Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a39r52t40i61n 54V82a43n27č47u39r84a 7872413569577

Bohužel ta křižovatka je šílená. Napojení je nesmysl sám o sobě. Ze STOPky vjezd do obchvatové silnice s regulérní rychlostí 90 km/h. Mnohdy jsem tam viděl vjet někoho do cesty a auto za muselo prudce brzdit a troubit... Rv

+1/0
doporučit
6.3.2017 21:33

J67a13n 38Ř92e37z96n88í34č68e49k 3351651313530

Přesně. Ta stopka vytváří nebezpečnější situace než kdyby tam nebyla. Pomohlo by razantnější omezení rychlosti zprava, auta to tam mydlí hodně přes 100 a pak prudce brzdí. I když tahle nehoda byla zleva, tam je zas blbě vidět.

0/0
doporučit
7.3.2017 5:28

J23i26r41k69a 28D55e44m50e14k 6219251150464

je tam 70 km/h z obou stran, pak se člověk nemůže divit pokud tam jedete 90 km/h

0/0
doporučit
7.3.2017 20:45

L72u45k20a94s 45V32o87l57t36r 9814220574900

Jak se tak dívám na přiložené video a tu pomuchlanou fordku na něm, nemůžu se ubránit dojmu, že za stav obou hospitalizovaných dam může jen a jen lidská blbost, a to ne nutně jen řidiččina. Když se na ten vrak podívám důkladně, vidím, že moderní konstrukce vozidla zafungovala na jedničku. Předek vozidla je sice na šrot, ale kabina nijak zvlášť neutrpěla. Co je ale vidět na první pohled jsou povystřelované airbagy a to byl možná celý kámen úrazu. To, že řidička utrpěla jen lehká zranění, zatímco spolujezdkyně musely odletět rychlou, dává nápovědu k otázce, kdo byl v té osudné chvíli připoutaný a kdo ne.

Každopádně soucítím s řidičem kamionu. Čeká ho nejspíš pár bezesných nocí, naprosto nezaslouženě.

0/0
doporučit
6.3.2017 20:10

B50l28a71ž21e29j 26M22o72t33y23č52k27a 8237107235260

ročník 41, ty už jsou chatrnější;-)

0/0
doporučit
6.3.2017 22:25

L97u27k76a31s 59V25o87l57t54r 9884420424950

Pravda. Ovšem stejný ročník byla i řidička. Každopádně být v její kůži, vynechal bych na nějaký čas Sportku a podobné. Řekl bych totiž, že si vybrala štěstí na pár let dopředu.

0/0
doporučit
6.3.2017 22:59

T86o43m29á22š 36Ž15i25t78n92ý 6901970921721

Řidiš má výhodu že ví o pár vteřin nebo detetin že je to v pr..čicích a může se připravit... Když nalítne kilem do stromu tak je mu to asi málo platný, ale někdy trochu zpevnit tělo pomůže.

0/0
doporučit
7.3.2017 11:52

F48r32a66n77t32a 31T74i40m37a64n 7440358401340

"Zatímco řidička vyvázla pouze s lehkým zraněním, pro její dvě spolucestující odstartovaly helikoptéry záchranářů."

Takže zase za nehodu může řidič(ka) a zase ji odnesou ti, kdo nemusí znát jedinou dopravní značku. Za takovéto nehody bych všechny tyto řidiče na oplátku mrzačil úplně stejně jako oni způsobili svou jízdou zranění osobám, které s jejich řízením nemají naprosto nic společného. Proč musí být spolujezdci nechtěně oběti počínání řidičů? Nebo nuvědomují si řidiči, že za celou posádku zodpovídají? Co řeknou u soudu? :-P

0/0
doporučit
6.3.2017 19:33

F40i24l66i39p 83V78a76l46d78e33r 1148858944964

Jestli to byla nějaká chvilková slabost, tak u kamionů převážejících obrněné transportéry (a podobné zboží) mi přijde autonomní řízení (udržet směr/zpomalit/zastavit) v tu chvíli jako jediná záchrana kolemj(e)doucích.

+1/0
doporučit
6.3.2017 18:45

O46n15d35ř77e38j 86F76r64a89n76c 4669201678

On ten kamión ani s autonomním řízením taky nezastaví na fleku. Jestli mu paní vjela pod kola, nebyla šance moc věcí změnit.

0/0
doporučit
6.3.2017 19:27

T64o58m78á83š 86Ž95i80t84n64ý 6351610241231

ono to OTčko není zas o tolik těžší než jiné náklady které se běžně vozí.

BVPčko má někajých 15t.

0/0
doporučit
7.3.2017 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.