Diskuze

Místo metra lanovka. Bratislava hledá cestu jak ulevit přetížené dopravě

Ani metro, ani železniční S-bahn, ale velkokapacitní lanovka má ulehčit hromadné dopravě ve slovenském hlavním městě. Měly by mít až devadesát kabin a přepravila by kolem čtyř tisíc osob za hodinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

B29r54u14n64o 68B85a85t36o25r

20. 3. 2017 19:37

turista v Petržalke? to je scifi

1 0
možnosti
RJ

Scifi je turista spíš v Bratislavě obecně :)

Jinak pokud tím přece jen pojede turista, tak se prostě projede tam a zpět, takže je jedno kam to vede.

1 0
možnosti
Foto

I30v95a45n 42M47a77r88e56k

20. 3. 2017 8:10

Výhodnější i levnější by byl pásový dopravník.

2 1
možnosti
DR

Metro by jim mohli postavit brnaci.

3 0
možnosti
Foto

Reseni: zadat studii vysoke skole nebo firme nezavisle na dodavateli! Z variant pak vybrat tu nejlepsi a tu realizovat.

1 0
možnosti
VK

to je přímo geniální myšlenka, na to nikdo jiný nepřišel...

0 0
možnosti
MP

aj nový primátor je *** ako tí predošlí.

1 0
možnosti
DR

Zo starých ludí, detí a klientoch psychiatrických zariadení sa sranda nerobí. A tá lanovka je výstup jednej komunity v slovenských Bohniciach.

4 0
možnosti
MP

sk bohnice sú PEZINOK. psicho nemocnica aj víno. oboje kvalitné.

a pšššt - https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0pecializovan%C3%BD_trestn%C3%BD_s%C3%BAd

2 0
možnosti
DJ

Tak je to projekt soukromé firmy. Město s tím nemá nic společného. Pokud na to chce HBReavis dát peníze, tak proč ne?

1 0
možnosti
MP

už z princípu NEPRAVDA, súkromné projekty väčšieho významu ako nádoba na psie exkrementy sa VŽDY PREJEDNÁVAJÚ s politickou reprezentáciou.

viď projekty v trenčíne - keď je všetko spytlíkované, najprimátor s tým oboznámi občanov.

1 0
možnosti
PB

Je to smutný říct, ale je to tak. Kdyby v tehdejším Československu nebyli u moci komančové, nikdy by v Praze metro nestálo, poněvadž tak finačně nákladná a brutální výstavba v skoro historickém centru (historické zástavbě na Malá straně se radši vyhnuli), by už dnes nikdo nepovolil.

Od 1967 až 1990 se stačilo postavit většina sítě.

Trasa A 15 stanic. Trasa B 14 stanic. Trasa C 15 stanic. Dohromady 44 stanic metra za cca 23. let

Od roku 1991 do 2017 za 26 let už jenom 20 stanic a to více skoro pod povrchem.

Jo a k té lanovce. V roce 1988 se konala soutež o dostavbu Staroměstské radnice. Jeden z návrhu počítal i s výstavbou lanovky ze Staroměstského námestí po Paříské ulici a končit měla

u bývalehu Stalinova památníku.

http://www.tyden.cz/obrazek/21-1988-tmp178-resize-4829869e16c49.jpg

6 2
možnosti

Naprosto zcestna myslenka. Diskuze nad metrem byla jiz za I. Republiky... Prvni plany metra udelali Nemci. Kdyby neprisli k moci komunisti, tak mame metro drive. To je fakt!

5 2
možnosti
JZ

a pri tom je jedno jednoduché riešenie: MHD ZADARMO ! ale bratislavský tupci to nepochopia! preto tam budú mať zápchy stále!Rv

0 0
možnosti
PTD

Podle mě by provozně levnější řešení byl tobogán. Jediná nevýhoda je to, že by se jednalo pouze o jednosměrné řešení.

6 0
možnosti
MF

Dva tobogány proti sobě. :-)

2 0
možnosti