Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K15a63r92e37l 35N17e10d77o13p98i54l 7958866769634

Po Skode Blackline Silverline a Henlein by mel do mesta velikosti a vyznamu Bratislavy vedle Hyperloopu prijit i novy a gumovy HyperHumanCatapult.

Cestujici by byli dopravovani primo na adresu urceni behem nekolika sekund po balisticke krivce. V pripade nedoladeni systemu by ovsem cestujich mohlo ubyvat.

HyperHumanCatapult by kazdopadne problem s dopravou vyresil.

+15/0
doporučit
19.3.2017 22:01

A64l30e49š 39L33i17n34h85a34r65t 7348970554547

No tak až teď jsem zjistil, že Bratislava má supervelkokapacitní tramvaje.....R^

Lanovka, která by mohla mít až devadesát kabin, by před Dunaj měla převážet cestující v průměrné výšce kolem třiceti metrů. Její přepravní kapacita by měla být až kolem čtyř tisíc osob za hodinu, což je přibližně tolik jako kapacita jedné plně vytížené tramvaje.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/bratislava-slovensko-lanovka-misto-metra-fgt-/zahranicni.aspx?c=A170317_115539_zahranicni_ale

+12/−1
doporučit
19.3.2017 21:24

T55o88m10á21š 11Z10e89m97a12n 3245978774255

Lanovka 30 m nad městem bude dobrou turistickou atrakcí..

A pokud nezbytně nepotřebují kapacitu metra, je to rozhodně levnější řešení, nezatracoval bych o bez znalosti podmínek a potřeb.

+14/−2
doporučit
19.3.2017 21:53

J48a73r82o78s78l77a61v 96B40a54l11i26n31t 5746403844136

To je ale blbost ;-D

+10/−2
doporučit
19.3.2017 21:11

A49l82e43š 53Z14e52l10i49n97k76a 1514632306

Co linka rikší? :-)

+7/0
doporučit
19.3.2017 23:21

P59e40t30r 91T36. 17D18v27o60ř25á75k 4754778363

Podle mě by provozně levnější řešení byl tobogán. Jediná nevýhoda je to, že by se jednalo pouze o jednosměrné řešení.

+6/0
doporučit
20.3.2017 5:12

M12a79r55t97i72n 76P36o83l22r74e75i65c39h 2396748354777

Bratislava se asi vzhlédla v gruzínské Čiatuře :D

+5/0
doporučit
19.3.2017 21:07

P21a98v63e12l 47B95u70r44i19a92n 8752416732

Je to smutný říct, ale je to tak. Kdyby v tehdejším Československu nebyli u moci komančové, nikdy by v Praze metro nestálo, poněvadž tak finačně nákladná a brutální výstavba v skoro historickém centru (historické zástavbě na Malá straně se radši vyhnuli), by už dnes nikdo nepovolil.

Od 1967 až 1990 se stačilo postavit většina sítě.

Trasa A 15 stanic. Trasa B 14 stanic. Trasa C 15 stanic. Dohromady 44 stanic metra za cca 23. let

Od roku 1991 do 2017 za 26 let už jenom 20 stanic a to více skoro pod povrchem.

Jo a k té lanovce. V roce 1988 se konala soutež o dostavbu Staroměstské radnice. Jeden z návrhu počítal i s výstavbou lanovky ze Staroměstského námestí po Paříské ulici a končit měla

u bývalehu Stalinova památníku.

http://www.tyden.cz/obrazek/21-1988-tmp178-resize-4829869e16c49.jpg

+6/−2
doporučit
20.3.2017 6:24

D26u91š88a76n 33R71a70j73n71i17n32e85c 4624932173231

Zo starých ludí, detí a klientoch psychiatrických zariadení sa sranda nerobí. A tá lanovka je výstup jednej komunity v slovenských Bohniciach.

+4/0
doporučit
20.3.2017 7:24

D41a41v60i30d 85R11y50c10h24e13t25s53k60ý 9766151900740

Metro by jim mohli postavit brnaci.

+3/0
doporučit
20.3.2017 8:01

D29a98v44i90d 22H46e84l57l53e49r 6376883400396

A zase jsou o krok před námi!

+3/0
doporučit
19.3.2017 23:07

V72l84a80d24o 84T62u98r41č65e71k 3134755828716

aj keby to schvalili zajtra, bude to najskor tak v 2075 aj to 40x predrazene :D neverim tymto utopistom, ak nedokazali spojit dialnicou Ba a Kosice za 27 rokov po pade komunizmu, Bratislava je snad jedine hlavne mesto sveta bez metra,ktore bolo paradoxne pripravene projektovo aj sa zacalo budovat, zial, co nestihli komunisti, to uz akozekapitalisti ani nezacali... mam 34 rokov, takze som zhodil v 89 akurat pioniersku satku, ale komunisti tento stat vybudovali a kapitalisti ho komplet roz...bali, nahrabali a aj co fungovalo uz nefunguje alebo doziva, pretoze zo ziskov sa do udrzby investuje iba najnutnejsie. hawgh

+8/−9
doporučit
19.3.2017 21:21
Foto

L55u70k55á63š 71F18a56t12r 2420928428963

Paráda, díky, opravdu jsem se od srdce zasmál :-)

+2/0
doporučit
19.3.2017 22:49

I68v18a49n 25M91a55r74e74k 6364228302

Výhodnější i levnější by byl pásový dopravník.

+2/−1
doporučit
20.3.2017 8:10

B13r30u19n59o 44B45a44t59o56r 4741813805699

turista v Petržalke? to je scifi

+1/0
doporučit
20.3.2017 19:37

J77i81ř28í 84V75e11s75e34l22ý 3510682650440

Reseni: zadat studii vysoke skole nebo firme nezavisle na dodavateli! Z variant pak vybrat tu nejlepsi a tu realizovat.

+1/0
doporučit
20.3.2017 7:29

M95a62r63c60e90l 25P80a95v29l50í51k 7151364928829

aj nový primátor je *** ako tí predošlí.

+1/0
doporučit
20.3.2017 7:27

D58a96n62i19e61l 74J42a20n84á96k 8910173378532

Tak je to projekt soukromé firmy. Město s tím nemá nic společného. Pokud na to chce HBReavis dát peníze, tak proč ne?

+1/0
doporučit
20.3.2017 6:52

J12i54ř84í 47S91o75u77č24e60k 5216287309789

"„Jak se dostanu nejrychleji na autobusové nádraží?“ bude se ptát za pár let turista na bratislavském sídlišti Petržalka. „Jděte na lanovku, tou tam jste za osm minut,“ bude moci dostat odpověď od Bratislavanů."

V budoucím čase? To v Budějovicích mohl turista před vlakovým nádražím na dotaz: „Jak se nejsnáz dostanu na náměstí?“ tutéž odpověď slyšet už před padesáti nebo sto lety.

+1/0
doporučit
19.3.2017 22:44

J61a11n 32P65r34i59c70h96y28s67t20a68l 8811858113

Pan autor dokaze napsat nesmyly i v clanku o lanovce.

Kde by se Volkswagen vzal v Bratislave? Tovarna i s lanovkou je v Devinske Nove Vsi,

http://www.klartec.sk/buxus/images/fotogaleria/slovensko/sk/referencie/volkswagen_slovakia/Volkswagen-draha.jpg

0/−1
doporučit
20.3.2017 1:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.