- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Scifi je turista spíš v Bratislavě obecně :)
Jinak pokud tím přece jen pojede turista, tak se prostě projede tam a zpět, takže je jedno kam to vede.
Výhodnější i levnější by byl pásový dopravník.
Metro by jim mohli postavit brnaci.
Reseni: zadat studii vysoke skole nebo firme nezavisle na dodavateli! Z variant pak vybrat tu nejlepsi a tu realizovat.
to je přímo geniální myšlenka, na to nikdo jiný nepřišel...
aj nový primátor je *** ako tí predošlí.
Zo starých ludí, detí a klientoch psychiatrických zariadení sa sranda nerobí. A tá lanovka je výstup jednej komunity v slovenských Bohniciach.
sk bohnice sú PEZINOK. psicho nemocnica aj víno. oboje kvalitné.
a pšššt - https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0pecializovan%C3%BD_trestn%C3%BD_s%C3%BAd
Tak je to projekt soukromé firmy. Město s tím nemá nic společného. Pokud na to chce HBReavis dát peníze, tak proč ne?
už z princípu NEPRAVDA, súkromné projekty väčšieho významu ako nádoba na psie exkrementy sa VŽDY PREJEDNÁVAJÚ s politickou reprezentáciou.
viď projekty v trenčíne - keď je všetko spytlíkované, najprimátor s tým oboznámi občanov.
Je to smutný říct, ale je to tak. Kdyby v tehdejším Československu nebyli u moci komančové, nikdy by v Praze metro nestálo, poněvadž tak finačně nákladná a brutální výstavba v skoro historickém centru (historické zástavbě na Malá straně se radši vyhnuli), by už dnes nikdo nepovolil.
Od 1967 až 1990 se stačilo postavit většina sítě.
Trasa A 15 stanic. Trasa B 14 stanic. Trasa C 15 stanic. Dohromady 44 stanic metra za cca 23. let
Od roku 1991 do 2017 za 26 let už jenom 20 stanic a to více skoro pod povrchem.
Jo a k té lanovce. V roce 1988 se konala soutež o dostavbu Staroměstské radnice. Jeden z návrhu počítal i s výstavbou lanovky ze Staroměstského námestí po Paříské ulici a končit měla
u bývalehu Stalinova památníku.
http://www.tyden.cz/obrazek/21-1988-tmp178-resize-4829869e16c49.jpg
Naprosto zcestna myslenka. Diskuze nad metrem byla jiz za I. Republiky... Prvni plany metra udelali Nemci. Kdyby neprisli k moci komunisti, tak mame metro drive. To je fakt!
a pri tom je jedno jednoduché riešenie: MHD ZADARMO ! ale bratislavský tupci to nepochopia! preto tam budú mať zápchy stále!
Podle mě by provozně levnější řešení byl tobogán. Jediná nevýhoda je to, že by se jednalo pouze o jednosměrné řešení.
Dva tobogány proti sobě. :-)