Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indický letoun opět zaměstnal gripeny, v Německu evakuovali elektrárny

Přerušený radiový kontakt s indickým dopravním letounem si v pátek vynutil start dvou německých vojenských letounů a rovněž krátkodobou evakuaci pěti jaderných elektráren na severu Německa. Informovala o tom agentura DPA, podle níž mělo letadlo problémy už od Maďarska a nad Českem ho doprovázely dvě stíhačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K72a20r93e65l 18N42e30č79a81s 5533889130510

Že by to trénovali nanečisto?8-o:-/

0/0
11.3.2017 22:29

E55d14a 53D78r33á13b12e79k 7779952293187

Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.... to měli fakt 8 let náskok?

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/letoun-radiovy-kontakt-gripeny-dni-/zahranicni.aspx?c=A170310_181919_zahranicni_jj

0/−1
11.3.2017 18:48
Foto

V16l41a84s42t28a 61C16o63u12f25a20l 7307379179185

Pěkné video. Vláďu Kvardu jde poznat po hlase.

0/0
11.3.2017 13:41

A18l12f80r80e72d 92D69e98l89o61n20g 4454392146490

Je to úsměvné! Je možné že indičtí piloti byli někým uplaceni aby vyzkoušeli leteckou obranu NATO?!? V případě sestřeleného korejského letadla to aspoň sověti tvrdili!

+1/0
11.3.2017 11:08

D94a24v74i57d 12H10u45r46k63a 3900823491481

Na 22 minut byl ztracen kontakt s letadlem na Maďarskem. A v Německu evakuovali elektrárny. Tu souvislost nechápu. Navíc elektrárny mimo provoz.

+1/−1
11.3.2017 7:34

D40a92v32i51d 26M94a92r76e95k 7243556254455

No vzhledem k tomu, že za cca 30 minut je letadlo z Maďarska v Německu, tak elektrárny evakuovali preventivně. Mě na tom nic divného nepřipadá. Jinak hádám, že elektrárna mimo provoz neznamená, že v ní nikdo není.

+4/0
11.3.2017 8:08

M41a94r80t17i25n 75V59o62j29á94č55e79k 9143177721656

no 900 km v hodině cca ,to nemůžete proklimbat dopoledne -než se rozhodnete jestli je hrozba reáálná;-)

+1/0
11.3.2017 10:05

T27o88m89á53š 31P68a95n38s68k29ý 1434206710986

Tak určitě po 11. září 2011... Skvělé zpracování kdy se člověk dozvěděl v několika odstavcích pouze to, že letadlo mělo problémy, ale víme co to bylo za let, kolik lidí na palubě atd.

0/0
11.3.2017 7:30
Foto

J98a28n41a 66F68r49á64ň55o74v16á 1883853203974

Dat to tim Sandokan Air zaplatit, a ona je ta sranda brzo prejde :(((

+5/0
11.3.2017 7:23

P76e70t21e87r 30M21o77l34n65á71r 8235724972529

Je na čase dat leteckým spoločnostiam ktorím lietadlo patrí preplácať tieto vílety możno potom naučia pilotov ako sa poużíva visielačka

0/0
11.3.2017 7:18

P48a95v42e49l 90V30é95b36r 5489462482321

V jednom filmu chtěli vykrást muzeum s ochrankou a alarmem. Tak několikrát vyvolali zdánlivě falešný poplach, až ochranka sama alarm vypnula - no, a mohlo se krást.

Že by stejná příprava?

0/0
11.3.2017 7:17

J10a70n 24V83o63t44a57v96a 3604960177559

Vzácná prozíravost: "Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011". 

+6/0
11.3.2017 6:39

F88i59l30i73p 62N69e52s94p50o22r 6177787738492

Hodne o tom ctu, tak se s vami podelim o informace. Kdyz dve letadla 11.zari narazila do dvojcat, tak rozhodnuti sestreleni kazdeho letadla ktery neodpovi na zadost o identifikaci prislo za 45 minut (samozrejme pozde) a vsechny letadla uz byla davno ve dvojcatech a nebo se uz hlasila ci byla zpet na letisti. Vsichni se moc divate na filmy. Kdyz stat neni ve valce, tak se po civilnich letadlech zasadne nestrili a nikdo vam zadne povoleni k sestreleni neda, a to i tehdy kdy letadlo leti mimo kurz nekde na jadernou elektrarnu temelin. Navic predstava ze si pilot rozhodne zda ho sestri nebo ne je opet mylna. Rozhoduje to velmi vysoka hodnost a to pisemne/ resp. pocitacem. Predstava, ze by si zavolali mobilem, "hele Franto, muzu sestrelit toto letadlo, souhlasis ne?" je take mylna. V prvni rade se tam vysilaji stihacky, ale jen proto, aby se s pilotem domluvili vizualne, at uz pohledem do kokpitu ci mavani kridly a blikani svetly. Nikoliv aby je sestrelili. 99% vsech problemu byva ze si pilot naladi spatnou frekvenci.

+9/0
11.3.2017 2:05

J94a88n 12B49a32b73i49č96k21a 9163209803177

V Rusku to šlo. Pilot hlásil, je to dopravní letadlo, bliká mu maják, mám ho sestřelit a odpověd byla ano.

+3/0
11.3.2017 3:03

P77e24t10r 90K50r87e85j59s40a 6101311731781

...jo, za Brežněva, Černěnka a Andropova se děly věci..

+1/0
11.3.2017 7:44

M92a52r80c86e63l 44P19o23k49o68r94n21ý 2743420151

Kdy že to USA sestřelilo letadlo SAE po startu? Jen si Američané špatně naladili přijímač odpovídače....jó,za Busche se děli věci..

+1/0
11.3.2017 9:27

P90e48t23r 62K80r61e74j79s50a 6311661891861

...na jihokorejský KAL009 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:47

P89e63t88r 79K74r53e80j95s26a 6331521741711

...na jihokorejský KAL007 jste taktně zapomněl...

0/0
11.3.2017 12:48

P92a38v55e14l 78N74o54v80o67t91n85y 2673923263289

Tak KAL007 nebo KAL009 nebo na oba "taktne zapomel"?

0/0
11.3.2017 13:49

P71e40t65r 95K54r32e33j84s78a 6251451311611

tak to je snad fakt teď to nejmenší..

0/0
11.3.2017 14:03

J18a74n 24M70o87r19a67v45e34c 3458516905451

věci se děli ???

0/0
11.3.2017 17:14

J16a31n 71C12i21g80l36e61r 7338851670554

Tak mavanim křídly se dává pokyn "následuj mě", následně se může vystřelit varovná dávka před čumák, následně sestřelit po povolení veliciho PVO. Čau.

+1/0
11.3.2017 7:27

R30o48b68e52r75t 88F43a53j91m71o92n 4768253793

Ze by test.

+3/0
11.3.2017 0:55

G83a58b81r47i94e23l 14M18a26r12c23e76l 6143630936104

http://avherald.com/h?article=4a60379a&opt=0

Poprvé, co někde vidím použito Czechia. :-)

0/−1
11.3.2017 0:35

J83a88n 56D24v66o69ř97á92k 4583552183477

Letadlo bylo přes tři státy doprovázeno stihacím letectvem a němci evakuovali pět elektráren. Proč? To je součást antiatomové lobby? Proč neevakuovali všechny obyvatele 100 km od trasy letadla?

Je to totiž stejná imbecilita. Reaktorová hala pád letadla přečká bez úhony a jestli to letadlo křápne do paneláku v elektrárně nebo ve městě je docela jedno...;-O

+1/−3
11.3.2017 0:26

J52i44ř37í 94K86o40c96u77r78e85k 6895534505218

Tak nějak. A kdyby křáplo na fotbalový stadion ....

0/0
11.3.2017 0:27

T32o66m39á98š 84K78r58a91i86n14a 7294100224248

No, o půl desáté dopoledne by akorát naštvalo fotbalisty poničeným trávníkem...

+1/0
11.3.2017 7:16

P60a88v87e48l 15N66o65v81o73t27n88y 2723663263319

Anglicany zkulturneni Indove jsou dobri v nasprtani tabulek a rideni se podle nich. Ve chvili kdy se neco vymika standartu jsou ztraceni. Nic nevymysli, nedokazi reagovat a improvizovat, s vyjimkou jak pro sebe vyuzit socialni system dane zeme.

+2/−4
11.3.2017 0:05

R97a97d13o72v55a47n 41S63ý59k70o39r88a 6604565334750

Vy taky nejste dokonalost sama. Chtělo by to zopakovat si vyjmenovaná slova ;-)

+4/−1
11.3.2017 0:18

P86a28v82e27l 88N97o50v47o83t55n50y 2913213193219

To je ok. Nikoho tim neohrozuji. Tyto pripominky o pravopisu jsou traparna a nedostatek argumentu.:-/

+1/−5
11.3.2017 0:29

P21e41t69r 88K15r25e36j66s75a 6281351381761

když už na něco reaguju ve veřejném prostoru, měl bych mít dostatek slušnosti vůči ostatním, abych psal česky

+1/0
11.3.2017 7:53

D75a77v14i34d 50M51a12r54e83k 7983416104565

Váš názor na Indy je zhruba stejně užitečný asi jako páně Sýkorův názor na vaši gramatiku. Prostě žvásty založené na předsudku.

+1/0
11.3.2017 8:00

J65i88ř98í 96K48o51c49u59r27e56k 6895674285598

Znáte USB? Vymyslel ho nějaký Ajay. Myslím, že v počítačí pár USB konektorů máte. Znátel Intel Pentium? To byl zase nějaký Vinod.

+1/0
11.3.2017 0:26

P59a60v16e97l 63N68o72v71o16t50n25y 2513693173669

V miliarde pak i jednoho genia najdes.

0/−5
11.3.2017 0:38

P37a42v38e87l 57N59o47v67o78t78n82y 2883273583319

Ted jsem to i vygoogloval a obe ti borci meli " tym lidi". Tak ted uz to hraje uplne ;-D

0/0
11.3.2017 0:50

L24i65b32o90r 51F92o76l11t76ý40n82e93k 2826585807964

No taky USB 1 a Pentium 60 podle toho vypadaly :D

0/−1
11.3.2017 4:56

D81a41v91i88d 23M61a78r69e10k 7223926374285

Napište prosím Fordovi a Benzovi, že jejich první výrobky neměly 250 koní, airbagy a klimatizaci a pak tady melte takové nesmysly.

+1/0
11.3.2017 8:01

T79o79m54á22š 84K36r59a28i77n65a 7724590404608

Oni je takto naučili ti Angličani. Ti jsou totiž úplně stejně neschopní, navíc vybaveni přesvědčením o své dokonalosti a nadřazenosti (ale i toto se Indové velmi rychle učí)

+1/0
11.3.2017 7:19

D57a73v64i64d 19H96u80r11k56a 3350683171621

Samozřejmě je důležité vědět, jak který národ je pitomý. A přitom být občanem jednoho z nej.... /dosaďte si sám) národů.

0/0
11.3.2017 7:30

T85o61m90á39š 10K49r82a96i60n38a 7804970314318

Dělal jsem 20 let v britské firmě, takže trochu něco jsem pochytil...

0/0
11.3.2017 8:11

T78o13m75á29š 38T81a10t31í94č44e57k 5820392460778

Ti jsou veselí, ti indičtí piloti. Prochrápou let nad celou Evropou, kdepak by se nechali budit nějakejma stíhačkama... ;-D

+3/0
10.3.2017 23:07

I33v29a53n 76S72o72t 6669864366718

Němci mají problém na zemi, ne na neby

+1/−8
10.3.2017 22:44

R20a57d63o96v45a83n 65S86ý75k12o97r80a 6154395344610

Každý má nějaké problémy. Vy např. s pravopisem.

+6/0
11.3.2017 0:19

D63a65v55i80d 27M19a45r28e37k 7183366304585

Myslím, že pravopis je nejmenší problém pana Sota.

+1/0
11.3.2017 8:09

J57a21n 25M49o56r27a34v46e34c 3598606905951

neby vole ?

0/0
11.3.2017 17:19

R62u43d79o51l23f 23K52o21m18á10r41e54k 7548119212449

zda se ze indove nasli spolecnou rec a existenci gripenu se snazi zduvodnit. jeste par takovych letu a bude potreba pocet nasobne zvysit.

0/0
10.3.2017 22:11

R69a37d56o45m38i28l 90J81a41š58a 9212105254391

Co je to za bláboly? Od Maďarska dále přes EU letělo indické letadlo, které nekomunikovalo, ale bylo naštěstí doprovázeno stihačkami některých států, nad kterými prolétalo. Pravdě podobně ho vyprovodilo ze vzdušného prostoru EU belgické letectvo. A nechalo ho odlétnout do Londýna, což už je úplně pasé, jelikož už s námi angláni nechtějí být.

Při této akci byli evakuováni pracovníci jaderných elektráren na severu Německa pro případ co kdyby.

Nechápu, jak v dnešní době může přeletět jakékoliv letadlo přes Evropské státy, aby neodpovídalo. Pokud ho už doprovázejí armádní letadla státu, nad kterým letí, tak by měl, při podobných doufejme technických problémech přistát na nejbližším letišti. A už vůbec nechápu tu evakuaci odstavených jaderných elektráren v Německu. Pokud mám správné informace tak je jakékoliv letadlo (nebo něco podobného), které by díky svému kurzu mohlo narušit bezletový prostor nad jadernou elektrárnou a nereaguje na korekci dráhy letu, musí být zneškodněno a to bez ohledu na civilní pasažéry v letadle.

Dále jsem zvědav co bylo po přistání v Londýně.

+5/−4
10.3.2017 22:11

R16u94d89o30l55f 12K48o84m93á23r76e46k 7488219832939

velka oslava

+3/−1
10.3.2017 22:12

R12a26d22o11m63i31l 13J54a67š44a 9522965204641

Myslíte, jako že s upocenými čely a podpažími byli rádi, že to přežili?

0/−2
10.3.2017 22:15

O11n52d95ř78e92j 45Z63e33m54a19n 5950844428439

Že by nastoupila protiteroristická jednotka, vpadla do letadla a zadržela posádku?

Nebo prostě si promluvili s piloty aby zjistili, v čem byl problém.

PS je vidět, že se v tom vyznáte, třeba to že by se v této situaci mělo držet trasy, to třeba vůbec nevíte.

+3/0
10.3.2017 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.