Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V65á49c52l79a58v 79C62h90u55c63h59m77a 6475861118776

Tak třeba rok 2014 ... drtivá většina buď sebevrazi nebo šílenci na přejezdech, co si myslí, že to ještě stihnou. Na zbytek tratí připadají 2 úmrtí. O rok dříve 11 úmrtí. V roce 2012 8 úmrtí.

Podle mne zanedbatelný problém, který není třeba řešit milionovými až miliardovými investicemi.

+26/0
doporučit
1.4.2017 16:22
Foto

J58i29ř37í 20D96v50o42ř84á25k 5765859170778

Tak pokud řidiče, u niž je určitý předpoklad inteligence ( třeba na získání ŘP,koupi případně pronájem auta) nezastaví světelná, zvuková signalizace ani závory ? Co asi zastaví chodce. Elektrický ohradník ?

+17/0
doporučit
1.4.2017 15:48

F66r71a44n95t71i31š78e67k 53V20a19n20ě72k 1537544567747

Upřímně za mě blbost. Jen zase způsob jak proinvestovat veřejné peníze, aby se někdo nakapsoval. Každý i podprůměrně inteligentní člověk a nadprůměrně inteligentní šimpanz pochopí, že kde není přejezd, tak v kolejích nemá co dělat. To bychom mohli stavět blikátka i v zimě u rybníků, že je tam tenký led.

+14/0
doporučit
1.4.2017 16:37

J80a28n 87Ř10e33z71n63í95č73e25k 3171671643800

Výborně. Dále bych oplotil silnice (možnost srážky s vozidlem), vodní toky (možnost utonutí), elektrická vedení (nebezpečí úrazu) a parlament (nebezpečí srážky s blbcem). Trochu mi to připomíná nápad jak snížit nebezpečí srážek na přejezdech. Jakási osvícená hlava navrhla, že by vlaky před všemi přejezdy zpomalily na 20 km/h. Docela vážně se o tomhle nesmyslu uvažovalo!

+14/0
doporučit
1.4.2017 16:22

M92a55r22e87k 91M25a80r74t64i31n 8199154196280

Takže se zase vyhodí peníze oknem jen proto, že jsou někteří lidé blbci co neumí používat základní pudy sebezáchovy?

+11/0
doporučit
1.4.2017 16:59

M10i34c95h86a37l 49S94e66m28r76á43d 3982796107979

Já nevím proč ty kandidáty na Darwina zbavovat šance na výhru...

+11/0
doporučit
1.4.2017 16:28

J15a71r10d87a 38H25o63f59m64a62n41n 4920165634

to jako že ten kdo se nelekne kolejí se lekne majáku ?? to je dobrý, ještě že je apríl

+9/0
doporučit
1.4.2017 16:50

P66e89t27r 61K45e94i48s28l30e40r 6241842352364

Po té, co jsem před pár dny viděl dvě matky, jak tlačí kočárky přes koleje na zdejším nádraží v místech, kde jsou výhybky a to jen kvůli tomu, aby si ušetřily cca 200 metrů a nemusely jít po mostě vedoucím nad kolejištěm, si myslím, že jsou veškerá čidla a majáky jen zbytečným vyhazováním financí... a zabezpečovat tratě obdobně jako se zabezpečují dálnice? Nevím jak ostatní, ale já se s chodci na dálnici setkal už mnohokrát a snad pokaždé to bylo v místech, kde si krátili cestu za účelem nákupu na pumpách či v motorestech... a na železnici by to bylo zcela stejné...

+8/0
doporučit
1.4.2017 16:52

M45i53r91e44k 80G75a59j59e19r 5261806129450

Celkem spolehlive je jit po kolejich proti vetru se sluchatkama na usich.

+6/0
doporučit
1.4.2017 17:06

V74í41t33ě94z55s88l13a61v 85K26l47o44z14í58k 3861509694737

1.dubna, to bude aprílový žert protože tohle nemužou myslet vážně přece!!!

+6/−1
doporučit
1.4.2017 16:06

J52o88s37e24f 20D70l96a22b39a14c 6176802108805

Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze;-€

+3/0
doporučit
2.4.2017 5:42

J43i59ř73í 86T96e44p67r 4957320735585

Index témat pod články je dneska ještě o 100% absurdnější. Zdá se že redakční software se přídal k aprílové mánii:

========================================

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Témata: Brexit, dálnice, Evropa, Julija Tymošenková, Krize na Ukrajině, Německo, Poslanecký klub, požár, Rusko, účetnictví, Akademie věd ČR, Český hydrometeorologický ústav, Evropa, Goldman Sachs, Islám, Ivanka Trumpová, Jan Chvojka, Jaroslav Foldyna, Jiří Zimola, Kandidátky, Korupce, Marie Rottrová, Martin Starec, Miloš Zeman, Ministerstvo obrany, Nejvyšší soud, Normy hluku, Občanská válka v Sýrii, Ochranný svaz autorský (OSA), Rada Evropy, Reuters, Sjezd ČSSD 2017, TOP 09, Twitter, Včela

+3/0
doporučit
1.4.2017 16:41

V37l53a10d75i27m71í18r 48Z52a37u22š18k59a 5301612977433

Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.

Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.

+2/0
doporučit
1.4.2017 18:33

J58i98ř54i15n25a 66B11r54a83d10á53č35o15v56á 2662620659829

Lidé jsou nepoučitelní.Jeden takový pán chodí v kolejišti každý den do práce i z práce a nezajímá ho nic.Po mém dotazu proč nejde okolo mi řekl" nejsem slepej ani hluchej ne?" Řekla jsem mu,že takových nesmrtelných už bylo,že jde a neslyší za sebou vlak,tak mi oponoval tím,že vidí červenou ne? A to je prosím po přestavbě železničního koridoru všude zajištěna cesta,kterou se nezdržíte ani o minutu a je všude dobrý a pohodlný přístup.Je to o ukázněnosti a lennosti každého člověka.

+2/0
doporučit
1.4.2017 17:15

J27a95n 45Ř21e41z97n42í57č52e30k 3511231653440

Normálně bych řekl apríl, ale v EU je možné opravdu všechno....

+2/0
doporučit
1.4.2017 16:48

M46i34r46o32s29l52a21v 85Z98i31k42m71u63n23d 6478802547548

Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...

Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...

+1/0
doporučit
2.4.2017 23:57

J93a47n 44H11o97r46a 6677561726

Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.

+1/0
doporučit
2.4.2017 7:38

P67e24t79r 13B70á43č19a 8875806195445

Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram R^

Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne Rv

+1/0
doporučit
1.4.2017 22:58

M43a22r70t40i96n 24V78í68t43e28k 3199711756

To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.

+1/0
doporučit
1.4.2017 19:16

D96a28v27i98d 44H35e98l64l72e79r 6536713280286

Co takhle na místo ptákovin instalovat přechody pro chodce s výstrahou.

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:58

P71e38t54r 34M66a70x20a 8206812767149

Pěkná blbost. Bude to dotováno z peněz EU?

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:24

J14a83r67o97s22l53a57v 51N14o16v51á25k 9196534542207

A co kdyby trochu premysleli a pochopili ze pro chodce je cesta k prechodu 1500m tam a 1500m zpet trochu podstatna zachazka. Trat pretina cesty a tak by meli vymyslet kak se lidi maji dostat ma druhou stranu.

U nas je podchod a dalsi nadchod od sebe 2.5km jak to tedy delat???? Jo panstvo jezdi pouze autem. To vse vysvetluje!!!

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:18

M78i70c41h26a67l 77J94a16r40o87š 7924520102645

Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.

0/−6
doporučit
1.4.2017 17:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.