Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při pumovém útoku v Bagdádu zemřelo 23 lidí, desítky utrpěly zranění

Nejméně 23 lidí zahynulo v irácké metropoli Bagdádu při pumovém útoku, který byl spáchán pomocí automobilu. Dalších 45 osob utrpělo zranění. S odkazem na policii a zdravotnické zdroje o tom informovala agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L89a67d90i58s98l77a42v 46L14a86k51e95r 2723599805436

Šíité a sunni se mlátí odedávna, je to jejich folklor, jejich tradioce a jejich tisíciletá kultura.

Neexistuje způsob, jak je naučit civilizovanému životu. Je tedy třeba zajistit, aby se mlátili dál pouze na svém území. Nikoliv v České republice.

K tomu je nutné, aby ČR odmítla v referendu nevolnickou Lisabonskou smlouvu. Hospodářské vazby v rámci EU mohou zůstat v platnosti tak, jak tomu bylo před Lisabonským diktátem. Těším se na volby a budu volit jen tu stranu, která bude mít ve volebním programu referendum k Lisabonské smlouvě.

Německo je opět smrtelným nebezpečím pro celou cvivilizovanou Evropu. Trvalo to jen 70 let od konce nacistického Německa, a už je to tu zas! Jediná záchrana je držet si odstup od toho germánsko-bruselského spolku, který nedokáže ani chránit evropské hranice, ani řešit ekonomické problémy jinak než naléváním nově tištěných peněz do krachujících ekonomik. Řecko je příklad za všechny.

EU po Lisabonu selhala na celé čáře. Pojďme se vrátit k EU z roku 2003 - v té době existovaly jednotlivé suverénní státy a společná rozhodnutí se přijímala se souhlasem všech. Do takové EU jsme vstupovali, o takovéto EU bylo v České republice referendum. Lisabonská smlouva je v podstatě Mnichovský diktát.

0/0
21.3.2017 6:55

M35i97r97a 51L58o57v93e 3454380398464

Zanedlouho to bude zrejme na dennim poradku.

0/0
21.3.2017 3:30

J18i33n75d36ř13i75c45h 23M27i35t65t37e90r 6204255671426

V tom Bagdádu už to bude snad nebezpečnější než v Paříži. Kam to ten svět spěje.

+1/0
20.3.2017 22:58
Foto

V63l84a58s10t24a 16C29o47u63f87a97l 7947329629295

To je, co? Když se to stane daleko v Iraku, tak to skoro nikdo nečte. Je tu pár příspěvků. Kdyby to bylo v Německu, tak je tu za stejnou dobu přes tisíc komentářů. Cizí smrt v daleké zemi, o které nic nevíme, nebolí.

+3/0
20.3.2017 21:46

J61i68ř19í 69P76r82a74ž60á58k 9420542771972

staráindiánská bajka - žena zachránila hada, pečovala o něho - a onji uštknul. Proč? Ptala se, než zemřela. Protože jsem had. To není nic protijakékoliv kultuře, ale vzorce chování jsou zažité víc, než jsme ochotni sipřipustit.

+3/0
20.3.2017 20:56

P16e86t35r 89M25ü40l59l78e39r 3326128139384

Každodenní obohacení v praxi...

0/0
20.3.2017 20:19

M72a25r76e49k 89B63a16r13t67o81s 8506483846667

Terorizmus s nábožensvom lásky nesúvisí!!!!!! Vždy sa jedná o činy frustrovaných pošahancov s nejakým tým promile a na drogách. Kapišto?

+1/0
20.3.2017 20:11

M12a35r26e54k 45B18a23r59t37o97s 8826643726837

...O chvíľu i u Vás doma. VašaEU

+1/0
20.3.2017 20:05
Foto

V88l38a66s15t41a 13C67o97u21f67a77l 7477739409335

Nemají tam demokracii? Měli přece svobodné volby.

+4/0
20.3.2017 20:02

J46i86ř14í 58K37ü33h62r 2840856920886

No to měli i ve Španělsku (ETA), s Irsku (IRA) atd.

0/0
20.3.2017 22:38

L77a44d27i93s84l27a79v 27F74r10y76d18r44y27š68e90k 9673479168714

Saddám si s takovýma uměl poradit.

Kam ami noha vstoupí, tam je zmar, rozkol a statisíce mrtvých a konce toho zla v nedohlednu.:-(

+4/0
20.3.2017 19:59

M76a88r22t50i92n 34P36e48t30v13a51d 4720259627682

Na světě žije půl druhé miliardy muslimů: zmar, rozkol a statisíce mrtvých vidíme jen v několika relativně nevelkých oblastech.

Zabíjení začalo zhruba před třiceti lety, a neexistuje žádný rozumný důvod pro očekávání, že bude trvat věčně. Čím děsivější zlo, tím dřív končí: nacisté vydrželi jen 12 let, komunisté v Rusku 70 let - a to měli k dispozici obrovské armády, špičkový zbrojní průmysl a za sebou celé loajální národy. Islamisté nemají nic z toho: ani tanky, ani letadla, ale jen kalašnikovy, otlučené toyoty, miny, a na kolenou vyrobené sebevražedné opasky - všehovšudy směšná výzbroj pro kohokoliv, kdo za svůj cíl vyhlašuje světovládu.

0/−5
20.3.2017 20:20

S50o14n35a 49M97o30t97u40s56o38v52á 5862880457650

Krvavé násilie medzi šiitmi a sunnitmi trvá cca 1300 rokov.

+3/0
20.3.2017 20:22

M25a77r24t26i98n 65P93e33t69v57a78d 4580239337362

Zahrnuje ovšem i skoro 300 let relativní tolerance kolem období mongolských výbojů (cca 1200 - 1500) - což ovšem nic nemění na tom, že máte pravdu. Po válce wahábistů a šíitů v roce 1801 už ale k větším krvavým incidentům nedocházelo v souvislosti s tím, jak slábla politická moc islámu - vlastně až k několikaletému irácko-íránskému konfliktu po roce 1980. ;-)

0/0
20.3.2017 21:56

J60i54ř75í 76P64r64a27ž48á85k 9720462421832

Založte speciální rubriku ve zprávách pro muslimskou nenávist.

+1/0
20.3.2017 19:52

P96e15t44r 90B81u15d35í37n 2567254966736

Islám - náboženství míru

0/0
20.3.2017 19:51

D26a43n77i70e49l 17K74r13a94u82s 1764200349791

R^

0/0
20.3.2017 20:11

J48a75n 91D50e79r66k80a 8959278342662

Nepřekvapuje, nešokuje... už ne, bohužel.:-/

0/0
20.3.2017 19:50

S95o52n86a 94M79o45t57u11s60o30v86á 5552980787970

Migranti nám dovážajú aj svoj spôsob života, svoje nenávisti, animozity a svoje kmeňové a náboženské vojny. Už len to sme potrebovali.

+10/−1
20.3.2017 19:39

J42a47n 11D30e94r19k20a 8439398432862

Ano, jen změnili bojiště.

0/0
20.3.2017 19:51

M76a58r26t76i97n 19P21e74t95v29a79d 4330599357742

Pokud někdo utíká před kmenovou nebo náboženskou válkou, je trochu bizarní předpokládat, že si ji poveze s sebou. Totéž platí i o islamistickém terorismu, který ovšem méně soudní lidé považují za terorismus islámský. Ještě totiž nepochopili, že islamisté útočí především na islám: proto taky až na výjimky zabíjejí především muslimy.

0/−4
20.3.2017 19:59

J59a14n 92D91e76r23k52a 8469298792752

Teda, tolik blbostí v jednom příspěvku.

+5/0
20.3.2017 20:05

M31a25r55t61i23n 53P18e13t86v41a34d 4610209757802

Tak nějakou z těch blbostí racionálně a logicky vyvraťte.

- Nejde to, co? :-P V

0/0
20.3.2017 23:52

S12o58n28a 19M86o75t54u45s15o27v51á 5622290447390

Zrejme ste nikdy nevideli ruvačky medzi Turkami a Kurdmi v uliciach západoeurópskych miest. Nikto vás neinformoval o nenávisti medzi Syrcanmi a Afgancami, ani o ich bitkách v utečeneckých táboroch. Neviete a nechcete vedieť o hlbokej nenávisti medzi šiitmi a sunnitmi. Fakt si myslíte, že ak ich budeme mojkat a stredro platiť, zabudnú na to? Aj na nenávisť k bezvercom? Ste neuveriteľne naivný!

+5/0
20.3.2017 20:06

M39a45r10t75i93n 64P22e82t74v70a30d 4720929507962

Divila byste se, ale vím o všem, co jste vyjmenovala. Vím ale také to, že už nějakých 200 let až do roku 1980 se islámský svět nevyznačoval žádným násilím, které by stálo za řeč. Sekularizace islámu se datuje už od první poloviny 19. století, v roce 1924 byl definitivně zrušen chalifát, a islám byl s výjimkou několika málo států vyloučen z politiky i z práva, což platí dodnes - většina islámských zemí uplatňuje stejné náboženské svobody jako my. Nesmiřitelné spory mezi jednotlivými náboženskými denominacemi trvají podobně jako mezi křesťany stovky let, ale agresivní násilí se objevilo až po šíitské islámské revoluci v Íránu, a po sovětském pokusu o okupaci Afghanistánu se navíc obrátilo i vůči Západu. Násilí obrací běh času, a povede islám jenom k úpadku a rozkladu. Proto si nemyslím, že má před sebou bůhvíjak dlouhou budoucnost. V Evropě už vůbec ne - tady můžeme čekat ojedinělé incidenty, ale ne vznik nebezpečných ohnisek: na to je tady muslimů příliš málo, a ti nejagresivnější se z velké části zlikvidují navzájem. Bez dostatečného společenského zázemí je nějaký kritický růst násilí nepravděpodobný: proti gangům stojí v Evropě policie. A ta má desítky let zkušeností s domácím evropským terorismem mezi 60. a 90. léty minulého století, který měl na svědomí tisíce mrtvých a zraněných, stovky bombových atentátů, přestřelky, únosy, a dokonce i regulérní třicetiletou náboženskou válku mezi irskými katolíky a britskými protestanty.

0/−2
20.3.2017 20:55

S92o26n20a 73M63o33t37u41s14o31v85á 5192380197590

Islam vidiac, že euroatlanticku civilizáciu nikdy nedobehne, ani vojensky nepokori, sa vracia ku koreňom. K ideológií brutálneho násilia. A nebatelizovala by som to. Nie je ich zanedbateľné množstvo. Už dnes ich žije v Európe 35 miliónov, množia sa ako červené myši a neustále prichádzajú ďalší a ďalší.

+1/0
20.3.2017 21:16

M33a73r72t57i94n 33P84e26t21v68a28d 4830569877242

Vaše první věta může mít něco do sebe, ale zrovna tak to může být planá spekulace: neexistují žádná relevantní data, která by takovou teorii dokazovala. Existuje naopak spousta příčin, které mohly vést k nynější vlně radikalizace.

V EU je jich ovšem jen cca 15 miliónů, tedy asi 3%. V islámských zemích je průměrná porodnost něco přes 3 děti na matku, v EU něco přes 2 - rozdíl tedy není bůhvíjak závratný, nemluvě o tom, že porodnost neurčuje rasa, národnost nebo náboženství, ale především lokální životní podmínky: "plodné" národy mají proto v Evropě menší počet potomků než v zemích svého původu, a porodnost se s každou další generací přibližuje evropským parametrům.

To vaše "brutální násilí" samozřejmě není charakteristické jen pro islám. Vychází z ustanovení Starého zákona, a všechny krvavé zločiny i násilná expanze křesťanů do všech kontinentů se zakládají na stejných ustanoveních. "Každé místo, na něž vaše noha šlápne, bude vaše", stojí v Bibli. Muslimové i křesťané se tím svědomitě řídili stovky let.

A násilné sklony jsou v křesťanství i dnes: Polsko a Slovensko jsou živým důkazem, že sotva se křesťanům otevřou dveře do politiky, hned ztrácejí zábrany, a osobují si právo na šíření starozákonních animozit.

0/0
20.3.2017 22:13

M81a13r47t21i10n 41P87e65t20v12a96d 4410789897832

Mimochodem, zkuste mi vysvětlit, čím se pouliční rvačky Turků s Kurdy liší od bitek evropských fotbalových chuligánů, motorkářských gangů nebo agresivních nácků. Všude se najde nějaká zvěř, tak proč z toho dělat vědu?

0/−1
20.3.2017 21:07

S36o12n32a 50M96o56t24u97s27o22v75á 5152510547780

Nemusíme si ďalšiu zver dovážať, kŕmiť a platiť.

+2/0
20.3.2017 21:10

M76a48r26t31i27n 47P97e37t77v71a67d 4630709597622

My si ovšem žádnou zvěř nedovážíme, ona k nám přirozeně přichází s přistěhovalci, protože i mezi nimi se najdou kriminálníci jako v každé společnosti. Zabránit tomu neumíme, a stěžovat si nemá cenu.

0/0
20.3.2017 23:47

S54o94n42a 84M65o94t43u59s41o98v82á 5852350447940

Ale dovážame. Prostredníctvom Frontexu, talianske a gréckej pobrežnej stráže a mnohých (ne)ziskoviek. A "sťažovať sa nemá cenu"? Co je to za hlúpe tvrdenie? Musíme prijať každého teroristu, násilníka, vraha, drogového dílera, zlodeja? Blbosť. Prijať by sme mali len preverených ľudí.

0/0
21.3.2017 7:31

M89a43r85t43i63n 80L19a60c51o 7853976348

Ty koxo.8-o

+1/0
20.3.2017 20:12

J60a81n 43B85l64a44n72a 3266435304

Jo, tak vypadá Irák po vylhané agresi USA a GB

+7/0
20.3.2017 19:37

J84i58r45k26a 17K26o48c41m21a62n 3428864374

Opět teror ve jménu islámu, mrtví a zranění ve jménu islámu, je to nebezpečná ideologie a v celosvětovém měřítku nejvíc na ní doplácejí ti, kteří jí uvěřili. [>-]

+4/0
20.3.2017 19:34

M81a29r16t77i52n 92P52e56t85v40a44d 4600269547442

Pokud ovšem za celosvětové měřítko považujete území, na kterých působí islamističtí teroristé a jejich ideologie - což je trochu přitažené za vlasy, nemyslíte?

Drtivá většina světových muslimů na svou víru doplácí jen povinným příspěvkem na charitu, a žádné nebezpečí jim nehrozí.

0/0
20.3.2017 19:49
Foto

M47a22r19t11i74n 14B83r49a26u55n 2644707281409

A zamyslel jste se, jakého vyznání jsou ti mrtví? Já vám napovím, ženy chodí zahalené a muži ječí 5 krát denně Allahu Akbar a třískají u toho hlavou o zem. Ještě vám to nedochází? Tak jinak... V Koránu je jako jeden z největších zločinů uvedeno, když muslim zabije muslima. Ti mrtví byli muslimové. Kdo tedy jsou ti vrazi?

+1/0
20.3.2017 20:04

M32a65r46t33i10n 23L78a85c91o 7783736868

Mám jeden tip: moslimovia?

0/0
20.3.2017 20:15

M43a54r24t84i98n 61P81e10t28v12a61d 4660829537412

Muslim určitě nesmí zabít ani křesťana nebo žida, protože obě náboženství jsou pod ochranou Koránu. Jak je to s nevěřícími, nevím, ale něco mi říká, že muslim nesmí zabít nikoho: s výjimkou nepřítele v boji. Ale s jistotou to tvrdit nemůžu. ;-)

Korán i Bible uvádějí spousty hříchů, trestaných smrtí: trest ale musí nařídit soud, a nesmí ho vykonat jednotlivec na základě vlastního rozhodnutí.

Muslim také nesmí pít alkohol a brát drogy: existuje spousta svědectví, že islamisté dělají obojí. Navíc ještě běžně znásilňují ženy: Korán ani Bible sice znásilnění nezná, ale obě knihy zakazují mimomanželský sex. Povolují sice souložit s otrokyněmi, Korán však nařizuje vyčkat až do doby po první nejbližší menstruaci - na což chlapci z ISIS nic nedbají.

Jinými slovy: islamisté se za muslimy jenom vydávají, kážou však vodu a pijí víno.

0/−1
20.3.2017 22:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.