Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náklaďák se u Čáslavi srazil s osobním vozem, pro zraněné letěly vrtulníky

V pondělí odpoledne se srazilo nákladní auto převážející vojenskou techniku u Čáslavi s osobním vozem. Dvě vážně zraněné ženy záchranáři letecky transportovali do nemocnic v Praze a Hradci Králové. Silnice I/38 byla kvůli nehodě uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98a95r72t28i45n 90V43a82n90č79u97r56a 7162983179977

Bohužel ta křižovatka je šílená. Napojení je nesmysl sám o sobě. Ze STOPky vjezd do obchvatové silnice s regulérní rychlostí 90 km/h. Mnohdy jsem tam viděl vjet někoho do cesty a auto za muselo prudce brzdit a troubit... Rv

+1/0
6.3.2017 21:33

J10a83n 28Ř15e23z12n89í39č56e22k 3741861393880

Přesně. Ta stopka vytváří nebezpečnější situace než kdyby tam nebyla. Pomohlo by razantnější omezení rychlosti zprava, auta to tam mydlí hodně přes 100 a pak prudce brzdí. I když tahle nehoda byla zleva, tam je zas blbě vidět.

0/0
7.3.2017 5:28

J24i59r27k86a 33D41e82m76e47k 6469191340784

je tam 70 km/h z obou stran, pak se člověk nemůže divit pokud tam jedete 90 km/h

0/0
7.3.2017 20:45

L85u53k87a61s 44V14o37l91t87r 9904310184840

Jak se tak dívám na přiložené video a tu pomuchlanou fordku na něm, nemůžu se ubránit dojmu, že za stav obou hospitalizovaných dam může jen a jen lidská blbost, a to ne nutně jen řidiččina. Když se na ten vrak podívám důkladně, vidím, že moderní konstrukce vozidla zafungovala na jedničku. Předek vozidla je sice na šrot, ale kabina nijak zvlášť neutrpěla. Co je ale vidět na první pohled jsou povystřelované airbagy a to byl možná celý kámen úrazu. To, že řidička utrpěla jen lehká zranění, zatímco spolujezdkyně musely odletět rychlou, dává nápovědu k otázce, kdo byl v té osudné chvíli připoutaný a kdo ne.

Každopádně soucítím s řidičem kamionu. Čeká ho nejspíš pár bezesných nocí, naprosto nezaslouženě.

0/0
6.3.2017 20:10

B92l81a87ž87e78j 67M94o60t90y82č95k87a 8217827655260

ročník 41, ty už jsou chatrnější;-)

0/0
6.3.2017 22:25

L17u80k67a14s 76V21o53l13t34r 9234510344610

Pravda. Ovšem stejný ročník byla i řidička. Každopádně být v její kůži, vynechal bych na nějaký čas Sportku a podobné. Řekl bych totiž, že si vybrala štěstí na pár let dopředu.

0/0
6.3.2017 22:59

T32o70m35á64š 25Ž55i88t93n58ý 6581400661821

Řidiš má výhodu že ví o pár vteřin nebo detetin že je to v pr..čicích a může se připravit... Když nalítne kilem do stromu tak je mu to asi málo platný, ale někdy trochu zpevnit tělo pomůže.

0/0
7.3.2017 11:52

F34r62a15n64t56a 91T53i36m71a83n 7500498801260

"Zatímco řidička vyvázla pouze s lehkým zraněním, pro její dvě spolucestující odstartovaly helikoptéry záchranářů."

Takže zase za nehodu může řidič(ka) a zase ji odnesou ti, kdo nemusí znát jedinou dopravní značku. Za takovéto nehody bych všechny tyto řidiče na oplátku mrzačil úplně stejně jako oni způsobili svou jízdou zranění osobám, které s jejich řízením nemají naprosto nic společného. Proč musí být spolujezdci nechtěně oběti počínání řidičů? Nebo nuvědomují si řidiči, že za celou posádku zodpovídají? Co řeknou u soudu? :-P

0/0
6.3.2017 19:33

F70i44l84i53p 53V53a36l38d59e34r 1618568674194

Jestli to byla nějaká chvilková slabost, tak u kamionů převážejících obrněné transportéry (a podobné zboží) mi přijde autonomní řízení (udržet směr/zpomalit/zastavit) v tu chvíli jako jediná záchrana kolemj(e)doucích.

+1/0
6.3.2017 18:45

O36n22d31ř19e73j 19F37r28a49n29c 4579941428

On ten kamión ani s autonomním řízením taky nezastaví na fleku. Jestli mu paní vjela pod kola, nebyla šance moc věcí změnit.

0/0
6.3.2017 19:27

T17o95m98á51š 23Ž74i74t72n33ý 6241720851221

ono to OTčko není zas o tolik těžší než jiné náklady které se běžně vozí.

BVPčko má někajých 15t.

0/0
7.3.2017 11:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.