 32H39o49f26m38a15n40n 4970405244

to jako že ten kdo se nelekne kolejí se lekne majáku ?? to je dobrý, ještě že je apríl

+9/0
1.4.2017 16:50

J59a65n 89Ř82e34z17n31í94č61e88k 3451901323430

Normálně bych řekl apríl, ale v EU je možné opravdu všechno....

+2/0
1.4.2017 16:48

J25i76ř59í 37T49e77p44r 4647680965745

Index témat pod články je dneska ještě o 100% absurdnější. Zdá se že redakční software se přídal k aprílové mánii:

========================================

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Témata: Brexit, dálnice, Evropa, Julija Tymošenková, Krize na Ukrajině, Německo, Poslanecký klub, požár, Rusko, účetnictví, Akademie věd ČR, Český hydrometeorologický ústav, Evropa, Goldman Sachs, Islám, Ivanka Trumpová, Jan Chvojka, Jaroslav Foldyna, Jiří Zimola, Kandidátky, Korupce, Marie Rottrová, Martin Starec, Miloš Zeman, Ministerstvo obrany, Nejvyšší soud, Normy hluku, Občanská válka v Sýrii, Ochranný svaz autorský (OSA), Rada Evropy, Reuters, Sjezd ČSSD 2017, TOP 09, Twitter, Včela

+3/0
1.4.2017 16:41

F40r32a83n89t83i37š83e90k 65V82a91n24ě95k 1637184477927

Upřímně za mě blbost. Jen zase způsob jak proinvestovat veřejné peníze, aby se někdo nakapsoval. Každý i podprůměrně inteligentní člověk a nadprůměrně inteligentní šimpanz pochopí, že kde není přejezd, tak v kolejích nemá co dělat. To bychom mohli stavět blikátka i v zimě u rybníků, že je tam tenký led.

+14/0
1.4.2017 16:37

E16d49a 77S71t12á10r48e93k 6496704112646

Tak si to představte, jsou lidé, kteří chodí přes koleje každý pracovní den. Proč? Protože si tak ušetří cestou do zaměstnání, třeba i 500m. Sám to občas udělám, a jsou tací, kteří takto šetří každý den, po celý svůj aktivní život.

+1/0
1.4.2017 16:51

J83a36r80d10a 98H96o32f39m38a78n96n 4310935674

A maják tě odradí ??

+3/0
1.4.2017 16:52

E35d76a 83S52t86á70r15e42k 6646304132356

Nikoliv, jen reaguji na to, jak se pán diví, že jsou lidé co chodí přes koleje.

0/0
1.4.2017 16:56

J69a31r29d16a 56H55o82f91m68a59n61n 4840265664

on se diví čemu ty majáky pomůžou, prostě v populaci je vždy část lidí co nectí fyzikální zákony, tomu majáky ale fakt nepomůžou, to že někdo přechází koleje tam kde nemá jen svědčí o jeho nízké inteligenci

0/0
1.4.2017 16:59

E85d52a 34S79t71á93r28e24k 6386424612846

A já jen říkám, že ani jeden z vás není s takovýmto problémem denně konfrontován. Pak byste možná mluvili jinak. Vám evidentně koleje v ničem nebrání.

0/−1
1.4.2017 17:17

R49a96d39o24v15a61n 93T51á50b49o47r69s29k44ý 2464771113499

Mimo povolené přechody a přejezdy je pohyb osob zakázán.!

+1/0
1.4.2017 17:09

T34o58m71á24š 76K86u27c36h86a51ř 3497291338881

V tom Lískovci jim to brzy někdo ukradne. Někomu se jistě bude hodit ten solární panel. ;-)

0/0
1.4.2017 16:30

J91i50ř93í 88T49e27p20r 4247240965315

Nešlo by to montovat I K SILNICÍM ?

0/0
1.4.2017 16:29

M48i74c33h40a47l 44S55e98m60r55á43d 3582616557889

Já nevím proč ty kandidáty na Darwina zbavovat šance na výhru...

+11/0
1.4.2017 16:28

P93e81t71r 12M10a55x60a 8966522197309

Pěkná blbost. Bude to dotováno z peněz EU?

+1/0
1.4.2017 16:24

J32a79n 78Ř10e59z34n41í76č42e40k 3271741413170

Výborně. Dále bych oplotil silnice (možnost srážky s vozidlem), vodní toky (možnost utonutí), elektrická vedení (nebezpečí úrazu) a parlament (nebezpečí srážky s blbcem). Trochu mi to připomíná nápad jak snížit nebezpečí srážek na přejezdech. Jakási osvícená hlava navrhla, že by vlaky před všemi přejezdy zpomalily na 20 km/h. Docela vážně se o tomhle nesmyslu uvažovalo!

+14/0
1.4.2017 16:22

R90a66d77o10v96a68n 32T85á48b70o58r27s71k87ý 2114261933539

To jednou při rozborech železničních nehod se zjistilo, že nejvíce bývá poškozený poslední vagon na vlaku. Tak jeden "osvícený" navrhl, aby se tedy ten vagon k vlaku nepřipojoval;-D;-D

+3/0
1.4.2017 17:04
Foto

V40á87c20l24a31v 28C25h25u82c30h47m97a 6375131708156

Tak třeba rok 2014 ... drtivá většina buď sebevrazi nebo šílenci na přejezdech, co si myslí, že to ještě stihnou. Na zbytek tratí připadají 2 úmrtí. O rok dříve 11 úmrtí. V roce 2012 8 úmrtí.

Podle mne zanedbatelný problém, který není třeba řešit milionovými až miliardovými investicemi.

+26/0
1.4.2017 16:22

J41a33r73o57s80l59a13v 59N91o77v82á64k 9796104882317

A co kdyby trochu premysleli a pochopili ze pro chodce je cesta k prechodu 1500m tam a 1500m zpet trochu podstatna zachazka. Trat pretina cesty a tak by meli vymyslet kak se lidi maji dostat ma druhou stranu.

U nas je podchod a dalsi nadchod od sebe 2.5km jak to tedy delat???? Jo panstvo jezdi pouze autem. To vse vysvetluje!!!

+1/0
1.4.2017 16:18

P26a94t55r26i90k 17E45g39e12r 2688640609801

Včera mi to jasně se řvem chtěl vysvětlit výpravčí stanice Praha - Bubny nejspíše nezná smluvní řád a zmknul po předložení dokladu.

0/0
1.4.2017 16:10

V17í47t84ě68z90s38l96a66v 12K75l57o32z39í23k 3421959984297

1.dubna, to bude aprílový žert protože tohle nemužou myslet vážně přece!!!

+6/−1
1.4.2017 16:06
Foto

J37i14ř55í 89D91v73o68ř45á75k 5715929500428

Tak pokud řidiče, u niž je určitý předpoklad inteligence ( třeba na získání ŘP,koupi případně pronájem auta) nezastaví světelná, zvuková signalizace ani závory ? Co asi zastaví chodce. Elektrický ohradník ?

+17/0
1.4.2017 15:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.