Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a40r29t21i94n 27V89a73n73č66u35r18a 7292213229667

Bohužel ta křižovatka je šílená. Napojení je nesmysl sám o sobě. Ze STOPky vjezd do obchvatové silnice s regulérní rychlostí 90 km/h. Mnohdy jsem tam viděl vjet někoho do cesty a auto za muselo prudce brzdit a troubit... Rv

+1/0
doporučit
6.3.2017 21:33

J82a97n 90Ř69e44z48n53í24č10e45k 3281611853480

Přesně. Ta stopka vytváří nebezpečnější situace než kdyby tam nebyla. Pomohlo by razantnější omezení rychlosti zprava, auta to tam mydlí hodně přes 100 a pak prudce brzdí. I když tahle nehoda byla zleva, tam je zas blbě vidět.

0/0
doporučit
7.3.2017 5:28

J15i53r97k71a 43D10e26m43e92k 6989701300834

je tam 70 km/h z obou stran, pak se člověk nemůže divit pokud tam jedete 90 km/h

0/0
doporučit
7.3.2017 20:45

L43u22k77a87s 38V62o44l95t36r 9494310874630

Jak se tak dívám na přiložené video a tu pomuchlanou fordku na něm, nemůžu se ubránit dojmu, že za stav obou hospitalizovaných dam může jen a jen lidská blbost, a to ne nutně jen řidiččina. Když se na ten vrak podívám důkladně, vidím, že moderní konstrukce vozidla zafungovala na jedničku. Předek vozidla je sice na šrot, ale kabina nijak zvlášť neutrpěla. Co je ale vidět na první pohled jsou povystřelované airbagy a to byl možná celý kámen úrazu. To, že řidička utrpěla jen lehká zranění, zatímco spolujezdkyně musely odletět rychlou, dává nápovědu k otázce, kdo byl v té osudné chvíli připoutaný a kdo ne.

Každopádně soucítím s řidičem kamionu. Čeká ho nejspíš pár bezesných nocí, naprosto nezaslouženě.

0/0
doporučit
6.3.2017 20:10

B85l14a21ž58e98j 38M86o34t61y81č19k56a 8767227505490

ročník 41, ty už jsou chatrnější;-)

0/0
doporučit
6.3.2017 22:25

L14u90k97a24s 63V20o12l32t57r 9894980504520

Pravda. Ovšem stejný ročník byla i řidička. Každopádně být v její kůži, vynechal bych na nějaký čas Sportku a podobné. Řekl bych totiž, že si vybrala štěstí na pár let dopředu.

0/0
doporučit
6.3.2017 22:59

T78o13m75á83š 78Ž23i21t32n44ý 6101420421591

Řidiš má výhodu že ví o pár vteřin nebo detetin že je to v pr..čicích a může se připravit... Když nalítne kilem do stromu tak je mu to asi málo platný, ale někdy trochu zpevnit tělo pomůže.

0/0
doporučit
7.3.2017 11:52

F81r40a67n40t60a 49T93i56m31a58n 7320738101750

"Zatímco řidička vyvázla pouze s lehkým zraněním, pro její dvě spolucestující odstartovaly helikoptéry záchranářů."

Takže zase za nehodu může řidič(ka) a zase ji odnesou ti, kdo nemusí znát jedinou dopravní značku. Za takovéto nehody bych všechny tyto řidiče na oplátku mrzačil úplně stejně jako oni způsobili svou jízdou zranění osobám, které s jejich řízením nemají naprosto nic společného. Proč musí být spolujezdci nechtěně oběti počínání řidičů? Nebo nuvědomují si řidiči, že za celou posádku zodpovídají? Co řeknou u soudu? :-P

0/0
doporučit
6.3.2017 19:33

F12i88l10i19p 39V45a80l81d77e43r 1728968974384

Jestli to byla nějaká chvilková slabost, tak u kamionů převážejících obrněné transportéry (a podobné zboží) mi přijde autonomní řízení (udržet směr/zpomalit/zastavit) v tu chvíli jako jediná záchrana kolemj(e)doucích.

+1/0
doporučit
6.3.2017 18:45

O26n68d90ř65e80j 13F37r70a63n26c 4389581568

On ten kamión ani s autonomním řízením taky nezastaví na fleku. Jestli mu paní vjela pod kola, nebyla šance moc věcí změnit.

0/0
doporučit
6.3.2017 19:27

T95o56m54á52š 19Ž78i47t19n43ý 6431900131951

ono to OTčko není zas o tolik těžší než jiné náklady které se běžně vozí.

BVPčko má někajých 15t.

0/0
doporučit
7.3.2017 11:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.