Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mašínová má naději na vrácení statku v Lošanech. Nabídku smíru odmítla

Zdeně Mašínové se patrně přiblížila možnost získání části rodového statku svého otce v Lošanech na Kolínsku. Dcera důstojníka a odbojáře Josefa Mašína odmítla smír, který jí navrhl Státní pozemkový úřad. Předložila ale soudu dokumenty, kvůli jejichž absenci původně rozhodl v její neprospěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i67c41h11a58l 85M33i84n33a14ř56í18k 9462436279198

No jo, zase ti lotři Mašínovi. Paní Mašínová by si měla uvědomit, že je sestrou jedněch z nejbrutálnějších vrahů komunistické éry.

0/−7
21.2.2017 11:54

J96a13r23d48a 10H10o50f28m14a21n14n 4190785414

ona není sestrou ani Stalina ani Gottwalda, to se mýlíš :-/

+5/0
21.2.2017 12:56

O76n26d62r22e55j 46P52a11t71e17k 5530270799711

Výborně napsáno!!!

+1/0
21.2.2017 14:46

L92i26b39o50r 80H48l83u81b97u48č60e11k 4260220957467

... lotr Minařík je tvůj táta...?

0/0
21.2.2017 15:32

F80r23a16n90t37i39š55e33k 87P79t65á95k 5408152938819

Proc jsou to vrahove? Protoze bojovali proti ozbrojenym komunistum a jejich podavacum? Pro mne jsou to zasadovi hrdinove s rovnou X

0/0
21.2.2017 19:50

M29a78r35t87i80n 62P38e40t57v93a28d 4240619537292

Mašínové byli vedeni mravně nezpochybnitelnými pohnutkami, a byli i mimořádně stateční. Problém, který jim nikdo neodpáře, ale bohužel spočívá v tom, že nevedli žádný boj proti komunismu, jak to vidí oni, a spolu s nimi i řada dalších lidí.

Ozbrojený boj vedli jenom za svou osobní věc: emigrovat na Západ. Ničeho jiného svým bojem nemohli a ani nechtěli dosáhnout: fakticky tedy vystupovali jako teroristická skupina. Zabít v egocentrickém zájmu čtyři nevinné spoluobčany prostě není a nemůže být košer - proto nemohli být - a nejspíš ani nikdy nebudou - rehabilitováni. Mluví proti nim i to, že žádné vraždění nebylo nutné: tisíce jiných se tehdy různými cestami na Západ také dostaly - a bez zabíjení.

Na druhé straně ovšem považuji za ostudné, že po pádu bolševika náš stát při vracení ukradeného majetku trpí a kryje nespravedlivou byrokracii, a paní Mašínové přeju brzký úspěch.

+1/0
21.2.2017 21:17

F39r14a34n35t40i21š87e43k 62P70t15á62k 5108812868509

Mate urcite v necem pravdu. Na druhou stranu oni zabili pouze ozbrojene posluhovace komunistu. Proto si myslim,ze to nebyl jen osobni zajem odjet na zapad. V te dobe uz bylo mnohem obtiznejsi volit mirumilovnou cestu, kdyz komuniste vsechny, koho mohli pristihnou zabijeli na hranicich, nebo je jinak trestali drsnym vezenim.

0/0
22.2.2017 18:00

J91a53n 77F81r47a86u18e64n28b83e75r43g 7425214407710

Co bylo ukradeno, mělo by se vrátit. Bez podmínek.

+7/0
21.2.2017 10:19

J43i59ř35í 91D16u79š63e70k 8402441711263

a je to tu zase, Mašíni jsou vrazi Gabčík kubiš jsou vrazi furt stejná písnička.

0/−1
21.2.2017 9:54

J75i10n37d57ř69i52c35h 70V83á71g81n52e95r 9681176556451

Chudera ženská. Táta skvělý, bratři lotři. Měli by jí to vrátit, jen dědit děti těch vrahů by to po její smrti neměli.

+1/−3
21.2.2017 9:44

J54i11ř50í 39D43u28š49e56k 8942441211883

Můžete mi konkrétně vysvětlit v čem se bratři lišili od otce?

0/0
21.2.2017 9:51

J16a50r12o24s90l88a27v 55Č28a72n89ě84k 8697866718778

Kdy jejich otec podřezal svázaného a omámeného člověka a kolik ukradl peněz.

+1/0
21.2.2017 10:20

J82i94ř46í 72D18u35š85e43k 8312861411813

Jejich otec většinou rovnou střílel. Ve spánku umřít to je ještě humání a bez bolesti. Nevím kde máte problém.

0/0
21.2.2017 10:30

J87a10r74o17s24l80a76v 31Č78a37n15ě79k 8897986268818

Otázka zněla kolik zabil ( podřezal ) omámených lidí a kolik ukradl peněz?

+1/0
21.2.2017 10:32

J20i64ř68í 55D56u71š73e98k 8972481791793

víc

0/0
21.2.2017 10:42

J64a68r92o13s56l44a67v 27Č97a81n70ě88k 8207496978558

Jasně. Co taky čekat od člověka, který o tom nemá páru.

+1/0
21.2.2017 10:46

J89i65ř82í 19D18u13š32e65k 8272851351253

Nemám páru? Přečetl jsem knihu zatím dobrý a s Paurem kolega chodil na pivo, já určitě nemám přehled. ;-)

0/0
21.2.2017 11:07

J36i74ř19í 74V10o95n66d20r43á11č32e54k 5406984830384

S Paurem jo?;-D Kolik jste toho přečetl? ;-D

0/0
21.2.2017 12:30

F92r79a45n16t72i27š19e41k 65P70t71á60k 5458372858709

Pokusim se sam . Tatabojoval proti zlym nacistum a synove prori hodnym komunistum!

0/0
21.2.2017 19:53

J19i52r90i 33D71o95m87i23n82i86k 1211878431370

To není o bratrech Mašínech ale o jejich sestře !

+2/0
21.2.2017 8:59

M77i19r29o93s71l46a49v 28B51u18č64e77k 6193393341154

Poupravím - To není o bratrech, ani sestře Mašínových - To je o stavu soudobé společnosti ! ... :-)

+1/0
21.2.2017 9:12
Foto

M74a16r25t61i45n 87K18l60u65m96p91a32r 5326848157304

Většina diskutujících zřejmě nepochopila, že paní Mašínová se domáhá rodinného majetku po svém otci, jednom ze Tří Králů. Diskuze k jejím bratrům je zcela irelevantní a jen dokládá, jak zfanatizovaní lidé tu jsou. V dnešní době pohodlné době, z bezpečí svého domova, gauče a internetu teoretizovat o poměrech v 50. letech je směšné.

+5/0
21.2.2017 8:20

O97n37d91r61e40j 50P64a48t30e89k 5100810679931

V první části příspěvku máte pravdu, i když třeba zrovna já vím o čem článek je, protože jsem jej četl, jen reaguji na příspěvky některých soudruhů zde (snad dokonce bývalých ,,esenbáků''). v té druhé části s vámi ale naprosto nesouhlasím, protože o historii se stále bavit musíme, obzvláště o té, kolem které panuje tolik různých názorů a otazníků. Pardon, že není okupace. Jinak bychom to jistě činili ze zákopu než z gauče... Víte někoho historie prostě zajímá. Její vývoj třeba jako u mne měl drtivý dopad na rodinné příslušníky a tak je nutné se ptát proč, co se kde stalo špatně a jak se tomu případně bránit dnes v prvních náznacích. Příspěvky některých zde mne utvrzují v tom, že je to nutné.

+1/0
21.2.2017 8:27

V86á57c87l76a22v 15P72o80l91á89š11e68k 9376730541277

Myslím, že nemáte pravdu. Paní Mašínová po svém otci zdědila třetinu nebo snad čtvrtinu rodinného majetku, a to jí nikdo, ani stát, neupírá. Zbytek ale zdědili její bratři, a právě o jejich dědictví je ten spor i tato debata.

+2/−1
21.2.2017 9:17

J95i65ř12í 44D79u80š47e72k 8732331501763

A když její bratři jí ten majetek chtěli přenechat tak kde j problém?

+2/0
21.2.2017 10:44

F41r55a86n35t91i71š20e43k 43P55t72á10k 5568262458119

A v mych ocich by meli restituovt i oni, ne od nich zadat aby si znova pzadali o obcanstvi, ktere jim komuniste ukradli. Jsou zasadovi a proto nedostanou nic? [>-]

+1/0
21.2.2017 19:59

J60a71n 23M89o92r12a93v43e78c 7327241150200

... a jestli ji ho nedate, tak se k nemu proste prostrili ... :-P

0/−8
21.2.2017 7:33

M25i12r87o64s95l48a46v 12B74u75č65e63k 6203823491924

Kdykoliv se objeví rodina Mašínova - spolehlivě vybudí vášně. Závidím pak jasnost úsudku přispivatelů, kteří vytáhnou svou nálepku sdělení. O otci nemá smysl psát - úcta k němu, sestra s těžkým odkazem a mužem komunistou ... Bratři nesporně páchali své neetické činy, se kterými nelze souhlasit. Na straně druhé, nám stále chybí odpověď na téma - Třídní boj a diktatura proletariátu. Tedy ano, kdo se vzpouzí - bude očekávaně pronásledován, souzen, zbaven hrdla, majetku ap. Pořád chybí ale odpověď - jak se vůči tomu vlastně bránit ! Jak se vlastně bojuje proti totalitě !? Každopádně - Fašismus - Komunismus - obé, jedno jest ... :-)

+9/0
21.2.2017 7:02

J12i86ř62í 45V45o22n12d20r59á82č38e61k 5536554690574

Jestli vraždám říkáte neetické činy, tak jste na tom morálně dost špatně. Možná byste mi měl vysvětlit, jak chápete loupež starožitných zbraní z muzea krátce po válce. Proti jakému režimu to už tehdy bojovali, pár let před Únorem?

+3/−5
21.2.2017 7:17

J15a33r28d52a 84H44o59f77m98a98n84n 4950565364

jen soustavně opakuješ lži komunistů, styd se !

+5/−1
21.2.2017 7:58

J81i28ř53í 50V76o44n61d69r74á13č10e76k 5146234200844

Teď jsi mě uargumentoval, Hofmanne ;-DR^

+2/0
21.2.2017 8:13

J58a28r16o18s58l86a64v 96Č18a66n36ě84k 8467466368168

To jste si dovolil moc, dělat si srandu z nejchytřejšího diskutéra zde na Idnes a kandidáta na prezidenta ;-D On a Němeček jsou přece nejlepší a nejchytřejší a mají nejvíc příspěvků a Vy na něj takto

+1/0
21.2.2017 10:31

J63i33ř10í 19V17o13n78d34r95á44č58e25k 5516174400464

http://www.doklad-hubalek.cz/2012/01-leden/28_muzeum_zbrane_1946.htm

0/0
21.2.2017 8:43

M66i23r49o65s88l48a77v 94B63u55č42e19k 6183763321374

pane Vondráček, vidím, že Váš stůl nálepek je bohatě naplněn. Stále lepíte. Sdělme si tajně, že jako většina národa, zřejmě i my, jsme se eticky vůči komunistům neprovinili, tiše jsme kolaborovali a relativně pokojně pak přežili. Nepíše se tedy o nás, jsme takoví jiní - lepší ! ... :-)

0/−1
21.2.2017 8:07

J75i93ř23í 80V22o10n76d55r49á81č22e23k 5386494540104

Za bolševika lepilo vám, že?

+1/0
21.2.2017 8:14

M36i89r27o32s95l70a26v 24B55u15č55e61k 6703693261294

Ano, nejlépe to lepilo mému dědovi - Živnostníkovi - 1921 - 1950 - (znárodněn), pak už byla polepená celá rodina ! Co Vy, stále na rudé mucholapce !? ... :-)

+1/−1
21.2.2017 8:19

J22i30ř49í 57V92o59n33d66r46á93č26e17k 5366634660244

Nebuď srandovní, že jsi trpěl, protože tvůj děda byl za první republiky živnostníček. Tyhle rádoby odbojné kecy miluju.;-D

+1/−2
21.2.2017 8:47

M10i41r82o27s58l10a40v 14B76u98č34e17k 6543243831794

Evidentně máme jinou, historickou zkušenost. Pak zřejmě i jiné vyznání hodnot a pohled na to uplynulé... Mj., k tomu by blogy jsou ... Proč mi tykáte, proč ve slově tvůj - máte malé t, nechápu. Jak říkám , děd, se vůči režimu provinil tím, že makal celý život, pak je bezdůvodně okraden .Pro jednoho tragédie - pro druhého kecy, tak je tedy milujte dále ... :-)

+2/−1
21.2.2017 9:11

J65i92ř11í 17V10o96n17d75r65á59č84e12k 5546194870904

Velké písmeno nepíšu, protože to není dopis. U vás beru stesky o tom, jak jste trpěl za vyložený žvást, protože bolševik nikdy nezkoumal, čím byli koho dědové a babičky, tam šlo maximálně o rodiče. Navíc jsem přesvědčen, že vy jste narozen déle než v r. 1950, takže o tom víte jen z doslechu. Jeden můj známý, důchodce, byl synem fabrikanta. Musel se vyučit a pak ho pustili studovat, byl z něho ing. ekonomie. Takže tak. Jinak - mě na VŠ nepustili ani v Brně ani v Praze. Po dlouhém pohovoru na téma - můj otec.

0/0
21.2.2017 12:40

O47n41d61r38e85j 97P69a21t88e44k 5790930349251

A zavírání nevinných režimem jen pro jejich ,,třídní původ'' či boj na nesprávné straně světa proti fašismu je morální ?

Akce vyvolává reakci víte? A první začali s vraždami, mučením, zatýkáním, stěhováním lidí, rozbíjením rodin atd...komančové ne Mašínové. takže sorry, váš argument neberu.

0/0
21.2.2017 8:10

J22i32ř19í 45V51o43n62d58r23á12č34e16k 5616984240384

Takže jestli komunisti někoho zavřeli, máte vy právo vyloupit muzeum nebo provést ozbrojenou loupež a vraždu, jo? Co vy jste to tady za lidi? 8-o Až vám někdo znásilní manželku, určitě vezmete za osvobozující argument, že Stodolovi taky zabili pět lidí? Jste normální?

+1/0
21.2.2017 8:17

O58n67d21r43e68j 22P62a55t92e66k 5320880279641

Já normální jsem. Takže se lidé měli nechat dobrovolně zavírat, věšet, dělat na uranu, prostě pohoda, je komunismus, musíme to tak holt brát???

+1/0
21.2.2017 8:29

J26i22ř51í 49V47o62n91d18r66á53č38e87k 5276584140784

A co ti Mašínové vybojovali? Kromě toho, že zabili pár lidí a ukradli lidem výplaty?

+3/0
21.2.2017 8:49

O46n70d95r59e85j 21P82a90t56e98k 5680630529831

Ono v pár lidech se opravdu režim svrhnout nedá. A to oni ani neměli za cíl. Chtěli jej jako odbojová skupina nahlodávat.

Ale sami nebyli, to se nepleťte.

+1/−1
21.2.2017 9:29

J20i72ř41í 58D84u21š64e21k 8602611461493

Nenechali se chytit. To třeba nedokázali ani parašutisté a to byli cvičení vojáci. Stali se nejmladšími oceněnými za odboj proti němeceku za zničení několika stíhaček mířících na frontu. Sabotáže v uranových dolech. A vubec tím vším co prošli to je až k neuvěření.

0/0
21.2.2017 9:57

J11i66ř14í 79V94o14n50d23r30á61č91e66k 5786154390594

Víte za co dostali to ocenění, vy stííhačko? Za podíl na schovávání sovětského poručíka Stěpana Romanoviče Sannikova před nacisty. ;-DVy jste ten s tím přehledem?

0/0
21.2.2017 12:54

O92n47d93r37e65j 81P43a64t56e67k 5720920239341

Mimochodem jste mi neodpověděl, zda je to morální.

Zbaběle jste utekl a na moji otázku odpověděl otázkou! :-)

A teď čekám onu komunistickou větičku:

... no.. ehm... v padesátých letech došlo k několika přešlapům... ale ..no..

koncept byl dobrý, bylo to všechno děláno pro lidi.... ehm...

+1/0
21.2.2017 8:34

J19i44ř23í 45V20o25n85d75r14á63č23e38k 5636574790734

Uklidněte se, vtipálku. Na tohle jsem odpověděl už v příspěvku dole a zcela jasně. Zločiny komunismu měly být tvrdě potrestány. Stejně tak zločiny Mašínů. Nelze jeden zločin ospravedlňovat druhým i kdyby se za něj někdo schovával.

+3/0
21.2.2017 8:51

J78i79ř80í 15D28u23š66e18k 8822281331493

V kontextu toho co páchal komunistický režim tak to co dělali mašíni nebyl zločin. Byl to boj proti zlu ne čin zla.

0/0
21.2.2017 10:48

F32r36a41n57t10i95š52e57k 53P43t93á23k 5728272438399

To nebyly vrazdy. Oni se branili proti komunistum , je to tak tezko pochpitelne?

0/0
21.2.2017 20:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.