- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
i po takovych kolejich se da jezdit
musim se priznat je to polehcujici okolnost jako decko jsem daval na koleje vrsky od piva a limonad....
Já zase hliníkové mince... ty byly potom placičky
Asi si neměli kde jinde hrát. Tak to dopadá, když se neposlouchaj Katapulti!
Uz ani ty ocelove kola vlaku nejsou, co byvaly :-(
Njn, místo litinových špalků se dávají kotouče. Jak zpozdilé, automobilní technologie na vlaku. A ještě ti modernysti blbnou s re-ku-ku-perací a elektrickou brzdou. Správně má litinový špalek neustále šoupat jízdní plochu kola. A ještě je tu jedno šotopravidlo: Na začátku vlaku má být lokomotiva. Ikdyby tahala jeden vagon. Šínobusy si železnici rozvracet nenecháme.
Na hlavním nádraží v Olomouci, kde souprava zastavila, bylo zjištěno, že všech 24 kol bylo poškozeno vrypy
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/kameny-na-kolejich-leo-express-dev-/krimi.aspx?c=A170305_104744_krimi_eb
to mi prijde nejak pritazeny za vlasy. Ty kameny nemohly byt nijak velky jinak je odhodii trubka piskovace ktera je tesne nad kolejnici pred kolem a pak po prejeti masiny by uz byli na prach.
A poskozena kolejnice? Dyt musi vydrzet desetitisice mozna statisice vlaku nez se vymeni zas za novou. Nejak se mi nechce verit ze by ji znicilo par kaminku.
kde byly Rychlé šípy, už ani na ně není spoleh ́...(http://www.daildeca.cz/ilustrace/04fischer/02mh5/15.jpg)