Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náklaďák se u Čáslavi srazil s osobním vozem, pro zraněné letěly vrtulníky

V pondělí odpoledne se srazilo nákladní auto převážející vojenskou techniku u Čáslavi s osobním vozem. Dvě vážně zraněné ženy záchranáři letecky transportovali do nemocnic v Praze a Hradci Králové. Silnice I/38 byla kvůli nehodě uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81a94r48t45i51n 65V79a70n42č23u27r36a 7122613969277

Bohužel ta křižovatka je šílená. Napojení je nesmysl sám o sobě. Ze STOPky vjezd do obchvatové silnice s regulérní rychlostí 90 km/h. Mnohdy jsem tam viděl vjet někoho do cesty a auto za muselo prudce brzdit a troubit... Rv

+1/0
6.3.2017 21:33

J62a89n 43Ř22e95z33n98í27č56e82k 3311731503370

Přesně. Ta stopka vytváří nebezpečnější situace než kdyby tam nebyla. Pomohlo by razantnější omezení rychlosti zprava, auta to tam mydlí hodně přes 100 a pak prudce brzdí. I když tahle nehoda byla zleva, tam je zas blbě vidět.

0/0
7.3.2017 5:28

J26i55r88k93a 95D69e87m55e95k 6459361960554

je tam 70 km/h z obou stran, pak se člověk nemůže divit pokud tam jedete 90 km/h

0/0
7.3.2017 20:45

L58u93k67a50s 91V75o12l63t72r 9664590914570

Jak se tak dívám na přiložené video a tu pomuchlanou fordku na něm, nemůžu se ubránit dojmu, že za stav obou hospitalizovaných dam může jen a jen lidská blbost, a to ne nutně jen řidiččina. Když se na ten vrak podívám důkladně, vidím, že moderní konstrukce vozidla zafungovala na jedničku. Předek vozidla je sice na šrot, ale kabina nijak zvlášť neutrpěla. Co je ale vidět na první pohled jsou povystřelované airbagy a to byl možná celý kámen úrazu. To, že řidička utrpěla jen lehká zranění, zatímco spolujezdkyně musely odletět rychlou, dává nápovědu k otázce, kdo byl v té osudné chvíli připoutaný a kdo ne.

Každopádně soucítím s řidičem kamionu. Čeká ho nejspíš pár bezesných nocí, naprosto nezaslouženě.

0/0
6.3.2017 20:10

B94l30a88ž67e44j 16M29o15t96y70č47k17a 8657377395170

ročník 41, ty už jsou chatrnější;-)

0/0
6.3.2017 22:25

L93u96k85a98s 77V49o33l88t42r 9394970484720

Pravda. Ovšem stejný ročník byla i řidička. Každopádně být v její kůži, vynechal bych na nějaký čas Sportku a podobné. Řekl bych totiž, že si vybrala štěstí na pár let dopředu.

0/0
6.3.2017 22:59

T52o88m38á11š 47Ž73i66t65n37ý 6111290761501

Řidiš má výhodu že ví o pár vteřin nebo detetin že je to v pr..čicích a může se připravit... Když nalítne kilem do stromu tak je mu to asi málo platný, ale někdy trochu zpevnit tělo pomůže.

0/0
7.3.2017 11:52

F61r33a29n42t35a 47T72i56m78a69n 7730928791540

"Zatímco řidička vyvázla pouze s lehkým zraněním, pro její dvě spolucestující odstartovaly helikoptéry záchranářů."

Takže zase za nehodu může řidič(ka) a zase ji odnesou ti, kdo nemusí znát jedinou dopravní značku. Za takovéto nehody bych všechny tyto řidiče na oplátku mrzačil úplně stejně jako oni způsobili svou jízdou zranění osobám, které s jejich řízením nemají naprosto nic společného. Proč musí být spolujezdci nechtěně oběti počínání řidičů? Nebo nuvědomují si řidiči, že za celou posádku zodpovídají? Co řeknou u soudu? :-P

0/0
6.3.2017 19:33

F96i10l35i15p 18V80a41l53d80e19r 1158278634714

Jestli to byla nějaká chvilková slabost, tak u kamionů převážejících obrněné transportéry (a podobné zboží) mi přijde autonomní řízení (udržet směr/zpomalit/zastavit) v tu chvíli jako jediná záchrana kolemj(e)doucích.

+1/0
6.3.2017 18:45

O51n66d94ř65e31j 36F87r98a68n10c 4139591748

On ten kamión ani s autonomním řízením taky nezastaví na fleku. Jestli mu paní vjela pod kola, nebyla šance moc věcí změnit.

0/0
6.3.2017 19:27

T26o72m28á63š 18Ž67i28t69n65ý 6111950201951

ono to OTčko není zas o tolik těžší než jiné náklady které se běžně vozí.

BVPčko má někajých 15t.

0/0
7.3.2017 11:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.