Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začal soud se ženou, která zabíjela v obchodním centru na Smíchově

Senát Městského soudu v Praze začal v pondělí projednávat případ ženy, která loni v létě zabila jinou ženu v obchodním centru v Praze 5. Je obžalovaná i z dalšího vražedného pokusu. Žena se k činům přiznala. Soud hodlá vyslechnout znalce a v úterý vynést rozsudek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O71n38d13ř82e59j 63C93i30g58á88n60e26k 1367290448755

Pardon, ale jako nemohl jsem si nezvpomenout na toto: https://www.youtube.com/watch?v=Dy1AL_NaOZc Přijde mi, že ta paní snad byla aktérkou... Já vlastně nevím, jestli se tomu všemu smát, nebo brečet. Ale obdivuju ty přísedící, asi bych tam fakt v některých okamžicích prskal smíchy...

0/0
6.3.2017 15:43

I23r63e16n31a 42K59r80o72u85p54o54v22á 4690943187342

Opravdu doufám, že ji neposoudí jako duševně nemocnou a tudíž neodpovědnou a nevyřeší to umístěním do léčebny, odkud ji zase zakrátko pustí.

0/0
6.3.2017 15:28

O50n27d96ř69e30j 23Z49e42m31a48n 5740184378779

Ikdyby byla duševně nemocná, tak pokud v te době byla svéprávná, což byla, tak se na tu nemoc nebere ohled.

0/0
6.3.2017 18:22

K10a94r33e87l 15K94r17á19t43k21ý 1567393966155

Psychycky nemocná,dnes je na práškách.Přesto hraje opět psychycky nemocnou,kvůli výši trestu.Takže:20let + 20let,doživotí,nebo ji pustit mezi jí podobný.Rv

0/0
6.3.2017 14:35

Z19u81z59a63n79a 36T74i18c31h73á 4558986230723

Psychicky nemocná je, to nehraje.

0/0
6.3.2017 15:17

I10r92e84n72a 45K18r54o59u87p81o89v23á 4260413837852

Zajímavé je, že lékaři z Bohnic tvrdili, že psychicky nemocná není a proto ji proustili.

0/0
6.3.2017 15:29

N23i89k26o44l33a 48M87a21r37k10o12v90á 7724590412158

Pustili ji proto, ze se domnivali, ze maji jeji stav pod kontrolou a neni duvod, aby zabirala luzko jinym. Chyba.

0/0
6.3.2017 16:57

O80n43d19ř49e36j 82Z92e88m59a58n 5930774738669

Duševně nemocný nerovná se nesvéprávný, apod...

To je tak těžké si o tom něco zjistit místo psaní těch pitomostí? A pardon, z pohledu lidí co o tom něco ví opravdu tady projevujete hlubokou neznalost věci, zrozna to že psychicky nemocný nerovná se někdo, kdo někde musí být automaticky zavřený, je úplný elementární základ.

0/0
6.3.2017 18:27

I20r43e34n45a 59K65r82o78u49p60o15v73á 4440453157622

Duševně nemocný a následkem toho neschopný ovládnout své nutkání nebo správně posudit společenskou nebezpečnost svého jednání nerovná se nesvéprávný (bohužel).

Psychicky nemocný nerovná se někdo, kdo musí být někde zavřený, ovšem sadistický nekrofil, který bojkotuje léčbu, by "někde" být zavřený měl.

Prblém není v nemocných, ale v tom, že nikdo nenese za nic odpovědnost. Nevím, jak to dopadne v tomto případě, předpokládám, že vzhledem k medializaci celého případu a následného tlaku veřejného mínění vražedkyni odvolávání se na duševní chorobu nebude nic platné a bude odsouzena. Ale v mnoha případech lidé, kteří o sobě vědí, že jsou nemocní bojkotuljí léčbu a za spáchané trestné činy násilné povahy pak nejsou potrestání vězením, ale je jim jen nařízena léčba, kterou ovšem při první příležitosti (přechodu na ambulantní formu léčení) začnou porušovat ...

Bylo by potřeba zavěst jasný režim posuzování s jasnou odpovědností. Pokud je za dodržování léčby odpvědný pacient, pak nelze jeho chorobou argumentovat při obhajobě a patří do vězení. Pokud, vzhledem ke své chorobě, odpovědnost nést nemůže, pak musí být jasně určeno, kdo ji ponese místo něj (a kdo také ponese případné následky porušení léčebného režimu).

0/0
7.3.2017 7:57

A86n38t50o83n41í81n 32S43á59d39l96í37k 7838739543203

Toto je zářný příklad, kdy je nemožnost udělit trest smrti a musí být nahrazen dlouholetou detencí. Ta "osoba" není rozhodně schopná, jakékoliv resocializace!

0/0
7.3.2017 8:32

M47i70c88h67a66l 36T98o75m32i12n93s57k44ý 9611485577824

Hledám podnájem u vás doma: Nabídněte.

Sudků

0/0
6.3.2017 13:33

M96a71r64t37i88n 34S37e21d89l85á29č67e54k 1930749160934

"Znásilňovala jsem psy"? A to se dělá jak?8-o8-o8-o No, evidentně atomová vědkyně...8-o8-o8-o

+1/0
6.3.2017 13:13

J36a72n 55H46r95z60a38n 9734618390863

Tuhle kopu hnoje bych nejradeji videl na konci provazu :-/Rv

+2/0
6.3.2017 12:46

P98e96t90r 49Š53v86a12r88c 2828578455600

Doufám, že bude i prošetřen postup, jak byla v tomto případě indikovaná hormonální léčba. Resp, jestli tohle je ojedinělý případ, nebo takovýchto tikajících bomb, které se nedovedly vyrovnat s návalem hormonů, na které tělo a hlavně mozek nejsou zvyklé, neběhá venku víc...

+2/0
6.3.2017 12:33

N56i75k49o78l17a 76M18a28r51k49o35v75á 7114450112218

Tohle nemá s hormony nic společného. Přijde mi, že byla špatně diagnostikovaná jako transsexuál. Zřejmě nenávidí sama sebe a myslí si, že změna pohlaví to vyřeši.

+1/0
6.3.2017 13:12

Z35u62z36a94n50a 47T90i88c38h28á 4108176720263

Taky se mi zdá. Je hodně divné, že o sobě mluví v ženském rodě, když se prý cítí jako muž. A myslím si, že to souvisí i s tím, proč jí tu léčbu típli, protože léčba transsexuálů se řeší mnohem více, než si lidé myslí, třeba se ta chyba ukázala nebo chtěli, aby si nejdřív vyřešila své psychické potíže. Navíc pokud byla léčba přerušena, testosteron se pak odbourává, nepůsobí napořád, jak se tu někteří tváří. Něco nastartovat to v ní mohlo, to můžou jakékoli hormony, ostatně i jakékoli léky na hlavu, možná že obecně jakékoli léky, ale rozhodně to není hlavní příčina, dost možná to s tím nemá společného vůbec nic. Ta paní je prostě celá kompletně narušená a vzhledem k jejímu životu se nelze divit, to by nezvládl asi nikdo bez následků, takže pokud má k tomu špatné psychické dispozice, výsledek ani není překvapivý. A pokud je k tomu všemu skutečně i transsexuál, tak se také nelze divit tomu, jak na tom je:-(

0/0
6.3.2017 14:38

N21i77k36o93l89a 29M20a59r66k84o31v67á 7324580702258

Především před schválením hormonální terapie by mělo dojít k vyloučení jiných psychických poruch, které by mohly zapříčinit nesžití s vlastním tělem. K tomu v tomhle případě očividně nedošlo, protože jinak by jasná porucha osobnosti zabránila jim celý proces vůbec schválit. Paní Karolína očividně není hloupá, hraje to na nízkou inteligenci a nepříčetnost, aby se vyhnula kriminálu. Bůhví čím si v dětství prošla a čí geny podědila, protože tam bude jasná příčina. Tím ji samozřejmě neomlouvám, jen se naopak znovu a opět ujišťuji, že česká psychiatrie je na tom dost bídně.

+1/0
6.3.2017 14:47

Z47u17z84a90n62a 29T31i50c20h19á 4848596490873

Znám blízce jednu transgender osobu a pokud vím, před nastoupením léčby se to řeší hodně. Nevíme, kdy dotyčná léčbu nastoupila a jak to bylo tehdy a také se prostě mohla stát lidská chyba. Každopádně mi vadí, jak údajná transexualita této pachatelky + válka Obama X Trump a spolu s ní se řešící záchodky pro transgendery + bulvární zdůrazňpvání u transgender slavných osobností, že jsou transgender, atd. zatápí transsexuálům, kteří to mají už tak dost těžké:-(

+1/0
6.3.2017 15:21
Foto

P75e10t55r 34Č38e57r48n16i55c81k10ý 6755957510

Mě by jen zajímalo, jak se dá znásilnit pes...

...jinak jsem normální ;-D;-D

Tato osoba by zbytek života měla strávit pod, opravdu, důsledným dohledem.

+3/−2
6.3.2017 11:13

M73a81r24c41e28l 23S80t92a31r81ý 9628904553859

fakt zajímá?;-D

+1/0
6.3.2017 11:14

M82i80l43a59n 19B77u18r30i22á96n29e23k 6753411619137

ne, určitě to kolegu nezajímá, jen to tu proboha nerozepisujte....;-(

+6/0
6.3.2017 11:17
Foto

P89e86t32r 78Č76e38r93n52i41c36k17ý 6825787730

Detaily takového činu mě vážně nezajímají, spíš obecně spojení "znásilnit psa"...;-D;-D

Nejsem novinář, ale místo termínu "znásilnit psa" bych použil "se sklony k zoofilii"...i když to první zní více bulvárně...;-D

0/0
6.3.2017 11:21

P71ř47e11m62y32s73l 47L49u65k27á42š 2525682270221

Jakekoliv pohlavni zneuziti zvirete se da definovat jako znasilneni...

+2/0
6.3.2017 11:40

R14a46d49e40k 27Š90a75r67l76á19k 6531869890276

Jak víte, že s tím pes nesouhlasil?

+1/0
6.3.2017 13:09

Z82u70z35a50n48a 34T81i21c23h18á 4868656490313

Zvíře stejně jako třeba dítě není sexuálně odpovědné, svedení dítěte se taky klasifikuje jako znásilnění. Zrovna tak i kdyby s tím zvíře souhlasilo, bylo by znásilněné.

0/0
6.3.2017 13:31

M14a46r33t69i76n40a 36S88e67d51l61i81c95k78á 5342525771862

Nějakým předmětem... Třeba.

0/0
6.3.2017 11:18

Z56u31z81a56n17a 12T30i91c39h92á 4338406520613

Jo, to je hrozně legrační, znásilnit psa... a k Vašemu dalšímu komentáři - ano, i psa lze znásilnit. Že některým mužům znásilnění připadá legrační neznamená, že legrační skutečně je, bez ohledu na to, na kom je ta hrůza dopuštěna, zda na člověku či na zvířeti.

+2/−1
6.3.2017 11:33

A50n53t62o40n85i83n 19C59h89a93l13o82u88p65k38a 8138866699390

Femen?

0/0
6.3.2017 12:58

M10a18r27t48i57n 38S30e48d84l10á43č64e36k 1970989400514

Tak u chlapa bych to chápal, ale u ženské?8-o8-o8-o

0/0
6.3.2017 13:14

Z25u93z66a92n76a 95T41i86c53h34á 4228636620363

To, že si něco neumíte představit, neznamená, že se to nemůže stát. A jen tak mimochodem, níže se to řeší. Ale celkově nerozumím tomu, proč spousta mužů, když slyší znásilnění, začne řešit, jak je to technicky proveditelné (a dost často dojdou k tomu, že to proveditelné není a tak oběť musela spolupracovat, jako kdyby nevěděli, že oběť mohla spolupracovat třeba pod pohrůžkou nebo v důsledku psychického zkratu). U psa mohlo jít o to, že buď do něj strkala nějaké předměty nebo věděla, jak ho vzrušit a pak toho využila. Oba případy jsou zneužitím zvířete.

+2/0
6.3.2017 13:55

P15e62t11r52a 53H33e15l15i11k64a45r34o59v56a 9388754837894

Připadá mi, že lékaři trestuhodně podcenili situaci.

+9/0
6.3.2017 11:10

M35i85l86a92n 12B45u32r21i85á60n14e14k 6183831319727

Začínám si to myslet taky...

0/0
6.3.2017 11:13

T37o12m35á55š 55N17o46v20á91k 5124577529469

A asi i soud, ktery rozhodl o propusteni z lecby.

0/−2
6.3.2017 11:13

M57a76r49t32i38n75a 48S22e59d64l30i41c46k53á 5112965551602

Lékaři nemohou postupovat svévolně. Pokud nebyla léčba nařízena soudem, tak je dobrovolná.

+2/0
6.3.2017 11:20

O12n85d28ř36e50j 38Z43e27m49a76n 5100104868789

To je jedna možnost, druhá je ta, když je dotyčný shledán nesvéprávným a je nebezpečným sobě, nebo okolí - to ho taky nemohou pustit. Ale na to nestačí jen nějaké řeči dotyčného, jak si tu tolik lidí mylně myslí.

0/0
6.3.2017 13:54

K73a11r12e36l 63D84l54a54s33k 7245529696340

Soud by měl rozhodnout tak, že potkat toto monstrum na ulici by bylo stoprocentně nemožné.

+20/0
6.3.2017 11:10

M24i70l91a19n 93B56u95r49i60á65n31e35k 6213881219367

Na jednu stranu je mi jí/jeho líto, asi má v hlavě peklo..na stranu druhou ale nelze jinak, než jí/jeho izolovat od společnosti ideálně doživotně, protože - přestože jsem laik - vidím v jejím pobytu na svobodě extrémní riziko pro společnost.

+10/0
6.3.2017 11:09

T71o21m59á76š 51N66o44v50á73k 5424697169579

Ja bych takovym lidem dal volnost. Nekde na opustenem ostrove, daleko od civilizace, bez jidla a vody a at se tam treba sezerou navzajem.

+2/−1
6.3.2017 11:11

M61i13l83a80n 14B29u56r56i67á15n53e89k 6393231459807

Zajímavá alternativa...:-)

0/0
6.3.2017 11:14

A11l52e95n43a 28S61a13s91k91o81v56a 6353511453612

Tak tohle by opravdu s kanibalismem problém nemělo:-/

+2/0
6.3.2017 11:14

M85i89l91a97n 62B47u53r17i68á64n78e14k 6163151859227

To mi hned nedošlo R^;-D

0/0
6.3.2017 11:16

T52o98m69á71š 89N72o71v38á10k 5104907889319

Mezi ji podobnymi by mi to bylo jedno.

0/0
6.3.2017 11:26

N71i30k15o32l53a 66M10a46r25k82o42v56á 7444360782498

Já tedy nevím, ale přijde mi užitečnější podobné lidi pacifikovat a správně diagnostikovat, abychom se případným umrtím z podobných důvodl nadále vyhnuli. Ostatně i tato osoba nosí něčí geny, prošla něčí (ne)výchovou. Nevznikla z ničeho.

0/0
6.3.2017 13:22

A56n95t85o15n69i13n 36C81h72a70l22o28u62p96k61a 8558646849960

Našetřit si na bydlení ;-D

+5/0
6.3.2017 11:09

M43i73l81a61n 48B85u74r37i26á36n25e54k 6453921889527

Z melouchů ve vězení asi...

+2/0
6.3.2017 11:09

I13r14e82n60a 67K93r32o58u82p54o80v83á 4270303867902

Jinak bude zase vraždit. Má to tedy promyšlené, na IQ 74, to se musí nechat.

0/0
6.3.2017 15:33
Foto

J58i39ř44í 74K74u44b47a 5286942751200

Za jakoukoliv prokázanou vraždu (i pokus) by mělo být doživotí.

+4/0
6.3.2017 11:08

A55n57t25o75n34í73n 53S58á51d81l34í38k 7498509323783

Ano také tvrdím, že ten kdo jinému vezme život, svůj si nezaslouží!

0/0
7.3.2017 8:39

D92a15n90i19e94l49a 33N94o16v57á23k77o68v65á 5647640913833

Nový seriál na iDnesu Zločin a trest není schopný zjistit, za co by reálně lidi nechali někoho popravit. Tak já bych nechala popravit třeba tuhle paní / pána, nebo co to vlastně je...za vraždu, pokus o vraždu, prostě psychopat s nízkým IQ naší společnosti nikdy neprospěje...ale samozřejmě jí zase zavřou do blázince nebo do vězení, budeme na ní všichni platit a co jako? K čemu?

+1/−1
6.3.2017 11:08

M76i11l66a78n 56B19u72r71i44á19n34e11k 6943331519657

A tak já si klidně i připlatím z daní, jen když bude jistota, že jí/jeho už nikdy nepotkáme na Smíchově....

+1/0
6.3.2017 11:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.