Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K80a76r83e35l 19N53e34d25o42p64i34l 7338686279544

Po Skode Blackline Silverline a Henlein by mel do mesta velikosti a vyznamu Bratislavy vedle Hyperloopu prijit i novy a gumovy HyperHumanCatapult.

Cestujici by byli dopravovani primo na adresu urceni behem nekolika sekund po balisticke krivce. V pripade nedoladeni systemu by ovsem cestujich mohlo ubyvat.

HyperHumanCatapult by kazdopadne problem s dopravou vyresil.

+15/0
doporučit
19.3.2017 22:01

A28l91e42š 89L14i27n15h19a53r15t 7108900494397

No tak až teď jsem zjistil, že Bratislava má supervelkokapacitní tramvaje.....R^

Lanovka, která by mohla mít až devadesát kabin, by před Dunaj měla převážet cestující v průměrné výšce kolem třiceti metrů. Její přepravní kapacita by měla být až kolem čtyř tisíc osob za hodinu, což je přibližně tolik jako kapacita jedné plně vytížené tramvaje.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/bratislava-slovensko-lanovka-misto-metra-fgt-/zahranicni.aspx?c=A170317_115539_zahranicni_ale

+12/−1
doporučit
19.3.2017 21:24

T83o78m92á21š 40Z64e48m24a14n 3355648154175

Lanovka 30 m nad městem bude dobrou turistickou atrakcí..

A pokud nezbytně nepotřebují kapacitu metra, je to rozhodně levnější řešení, nezatracoval bych o bez znalosti podmínek a potřeb.

+14/−2
doporučit
19.3.2017 21:53

J91a75r45o48s23l10a51v 65B85a83l85i24n75t 5666393294196

To je ale blbost ;-D

+10/−2
doporučit
19.3.2017 21:11

A61l83e85š 58Z84e40l22i38n62k15a 1144872176

Co linka rikší? :-)

+7/0
doporučit
19.3.2017 23:21

P34e97t20r 51T27. 77D68v61o76ř48á86k 4274928193

Podle mě by provozně levnější řešení byl tobogán. Jediná nevýhoda je to, že by se jednalo pouze o jednosměrné řešení.

+6/0
doporučit
20.3.2017 5:12

M35a25r88t81i83n 83P25o12l30r30e15i16c44h 2336208604947

Bratislava se asi vzhlédla v gruzínské Čiatuře :D

+5/0
doporučit
19.3.2017 21:07

P77a78v58e86l 14B34u49r60i60a57n 8842456972

Je to smutný říct, ale je to tak. Kdyby v tehdejším Československu nebyli u moci komančové, nikdy by v Praze metro nestálo, poněvadž tak finačně nákladná a brutální výstavba v skoro historickém centru (historické zástavbě na Malá straně se radši vyhnuli), by už dnes nikdo nepovolil.

Od 1967 až 1990 se stačilo postavit většina sítě.

Trasa A 15 stanic. Trasa B 14 stanic. Trasa C 15 stanic. Dohromady 44 stanic metra za cca 23. let

Od roku 1991 do 2017 za 26 let už jenom 20 stanic a to více skoro pod povrchem.

Jo a k té lanovce. V roce 1988 se konala soutež o dostavbu Staroměstské radnice. Jeden z návrhu počítal i s výstavbou lanovky ze Staroměstského námestí po Paříské ulici a končit měla

u bývalehu Stalinova památníku.

http://www.tyden.cz/obrazek/21-1988-tmp178-resize-4829869e16c49.jpg

+6/−2
doporučit
20.3.2017 6:24

D41u91š31a85n 22R73a33j29n13i90n31e77c 4884452203431

Zo starých ludí, detí a klientoch psychiatrických zariadení sa sranda nerobí. A tá lanovka je výstup jednej komunity v slovenských Bohniciach.

+4/0
doporučit
20.3.2017 7:24

D45a50v25i53d 49R48y23c59h47e21t64s41k33ý 9336671270840

Metro by jim mohli postavit brnaci.

+3/0
doporučit
20.3.2017 8:01

D32a73v24i22d 46H97e86l70l27e74r 6876363180246

A zase jsou o krok před námi!

+3/0
doporučit
19.3.2017 23:07

V87l38a27d24o 16T68u90r57č91e77k 3714475108196

aj keby to schvalili zajtra, bude to najskor tak v 2075 aj to 40x predrazene :D neverim tymto utopistom, ak nedokazali spojit dialnicou Ba a Kosice za 27 rokov po pade komunizmu, Bratislava je snad jedine hlavne mesto sveta bez metra,ktore bolo paradoxne pripravene projektovo aj sa zacalo budovat, zial, co nestihli komunisti, to uz akozekapitalisti ani nezacali... mam 34 rokov, takze som zhodil v 89 akurat pioniersku satku, ale komunisti tento stat vybudovali a kapitalisti ho komplet roz...bali, nahrabali a aj co fungovalo uz nefunguje alebo doziva, pretoze zo ziskov sa do udrzby investuje iba najnutnejsie. hawgh

+8/−9
doporučit
19.3.2017 21:21
Foto

L90u95k79á32š 14F92a66t71r 2950308978523

Paráda, díky, opravdu jsem se od srdce zasmál :-)

+2/0
doporučit
19.3.2017 22:49

I38v81a32n 73M35a32r39e96k 6754138152

Výhodnější i levnější by byl pásový dopravník.

+2/−1
doporučit
20.3.2017 8:10

B18r61u57n92o 73B81a46t50o97r 4961763795309

turista v Petržalke? to je scifi

+1/0
doporučit
20.3.2017 19:37

J94i64ř32í 25V57e26s42e95l26ý 3620392180350

Reseni: zadat studii vysoke skole nebo firme nezavisle na dodavateli! Z variant pak vybrat tu nejlepsi a tu realizovat.

+1/0
doporučit
20.3.2017 7:29

M27a51r48c18e13l 42P86a90v70l69í55k 7981914898589

aj nový primátor je *** ako tí predošlí.

+1/0
doporučit
20.3.2017 7:27

D79a98n55i61e11l 12J78a69n10á23k 8480593708192

Tak je to projekt soukromé firmy. Město s tím nemá nic společného. Pokud na to chce HBReavis dát peníze, tak proč ne?

+1/0
doporučit
20.3.2017 6:52

J91i97ř28í 83S48o63u93č11e89k 5926437929399

"„Jak se dostanu nejrychleji na autobusové nádraží?“ bude se ptát za pár let turista na bratislavském sídlišti Petržalka. „Jděte na lanovku, tou tam jste za osm minut,“ bude moci dostat odpověď od Bratislavanů."

V budoucím čase? To v Budějovicích mohl turista před vlakovým nádražím na dotaz: „Jak se nejsnáz dostanu na náměstí?“ tutéž odpověď slyšet už před padesáti nebo sto lety.

+1/0
doporučit
19.3.2017 22:44

J33a93n 75P26r64i36c82h25y27s17t77a16l 8321488803

Pan autor dokaze napsat nesmyly i v clanku o lanovce.

Kde by se Volkswagen vzal v Bratislave? Tovarna i s lanovkou je v Devinske Nove Vsi,

http://www.klartec.sk/buxus/images/fotogaleria/slovensko/sk/referencie/volkswagen_slovakia/Volkswagen-draha.jpg

0/−1
doporučit
20.3.2017 1:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.