Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Syrští dobrovolníci zachránili děvčátko pohřbené pod troskami

Příslušníci Syrské civilní obrany, přezdívaní Bílé helmy, narazili při prohledávání trosek v Damašku na holčičku zcela zavalenou sutí ze zřícené budovy. Dívku se podařilo živou zpod trosek vyprostit a převézt do nemocnice. Záchrannou akci zachytily kamery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96a25v37e33l 77M79a22r89e48k 3659565699296

Paní Barochová, že se nestydíte používat takové fejky do objektivního zpravodajství. Jste skutečně jediná, kdo neví, jak si ti vaši bareťáci vyrábějí taková videa se stale stejným komparzem?

0/0
22.2.2017 12:10

J65a98n 56M89o74r60a79v95e21c 7707731380210

To je nahoda, co? Nechci bejt az takovej cynik, ale vypada to celkem předpripravene ....

+2/0
22.2.2017 8:02

J93a48r28o56s86l12a92v 44M26o54u24č29k20a 3787787628839

A zase u toho byly čirou náhodou profi kamery. Zázrak. Dítě je tentokrát jiné nebo zase to samé? A točilo se to v Egyptě nebo někde jinde?

+1/−1
21.2.2017 22:22

M53a56r68t35i67n 29K14o21d45a64t 2957716842537

Stejně je vtipné, jak ze dne ma den zmizely příběhy z Aleppa. Člověka by i zajímalo, jak se městu daří, co se děje atd atd...a jediný zdroj jsou zahraniční weby. Nestydíte se aspoň trochu, nebo pro prachy fakt uděláte vše? :))

+4/0
21.2.2017 20:43

P62a94v65e84l 73M71a90r77e54k 3759845489536

Pani Barochova mi na muj nedavny dotaz, proc neudelaji rozhovor s nasi velvyslankyni v Syrii, odpovedela, ze az bude delat clanek o Syrii, urcite pani velvyslankyni o informace pozada. Kdyz jsem ji to dneska pripomnel, napsala mi ve stejnem vlakne komunikace, ze nic takoveho neslibila.Rv

+1/0
22.2.2017 18:16

K42a70r63e81l 10L42a37n26g27r 2692847350288

Sakra kde je nějaký relevantní zdroj? Jak hledám tak hledám, ale o tomhle nemůžu jic najít.

Našel jsem jen něco jiného o Číně a Íránu jak se domluvili, že v Sýrii je nutný klid. O dvou raketových útocích na Damaškem držené území. A 11 zabitých včetně žen a dětí při Tureckém útoku na al-Bab.

+2/0
21.2.2017 20:19

J23o45z51e47f 95B72e41n10c60e34l 5544925152902

No ale pred pár mesiacmi, tieto zábery boli predsa ponukané verejnosti ako zábery z Aleppa. Aj to dievčatko. Ešte chyba záber ako sedí na stoličke a rozpráva o utrpení, ktoré prežilo pri ostrelovaní sýrsskou armádou.

To je presne to o čom som včera písal v diskúsii v súvislosti s iným článkom. Vnezávislých médiach sú ešte stále k videniu jej zábery priamo z Egypta kde žije.

+1/0
21.2.2017 20:13

H91a75n11a 91P50a29c74u71l50o80v82á 2956386579366

V Sýrii dochází k zajímavým změnám.

Vojenská pomoc „umírněným vzbouřencům“, zahrnující výplaty, výcvik a munici včetně řízených protitankových střel, kterou koordinovala americká tajná služba CIA, byla v těchto dnech pozastavena. Jednalo se o pomoc pěti různým skupinám, které jsou součástí Svobodné syrské armády, napsala agentura Reuters. Američtí armádní představitelé připomínají, že některé zbraně dodané těmto "vzbouřencům" se dostaly do rukou islamistů, kteří je buď získali během bojů, nebo jim je skupiny rovnou prodaly. Podle posledních zpráv se několik skupin Svobodné syrské armády připojilo k salafistické frontě Ahrár aš-Šám, která dlouho otevřeně spolupracovala s nyní už bývalou Frontou an-Nusra (nyní Džabhát Fatah aš-Šám).

+2/0
21.2.2017 18:56
Foto

K45a34r79e59l 54W57á55g36n17e79r 4227175539817

Dobrá zpráva R^

0/0
21.2.2017 19:00

J45a19n 88P93r51i45c50h25y77s44t16a52l 8511938693

Az na jednu drobnou chybicku: spravne ma byt "vsechny zbrane se dostaly do rukou islamistu. Zadni "umirneni vzbourenci" neexistuji.

+1/0
21.2.2017 19:07

J63i10ř43í 82T73i25n10t74ě42r59a 6420469493930

Vážená paní Paculová,

pravděpodobně máte na mysli dnešní zprávu Reuters o tom, že velitelé FSA si stěžují, že před měsícem ztratili podporu Severoameričanů - viz https://intelnews.org/2017/02/23/01-2068/

Což by nasvědčovalo tomu, že prezidentské rozhodnutí DT je blízké jeho předvolební filipice.:-/

0/0
23.2.2017 23:25

J22o37s21e31f 89Š14v71e92c 6115856224853

Téměř stejná akce bílých přileb - stejná holčička napočtvrté?

+1/0
21.2.2017 16:48

O29n55d44r52e11j 16P60a65t52e78k 5770330799661

,,Honem přineste kamery ať jí natočíme a pak můžeme začít s vyhrabáváním''. Samozřejmě je mi jí jako člověku líto a vím, že se v té válce vede leckde dětem hrozně... Na stranu druhou jsme vystaveni takovým dezinformačním kampaním a propagandě, že už ani nevím co je pravda... Snad to není zase ta holčička, kterou vyhrabali asi 5x, pokaždé někde jinde, ale pokaždé tu stejnou ,,hvězdu'' kamer...

+4/0
21.2.2017 15:10

Š45t44ě55p43á19n 97F11r31a65n16c93l 8314619884970

Kamery nosit nemusí, mají je na helmách.;-)

0/0
21.2.2017 15:17

M70a98r57t70i86n 94P53e39t89v57a36d 4850829517422

Anonymní dav funguje jako stádo: řídí se instinkty a ztrácí schopnost myslet. Proto mě nepřekvapuje, že značná část české veřejnosti mudruje o islámu, o kterém ví jen to, co do ní nahustila propaganda ISIS a fantazírující rychločtenáři vybraných úryvků z Koránu. Zkušenost mi ukázala, že většina takto postižených dodnes neví ani kdo je ten Alláh. :-P

Ale i přesto mě zaráží hrubý nevkus, s nímž tu mnozí komentují video s holčičkou, vytahovanou z hromady suti, jako nainscenovaný virál. - Patrně jsou mezi námi lidé, pro které je představa, že by muslim zachraňoval někoho před smrtí, nepředstavitelná: to už jsme tedy došli dost daleko. [>-]

0/−8
21.2.2017 14:11

D59u87s51a32n 68K36r47i66v76s23k84y 7964885387583

Tak tezko verit teto proflakle dzihadisticke organizaci. A za dalsi, co vubec delala tato organizace na vladnim uzemi a zachranovala tam po utoku koho?

Kazdy toho holt nevi o islamu jako vy;-).

+7/0
21.2.2017 14:25

O79n53d70r67e80j 79P30a61t91e70k 5900150659851

Tak hlavně, že Alláha znáte vy... ;+)

0/0
21.2.2017 15:11

O81n22d27ř78e32j 56H16o78l38ý 9300700328419

s prvním odstavcem souhlas, ale ten druhý... buď o těch šašcích s helmami nic nevíte, nebo jste nekritický obdivovatel té tzv. opozice, na jejichž územích (jenom tam) se tito panáci pohybují a kde "vyrábí" takováto videa.

A pak už jim dneska málokdo věří i přes skutečnost, že to video může být realita.

+3/0
21.2.2017 16:37

L79u57k12á97š 63M10a41r77e81d24a 6241694627388

K tomu prvnimu odstavci:

Ceska verejnost mudruje o islamu jenom proto, ze do nich dnes a denne nalejvaji islam horem dolem. Kazdy den x zprav tykajicich se islamu a naposled kdyz jsme tu slyseli o islamu bylo, kdyz Polaci vyhnali Osmany z Vidne... Uz jen tyto skutecnosti neskutecne vybizi k nenavisti. Nikdo sem islam nezval a presto se sem vnucuje... a muzu vam zarucit, ze ve chvili kdy se nam sem prestane vtirat islam, nastane chvile kdy ceske stado prestane o islamu mudrovat...

+2/0
21.2.2017 17:48

P35e58t61r 76K31r81á80t93k10ý 5669286656801

šílené, mám 2 dcerky v podobném věku a běhá mi z toho mráz po zádech, žádné dítě si toto nezaslouží...válka je vůl

+5/0
21.2.2017 13:05

J51i11ř24í 49T96i58n47t49ě14r89a 6720369143340

Vážený pane Krátký,

a jak víte, že se to stalo ve válce?

0/0
23.2.2017 23:28
Foto

J18i98ř96í 12H18a69v27e79l29k75a 3539483500604

Díky bohu za tenb zázrak

0/−3
21.2.2017 11:53

K85a56r44e78l 97L28a88n75g66r 2742277210258

Zazrak nevim. Ale Leni Reifenstahl jeste neprekonali ;-D;-D

+2/0
21.2.2017 12:03

D88u31s68a88n 49K26r57i72v93s13k63y 7194955637713

Za jaky zazrak? Myslite studiove efekty, vynalez kamer obecne nebo zazrak v podobe Anicky, ktera adoruje dzihadistickou cast, specilizujici se na osetrovani teroristu a propagandu?

+5/0
21.2.2017 12:04

M80i48l95e57n17a 85V63a56r54a92d38i84n44k41o41v32á 9840965538389

Zaručeně pravdivá zpráva. Nic prý nenafilmovali, to oni přece vůbec, ale vůbec nikdy nedělají. Věřte, nevěřte!;-D

A co na to naše "ministerstvo pravdy"?

+9/−1
21.2.2017 11:52

D58u59s85a13n 31K92r86i90v52s79k68y 7114645267943

Jj nikdy.. Tady je treba jen jedno video od nich, ktere aspiruje na dzihadistickou cenu roku:-).

https://www.youtube.com/watch?v=H3-KiUSYz7I

+1/0
21.2.2017 12:00

Š28t77ě68p13á38n 34F73r24a95n21c40l 8224419624800

Zdroj videa a popisků: PropagKom - čili propagandistické oddělení Rudé armády. Fakt seriózní zdroj, příště se těším třeba na Sputnik nebo na Moskevské listy (například jejich reportáž o hladomoru v Evropě a o tom, jak se u nás sestavují pořadníky na čerstvou zeleninu byla fakt výživná ;-D).

0/−1
21.2.2017 12:42

D78u22s51a34n 23K30r61i92v35s24k97y 7724135747333

Jen toto video je vydano od hodne autoru, takze trapny pokus:-). O co vam jde? Vzdyt sam jste nize potvrdil, ze to je video od dzihadistu autenticke, jen se to pak snazili okecat. Stejne jako ted vy, neco o Sputniku a zelenine;-D. Je podstatne vic videi, fotek a informaci o nich. Namatkou jak asistuji u poprav, slavi uspechy s An-Nusrou, pouzivaji stejne deti pri jejich propagande atd. Muzete mi rict, proc je obdivujete?

+4/0
21.2.2017 12:49

Š37t30ě27p46á23n 53F26r92a25n14c83l 8454899904890

Vy se tady odkazujete na video, opatřené titulky propagandistickým oddělením Rudé armády. Proto se k tomu vyjadřuji. Až tady budete linkovat jiné video, budu se vyjadřovat k němu. Zkuste třeba ten odkaz, co jsem vám posílal - dělat manequin challenge v jejich situaci mi přijde jako extrémní stupidita, ale rozhodně to není tak, jak tady tvrdíte vy, že to je "nafilmovaný zásah u fiktivně zraněného", který má prokazovat, že celá ta organizace je jeden velký podvod.

A ano, máte pravdu - na tvrzení o jednom opakovaně zachraňovaném dítěti (i s velmi amatérsky upravenými fotografiemi) a propojení s An-Nusrou jsem také narazil. Bohužel ale pouze na stránkách, které přetiskují ruskou propagandu - stejnou, jakou je vámi odkazované video. Rada je prostá: odkazujte na seriózní zdroje, nebudete za troubu (ale zase nebudete za hrdinu v očích vašich soukmenovců, to uznávám).

A proč je obdivuji? Neobdivuji, to je asi silný výraz. Ale jsem rád, že si aspoň někdo zachoval v tamním konfliktu lidskost.

P.S.: Mohl byste mi prosím vysvětlit jednu záhadu? Proč se tady na iDnesu pravidelně objevují nové a nové účty, zaplevelující jakoukoli diskusi desítkami a desítkami odkazů na ruskou propagandu, jejichž uživatelé nemají ve jménech diakritiku? To u vás opravdu není nikdo, kdo by vám dokázal založit alespoň trochu reálně znějící jména? Se slzou v oku vzpomínám například na jistého Simona Kadlece, který se tu nakonec prokecl, že sedí v Petrohradě,a účet pak radši smazal... ;-D

0/−2
21.2.2017 12:59

D79u55s37a71n 11K56r58i40v13s73k65y 7844425887393

Vybral jsem prvni video na YT s touto propagandou na ktere jsem narazil. Je to proste video, ktere jim uniklo a tak se to snazi zachranit. Je vic videi a je to proste organizace ktera se zameruje na lecbu dzihadistu a propagandu proti Assadovi. Je to politicka organizace, ktera nepomaha lidem napric konfliktem. Vy koukam mate problem se vsim, co nevyda idnes nebo Reuters. Jste idealnim konzumentem pro mainstream. Jako ovecka:-). Chcete rict, ze vsechny fotky a videa jdou falesne:-)?

Ja tu mam ucet asi 2-3 roky. A moje jmeno je skutecne, na nikoho si nehraju. Jdete se lecit, trpite silnou paranoiou a fobii z Ruska. Kdo nepodporuje islamisty jako vy, tak je placeny z Kremlu;-D? Clovece, delejte ze sebou neco.

+3/0
21.2.2017 13:23

Š60t69ě49p72á83n 20F93r94a48n36c62l 8294369304380

No, vzhledem k tomu, že každého, kdo nesouhlasí s vašim lhaním a odmítá věřit ruským videím nazýváte "ovečkou" a "ideálním kozumentem pro mainstream", tak by tady sice opravdu někdo měl něco se sebou začít dělat, ale já to nejdsem. Ale aspoň jste přiznal, že vybíráte videa s propagandou - toho se držte, to je nadějný začátek!

P.S.: Označování všech, kdo jsou v Sýrii proti Asadovi, za islamisty, je také ruský narativ. Takže na vás by se dalo použít to známé "vypadá to jako kachna, chodí to jako kachna, kváká to jako kachna, tak to asi nebude labuť". Když tu používáte termíny ruské propagandy, odkazujete videa z ruské propagandy, tapetujete a obhajujete lži ruské propagandy, těžko budete objektivní člověk. ;-)

0/−1
21.2.2017 13:35

D83u71s11a44n 43K52r44i41v72s75k77y 7884245717563

Nazyvam tak vas, protoze uboze odkazujete na to, kdo video dal na YT(i kdyz tam je x krat), misto obsahu, ktery nikdo nezpochybnuje. Takze se jen snazite odvest pozornost a placate nesmysly jen kvuli tomu, ze to nebylo na Reuters.

Rekknete mi, kdo v Syrii je proti Assadovi a neni islamista? S nejakou aspon trosku silou? Mozna tedy nejste primo rusofob, ale jen clovicek, ktery vubec netusi ktera bije. Ten konec jsou jen vase klasicke dehonestacni blaboly, vy fejku;-D.

+1/0
21.2.2017 13:44

Š68t82ě14p84á52n 23F95r27a17n79c85l 8604889444480

Pokud byste odkazoval na původní video, pak bych neřekl ani slovo. Byť bych si myslel něco o manipulátorovi, který nedoplní odkaz na vysvětlení, ačkoli ho zná.

Vy ale odkazujete video, které je doplněno lživými titulky, které mají divákovi neznalému kontextu vsugerovat "jak to bylo" - ačkoli to ve skutečnosti bylo úplně jinak. A proto vás nazývám lhářem a propagandistou a zpochybňuji obsah videa, doplněný vašimi kolegy (= ty lživé titulky).

0/−1
21.2.2017 13:54

D37u32s20a74n 88K93r82i96v54s86k26y 7384755957153

Boze, dal jsem na YT do vyhledavace White Helmets propaganda a prvni video jsem zkopiroval. To video uz jsem videl drive a ted na nej ani nekoukal. Vy jste tu daval odkaz na trapnou obhajobu te organizace. Ve skutecnosti vy slepe duverujete svym hrdinum a verite islamistum. Svuj ke svemu;-). A kdyz tu mluvite o falesnych uctech.. Jste to vy ten zarostly s vypadanymi zuby, sesti prateli a nejakym cernym hadrem za sebou na FB?

+2/0
21.2.2017 14:00

Š31t79ě32p91á67n 78F24r50a76n24c87l 8544939644570

Aha. Takže se začínáme dobírat skutečnosti. Vy nehledáte informace, vy hledáte propagandu, kterou byste pak zaplevelil diskuse. No jo, tak to je pak s vámi těžké.

P.S.: Ne, to nejsem já. To jste se podíval do zrcadla.

0/−3
21.2.2017 14:12

D90u55s95a34n 48K55r78i49v82s61k84y 7844585977353

Tohle nema cenu, kdyz nejste schopny pochopit psany text. Ja to video videl, kdyz bylo aktualni, Ted jsem ho nasel na Yt a dal ho sem. Propagandu delaji vasi milacci;-). Nebo je nekde to video od nich s tim udajnym zamerem prvni? Vazne je ubohe, jak tu hajite lekare Al-KaidyRv.

Ja se nejmenuji Stepan Francl. Me je to jedno, ale nemusite se stydet, kazdy nejak vypada.

0/0
21.2.2017 14:21

Š84t30ě31p11á57n 15F38r95a76n68c22l 8804429594110

Když bylo video aktuální, bylo bez těch ruských titulků. Psaný text zjevně nejste schopen pochopit vy. Já nezpochybňuji, že WH to video natočili. Ale zpochybňuji ten blábol, co tady pořád tapetujete, že to video dokazuje "zinscenované zásahy WH". Dokazuje jediné - že ti pánové udělali nevhodnou manequin challenge, za což se později omluvili.

Takže: postujte původní video, nikoli tu verzi s demagogicky upravené ruskou propagandou (tj. s těmi lživými titulky), a nikdo vás tu nebude označovat za lháře.

P.S.: Netuším sice, na co narážíte s tím FB, ale poprvé se to dalo brát jako pokus o vtip. Teď už je to trapné.

0/−1
21.2.2017 14:28

D49u88s42a95n 94K69r42i50v56s59k51y 7404495407813

Original je primo od WH? Oni ho vydali prvni? Tech videi je vice od WH co to dokazuje, i kdyz si to samozrejme hlidaji. Proc mate fobii z ruske propagandy a zaroven hltate kazde slovo dzihadistu8-o?

Je tam jeden Stepan Francl a tak jsem se ptal, jestli to jste vy, kdyz tu obvinujete cizi lidi z fake uctu.

0/0
21.2.2017 14:45

Š93t64ě52p50á39n 66F33r91a16n51c62l 8594289654360

Ano, kupodivu video o své akci vydali první. Ale chápu že vás to překvapuje, informace o akcích teroristických skupin bojujících na ruské straně vydává jako první TASS, nikoli oni sami.

Nechápu, proč pořád používáte slova, o kterých zjevně nevíte, co znamenají. Třeba džihádista nerovná se "člověk, co zachraňuje jiné ze sutin", a dokonce to ani neznamená "člověk, co nesouhlasí s Asadem". Ale chápu, vám to na ideoškolení takhle prezentovali, takže to tady holt opakujete do zblbnutí a doufáte, že se vaše lež stane pravdou.

P.S.: Ano, na FB nějaký Š. Francl zjevně je. Ovšem vámi popisovanou vaší podobenku u toho účtu nevidím. Nemluvě o tom, že ten účet ani není můj.

0/−1
21.2.2017 14:56

D73u46s88a80n 22K95r52i62v12s65k51y 7784735517163

Nejaky zdroj, ze bylo prvne od samotnych WH? O jakych teroristickych skupinach mluvite?

Boze, ti lide pomahaji Al-Kaide a ostatnim islamistum na fronte, tak co to asi je?

Asi jste nejaky fake, no:-).

Uz me prestavate bavit, pohrdam fandy islamistu, jste nechutnyRv.

+1/0
21.2.2017 15:28

Š74t88ě65p94á74n 56F38r90a29n43c26l 8964359534420

Zdrojem bohužel nemohu sloužit - všechno jsou to totiž proklaté, prolhané, sluníčkářské, antiruské a antiasadovské pacifisticko-džihádistické weby. Třeba právě ten článek od CNN nebo přímo video RFS (https://www.youtube.com/watch?v=Zgl271A6LgQ), u kterého ale zajisté vaše bdělé oko elitního propagandisty briskně odhalí, že je to vlastně jen to vámi odkazované ruské video, ze kterého někdo pouze odstranil ty lživé popisky.

Ad teroristické skupiny - vy jste si ve své zaslepenosti ani nevšiml, že po boku Asada a Ruska bojuje třeba Hizballáh? Nebo milice Šabíha (které se mezitím stihly, jak je již v oblasti "dobrým" zvykem, párkrát přejmenovat)? A opravdu jste si nevšiml, nechtěl všimnout nebo všiml, ale zatloukáte to?

Ale tak je zase fajn, že jste se přiznal že sám sebou pohrdáte. Fandíte teroristům co bojují po ruském boku, bráníte Asada, který nedělá nic jiného než že jako každý "správný" šíita likviduje sunnity, a nasazujete psí hlavu všem, kdo na vaše lži upozorňují. Jste nechutný, měl byste se stydět.

0/−2
21.2.2017 16:22

D20u23s84a29n 84K14r50i67v27s84k50y 7124495847873

To nemte odkaz na nejaky oficialni kanal WH, kdyz to vydali jako prvni:-)?

Hizbalah v tomhle konfliktu je na pozvani syrske vlady a nedopousti se tam zadnych teroristickych akci, naopak pomaha vsem mensinam a bojuje s nimi po boku. Jejich politika doma vuci Izraeli je jina vec. Ale ok.

Asi nevite, ze snad nadpolovicni vetsinu syrske armady tvori Sunnite. Assad je predevsim Alavita a svete div se, chrani vsechny skupiny pred sunnitskymi islamisty, kteri tvori celou opozici. Jak si myslite, ze by dopadly vsechny mensiny bez Assada? Nevim jestli trolite, fandite islamistum nebo jen nemate zadne znalosti. Vse je kazdopadne smutne s ohledem na vasi prezentaci zde.

+2/0
21.2.2017 17:13

J87i58ř49i10n76a 72S92i33m90a79j45c55h69l46o95v98á 9271183691

Prosim o informaci, ktera skupina z opozice proti Assadovi neni Islamisticka. ja je totiz hledala... a nenasla. Tak sup do toho a odkazy.

+3/−1
21.2.2017 15:20

Š54t37ě92p53á66n 11F34r31a47n19c33l 8534879154410

No, už jich moc bohužel nezbývá - což je důsledek Asadova boje ne proti islamistům (a zejména ne proti Daeš), ale proti těm, kdo ho měli šanci ohrozit a sesadit z trůnu. V současné chvíli je již situace tak zamotaná, že asi neexistuje (ani na jedné straně konfliktu) čistě umírněná skupina, kterou by se dalo s klidným svědomím prohlásit za zcela neislamistickou. Třeba právě RFS byla dlouho tou "umírněnou opozicí", ale pod tlakem ruských a asadovských útoků se nakonec na některých místech spojili s radikálními skupinami (podle hesla "nepřítel mého nepřítele je mým přítelem), jinde je jak Asad, tak radikálové zdecimovali. Ono když se v té zemi několik let válčí, tak nenajdete nikoho, kdo se "neušpinil".

Ovšem prohlašovat šmahem všechny kdo jsou proti Asadovi za islamisty, tedy za osoby jejichž jediným cílem je násilné šíření islámu (resp. "té správné verze islámu"), je hodně přehnaná lež. Anebo to vezmeme jako pravdu, ale pak je islamistou i Asad (protože ve jménu šíitské verze islámu likviduje sunnity).

0/−1
21.2.2017 16:30

J55i66ř56i34n76a 68S26i89m93a49j48c58h80l30o31v85á 9331933791

Divam se na RFS (https://rfsmediaoffice.com/en/#.WKxidLFOA10) a musim se pousmat, to je presne to logo, co jste na White Helmets video odsoudil jako Ruskou propagandu. Ano Assad je muslim, ale asi takovy jako jsme my krestane. A nebojuje proti sunnitum, ale proti wahabistickemu pojeti islamu, to je pojeti islamu, ktere propaguje Saudska Arabie. Assad nebojuje proti Sunnitum, v Syrske armade je vetsina Sunni, jsou tam krestane i Druzove a jine mensiny. A nejlepsi je, ze si pred utoky ve vychodnim Aleppu brali muslimove z vladnich vojsk pozehnani od krestanskeho mnicha. A na vanoce zpivaly koledy muslimske zeny v satcich. To je pojeti a sounalezitost a akceptace ruznych mensin, za ktere Syska vojska bojuji. A v tom je treba je podporovat. Na opozicni strane neni ani jedna frakce, ktera by podporovala ochranu mensin.

+4/0
21.2.2017 17:03

Š40t59ě93p14á82n 97F52r51a55n23c66l 8354579494380

Nikoli - odsoudil jsem ty ruské "návodné" mezititulky. Logo jsem těžko mohl odsoudit, když ho tam vložili autoři původního videa (tj. bez těch propagandistických lží).

A co se týče toho "sluníčkového Asada", tak se bohužel mýlíte v jednom - sunnité byli v Sýrii vždy občany druhé kategorie a ze strany vládních šíitů byli vždy šikanováni. A celá tahle syrská válka začala protesty proti té šikaně, které byly klidné (pravda, na české poměry byly dost hlasité, ale rozhodně beze zbraní) a které nechal ten "sluníčkový Asad" rozehnat střelbou z vrtulníků. Jen si to představte, tu scénu plnou Asadovy lásky a touhy po míru - na náměstí sedí na zemi lidé, mají transparenty, skandují hesla proti vládě, a najednou se nad střechami vyhoupnou vojenské vrtulníky a zahájí palbu. Krása, přímo z toho ta "sounáležitost a akceptace" stříká na všechny strany...

P.S.: A než začnete vykřikovat že to s těmi občany II. kategorie není pravda, tak bych vás rád upozornil, že jsem v Sýrii několik let pracovně pobýval. Takže rozhodně nečerpám z nějakých "pomatených a pomlouvačných webů", ale z vlastních zkušeností ;-)

0/0
22.2.2017 16:18

J90i38ř51i91n40a 10S37i47m98a13j27c52h52l10o26v33á 9101593181

Vy mate svoje presvedceni ja mam svoje informace. Co rikate je propaganda zapadu, s cilem odstraneni Assada. Nikde , v zadne zemi , to neni idealni. Protesty v Syrii byly, ale byly proti korupci a okamzite byly vyuzity nasazenymi ozbrojenymi cizaky. 1 mesic v Daraa: https://gailmalone.wordpress.com/2016/11/09/conversations-from-syria-daraa-the-first-month-a-soldiers-story/#comments

Kdo vypalil prvni vystrel : http://www.tehelka.com/2014/05/who-fired-the-first-shot-in-syrias-civil-war/ Taky by jste se mel zeptat sam sebe, proc vetsina Syranu vladu podporuje. Vubec nejde o Assada. Ale nechteji vladu islamistickych skupin, ktere stoji proti SAA. Pro me je to jednoznacne. Vy porad poukazujete na propagandu Ruska, ja u vas vidim propagandu zapadu.

0/0
22.2.2017 18:07

Š74t80ě61p61á73n 35F34r26a70n76c36l 8244909184510

Ok, vzdávám to. Pokud prohlašujete pravdu za propagandu a dokládáte to nějakými pochybnými blogy bůhví koho, pak se asi nemáme o čem bavit. P.S.: Česky je to Asad, nikoli Assad ;-) Děláte chyby.

0/0
22.2.2017 18:18

D39u91s44a40n 62K78r12i22v93s11k65y 7554985517393

A jake existovaly drive? Muzete jmenovat ty skupiny a jejich cile? A ze maji od zaatku blize k An-Nusre nez k Assadovi, nic neznaci, ze?

A statni armada je neumirnena proc? Protoze bojuje proti teroristum;-D? Armada se jeste nesnizila k sebevrazednym utokum jako ti vasi umirnenci;-).

+2/0
21.2.2017 17:19

J89i66ř74i48n74a 56S38i75m76a65j16c82h65l69o71v88á 9351433111

Pane Stepan, muzete mi rici, co jsou podle vas SERIOZNI ZDROJE? ("Rada je prostá: odkazujte na seriózní zdroje, ..")

+1/0
21.2.2017 15:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.