Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indický letoun opět zaměstnal gripeny, v Německu evakuovali elektrárny

Přerušený radiový kontakt s indickým dopravním letounem si v pátek vynutil start dvou německých vojenských letounů a rovněž krátkodobou evakuaci pěti jaderných elektráren na severu Německa. Informovala o tom agentura DPA, podle níž mělo letadlo problémy už od Maďarska a nad Českem ho doprovázely dvě stíhačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a71r97e94l 95N31e89č57a90s 5823539130790

Že by to trénovali nanečisto?8-o:-/

0/0
11.3.2017 22:29

E77d60a 50D24r41á94b11e45k 7849732783327

Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.... to měli fakt 8 let náskok?

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/letoun-radiovy-kontakt-gripeny-dni-/zahranicni.aspx?c=A170310_181919_zahranicni_jj

0/−1
11.3.2017 18:48
Foto

V26l30a96s46t86a 89C22o53u84f36a91l 7897439469985

Pěkné video. Vláďu Kvardu jde poznat po hlase.

0/0
11.3.2017 13:41

A94l81f22r77e15d 25D86e79l32o25n35g 4574722486110

Je to úsměvné! Je možné že indičtí piloti byli někým uplaceni aby vyzkoušeli leteckou obranu NATO?!? V případě sestřeleného korejského letadla to aspoň sověti tvrdili!

+1/0
11.3.2017 11:08

D37a55v76i97d 59H44u10r45k47a 3970273201881

Na 22 minut byl ztracen kontakt s letadlem na Maďarskem. A v Německu evakuovali elektrárny. Tu souvislost nechápu. Navíc elektrárny mimo provoz.

+1/−1
11.3.2017 7:34

D44a23v50i28d 58M81a33r40e69k 7863986104105

No vzhledem k tomu, že za cca 30 minut je letadlo z Maďarska v Německu, tak elektrárny evakuovali preventivně. Mě na tom nic divného nepřipadá. Jinak hádám, že elektrárna mimo provoz neznamená, že v ní nikdo není.

+4/0
11.3.2017 8:08

M94a48r72t47i88n 83V97o17j38á42č55e43k 9113617961646

no 900 km v hodině cca ,to nemůžete proklimbat dopoledne -než se rozhodnete jestli je hrozba reáálná;-)

+1/0
11.3.2017 10:05

T12o87m70á11š 46P61a72n43s11k27ý 1124616110376

Tak určitě po 11. září 2011... Skvělé zpracování kdy se člověk dozvěděl v několika odstavcích pouze to, že letadlo mělo problémy, ale víme co to bylo za let, kolik lidí na palubě atd.

0/0
11.3.2017 7:30
Foto

J54a81n58a 85F95r20á60ň48o90v88á 1773433113214

Dat to tim Sandokan Air zaplatit, a ona je ta sranda brzo prejde :(((

+5/0
11.3.2017 7:23

P87e31t93e79r 45M68o68l50n46á36r 8665924302699

Je na čase dat leteckým spoločnostiam ktorím lietadlo patrí preplácať tieto vílety możno potom naučia pilotov ako sa poużíva visielačka

0/0
11.3.2017 7:18

P85a86v56e52l 35V78é55b59r 5329502222161

V jednom filmu chtěli vykrást muzeum s ochrankou a alarmem. Tak několikrát vyvolali zdánlivě falešný poplach, až ochranka sama alarm vypnula - no, a mohlo se krást.

Že by stejná příprava?

0/0
11.3.2017 7:17

J75a34n 54V69o88t57a39v78a 3634650577439

Vzácná prozíravost: "Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011". 

+6/0
11.3.2017 6:39

F20i64l11i87p 87N38e25s19p33o14r 6957657198312

Hodne o tom ctu, tak se s vami podelim o informace. Kdyz dve letadla 11.zari narazila do dvojcat, tak rozhodnuti sestreleni kazdeho letadla ktery neodpovi na zadost o identifikaci prislo za 45 minut (samozrejme pozde) a vsechny letadla uz byla davno ve dvojcatech a nebo se uz hlasila ci byla zpet na letisti. Vsichni se moc divate na filmy. Kdyz stat neni ve valce, tak se po civilnich letadlech zasadne nestrili a nikdo vam zadne povoleni k sestreleni neda, a to i tehdy kdy letadlo leti mimo kurz nekde na jadernou elektrarnu temelin. Navic predstava ze si pilot rozhodne zda ho sestri nebo ne je opet mylna. Rozhoduje to velmi vysoka hodnost a to pisemne/ resp. pocitacem. Predstava, ze by si zavolali mobilem, "hele Franto, muzu sestrelit toto letadlo, souhlasis ne?" je take mylna. V prvni rade se tam vysilaji stihacky, ale jen proto, aby se s pilotem domluvili vizualne, at uz pohledem do kokpitu ci mavani kridly a blikani svetly. Nikoliv aby je sestrelili. 99% vsech problemu byva ze si pilot naladi spatnou frekvenci.

+9/0
11.3.2017 2:05

J82a77n 70B75a25b27i54č89k98a 9783929173567

V Rusku to šlo. Pilot hlásil, je to dopravní letadlo, bliká mu maják, mám ho sestřelit a odpověd byla ano.

+3/0
11.3.2017 3:03

P12e37t71r 36K74r32e54j64s46a 6501391491981

...jo, za Brežněva, Černěnka a Andropova se děly věci..

+1/0
11.3.2017 7:44

M46a26r49c65e12l 70P90o27k80o24r61n18ý 2753570641

Kdy že to USA sestřelilo letadlo SAE po startu? Jen si Američané špatně naladili přijímač odpovídače....jó,za Busche se děli věci..

+1/0
11.3.2017 9:27

P27e56t54r 84K60r65e88j44s10a 6581411281681

...na jihokorejský KAL009 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:47

P78e34t58r 74K60r52e28j18s60a 6211921931931

...na jihokorejský KAL007 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:48

P60a23v71e56l 74N10o78v85o84t49n15y 2973863843319

Tak KAL007 nebo KAL009 nebo na oba "taktne zapomel"?

0/0
11.3.2017 13:49

P96e19t36r 22K92r32e48j10s64a 6561491131161

tak to je snad fakt teď to nejmenší..

0/0
11.3.2017 14:03

J63a59n 90M98o51r27a86v35e57c 3618426835511

věci se děli ???

0/0
11.3.2017 17:14

J38a79n 46C73i53g63l42e90r 7948671870534

Tak mavanim křídly se dává pokyn "následuj mě", následně se může vystřelit varovná dávka před čumák, následně sestřelit po povolení veliciho PVO. Čau.

+1/0
11.3.2017 7:27

R93o38b14e73r67t 50F20a50j87m85o42n 4328283723

Ze by test.

+3/0
11.3.2017 0:55

G39a32b87r23i67e97l 41M55a57r94c46e31l 6643530446274

http://avherald.com/h?article=4a60379a&opt=0

Poprvé, co někde vidím použito Czechia. :-)

0/−1
11.3.2017 0:35

J20a64n 61D93v77o58ř45á24k 4173732553507

Letadlo bylo přes tři státy doprovázeno stihacím letectvem a němci evakuovali pět elektráren. Proč? To je součást antiatomové lobby? Proč neevakuovali všechny obyvatele 100 km od trasy letadla?

Je to totiž stejná imbecilita. Reaktorová hala pád letadla přečká bez úhony a jestli to letadlo křápne do paneláku v elektrárně nebo ve městě je docela jedno...;-O

+1/−3
11.3.2017 0:26

J29i20ř16í 17K50o64c49u74r92e62k 6215404585578

Tak nějak. A kdyby křáplo na fotbalový stadion ....

0/0
11.3.2017 0:27

T17o48m29á33š 32K10r84a35i90n64a 7724810584328

No, o půl desáté dopoledne by akorát naštvalo fotbalisty poničeným trávníkem...

+1/0
11.3.2017 7:16

P57a41v71e48l 86N35o48v17o39t95n56y 2713893333869

Anglicany zkulturneni Indove jsou dobri v nasprtani tabulek a rideni se podle nich. Ve chvili kdy se neco vymika standartu jsou ztraceni. Nic nevymysli, nedokazi reagovat a improvizovat, s vyjimkou jak pro sebe vyuzit socialni system dane zeme.

+2/−4
11.3.2017 0:05

R61a17d54o55v58a35n 23S24ý31k48o64r85a 6554385574840

Vy taky nejste dokonalost sama. Chtělo by to zopakovat si vyjmenovaná slova ;-)

+4/−1
11.3.2017 0:18

P91a32v77e36l 15N37o71v32o28t60n60y 2763383983449

To je ok. Nikoho tim neohrozuji. Tyto pripominky o pravopisu jsou traparna a nedostatek argumentu.:-/

+1/−5
11.3.2017 0:29

P47e77t80r 45K16r47e68j44s10a 6191761851911

když už na něco reaguju ve veřejném prostoru, měl bych mít dostatek slušnosti vůči ostatním, abych psal česky

+1/0
11.3.2017 7:53

D58a76v63i24d 16M28a29r65e62k 7603636424555

Váš názor na Indy je zhruba stejně užitečný asi jako páně Sýkorův názor na vaši gramatiku. Prostě žvásty založené na předsudku.

+1/0
11.3.2017 8:00

J92i77ř29í 36K77o75c52u66r28e78k 6185694235838

Znáte USB? Vymyslel ho nějaký Ajay. Myslím, že v počítačí pár USB konektorů máte. Znátel Intel Pentium? To byl zase nějaký Vinod.

+1/0
11.3.2017 0:26

P81a54v90e43l 55N59o18v18o21t42n40y 2203743483809

V miliarde pak i jednoho genia najdes.

0/−5
11.3.2017 0:38

P15a31v87e66l 85N21o90v67o57t52n58y 2163833883639

Ted jsem to i vygoogloval a obe ti borci meli " tym lidi". Tak ted uz to hraje uplne ;-D

0/0
11.3.2017 0:50

L78i41b60o36r 84F19o12l51t55ý30n22e61k 2676535867954

No taky USB 1 a Pentium 60 podle toho vypadaly :D

0/−1
11.3.2017 4:56

D70a30v78i60d 92M96a78r54e36k 7393956834595

Napište prosím Fordovi a Benzovi, že jejich první výrobky neměly 250 koní, airbagy a klimatizaci a pak tady melte takové nesmysly.

+1/0
11.3.2017 8:01

T66o95m39á76š 59K16r54a10i72n95a 7354830194358

Oni je takto naučili ti Angličani. Ti jsou totiž úplně stejně neschopní, navíc vybaveni přesvědčením o své dokonalosti a nadřazenosti (ale i toto se Indové velmi rychle učí)

+1/0
11.3.2017 7:19

D98a41v33i93d 96H36u73r96k23a 3860203181521

Samozřejmě je důležité vědět, jak který národ je pitomý. A přitom být občanem jednoho z nej.... /dosaďte si sám) národů.

0/0
11.3.2017 7:30

T11o64m51á35š 52K16r22a77i69n16a 7164660804908

Dělal jsem 20 let v britské firmě, takže trochu něco jsem pochytil...

0/0
11.3.2017 8:11

T70o85m21á53š 61T60a72t83í57č98e65k 5970702710558

Ti jsou veselí, ti indičtí piloti. Prochrápou let nad celou Evropou, kdepak by se nechali budit nějakejma stíhačkama... ;-D

+3/0
10.3.2017 23:07

I86v85a74n 94S63o29t 6579654826568

Němci mají problém na zemi, ne na neby

+1/−8
10.3.2017 22:44

R23a12d28o41v59a41n 32S21ý25k29o44r61a 6234355604530

Každý má nějaké problémy. Vy např. s pravopisem.

+6/0
11.3.2017 0:19

D45a65v80i63d 95M29a36r13e74k 7523866194255

Myslím, že pravopis je nejmenší problém pana Sota.

+1/0
11.3.2017 8:09

J17a24n 71M19o35r30a11v41e61c 3458836455631

neby vole ?

0/0
11.3.2017 17:19

R18u57d29o35l41f 38K38o81m65á60r46e56k 7528489582409

zda se ze indove nasli spolecnou rec a existenci gripenu se snazi zduvodnit. jeste par takovych letu a bude potreba pocet nasobne zvysit.

0/0
10.3.2017 22:11

R31a44d34o18m48i15l 93J24a60š81a 9732255694101

Co je to za bláboly? Od Maďarska dále přes EU letělo indické letadlo, které nekomunikovalo, ale bylo naštěstí doprovázeno stihačkami některých států, nad kterými prolétalo. Pravdě podobně ho vyprovodilo ze vzdušného prostoru EU belgické letectvo. A nechalo ho odlétnout do Londýna, což už je úplně pasé, jelikož už s námi angláni nechtějí být.

Při této akci byli evakuováni pracovníci jaderných elektráren na severu Německa pro případ co kdyby.

Nechápu, jak v dnešní době může přeletět jakékoliv letadlo přes Evropské státy, aby neodpovídalo. Pokud ho už doprovázejí armádní letadla státu, nad kterým letí, tak by měl, při podobných doufejme technických problémech přistát na nejbližším letišti. A už vůbec nechápu tu evakuaci odstavených jaderných elektráren v Německu. Pokud mám správné informace tak je jakékoliv letadlo (nebo něco podobného), které by díky svému kurzu mohlo narušit bezletový prostor nad jadernou elektrárnou a nereaguje na korekci dráhy letu, musí být zneškodněno a to bez ohledu na civilní pasažéry v letadle.

Dále jsem zvědav co bylo po přistání v Londýně.

+5/−4
10.3.2017 22:11

R12u71d15o75l92f 93K73o45m69á31r58e77k 7598709332599

velka oslava

+3/−1
10.3.2017 22:12

R93a97d65o16m52i96l 77J50a48š57a 9752555204711

Myslíte, jako že s upocenými čely a podpažími byli rádi, že to přežili?

0/−2
10.3.2017 22:15

O38n36d20ř59e83j 52Z62e77m12a87n 5180724668739

Že by nastoupila protiteroristická jednotka, vpadla do letadla a zadržela posádku?

Nebo prostě si promluvili s piloty aby zjistili, v čem byl problém.

PS je vidět, že se v tom vyznáte, třeba to že by se v této situaci mělo držet trasy, to třeba vůbec nevíte.

+3/0
10.3.2017 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.