Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P83a32v44e49l 45J63o83n94á36š 5621215939735

Kapitán letu AI 171 je fanoušek vojenských letadel, zařídil si pěkný fotolet s účastí Jas-39 Gripen Hungarian Air Force, Jas-39 Gripen Czech Air Force, Eurofighter Typhoon German Air Force a F-16 Belgian Air Component. No uznejte, kdo z vás to má?

+46/0
doporučit
10.3.2017 19:26

M32i93c70h29a84e27l 42K37o83n86e53č77n71ý 6872683539319

1.Co to bylo za letadlo?

2.Jak to dopadlo?

3. Proč neodpovídali?

Těchto pár drobností v článku chybí:-/

+39/0
doporučit
10.3.2017 19:07

R63a86d23e67k 88J16u90n97g46m63a35n87n 1903760932226

Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.

Zda se mi to nebo nekdo cestuje casem :-)

+20/0
doporučit
10.3.2017 20:08

J25o84s26e88f 47S76v54á77r18o95v77s65k77ý 3561946403735

Doprovázeli ho stihačky, to znamená, že ho mohli kdykoliv při neuposlechnutí či nekontrolovatelném pohybu sestřelit a oni málem evakuovali celé Německo. Navíc si myslím, že letecké koridory nevedou na jadernými elektrárnami či jinými důležitými objekty. A pokud ano, tak pán Bůh s námi.

Lépe by udělali, kdyby takovou pozornost věnovali i nelegálním přivandrovalcům. Ti jsou skutečné bezpečnostní riziko.

+26/−2
doporučit
10.3.2017 19:00

J72i75r97k36a 84K26o13c72m82a30n 3918534464

Ale co to bylo za letadlo nám již pan redaktor nesděluje.:-/

+18/0
doporučit
10.3.2017 18:43

V17i91k40t62o86r 71K78o16š53k18a 4192150707209

No dobrý oddíl.... jednalo se o Air India AI171

+10/0
doporučit
10.3.2017 19:01

F49i23l50i51p 32N60e25s25p77o67r 6377987808522

Hodne o tom ctu, tak se s vami podelim o informace. Kdyz dve letadla 11.zari narazila do dvojcat, tak rozhodnuti sestreleni kazdeho letadla ktery neodpovi na zadost o identifikaci prislo za 45 minut (samozrejme pozde) a vsechny letadla uz byla davno ve dvojcatech a nebo se uz hlasila ci byla zpet na letisti. Vsichni se moc divate na filmy. Kdyz stat neni ve valce, tak se po civilnich letadlech zasadne nestrili a nikdo vam zadne povoleni k sestreleni neda, a to i tehdy kdy letadlo leti mimo kurz nekde na jadernou elektrarnu temelin. Navic predstava ze si pilot rozhodne zda ho sestri nebo ne je opet mylna. Rozhoduje to velmi vysoka hodnost a to pisemne/ resp. pocitacem. Predstava, ze by si zavolali mobilem, "hele Franto, muzu sestrelit toto letadlo, souhlasis ne?" je take mylna. V prvni rade se tam vysilaji stihacky, ale jen proto, aby se s pilotem domluvili vizualne, at uz pohledem do kokpitu ci mavani kridly a blikani svetly. Nikoliv aby je sestrelili. 99% vsech problemu byva ze si pilot naladi spatnou frekvenci.

+9/0
doporučit
11.3.2017 2:05

M16a26r84t10i41n11a 13M46o13u89d84r25á 7340293636669

Už zase?

A čípak to letadlo bylo?

+10/−1
doporučit
10.3.2017 18:55

L92u64c73i75a88n 31P41a96p40a38z30i38a34n 5134637161285

Proč jsme se nedočetli, co to bylo za letadlo, od jaké letecké společnosti a odkud letělo, kam letělo jsme se překvapilě dočetli, nicméně jsme se nedočetli, jak probíhal let nad Belgií a Velkou Británii.

+8/0
doporučit
10.3.2017 19:20

L72e88o68š 17M76a13r67š73a45l 5332644352978

A to si těch stíhaček za celou dobu doprovodu nevšimli?:-)

+8/0
doporučit
10.3.2017 19:05

P40e60t57r 84A12n63d32r91ý30s73e28k 9533711206727

Nechápu, jak ten indický pilot může být takový pohodář, že když ho přes půl Evropy doprovází stíhačky, tak na to vůbec nereaguje a nenaváže spojení. Asi těžko se to dá svést na technické potíže, určitě tam mají i nějaký záložní komunikační systém, nouzové frekvence atd. Kdyby chtěli, tak nějakým způsobem komunikují, ne ?

+8/−1
doporučit
10.3.2017 21:38

J78a43n 49V83o66t51a45v60a 3554880887969

Vzácná prozíravost: "Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011". 

+6/0
doporučit
11.3.2017 6:39

A10n39d65r66e15a 98F10r76ö71m52e31l49o40v23á 3965977690250

Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.

hm...... 11. září 2011? ;-)

+6/0
doporučit
10.3.2017 21:36

J45a66k40u88b 39S95ú49k97e82n62í79k 1148680949

Ilustrační fotka - není to vládní speciál?

+6/0
doporučit
10.3.2017 19:32
Foto

J15a63n91a 35F63r67á29ň53o94v47á 1293563933184

Dat to tim Sandokan Air zaplatit, a ona je ta sranda brzo prejde :(((

+5/0
doporučit
11.3.2017 7:23

P69a68v53l74a 44J20u32r58á18n69k43o26v67á 5325467296716

... tý poslední větě nějak nerozumim.... jak mohli v roce 2003 mít zkušenosti z roku 2011 ....?

+4/0
doporučit
10.3.2017 20:47

R13o56b26e85r48t 87F43a39j50m71o50n 4288203413

Ze by test.

+3/0
doporučit
11.3.2017 0:55

T45o86m78á38š 39T86a44t93í45č46e96k 5920582190948

Ti jsou veselí, ti indičtí piloti. Prochrápou let nad celou Evropou, kdepak by se nechali budit nějakejma stíhačkama... ;-D

+3/0
doporučit
10.3.2017 23:07

R45a82d33o32m44i71l 40J17a69š81a 9342235344721

Co je to za bláboly? Od Maďarska dále přes EU letělo indické letadlo, které nekomunikovalo, ale bylo naštěstí doprovázeno stihačkami některých států, nad kterými prolétalo. Pravdě podobně ho vyprovodilo ze vzdušného prostoru EU belgické letectvo. A nechalo ho odlétnout do Londýna, což už je úplně pasé, jelikož už s námi angláni nechtějí být.

Při této akci byli evakuováni pracovníci jaderných elektráren na severu Německa pro případ co kdyby.

Nechápu, jak v dnešní době může přeletět jakékoliv letadlo přes Evropské státy, aby neodpovídalo. Pokud ho už doprovázejí armádní letadla státu, nad kterým letí, tak by měl, při podobných doufejme technických problémech přistát na nejbližším letišti. A už vůbec nechápu tu evakuaci odstavených jaderných elektráren v Německu. Pokud mám správné informace tak je jakékoliv letadlo (nebo něco podobného), které by díky svému kurzu mohlo narušit bezletový prostor nad jadernou elektrárnou a nereaguje na korekci dráhy letu, musí být zneškodněno a to bez ohledu na civilní pasažéry v letadle.

Dále jsem zvědav co bylo po přistání v Londýně.

+5/−4
doporučit
10.3.2017 22:11

M69i14c47h75a33l 55P46u38p91c58s83i77k 8673203284917

Takže tedy stačí, aby případní teroristé "nepřerušili radiový kontakt" a mohou se pak v příhodné chvíli odklonit směrem na libovolný cíl? Chápu to správně? ;-)

+3/−2
doporučit
10.3.2017 21:18

B88o77h48u92m67i47l 27P83e48t10r37a26s 1963144261622

Proc takova panika s jadernymi elektrarnami? Kdyz jsem se tu jednou podivoval nad tim, ze ti 9/11 teroriste s nejakym letadlem neprastili misto do tech baraku, do nejake takove elektrarny, tak mi bylo promtne odpovezeno, ze by to v ni nezanechalo skoro zadne skody.:-/

+2/−1
doporučit
10.3.2017 19:13

P71a34v41e98l 30N69o12v71o65t53n33y 2483533753619

Anglicany zkulturneni Indove jsou dobri v nasprtani tabulek a rideni se podle nich. Ve chvili kdy se neco vymika standartu jsou ztraceni. Nic nevymysli, nedokazi reagovat a improvizovat, s vyjimkou jak pro sebe vyuzit socialni system dane zeme.

+2/−4
doporučit
11.3.2017 0:05

A21l25f79r13e85d 29D66e34l51o29n98g 4744942386490

Je to úsměvné! Je možné že indičtí piloti byli někým uplaceni aby vyzkoušeli leteckou obranu NATO?!? V případě sestřeleného korejského letadla to aspoň sověti tvrdili!

+1/0
doporučit
11.3.2017 11:08

D34a75v95i22d 53H35u21r97k32a 3860163811491

Na 22 minut byl ztracen kontakt s letadlem na Maďarskem. A v Německu evakuovali elektrárny. Tu souvislost nechápu. Navíc elektrárny mimo provoz.

+1/−1
doporučit
11.3.2017 7:34

J43i98ř73í 17P86r88a22ž46á93k 9270952941462

Evakuovat by museli desetinu Německa, aby to mělo smysl.

+1/−2
doporučit
10.3.2017 19:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.