Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indický letoun opět zaměstnal gripeny, v Německu evakuovali elektrárny

Přerušený radiový kontakt s indickým dopravním letounem si v pátek vynutil start dvou německých vojenských letounů a rovněž krátkodobou evakuaci pěti jaderných elektráren na severu Německa. Informovala o tom agentura DPA, podle níž mělo letadlo problémy už od Maďarska a nad Českem ho doprovázely dvě stíhačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K89a47r44e64l 30N92e88č47a58s 5543599570680

Že by to trénovali nanečisto?8-o:-/

0/0
11.3.2017 22:29

E65d94a 61D57r48á55b40e38k 7429682273427

Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.... to měli fakt 8 let náskok?

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/letoun-radiovy-kontakt-gripeny-dni-/zahranicni.aspx?c=A170310_181919_zahranicni_jj

0/−1
11.3.2017 18:48
Foto

V45l89a94s74t56a 29C17o94u45f73a45l 7987219489155

Pěkné video. Vláďu Kvardu jde poznat po hlase.

0/0
11.3.2017 13:41

A65l53f16r12e36d 32D79e63l32o15n31g 4564452106880

Je to úsměvné! Je možné že indičtí piloti byli někým uplaceni aby vyzkoušeli leteckou obranu NATO?!? V případě sestřeleného korejského letadla to aspoň sověti tvrdili!

+1/0
11.3.2017 11:08

D43a17v15i32d 60H75u56r11k67a 3590843101491

Na 22 minut byl ztracen kontakt s letadlem na Maďarskem. A v Německu evakuovali elektrárny. Tu souvislost nechápu. Navíc elektrárny mimo provoz.

+1/−1
11.3.2017 7:34

D57a10v26i83d 13M55a28r88e36k 7133726354435

No vzhledem k tomu, že za cca 30 minut je letadlo z Maďarska v Německu, tak elektrárny evakuovali preventivně. Mě na tom nic divného nepřipadá. Jinak hádám, že elektrárna mimo provoz neznamená, že v ní nikdo není.

+4/0
11.3.2017 8:08

M62a71r93t92i96n 12V73o87j37á44č20e76k 9413987431926

no 900 km v hodině cca ,to nemůžete proklimbat dopoledne -než se rozhodnete jestli je hrozba reáálná;-)

+1/0
11.3.2017 10:05

T40o54m35á63š 30P77a31n65s72k56ý 1294266850876

Tak určitě po 11. září 2011... Skvělé zpracování kdy se člověk dozvěděl v několika odstavcích pouze to, že letadlo mělo problémy, ale víme co to bylo za let, kolik lidí na palubě atd.

0/0
11.3.2017 7:30
Foto

J87a25n94a 56F12r30á66ň15o86v89á 1163513553354

Dat to tim Sandokan Air zaplatit, a ona je ta sranda brzo prejde :(((

+5/0
11.3.2017 7:23

P37e55t67e44r 51M57o36l69n79á94r 8885364172739

Je na čase dat leteckým spoločnostiam ktorím lietadlo patrí preplácať tieto vílety możno potom naučia pilotov ako sa poużíva visielačka

0/0
11.3.2017 7:18

P24a75v45e10l 41V18é28b34r 5889522832471

V jednom filmu chtěli vykrást muzeum s ochrankou a alarmem. Tak několikrát vyvolali zdánlivě falešný poplach, až ochranka sama alarm vypnula - no, a mohlo se krást.

Že by stejná příprava?

0/0
11.3.2017 7:17

J45a38n 33V67o58t42a87v24a 3244270307909

Vzácná prozíravost: "Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011". 

+6/0
11.3.2017 6:39

F70i27l52i46p 66N67e86s31p35o77r 6777787268912

Hodne o tom ctu, tak se s vami podelim o informace. Kdyz dve letadla 11.zari narazila do dvojcat, tak rozhodnuti sestreleni kazdeho letadla ktery neodpovi na zadost o identifikaci prislo za 45 minut (samozrejme pozde) a vsechny letadla uz byla davno ve dvojcatech a nebo se uz hlasila ci byla zpet na letisti. Vsichni se moc divate na filmy. Kdyz stat neni ve valce, tak se po civilnich letadlech zasadne nestrili a nikdo vam zadne povoleni k sestreleni neda, a to i tehdy kdy letadlo leti mimo kurz nekde na jadernou elektrarnu temelin. Navic predstava ze si pilot rozhodne zda ho sestri nebo ne je opet mylna. Rozhoduje to velmi vysoka hodnost a to pisemne/ resp. pocitacem. Predstava, ze by si zavolali mobilem, "hele Franto, muzu sestrelit toto letadlo, souhlasis ne?" je take mylna. V prvni rade se tam vysilaji stihacky, ale jen proto, aby se s pilotem domluvili vizualne, at uz pohledem do kokpitu ci mavani kridly a blikani svetly. Nikoliv aby je sestrelili. 99% vsech problemu byva ze si pilot naladi spatnou frekvenci.

+9/0
11.3.2017 2:05

J74a20n 35B95a46b48i20č61k15a 9523319443667

V Rusku to šlo. Pilot hlásil, je to dopravní letadlo, bliká mu maják, mám ho sestřelit a odpověd byla ano.

+3/0
11.3.2017 3:03

P64e67t58r 40K36r61e30j81s20a 6261571161461

...jo, za Brežněva, Černěnka a Andropova se děly věci..

+1/0
11.3.2017 7:44

M16a26r79c57e16l 96P89o79k63o71r32n48ý 2173930941

Kdy že to USA sestřelilo letadlo SAE po startu? Jen si Američané špatně naladili přijímač odpovídače....jó,za Busche se děli věci..

+1/0
11.3.2017 9:27

P33e78t42r 84K61r24e65j86s68a 6221201291841

...na jihokorejský KAL009 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:47

P64e23t88r 52K84r30e90j13s25a 6981361501851

...na jihokorejský KAL007 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:48

P59a67v77e78l 76N63o38v81o74t25n31y 2343373143319

Tak KAL007 nebo KAL009 nebo na oba "taktne zapomel"?

0/0
11.3.2017 13:49

P63e64t90r 28K37r77e69j43s85a 6661341271511

tak to je snad fakt teď to nejmenší..

0/0
11.3.2017 14:03

J19a12n 87M38o68r62a87v25e10c 3198546415501

věci se děli ???

0/0
11.3.2017 17:14

J18a10n 84C17i76g68l97e65r 7748211770724

Tak mavanim křídly se dává pokyn "následuj mě", následně se může vystřelit varovná dávka před čumák, následně sestřelit po povolení veliciho PVO. Čau.

+1/0
11.3.2017 7:27

R85o94b40e39r98t 19F42a76j70m56o56n 4738213313

Ze by test.

+3/0
11.3.2017 0:55

G49a74b61r10i76e75l 27M28a32r37c91e77l 6653490206734

http://avherald.com/h?article=4a60379a&opt=0

Poprvé, co někde vidím použito Czechia. :-)

0/−1
11.3.2017 0:35

J50a14n 31D63v57o84ř24á39k 4153772253427

Letadlo bylo přes tři státy doprovázeno stihacím letectvem a němci evakuovali pět elektráren. Proč? To je součást antiatomové lobby? Proč neevakuovali všechny obyvatele 100 km od trasy letadla?

Je to totiž stejná imbecilita. Reaktorová hala pád letadla přečká bez úhony a jestli to letadlo křápne do paneláku v elektrárně nebo ve městě je docela jedno...;-O

+1/−3
11.3.2017 0:26

J41i74ř32í 23K59o30c94u85r44e35k 6455254715188

Tak nějak. A kdyby křáplo na fotbalový stadion ....

0/0
11.3.2017 0:27

T28o22m20á75š 80K49r98a14i17n46a 7104700264288

No, o půl desáté dopoledne by akorát naštvalo fotbalisty poničeným trávníkem...

+1/0
11.3.2017 7:16

P20a13v25e61l 46N22o50v17o94t60n12y 2433353603539

Anglicany zkulturneni Indove jsou dobri v nasprtani tabulek a rideni se podle nich. Ve chvili kdy se neco vymika standartu jsou ztraceni. Nic nevymysli, nedokazi reagovat a improvizovat, s vyjimkou jak pro sebe vyuzit socialni system dane zeme.

+2/−4
11.3.2017 0:05

R54a27d85o37v22a68n 52S30ý86k64o15r65a 6594345334180

Vy taky nejste dokonalost sama. Chtělo by to zopakovat si vyjmenovaná slova ;-)

+4/−1
11.3.2017 0:18

P52a82v93e25l 27N16o34v22o56t55n80y 2103683683859

To je ok. Nikoho tim neohrozuji. Tyto pripominky o pravopisu jsou traparna a nedostatek argumentu.:-/

+1/−5
11.3.2017 0:29

P88e96t70r 80K84r55e25j98s42a 6811901551191

když už na něco reaguju ve veřejném prostoru, měl bych mít dostatek slušnosti vůči ostatním, abych psal česky

+1/0
11.3.2017 7:53

D26a35v85i12d 38M10a76r19e27k 7173696604125

Váš názor na Indy je zhruba stejně užitečný asi jako páně Sýkorův názor na vaši gramatiku. Prostě žvásty založené na předsudku.

+1/0
11.3.2017 8:00

J67i31ř86í 56K95o73c15u63r45e96k 6725454365468

Znáte USB? Vymyslel ho nějaký Ajay. Myslím, že v počítačí pár USB konektorů máte. Znátel Intel Pentium? To byl zase nějaký Vinod.

+1/0
11.3.2017 0:26

P71a97v47e98l 28N73o51v31o10t46n64y 2743823653569

V miliarde pak i jednoho genia najdes.

0/−5
11.3.2017 0:38

P88a29v61e62l 76N85o64v95o73t60n14y 2983223513299

Ted jsem to i vygoogloval a obe ti borci meli " tym lidi". Tak ted uz to hraje uplne ;-D

0/0
11.3.2017 0:50

L31i66b41o36r 41F82o79l45t71ý22n13e48k 2566445357944

No taky USB 1 a Pentium 60 podle toho vypadaly :D

0/−1
11.3.2017 4:56

D37a49v88i62d 40M25a55r16e84k 7183306614435

Napište prosím Fordovi a Benzovi, že jejich první výrobky neměly 250 koní, airbagy a klimatizaci a pak tady melte takové nesmysly.

+1/0
11.3.2017 8:01

T31o98m90á27š 11K34r23a54i60n98a 7254610874778

Oni je takto naučili ti Angličani. Ti jsou totiž úplně stejně neschopní, navíc vybaveni přesvědčením o své dokonalosti a nadřazenosti (ale i toto se Indové velmi rychle učí)

+1/0
11.3.2017 7:19

D82a41v24i52d 92H34u13r68k73a 3260243781421

Samozřejmě je důležité vědět, jak který národ je pitomý. A přitom být občanem jednoho z nej.... /dosaďte si sám) národů.

0/0
11.3.2017 7:30

T13o11m20á84š 76K94r37a51i59n68a 7274560534178

Dělal jsem 20 let v britské firmě, takže trochu něco jsem pochytil...

0/0
11.3.2017 8:11

T93o13m36á43š 12T40a10t92í27č16e35k 5880462890388

Ti jsou veselí, ti indičtí piloti. Prochrápou let nad celou Evropou, kdepak by se nechali budit nějakejma stíhačkama... ;-D

+3/0
10.3.2017 23:07

I74v86a57n 37S17o98t 6749274956238

Němci mají problém na zemi, ne na neby

+1/−8
10.3.2017 22:44

R51a13d11o86v13a72n 91S33ý17k56o25r65a 6324205524980

Každý má nějaké problémy. Vy např. s pravopisem.

+6/0
11.3.2017 0:19

D11a69v19i90d 58M87a12r61e23k 7773876814655

Myslím, že pravopis je nejmenší problém pana Sota.

+1/0
11.3.2017 8:09

J59a65n 95M36o67r83a44v85e51c 3248156475841

neby vole ?

0/0
11.3.2017 17:19

R72u97d14o66l39f 41K71o83m87á32r28e93k 7538419212519

zda se ze indove nasli spolecnou rec a existenci gripenu se snazi zduvodnit. jeste par takovych letu a bude potreba pocet nasobne zvysit.

0/0
10.3.2017 22:11

R98a10d20o78m55i28l 73J58a15š66a 9242255414271

Co je to za bláboly? Od Maďarska dále přes EU letělo indické letadlo, které nekomunikovalo, ale bylo naštěstí doprovázeno stihačkami některých států, nad kterými prolétalo. Pravdě podobně ho vyprovodilo ze vzdušného prostoru EU belgické letectvo. A nechalo ho odlétnout do Londýna, což už je úplně pasé, jelikož už s námi angláni nechtějí být.

Při této akci byli evakuováni pracovníci jaderných elektráren na severu Německa pro případ co kdyby.

Nechápu, jak v dnešní době může přeletět jakékoliv letadlo přes Evropské státy, aby neodpovídalo. Pokud ho už doprovázejí armádní letadla státu, nad kterým letí, tak by měl, při podobných doufejme technických problémech přistát na nejbližším letišti. A už vůbec nechápu tu evakuaci odstavených jaderných elektráren v Německu. Pokud mám správné informace tak je jakékoliv letadlo (nebo něco podobného), které by díky svému kurzu mohlo narušit bezletový prostor nad jadernou elektrárnou a nereaguje na korekci dráhy letu, musí být zneškodněno a to bez ohledu na civilní pasažéry v letadle.

Dále jsem zvědav co bylo po přistání v Londýně.

+5/−4
10.3.2017 22:11

R34u33d48o44l81f 64K76o49m79á83r24e36k 7288939212489

velka oslava

+3/−1
10.3.2017 22:12

R44a65d50o42m19i12l 63J48a84š62a 9282585474651

Myslíte, jako že s upocenými čely a podpažími byli rádi, že to přežili?

0/−2
10.3.2017 22:15

O81n65d27ř72e16j 86Z76e28m18a71n 5160264458439

Že by nastoupila protiteroristická jednotka, vpadla do letadla a zadržela posádku?

Nebo prostě si promluvili s piloty aby zjistili, v čem byl problém.

PS je vidět, že se v tom vyznáte, třeba to že by se v této situaci mělo držet trasy, to třeba vůbec nevíte.

+3/0
10.3.2017 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.