Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V18á58c50l60a73v 76C76h23u58c58h19m32a 6165491578786

Tak třeba rok 2014 ... drtivá většina buď sebevrazi nebo šílenci na přejezdech, co si myslí, že to ještě stihnou. Na zbytek tratí připadají 2 úmrtí. O rok dříve 11 úmrtí. V roce 2012 8 úmrtí.

Podle mne zanedbatelný problém, který není třeba řešit milionovými až miliardovými investicemi.

+26/0
doporučit
1.4.2017 16:22
Foto

J40i74ř81í 40D44v94o81ř80á20k 5455409260218

Tak pokud řidiče, u niž je určitý předpoklad inteligence ( třeba na získání ŘP,koupi případně pronájem auta) nezastaví světelná, zvuková signalizace ani závory ? Co asi zastaví chodce. Elektrický ohradník ?

+17/0
doporučit
1.4.2017 15:48

F24r93a47n89t73i75š78e51k 10V84a27n29ě85k 1627774787587

Upřímně za mě blbost. Jen zase způsob jak proinvestovat veřejné peníze, aby se někdo nakapsoval. Každý i podprůměrně inteligentní člověk a nadprůměrně inteligentní šimpanz pochopí, že kde není přejezd, tak v kolejích nemá co dělat. To bychom mohli stavět blikátka i v zimě u rybníků, že je tam tenký led.

+14/0
doporučit
1.4.2017 16:37

J31a61n 79Ř10e95z10n72í79č69e23k 3761681493380

Výborně. Dále bych oplotil silnice (možnost srážky s vozidlem), vodní toky (možnost utonutí), elektrická vedení (nebezpečí úrazu) a parlament (nebezpečí srážky s blbcem). Trochu mi to připomíná nápad jak snížit nebezpečí srážek na přejezdech. Jakási osvícená hlava navrhla, že by vlaky před všemi přejezdy zpomalily na 20 km/h. Docela vážně se o tomhle nesmyslu uvažovalo!

+14/0
doporučit
1.4.2017 16:22

M45a60r12e44k 63M70a41r42t72i78n 8369394896630

Takže se zase vyhodí peníze oknem jen proto, že jsou někteří lidé blbci co neumí používat základní pudy sebezáchovy?

+11/0
doporučit
1.4.2017 16:59

M21i57c42h13a11l 60S23e78m45r20á27d 3932736197149

Já nevím proč ty kandidáty na Darwina zbavovat šance na výhru...

+11/0
doporučit
1.4.2017 16:28

J12a81r59d55a 81H68o83f27m23a17n26n 4880875104

to jako že ten kdo se nelekne kolejí se lekne majáku ?? to je dobrý, ještě že je apríl

+9/0
doporučit
1.4.2017 16:50

P72e66t19r 18K67e21i79s72l66e88r 6241652242904

Po té, co jsem před pár dny viděl dvě matky, jak tlačí kočárky přes koleje na zdejším nádraží v místech, kde jsou výhybky a to jen kvůli tomu, aby si ušetřily cca 200 metrů a nemusely jít po mostě vedoucím nad kolejištěm, si myslím, že jsou veškerá čidla a majáky jen zbytečným vyhazováním financí... a zabezpečovat tratě obdobně jako se zabezpečují dálnice? Nevím jak ostatní, ale já se s chodci na dálnici setkal už mnohokrát a snad pokaždé to bylo v místech, kde si krátili cestu za účelem nákupu na pumpách či v motorestech... a na železnici by to bylo zcela stejné...

+8/0
doporučit
1.4.2017 16:52

M26i69r96e31k 37G20a76j54e78r 5431816529730

Celkem spolehlive je jit po kolejich proti vetru se sluchatkama na usich.

+6/0
doporučit
1.4.2017 17:06

V24í88t93ě43z34s90l44a47v 60K83l65o50z91í81k 3381249704417

1.dubna, to bude aprílový žert protože tohle nemužou myslet vážně přece!!!

+6/−1
doporučit
1.4.2017 16:06

J25o53s91e11f 53D20l93a61b76a33c 6286862758355

Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze;-€

+3/0
doporučit
2.4.2017 5:42

J25i47ř65í 82T72e54p89r 4747780535655

Index témat pod články je dneska ještě o 100% absurdnější. Zdá se že redakční software se přídal k aprílové mánii:

========================================

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Témata: Brexit, dálnice, Evropa, Julija Tymošenková, Krize na Ukrajině, Německo, Poslanecký klub, požár, Rusko, účetnictví, Akademie věd ČR, Český hydrometeorologický ústav, Evropa, Goldman Sachs, Islám, Ivanka Trumpová, Jan Chvojka, Jaroslav Foldyna, Jiří Zimola, Kandidátky, Korupce, Marie Rottrová, Martin Starec, Miloš Zeman, Ministerstvo obrany, Nejvyšší soud, Normy hluku, Občanská válka v Sýrii, Ochranný svaz autorský (OSA), Rada Evropy, Reuters, Sjezd ČSSD 2017, TOP 09, Twitter, Včela

+3/0
doporučit
1.4.2017 16:41

V85l40a80d44i38m47í39r 17Z12a66u97š80k23a 5451832487713

Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.

Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.

+2/0
doporučit
1.4.2017 18:33

J23i21ř28i72n17a 39B35r54a25d55á51č25o50v49á 2742480459679

Lidé jsou nepoučitelní.Jeden takový pán chodí v kolejišti každý den do práce i z práce a nezajímá ho nic.Po mém dotazu proč nejde okolo mi řekl" nejsem slepej ani hluchej ne?" Řekla jsem mu,že takových nesmrtelných už bylo,že jde a neslyší za sebou vlak,tak mi oponoval tím,že vidí červenou ne? A to je prosím po přestavbě železničního koridoru všude zajištěna cesta,kterou se nezdržíte ani o minutu a je všude dobrý a pohodlný přístup.Je to o ukázněnosti a lennosti každého člověka.

+2/0
doporučit
1.4.2017 17:15

J78a23n 26Ř48e85z88n78í73č67e26k 3651521463870

Normálně bych řekl apríl, ale v EU je možné opravdu všechno....

+2/0
doporučit
1.4.2017 16:48

M16i27r60o67s34l91a77v 11Z54i89k22m90u86n91d 6608262337428

Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...

Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...

+1/0
doporučit
2.4.2017 23:57

J76a77n 15H34o55r74a 6347391926

Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.

+1/0
doporučit
2.4.2017 7:38

P43e70t19r 87B72á18č62a 8195326875165

Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram R^

Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne Rv

+1/0
doporučit
1.4.2017 22:58

M23a52r88t76i68n 35V35í93t11e86k 3229511916

To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.

+1/0
doporučit
1.4.2017 19:16

D33a74v68i81d 80H71e85l42l94e97r 6436393450126

Co takhle na místo ptákovin instalovat přechody pro chodce s výstrahou.

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:58

P48e82t33r 81M37a37x26a 8296332877379

Pěkná blbost. Bude to dotováno z peněz EU?

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:24

J65a29r48o40s38l15a31v 29N26o63v97á48k 9806384602127

A co kdyby trochu premysleli a pochopili ze pro chodce je cesta k prechodu 1500m tam a 1500m zpet trochu podstatna zachazka. Trat pretina cesty a tak by meli vymyslet kak se lidi maji dostat ma druhou stranu.

U nas je podchod a dalsi nadchod od sebe 2.5km jak to tedy delat???? Jo panstvo jezdi pouze autem. To vse vysvetluje!!!

+1/0
doporučit
1.4.2017 16:18

M73i27c54h55a47l 32J33a86r21o76š 7154830232755

Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.

0/−6
doporučit
1.4.2017 17:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.